A ovo je još jedan dokaz kakvih tarda od kupaca sve ima!
U čemu je tu njihov problem? oni su proizveli taj disk?
A ovo je još jedan dokaz kakvih tarda od kupaca sve ima!
U čemu je tu njihov problem? oni su proizveli taj disk?
A ovo je još jedan dokaz kakvih tarda od kupaca sve ima!
U čemu je tu njihov problem? oni su proizveli taj disk?
Oprosti, al oni su dužni ISPRAVNE proizvode prodavati, a ne kupca prcat u zdrav mozak da gubimo i ja i on živce. Oni su bili dužni sve HDD-ove testirati prije same distribucije, što većina dućana i radi, pa se ovakva sranja ne dešavaju. Ovo je dokaz kakvih tardova ima koji su distributeri/prodavači i da sami neznaju šta prodaju. Jako ozbiljni i kvalitetni dućan, i onda se osobe čude kad ja izbjegavam ADM.
A ovo je još jedan dokaz kakvih tarda od kupaca sve ima!
U čemu je tu njihov problem? oni su proizveli taj disk?
Oni ga distriburiraju, i nije prvi put da čujem ovakve stvari u vezi takvih "malih" dućana. Dužni su prodavati ispravne komponente, al očito ni sami neznaju šta prodaju. Meni su bili jedan od moja dva Seagate-a uvalili totalno neispravan kad sam slagao konfu prije 3-4 god, ni sam neznam kolko je već prošlo, nije se htio ni upalit. Al nakon toga nije bilo problema, možda su ovakvi slučajevi rijetki, al nebi se nikako smjeli dešavati. S druge strane WD diskovi kad su ugašeni igla im je opuštena, tj otkačena, pa je možda tijekom prijevoza, tj dostave uništen disk.
a kako oni znaju da je to ispravno, znači moraju otvoriti, testirati i onda uvijeriti se da je ispravno i ponovno zatvoriti i tebi poslati?
fak je...
gro stvari danas dolazi oob mrtvo...i tu trgovine niti uvoznici ne mogu ništa jer takvo novo,zapakirano dobivaju od proizvođača...nece oni to testirati i otvarati...vec ti vidiš,ako nevalja,reklamiraš
a kako oni znaju da je to ispravno, znači moraju otvoriti, testirati i onda uvijeriti se da je ispravno i ponovno zatvoriti i tebi poslati?
fak je...
gro stvari danas dolazi oob mrtvo...i tu trgovine niti uvoznici ne mogu ništa jer takvo novo,zapakirano dobivaju od proizvođača...nece oni to testirati i otvarati...vec ti vidiš,ako nevalja,reklamiraš
Ja sam svoj WD blue uzeo u Links-u. Pakiranje od Linksa je bilo drugačije od ovog WD Blue-a iz ADMa, malo preočito ko shvaća prodaju komponenti i reputaciju ozbiljno u ovom slučaju?
bilo je kako, u plastičnoj kutiji, i bio je samsung disk?? ili si imao linksovu naljepnicu? jer i links uvozi diskove sami i ljepe svoje naljepnice gore...ali ih sigurno ne testiraju...
daj shvati, nitko nece dirati po tvojem novom disku...jer bi to automatski bilo rabljeno...
ako dobiješ mrtav kao što si dobio, loša sreca, događa se...ali tu nije nikako trgovina kriva jer ponajvljam ona ne proizvodi dijelove...
radio sam sa svim trgovinama, i tu i tamo se desi da nešto odma bude neispravno, ok reklamiraš i amen...
nazovi koju god hoces trgovinu i pitaj, zašto vi ne testirte dio prije nego prodate?!
HCR koliko ti imaš godina?! Jesi ti normalan?! Netko da ide testirati matičnu ploču odmah bi mu netko rekao da je to već polovno!! Pa to se u Kini testira, i pošalje, i razdijeli po trgovinama. Otkud oni znaju jel ispravno ili nije?! Pa što ti misliš čemu služi garancija?! I sad će ADM ostati bez kupca jer oni nisu testirali svoje HDD-ove? Wtf? Malo se raspitaj zašto se to ne radi, i raspitaj se je li to itko radi uopće. unfuking believable.
Da, da sve testiraju. Testiraju i USB stickove u blisteru jelda?
- U šta se ovdje svašta piše, pa di bi došli kad bi svaku komponentu otvarali, testirali, ponovno pakirali.
- Tko bi htio kupiti polovnu robu iz dućana???
- Onda bolje otiđem na njuškalo ili Ebay i kupim, onda mi trgovina ni ne treba.
- Nije ništa neobično dobiti nesipravnu komponentu iz kutije, danas se sve masovno štanca i onda se događaju i neispravnosti, zato postoji garancija, ako nevalja, zamjeniš i bok.
EDIT: Vidim da se tu pljuje po ADMu, zašto, pa nije ADMu niti proizveo HDD, niti ga pokvario, dajte, molim vas.
ramzocro-HCR totalno si u krivu
ADM je mislim jedina normalna trgovina di znaš na čemu si i po pitanju robe na lageru, isporuke i reklamacija i sve vezano uz to, još su stvarno fer i korektni i brzi
bilo gdje možeš popušit mrtvi disk ili neku drugu komponentu, ali zato i postoji garancija i dobiš novi disk/komponentu tak da nevidim u čemu je tu problem s ADMom
Tako je. Sa ADM-om samo pozitivna iskustva.
koliko otprilike traje test/servis kad se odnese reklamacija u adm? u ovom slučaju grafička koju sam odnesao prije 3 dana, kad bi mogao očekivat da mi se jave?
koliko otprilike traje test/servis kad se odnese reklamacija u adm? u ovom slučaju grafička koju sam odnesao prije 3 dana, kad bi mogao očekivat da mi se jave?
1 tjedan
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Microline
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Ja sam u adm donio svoju neispravnu graficku 11 i rekli su mi da je rok 5-8 dana! Eto proslo je 12 dana a jos mi grafa nije gotova! Msm da je taj microline jako jako spor!
Izgleda da vise ovih grafickih nema pa cekaju nabavku! Jer nije mi jasno zasto se sad to tako dugo ceka!
Ako misliš da su spori onda vjerojatno nikad nisi nosio grafičku u LINKS na "popravak" odn. zamjenu.
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Ja sam u adm donio svoju neispravnu graficku 11 i rekli su mi da je rok 5-8 dana! Eto proslo je 12 dana a jos mi grafa nije gotova! Msm da je taj microline jako jako spor!
Izgleda da vise ovih grafickih nema pa cekaju nabavku! Jer nije mi jasno zasto se sad to tako dugo ceka!
nazovi adm i pitaj što se dogadja i neka to malo probaju pogurati...
mol vecinu stvari rijesava kroz 10-tak dana, sada sve ovisi od trgovine do trgovine kako ce ona to pogurati
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Ja sam u adm donio svoju neispravnu graficku 11 i rekli su mi da je rok 5-8 dana! Eto proslo je 12 dana a jos mi grafa nije gotova! Msm da je taj microline jako jako spor!
Izgleda da vise ovih grafickih nema pa cekaju nabavku! Jer nije mi jasno zasto se sad to tako dugo ceka!
nazovi adm i pitaj što se dogadja i neka to malo probaju pogurati...
mol vecinu stvari rijesava kroz 10-tak dana, sada sve ovisi od trgovine do trgovine kako ce ona to pogurati
Ovako zadnji put sam ih zvao u utorak i rekli su mi da ce me zvat kad bude gotovo! Malo su bili i bezobrazni al ok! Malo je falilo da se ne posvađam sa njima!
Ljepo sam ih pitao zasto to traje tako dugo? I meni frajer kaze da je zakonski rok 45 dana ja reko uredu ddoviđenja! A kolega je reklamariao maticnu plocu isti dan mozda 15 minuta nakon mene i slucaj je bio rijesen za 2 dana! A ja cekam grafu 12 dana zalosno!
I meni frajer kaze da je zakonski rok 45 dana ja reko uredu ddoviđenja! ..
-povjerovao si mu? btw, pitaj ga za konkretan članak zakona koji kaže 45 dana, ili pitaj DonKihotya... (nema ga..).
Zakon kaže u razumnom roku. Dalje kaže, da dobijaš novu komponentu-novi račun i novu garanciju, jer popravka nema nego zamijena.
Traži radni nalog, stanje i odgovor kad će biti rješeno, tj kad žeš dobiti zamijenu ili povrat novca.
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Ja sam u adm donio svoju neispravnu graficku 11 i rekli su mi da je rok 5-8 dana! Eto proslo je 12 dana a jos mi grafa nije gotova! Msm da je taj microline jako jako spor!
Izgleda da vise ovih grafickih nema pa cekaju nabavku! Jer nije mi jasno zasto se sad to tako dugo ceka!
Šta ti zabrijavaš ? da će ti se to tako brzo riješit ? sad tebi se to čini sporo .. links riješava rma po 3-4 tjedna !
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Ja sam u adm donio svoju neispravnu graficku 11 i rekli su mi da je rok 5-8 dana! Eto proslo je 12 dana a jos mi grafa nije gotova! Msm da je taj microline jako jako spor!
Izgleda da vise ovih grafickih nema pa cekaju nabavku! Jer nije mi jasno zasto se sad to tako dugo ceka!
nazovi adm i pitaj što se dogadja i neka to malo probaju pogurati...
mol vecinu stvari rijesava kroz 10-tak dana, sada sve ovisi od trgovine do trgovine kako ce ona to pogurati
Ovako zadnji put sam ih zvao u utorak i rekli su mi da ce me zvat kad bude gotovo! Malo su bili i bezobrazni al ok! Malo je falilo da se ne posvađam sa njima!
Ljepo sam ih pitao zasto to traje tako dugo? I meni frajer kaze da je zakonski rok 45 dana ja reko uredu ddoviđenja! A kolega je reklamariao maticnu plocu isti dan mozda 15 minuta nakon mene i slucaj je bio rijesen za 2 dana! A ja cekam grafu 12 dana zalosno!
Nije žalosno, nego si ti žalostan i očekuješ odma da ti se riješi
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Ja sam u adm donio svoju neispravnu graficku 11 i rekli su mi da je rok 5-8 dana! Eto proslo je 12 dana a jos mi grafa nije gotova! Msm da je taj microline jako jako spor!
Izgleda da vise ovih grafickih nema pa cekaju nabavku! Jer nije mi jasno zasto se sad to tako dugo ceka!
Šta ti zabrijavaš ? da će ti se to tako brzo riješit ? sad tebi se to čini sporo .. links riješava rma po 3-4 tjedna !
Tko je ovlašteni servis Zotac grafičkih? Poslao sam gtx560 oni su rekli nakon tjedan dana da je u ovlaštenom servisu, koji je taj zotac ovlašteni servis, šta ga uopće ima u hr?
Ja sam u adm donio svoju neispravnu graficku 11 i rekli su mi da je rok 5-8 dana! Eto proslo je 12 dana a jos mi grafa nije gotova! Msm da je taj microline jako jako spor!
Izgleda da vise ovih grafickih nema pa cekaju nabavku! Jer nije mi jasno zasto se sad to tako dugo ceka!
nazovi adm i pitaj što se dogadja i neka to malo probaju pogurati...
mol vecinu stvari rijesava kroz 10-tak dana, sada sve ovisi od trgovine do trgovine kako ce ona to pogurati
Ovako zadnji put sam ih zvao u utorak i rekli su mi da ce me zvat kad bude gotovo! Malo su bili i bezobrazni al ok! Malo je falilo da se ne posvađam sa njima!
Ljepo sam ih pitao zasto to traje tako dugo? I meni frajer kaze da je zakonski rok 45 dana ja reko uredu ddoviđenja! A kolega je reklamariao maticnu plocu isti dan mozda 15 minuta nakon mene i slucaj je bio rijesen za 2 dana! A ja cekam grafu 12 dana zalosno!
Nije žalosno, nego si ti žalostan i očekuješ odma da ti se riješi
e moj buldozer mozes ti tu mene napadat koliko god hoces i branit adm! Ali ja sam ljepo uljudno pitao kolko traje reklamacija i oni su meni rekli 5-8 radnih dana! I ako mi onda tako kazu onda ocekujem da se to tako i izvrsi! Sami sebe prave neozbiljnima! Jer da su oni meni rekli 20 dana onda bih cekao i 20 dana nije problem! Samo neka bude onako kako kazu! Jer ja sam si isplanirao zbog svojih obaveza! Bitno mi je da znam kad ce bar otprilike bit gotovo! Inace sto se tice ljubaznosti i znanja to je na visokom nivou i sve je ok! Ali reklamacije su komaaaaaaa cekanje jako jako dugo! Ne sviđa mi se to nikako! Sad je ovako ili onako gotovo,ovaj tijedan ce bit sve rijeseno (msm bilo bi smijesno ako nece) jer cekati tri tjedna za reklamaciju bilo bi zalosno!
EDIT: evo poslo sam mail dnas i ljepo pitao sta se desava i da mi kazu status naloga: odgovor je ovako!
Poštovani,
Ovlašteni servis je odobrio zamjenu za gt640 koje su u dolasku.
Prije sljedećeg tjedna se ne očekuje dolazak novih vga.
Lp
Hrvoje Jadrijević
Ovo se dešava samo u Hrvatskoj !!! preko tri tjedna cekat obicnu reklamaciju graficke kartice hehehhehehehheheh
Od svakog proizvođača imaš ovlašteni servis u koje ADM šalje grafičke kartice u slučaju da ih ADM ne može popraviti, tj. da ih se mora zamijeniti. Grafičke se šalju sljedeći dan ili 2 dana nakon reklamacije. Ovlašteni servis ima 14 dana da odgovori na reklamaciju, dakle ili da odbije reklamaciju ili da ti da novu karticu. U slučaju da se radi o zamjeni kartice, servis daje prijedlog koja kartica bi bila adekvatna u slučaju da se zaprimljena više ne proizvodi. Ako te zamjenske kartice nema na lageru, čeka se nova nabavka ili se kontaktira kupac s pitanjem želi li eventualno neku drugu.
Dakle sveukupno može potrajati do maksimalno 3 tjedna.
U 90% slučajeva, stvar se riješi unutar par dana.
Evo da javim, odnio MSI GTX 770 Lightning LE 27.03. na servis te su me danas 02.04. nazvali i ponudili MSI GTX770 gaming OC kao zamjensku (nemaju vise Lightning verzije) sto sam naravno odbio al su mi izasli u susret te smo se dogovrorili za ASUS GTX770-DC2OC-2GD5 !
Trebalo im je nepuna 4 radna dana da rijese moju reklamaciju. Svaka cast deckima...i jos mi je rekao da nova grafa dolazi u petak na njihov trosak, posto je moja Lightning kostala 2675kn a ova Asusova 2597kn!
Od mene sve pohvale ADM-u , ovo mi je 3. grafa u 3 mjeseca
! Nadam se , da je mojim mukama vise dosao kraj
.
ovo ne razumijem
1. oni ti moraju na svoj trošak vratiti grafu
2. moraju ti vratiti još 78kn
kako je drugačije tebi ok? :S
Ono ponude ti lošiju grafičku...pa ti ponude opet po meni lošiju na koju ti pristaneš... i onda ti ne vrate ostatak love... i ti si sretan i pohvalio si ih?
očito je sam u meni problem...jer ja na to ne bi pristao a kamo li ih za takve stvari hvalio
Fakat su se tamo užasno pokvarili oko tih reklamacija to nije za vjerovati i žao mi je što stvari nisu kao i prije, dobre...
ovo ne razumijem
1. oni ti moraju na svoj trošak vratiti grafu
2. moraju ti vratiti još 78kn
kako je drugačije tebi ok? :S
Ono ponude ti lošiju grafičku...pa ti ponude opet po meni lošiju na koju ti pristaneš... i onda ti ne vrate ostatak love... i ti si sretan i pohvalio si ih?
očito je sam u meni problem...jer ja na to ne bi pristao a kamo li ih za takve stvari hvalio
Fakat su se tamo užasno pokvarili oko tih reklamacija to nije za vjerovati i žao mi je što stvari nisu kao i prije, dobre...
Kad mi je Sapphire r9 280x bacala artifactove i blue screen, rekli su mi da unutar 7 dana oni placaju postarinu al u samo 1 smjeru. Znaci, ja sam platio u njihovom smjeru, oni su platili natrag kad su mi dali zamjensku gtx 770 Lightning!
Sad je izgorjela Lightning kartica nakon 2 mj, osobno sam odnio u ADM i lik mi je rekao da ja placam postarinu prilikom slanja zamjenske graficke!
1. nisam pitao, tako da ne bih znao
2. da, moraju mi. Al reko, posto su rijesili reklamaciju u roku 4 dana, to sam im tako i onako htio ostavit, al naravno pod uvijetom da oni snose troskove slanja! Ne da mi se u zg ic , jer cu 80kn potrosit samo na benzin + moje vrijeme!
Ponudili su mi losiju karticu, ja sam odbio. Al naravno , da sam uzeo MSI gtx 770 Gaming OC, oni bi meni vratili tu razliku u cijeni! A sto se tice Lightning kartica, nova posaljika moze doc za 8 dana a moze i za 2mj! Ne mislim cekat 2mj karticu!
Tako da sam uzeo Asus-ovu, jer ponuda trenutno je vrlo losa( sto se gtx 770 tice) .
Prvenstveno , pohvalio sam ih jer kao sto sam gore rekao, rijesili su mi reklamaciju u roku 4 dana! Kolko sam citao po forumima, ceka se jako dugo! Promijenio sam 3 proizvodaca...sa Sapphire i r9 280x sam presao na MSI GTX770 Lightning i sad sa Lightning na Asus...neznam kako stvari stoje kod drugih prodavaca, al meni je drago sto nisam MORAO uzet od MSI proizvod vec sam imao na biranje
znam da je offtopic al šta se desilo sa lightingom? i zašto ne MSI?
znam da je offtopic al šta se desilo sa lightingom? i zašto ne MSI?
Pregorio GPU reactor! Ma nemam nista protiv MSI samo mi se neda cekat 2 mj da im stigne nova posiljka Lightning kartica. Tak mi je barem receno( moze bit 8 dana, moze bit 1mj+)... Do sad sam imao 4 MSI grafe i uvijek bio superzadovoljan. A ovu MSI gtx 770 Gaming OC nisam htio uzet jer je to osnovni model. GAINWARD mi nije odgovarao jer ima samo 2 godine garancije a Gigabyte mi ne stane u kuciste. Tako da, jedino sta je ostalo je ova ASUS-ova. Ponuda im je jadna... a sto se AMD karica tice, nisam htio a nit nemam vise para da uzmem nesto jace!
Pozdrav
Prije cca godinu i pol kupio sam xfx 450w napajanje u adm-u i nedavno je pocelo ispustati cudne zvukove,po zvuku vjerojatno je u pitanju ventilator,a i sto je napajanje pod vecim opterecenjem to se glasnije cuje i poprilicno je iritantno.E mene u biti zanima dali je to dovoljan razlog za reklamaciju,tj dali mogu reklamirati napajanje?
E mene u biti zanima dali je to dovoljan razlog za reklamaciju,tj dali mogu reklamirati napajanje?
Meni je u jednom CoolerMasterovo napajanje također ventilator počeo proizvoditi zvukove pa mi je tadašnji TechnoMAX uvažio reklamaciju. Na kraju sam dobio potpuno novo napajanje, zbog neki komplikacija u servisu.
Uglavnom trebali bi ti barem ventilator zamjeniti.