Acquisitum Magnum - ADM

poruka: 2.586
|
čitano: 929.112
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
keki kaže...

Normalno da inspekcija nije utvrdila nepravilnosti kad nepravilnosti u ovom slucaju i nema.

 

 Nemoj se ni ti glupirat. Jedino zasto ovdje mozda bude "nema krsenja zakona" je ona stara pravna fora kad se tuzenik i tuzitelj nagode za ono sto je tuzitelj trazio, ali pod uvjetom da tuzenik nije kriv. Al naravno da je sve jasno svima jer je tuzitelj dobio sto je htio, a to jeli tuzenik proglasen krivim il ne je potpuno nebitno. Da tuzitelj nije tuzio, tuzenik ne bi isplatio nista. Pravna formulacija nebitna, ishod bitno drugaciji.

keki kaže...
Nakon sto je proso rok za reklamaciju Adm ga je uputio na ovlasteni servis i to je to tu prica staje.

 Kakav rok za reklamaciju je prosao? Ajde molim te napisi mi kakav je to rok prosao. Svi pametuju a nitko nista ne razumije.

keki kaže...
Adm je duzan dati novi uređaj ako se pojavi greska u vremenu reklamacije (msm da je neko napisao 7 dana) ako se ne pojavi onda ljepo ovlastenom servisu koji mora dati odobrenje za novi uređaj i to je to.

 De moze neki citat iz zakona po kojem si izvuko ovaj zakljucak. (naravno da ga neces nac)

keki kaže...
Bezveze si ih popljuvao a sam si kriv sad bi jos trebalo tebi naplatiti izlazak inspekcije.

 Popljuvao ih je s razlogom jer su otezali s reklamacijom i nisu mu dali novi uredjaj iako su trebali. Da ih nije prijavio inspekciji jos bi se natezao s njima oko velebnog tumacenja iskusnog strucnjaka da je "nedostatak ako fizicki piksela nema" i da je ovo neispravnost koja se SERVISIRA. Vidi cuda, nakon prijave odjednom se ne servisira vec je dobio novi uredjaj.

keki kaže...
A i danas ljudi tumace zakone kako im pase.

 Samo oni koji ih ne citaju. To bi bili recimo, ti, adm racunala i bill_jobs, jer da ih citas, ne bi pol ovog napisao sto si napisao. Kao recimo ono o tome da je rok za reklamaciju istekao itd itd.

 

12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
chutac kaže...

Ne kužim te. Ti se njemu ismijavaš jer je slao mail(jer je međunarodni poziv skup), a ti si zvao.

U 2016. kada je su svi mail klijenti u tvrtkama namješteni da skidaju mail čim dođe na server, isti vrag je hoćeš li zvati ili slati mail.

Nije da im je slao goluba pa da mu treba 3 dana i još da ga moraju tražiti...

 cek međunarodni poziv mu je skup? Frajer kupuje mob  od 6k kuna a nema cca 2 kune (i manje) za poziv pa daj nemoj biti smjesan.

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
keki kaže...

Normalno da inspekcija nije utvrdila nepravilnosti kad nepravilnosti u ovom slucaju i nema.

 

 Nemoj se ni ti glupirat. Jedino zasto ovdje mozda bude "nema krsenja zakona" je ona stara pravna fora kad se tuzenik i tuzitelj nagode za ono sto je tuzitelj trazio, ali pod uvjetom da tuzenik nije kriv. Al naravno da je sve jasno svima jer je tuzitelj dobio sto je htio, a to jeli tuzenik proglasen krivim il ne je potpuno nebitno. Da tuzitelj nije tuzio, tuzenik ne bi isplatio nista. Pravna formulacija nebitna, ishod bitno drugaciji.

keki kaže...
Nakon sto je proso rok za reklamaciju Adm ga je uputio na ovlasteni servis i to je to tu prica staje.

 Kakav rok za reklamaciju je prosao? Ajde molim te napisi mi kakav je to rok prosao. Svi pametuju a nitko nista ne razumije.

keki kaže...
Adm je duzan dati novi uređaj ako se pojavi greska u vremenu reklamacije (msm da je neko napisao 7 dana) ako se ne pojavi onda ljepo ovlastenom servisu koji mora dati odobrenje za novi uređaj i to je to.

 De moze neki citat iz zakona po kojem si izvuko ovaj zakljucak. (naravno da ga neces nac)

keki kaže...
Bezveze si ih popljuvao a sam si kriv sad bi jos trebalo tebi naplatiti izlazak inspekcije.

 Popljuvao ih je s razlogom jer su otezali s reklamacijom i nisu mu dali novi uredjaj iako su trebali. Da ih nije prijavio inspekciji jos bi se natezao s njima oko velebnog tumacenja iskusnog strucnjaka da je "nedostatak ako fizicki piksela nema" i da je ovo neispravnost koja se SERVISIRA. Vidi cuda, nakon prijave odjednom se ne servisira vec je dobio novi uredjaj.

keki kaže...
A i danas ljudi tumace zakone kako im pase.

 Samo oni koji ih ne citaju. To bi bili recimo, ti, adm racunala i bill_jobs, jer da ih citas, ne bi pol ovog napisao sto si napisao. Kao recimo ono o tome da je rok za reklamaciju istekao itd itd.

 

 Po ovome tvome postu ispada da svaki uređaj koji se pokvari ne mora se servisirat ni nosit na servs odma ti u ducanu moraju dati novi.

Evo sad recimo ja imam G5 cca 2 mjeseca i vrisne mi nesto po tebi bi ja sad trebao ici u ducan da mi daju odma novi a ne sa njim na servis.

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
keki kaže...

 Po ovome tvome postu ispada da svaki uređaj koji se pokvari ne mora se servisirat ni nosit na servs odma ti u ducanu moraju dati novi.

Evo sad recimo ja imam G5 cca 2 mjeseca i vrisne mi nesto po tebi bi ja sad trebao ici u ducan da mi daju odma novi a ne sa njim na servis.

 To mozda samo tebi tako ispada jer ne razumijes o cemu se radi, al naravno da to ne ispada. Logika je zajebana jer ako pocnes od krivis premisa, dolazis do krivih zakljucaka. Krive premise se lako stvore kad pricas o stvarima koje ne znas.

Ako imas konkretni slucaj, napisi, ako ne, okani se teoretiziranja jer sama cinjenica da si napisao "i vrisne mi nesto" pokazuje koliko ne razumijes problematiku. Sto je najgore, ni nemoras ti nista od tog razumjet, jer nije ni bitno, al kad branis krivo postupanje zbog svog nerazumjevanja, onda je to itekako problematicno.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Možda ga ne kupuje svaka 3 mjeseca pa da mu je to sitniš.

I ja sam kupio Z5, što znači da ne živim na socijali, ali ne znači da se rasipam. 

Znaš kako se kaže - novčić po novčić, palača.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
keki kaže...

 Po ovome tvome postu ispada da svaki uređaj koji se pokvari ne mora se servisirat ni nosit na servs odma ti u ducanu moraju dati novi.

Evo sad recimo ja imam G5 cca 2 mjeseca i vrisne mi nesto po tebi bi ja sad trebao ici u ducan da mi daju odma novi a ne sa njim na servis.

 To mozda samo tebi tako ispada jer ne razumijes o cemu se radi, al naravno da to ne ispada. Logika je zajebana jer ako pocnes od krivis premisa, dolazis do krivih zakljucaka. Krive premise se lako stvore kad pricas o stvarima koje ne znas.

Ako imas konkretni slucaj, napisi, ako ne, okani se teoretiziranja jer sama cinjenica da si napisao "i vrisne mi nesto" pokazuje koliko ne razumijes problematiku. Sto je najgore, ni nemoras ti nista od tog razumjet, jer nije ni bitno, al kad branis krivo postupanje zbog svog nerazumjevanja, onda je to itekako problematicno.

 Ne razumijes ti nista od ovoga sta sam ja napisao u tome i je problem.Ali neda se meni sa tobom uopce ulazit u daljnje rasprave.

Inspekcija je utvrdila da nema nikakvih nepravilnosti i tu zavrsavamo pricu.

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
keki kaže...

Ne razumijes ti nista od ovoga sta sam ja napisao u tome i je problem.Ali neda se meni sa tobom uopce ulazit u daljnje rasprave.

Inspekcija je utvrdila da nema nikakvih nepravilnosti i tu zavrsavamo pricu.

HAHAHA. Evoga, the mighty internet warrior strikes. Nabubas 3 posta puna besmislica bez ikakvih dokaza u icemu, kad te se prozove i nazove neznalicom nemas nista doli "lel ja sam u pravu ti nisi nja nja nja". Kad nadjes one clanke zakona kako je rok reklamacije prosao i ostale gluposti sto si nabubao, slobodno se vrati natrag, dotad, "nemoj ti samnom ulazit u rasprave".

Kupac trazio novi mobitel, adm nije dao, kupac prijavio, kupac dobio novi mobitel. Tu se prica zavrsava.

12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
keki kaže...

Ne razumijes ti nista od ovoga sta sam ja napisao u tome i je problem.Ali neda se meni sa tobom uopce ulazit u daljnje rasprave.

Inspekcija je utvrdila da nema nikakvih nepravilnosti i tu zavrsavamo pricu.

HAHAHA. Evoga, the mighty internet warrior strikes. Nabubas 3 posta puna besmislica bez ikakvih dokaza u icemu, kad te se prozove i nazove neznalicom nemas nista doli "lel ja sam u pravu ti nisi nja nja nja". Kad nadjes one clanke zakona kako je rok reklamacije prosao i ostale gluposti sto si nabubao, slobodno se vrati natrag, dotad, "nemoj ti samnom ulazit u rasprave".

Kupac trazio novi mobitel, adm nije dao, kupac prijavio, kupac dobio novi mobitel. Tu se prica zavrsava.

 Ali kupac nije dobio od ADM-a mobitel nego od ovlastenog servisa to je ona kljucna stvar koju ti ne razumijes. Sta ce mi dokazi,sam kupac je objavio SS razgovora. I iz onog razgovora vidi se da je zavrsilo onako kako mu je i napisao djelatnih ADM-a.

 

 

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
12 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ne tako davno jedna od najboljih ako ne i najbolja trgovina računalne opreme ubrzanim korakom postaje ED (Extreme Digital) v2.0

Žalosno al istinito, kao da su u jednom trenutku odlučili upropastit firmu.

 

Ajme ljudi puka san ka kokica
Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
keki kaže...

Ali kupac nije dobio od ADM-a mobitel nego od ovlastenog servisa to je ona kljucna stvar koju ti ne razumijes. Sta ce mi dokazi,sam kupac je objavio SS razgovora. I iz onog razgovora vidi se da je zavrsilo onako kako mu je i napisao djelatnih ADM-a.

 ROFL.

Znaci ti i dalje uporno ne razumijes stvari, i i dalje si uporan da razumijes, al sad je ovo stvar da samo lupas jer si u krivu al nekako pokusavas okrenit da nisi.

 

Da ti objasnim par stvari kad smo vec tu da ne bubetas bezvz.

Zamjenu uredjaja, uvijek vrsi uvoznik/dobavljac, nikad trgovina. Svaki uredjaj koji se zamjeni ne ide na teret trgovine. To sto ADM spina stvari da "dobija novi uredjaj od servisa" je u biti ista stvar kao sto se dobija "novi uredjaj" kod svih ostalih trgovina, s tom razlikom, da normalne trgovine zamjene uredjaj ODMAH i onda se kasnije natezu same s dobavljacem/servisom/kimgod da se ta zamjena i odobri. Znaci, svojevrsni rizik preuzmu na sebe da servis mozda zamjenu odobrit nece i da ce mozda popusit ali je kupac sretan i vraca se natrag. Naravno, nekad i popuse, al to je nebitno, bitno je da su oni zadrzali rizik trgovine. ADM u ovom slucaju, rizik trgovine prebacuje na kupca. Kako kod nas trgovci i dalje zele nakon godine dana poslovanja kupit 3 jahte, imat 0 ulaganja u posao, i sav rizik prebacit na kupca, isto tako placu kad se pojavi jedna ikea, lidl, kaufland s pravim odnosom prema kupcu kako "se nemogu natjecat s velikima". A u biti je istina da su ti "veliki" veliki stoga jer imaju pravi odnos prema kupcu, pa na 100 kupaca, nekad i popuse jer obave zamjenu/povrat koju mozda nisu trebali, ali su zato zadrzali kupca. Tebi, a i ADM-u to ocito nije jasno. Jos jedna stvar koju sve normalne trgovine imaju je pravnik koji obavlja ove stvari za njih, ili mozda cijeli odjel pravnika koji se bavi pravnim poslovima, al nasim trgovcima je i to previse pa laici vlasnici ili sami pisu ili ovlaste neuke djelatnike da pisu umjesto njih (tkogod od to dvoje bio iza nicka "adm trgovine") pravna tumacenja koja se kose s zakonima i samo je pitanje vremena i broj puta kad ce naje*at kad ih neko za isto i tuzi. Dobar glas se brzo siri, ali onaj losiji jos brze. Uvijek ces prije pisat o losim osobinama trgovine nego o dobrim, a ADM skuplja svoje lose jako brzo.

 

Tako da ne, nije zavrsilo kako je adm pisao, vec kako je kupac pisao. ADM je htio servisirat uredjaj, kupac je htio novi. Da ih nije prijavio uredjaj bi jos uvijek bio na servisu.

16 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
keki kaže...

Ali kupac nije dobio od ADM-a mobitel nego od ovlastenog servisa to je ona kljucna stvar koju ti ne razumijes. Sta ce mi dokazi,sam kupac je objavio SS razgovora. I iz onog razgovora vidi se da je zavrsilo onako kako mu je i napisao djelatnih ADM-a.

 ROFL.

Znaci ti i dalje uporno ne razumijes stvari, i i dalje si uporan da razumijes, al sad je ovo stvar da samo lupas jer si u krivu al nekako pokusavas okrenit da nisi.

 

Da ti objasnim par stvari kad smo vec tu da ne bubetas bezvz.

Zamjenu uredjaja, uvijek vrsi uvoznik/dobavljac, nikad trgovina. Svaki uredjaj koji se zamjeni ne ide na teret trgovine. To sto ADM spina stvari da "dobija novi uredjaj od servisa" je u biti ista stvar kao sto se dobija "novi uredjaj" kod svih ostalih trgovina, s tom razlikom, da normalne trgovine zamjene uredjaj ODMAH i onda se kasnije natezu same s dobavljacem/servisom/kimgod da se ta zamjena i odobri. Znaci, svojevrsni rizik preuzmu na sebe da servis mozda zamjenu odobrit nece i da ce mozda popusit ali je kupac sretan i vraca se natrag. Naravno, nekad i popuse, al to je nebitno, bitno je da su oni zadrzali rizik trgovine. ADM u ovom slucaju, rizik trgovine prebacuje na kupca. Kako kod nas trgovci i dalje zele nakon godine dana poslovanja kupit 3 jahte, imat 0 ulaganja u posao, i sav rizik prebacit na kupca, isto tako placu kad se pojavi jedna ikea, lidl, kaufland s pravim odnosom prema kupcu kako "se nemogu natjecat s velikima". A u biti je istina da su ti "veliki" veliki stoga jer imaju pravi odnos prema kupcu, pa na 100 kupaca, nekad i popuse jer obave zamjenu/povrat koju mozda nisu trebali, ali su zato zadrzali kupca. Tebi, a i ADM-u to ocito nije jasno. Jos jedna stvar koju sve normalne trgovine imaju je pravnik koji obavlja ove stvari za njih, ili mozda cijeli odjel pravnika koji se bavi pravnim poslovima, al nasim trgovcima je i to previse pa laici vlasnici ili sami pisu ili ovlaste neuke djelatnike da pisu umjesto njih (tkogod od to dvoje bio iza nicka "adm trgovine") pravna tumacenja koja se kose s zakonima i samo je pitanje vremena i broj puta kad ce naje*at kad ih neko za isto i tuzi. Dobar glas se brzo siri, ali onaj losiji jos brze. Uvijek ces prije pisat o losim osobinama trgovine nego o dobrim, a ADM skuplja svoje lose jako brzo.

 

Tako da ne, nije zavrsilo kako je adm pisao, vec kako je kupac pisao. ADM je htio servisirat uredjaj, kupac je htio novi. Da ih nije prijavio uredjaj bi jos uvijek bio na servisu.

 

Meni se cini kako upravo ti ne kuzis o cemu ti Keki prica.

 

Usput, kada u diskusiji se postavis agresivno i  previse koristis floskule, to obicno znaci da ni sam nisi siguran u to sto pricas. Razmisli malo.

 

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
syncmaster245b kaže...

Meni se cini kako upravo ti ne kuzis o cemu ti Keki prica.

Usput, kada u diskusiji se postavis agresivno i  previse koristis floskule, to obicno znaci da ni sam nisi siguran u to sto pricas. Razmisli malo.

 

 To sto se tebi cini, isto vrijedi koliko se i njemu cini, ili meni cini. Ravno 0. Cinjenicno stanje je jasno ispisano, samo internet tough guys, ili po naski trolovi, vole prtljat bez veze.

16 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...

 samo internet tough guys, ili po naski trolovi, vole prtljat bez veze.

 Slazem se.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
keki kaže...

Ali kupac nije dobio od ADM-a mobitel nego od ovlastenog servisa to je ona kljucna stvar koju ti ne razumijes. Sta ce mi dokazi,sam kupac je objavio SS razgovora. I iz onog razgovora vidi se da je zavrsilo onako kako mu je i napisao djelatnih ADM-a.

 ROFL.

Znaci ti i dalje uporno ne razumijes stvari, i i dalje si uporan da razumijes, al sad je ovo stvar da samo lupas jer si u krivu al nekako pokusavas okrenit da nisi.

 

Da ti objasnim par stvari kad smo vec tu da ne bubetas bezvz.

Zamjenu uredjaja, uvijek vrsi uvoznik/dobavljac, nikad trgovina. Svaki uredjaj koji se zamjeni ne ide na teret trgovine. To sto ADM spina stvari da "dobija novi uredjaj od servisa" je u biti ista stvar kao sto se dobija "novi uredjaj" kod svih ostalih trgovina, s tom razlikom, da normalne trgovine zamjene uredjaj ODMAH i onda se kasnije natezu same s dobavljacem/servisom/kimgod da se ta zamjena i odobri. Znaci, svojevrsni rizik preuzmu na sebe da servis mozda zamjenu odobrit nece i da ce mozda popusit ali je kupac sretan i vraca se natrag. Naravno, nekad i popuse, al to je nebitno, bitno je da su oni zadrzali rizik trgovine. ADM u ovom slucaju, rizik trgovine prebacuje na kupca.

 Sve trgovine to tako rade jer nitko nije lud da mijenja bilo što na licu mjesta.

Pogotovo skupe stvari(laptope/mobitele).

Velika većina se odavno opekla na glamdžijama koji se prijete inspekcijama i novinama a donjeli su zaliveni mobitel ili laptop/monitor/tv(što naravno ne ide u jamstvo).

 

Zato će svaka trgovina poslati sve uređaje u ovlašetene servise a neće sami donositi procjene za nešto za što nisu ovlašteni.

I još jedamput ponovimo, sve trgovine kod nas su obični prekupci, nisu ni uvoznici niti dobavljači niti ovlašteni servisi.

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
syxe kaže...

Sve trgovine to tako rade jer nitko nije lud da mijenja bilo što na licu mjesta.

Pogotovo skupe stvari(laptope/mobitele).

Velika većina se odavno opekla na glamdžijama koji se prijete inspekcijama i novinama a donjeli su zaliveni mobitel ili laptop/monitor/tv(što naravno ne ide u jamstvo).

 

Zato će svaka trgovina poslati sve uređaje u ovlašetene servise a neće sami donositi procjene za nešto za što nisu ovlašteni.

I još jedamput ponovimo, sve trgovine kod nas su obični prekupci, nisu ni uvoznici niti dobavljači niti ovlašteni servisi.

Normalno da se stvari ne mjenjaju "na licu mjesta", ali trgovina se susrece s reklamacijama puno vise nego ti, i ako je upoznata s zakonima, zna sto joj je u kojem slucaju cinit, isto tako, zna i sto bi moglo spadat u domenu tih reklamacija. Ako pikseli NEDOSTAJU, onda ti je jasno da ce to ic pod novi mobitel, a neces

a) zavlacit kupca da je prosao neki izmisljeni DOA rok koji u zakonu ne postoji i ako je reguliran odnosom trgovac-dobavljac tebi je nebitan

b) odgovarat kupcu na sluzbenom mailu da to nije "nedostatak" jer da bi bio nedostatak da piksela fizicki nebi bilo (jos uvijek neznamo kako je to pisac zamisilo)

c) inzistirat na servisiranju uredjaja

d) izvlacit se da je to nekakva neispravnost i ne razumijet osnove zakona te tek prisilom inspekcije zamjenit uredjaj

e) izvlacit se da "servis daje novi uredjaj".

 

Zato ce svaka trgovina koja cijeni kupca uredjaj zamjenit, s eventualnim odlaskom u servis da se ustanovi da nije kupac skrivio to sto prijavljuje. Hvala bogu, takvih jos ima.

One koje su kvazi trgovine se ponasaju kao gore navedeno, a neke jos gore fino odnesu svoj posao u madjarsku pa se ti misli. I jedna i druga i dalje imaju kupce, koliko dugo, vidjet cemo.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 4.7.2016 2:41 (sandokan111).
12 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Evo nazovite ovo kako hocete sreca/nesreca.

Uzeo sam danas mobitel u ducanu (tele2) doso doma i vidi, gresku tipa ("system update failled"tako nesto i mobitel se ugasi nakon par sekundi).Sjeo ljepo nazad u auto i u ducan objasnio trgovcu na ljepi nacin sta se desava i to je to.

Covjek mi ljepo dao drugi mobitel,ispricao se.Covjek je bas bio susretljiv.Jos sam ga bas pitao kakvo je to pravilo sa reklamacijom kaze covjek unutar 7 dana imate pravo na reklamaciju,nakon toga u ovlasteni servis.

Gle cuda nisu me slali u servis nego su mi dali novi mobitel.

 

 

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže..

Normalno da se stvari ne mjenjaju "na licu mjesta", ali trgovina se susrece s reklamacijama puno vise nego ti, i ako je upoznata s zakonima, zna sto joj je u kojem slucaju cinit, isto tako, zna i sto bi moglo spadat u domenu tih reklamacija. Ako pikseli NEDOSTAJU, onda ti je jasno da ce to ic pod novi mobitel, a neces

a) zavlacit kupca da je prosao neki izmisljeni DOA rok koji u zakonu ne postoji i ako je reguliran odnosom trgovac-dobavljac tebi je nebitan

b) odgovarat kupcu na sluzbenom mailu da to nije "nedostatak" jer da bi bio nedostatak da piksela fizicki nebi bilo (jos uvijek neznamo kako je to pisac zamisilo)

c) inzistirat na servisiranju uredjaja

d) izvlacit se da je to nekakva neispravnost i ne razumijet osnove zakona te tek prisilom inspekcije zamjenit uredjaj

e) izvlacit se da "servis daje novi uredjaj".

 

Zato ce svaka trgovina koja cijeni kupca uredjaj zamjenit, s eventualnim odlaskom u servis da se ustanovi da nije kupac skrivio to sto prijavljuje. Hvala bogu, takvih jos ima.

One koje su kvazi trgovine se ponasaju kao gore navedeno, a neke jos gore fino odnesu svoj posao u madjarsku pa se ti misli. I jedna i druga i dalje imaju kupce, koliko dugo, vidjet cemo.

 

 

 Ne bi vjerovao ali ja se svakodnevno susrećem sa reklamacijama i rogoborim sa ozlojeđenim kupcima i zajebanim ovlaštenim servisima.

Dakle pričam ti iz realne prakse koju svakodnevno susrećem.

 

FYI: Svi, ali doslovno svi ovlašteni servisi imaju DOA rok.

Te rokove su propisali proizvođači, odnosno njihovi EU predstavnici.

Velika većina ljudi ne zna da bi trebalo sačuvati ambalažu barem prvih mjesec dana zbog te iste DOA-e.

Nitko to ni ne pita u trgovini jer svi misle da kupuju nešto novo što se ne može tako skoro pokvariti.

Ja tu i tamo svratim do IT i techno trgovina i baš namjerno pitam trgovce treba li čuvati amblažu(pa i 50' televizora).

Ne bi vjerovao, većina odgovora je potvrdna i rokovi variraju od 14 do 30 dana.

Većina dućana izlazi u susret kupcima pritiskajući ovlaštene servise i distributere kod DOA procedura, neki i lažiraju datume na računima kako ne bi uređaji išli na sevis i da bi što prije riješili nezadovoljne i razočarane stranke.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.7.2016 20:24 (syxe).
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
syxe kaže...

Ne bi vjerovao ali ja se svakodnevno susrećem sa reklamacijama i rogoborim sa ozlojeđenim kupcima i zajebanim ovlaštenim servisima.

Dakle pričam ti iz realne prakse koju svakodnevno susrećem.

 Neznam zasto i kako si uopce mogao stec dojam da ja ne pricam iz "realne prakse". Imao sam dovoljno reklamacija pod rukama da znam o cemu pricam.

syxe kaže...q
FYI: Svi, ali doslovno svi ovlašteni servisi imaju DOA rok.
Te rokove su propisali proizvođači, odnosno njihovi EU predstavnici.

 Kakve to veze ima s kupcem? NIKAKVE. Ako nije propisano zakonom, i propisano je odnosom trgovac - uvoznik, mene kao kupca se ne tice. Vrijeme je da ljudi u ovoj drzavi nauce da s odredjenim poslom dolazi odredjeni rizik. Kod nas su trgovine naucile taj rizik prebacivat na kupca, al ne ide to tako.

Dakle, DOA STA? Moze nekakav zakon zasto bi to mene kao kupca uopce zanimalo? Ja nisam upoznat, pa mi ti mozes ukazat na to.

syxe kaže...
Velika većina ljudi ne zna da bi trebalo sačuvati ambalažu barem prvih mjesec dana zbog te iste DOA-e.

 Opet, nema nikakve veze s kupcem. Ti mozes zatrazit istu tu trgovinu da cuva ambalazu umjesto tebe.

syxe kaže...
Ja tu i tamo svratim do IT i techno trgovina i baš namjerno pitam trgovce treba li čuvati amblažu(pa i 50' televizora).

Ne bi vjerovao, većina odgovora je potvrdna i rokovi variraju od 14 do 30 dana.

 

 Iste one trgovce koji zakone ne znaju? Iste one trgovce gdje je, kad smo vec u toj temi, isti taj napisao da je "rok prosao" i da je "prijavio neispravnost" jer da pikseli da bi bili nedostatak "moraju nedostajat" i uporno inzistirao na servisiranju uredjaja te po prijavi inspektoratu ipak zamjenio uredjaj onako kako je kupac od pocetka trazio? Ti trgovci?

syxe kaže...
Većina dućana izlazi u susret kupcima pritiskajući ovlaštene servise i distributere kod DOA procedura, neki i lažiraju datume na računima kako ne bi uređaji išli na sevis i da bi što prije riješili nezadovoljne i razočarane stranke.

 

 Opet on o DOA. Ajde molimte neki zakon koji se na mene kao kupca to odnosi. Stvarno mi nije poznat.

15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...

 Ma sve pet, nigdje ne piše.

Najbolje onda da svi idu u redovitu servisnu proceduru, da se sve popravlja i ništa ne mijenja kako i piše u jamstvenim uvjetima.

U zakonu je za poravak propisano "razuman rok" pa udri brigu na veselje.

Zamisli da od sad sve trgovine počnu sa takvom praksom.

10 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Znaci sad smo ustanovili da nigdje ne pise.

 

Ovo ostalo sta pricas pricas laicki isto ko i keki. Da, nek se napokon pocnu trgovine ponasat po zakonima i sve bi bilo odlicno, al vidi vraga, ne ponasaju se, a jasno je iz kog razloga, a sigurno nije jer je tako nama bolje vec njima.

I da, sama cinjenica da spominjes "razuman rok" pokazuje koliko si neupucen u proces reklamacije. Preleti malo po sudskoj praksi pa ces vidjet i tuzbe oko tog razumnog roka i kako su ih uredno ljudi dobili kad su se trgovci laici zaigrali s tim pa misle da to "nije odredjen rok".

 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Sandokana za pravobranitelja potrošača 

 

Btw, sjećaš se mog savjeta za sticky temu oko prava potrošača... Do sada si mogao 15 puta napisati kvalitetnu sticky temu o tim problemima a onda samo ubacivati primjere iz prakse/foruma u temu. Bilo bi korisno i onda još neka moderatori povežu teme o iskustvima sa IT trgovinama sa tom temom i eto korisnih stvari u moru budalaština na ovom forumu. 

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...

I da, sama cinjenica da spominjes "razuman rok" pokazuje koliko si neupucen u proces reklamacije. Preleti malo po sudskoj praksi pa ces vidjet i tuzbe oko tog razumnog roka i kako su ih uredno ljudi dobili kad su se trgovci laici zaigrali s tim pa misle da to "nije odredjen rok".

 Daj molim te nemoj više lupetat.

Gdje da on to "preleti" po sudskoj praksi? Ajde daj primjer crno na bijelo gdje je neki potrošač zatražio zadovoljštinu na sudu i kako je to prošlo.

Tko je to molim te platio odvjetnika i digao privatnu tužbu protiv trgovine radi nekog artikla koji je na reklamaciji??

Otkad se to uopće traži na SUDU i kakve sud ima veze s potrošačima?

 

Pa zato i postoji inspektorat, odnosno inspekcije pri ministarstvima koje donose odluku i štite potrošača, a ne sud.

Lupetaš po ovoj temi sve u šesnaest, i već sam te prije tražio te neke primjere koje ti "kao znaš" pa svejedno nisi naveo ama baš ni jedan, kao što nećeš ni sada.

Čim netko krene spominjat riječ "sud i sudstka tužba" na temama koje se tiču informatičke opreme - znam koliko je sati i koliko se kuži u zakone.

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
boxer kaže...

Btw, sjećaš se mog savjeta za sticky temu oko prava potrošača...

 Ne, sorry, ne sjecam se?

Nema se tu sto napisat, sve je vec jasno napisano i postoje udruge koje se time bave. Al iz nekog razloga ljudi te udruge ne zovu i radije vole slusat gluposti po forumima gdje ima svakojakih trolova kad i crno na bijelo pise na siteu ministarstva i dalje izjavljuju "to je pisao neki student koji nista ne kuzi" i takve gluposti sto sam sve znao procitat. Ja posto sam radio u jednoj od takvih znam sto se moze i sto ne pa eto uskocim kad neko gluposti lupeta. Al imao ti sticky il ne ili "sluzbenu temu" i dalje te ljudi slusat nece jer neznaju tko stoji iza kojeg nicka, isto kao sto onaj tehnicar tcoma kad mu kazes da "si cuo od nekog na forumu da parica ovo ono" ce ti rec "nemaju oni pojma" a cinjenicno stanje je da je on taj koji nezna. Stoga je bolje sve drzat po sluzbenom, pa za prava potrosaca tako imas udruge. Ako cujes oprecna misljenja, zovni udrugu/ministarstvo pa vidi koje je tocno. Nazalost, po forumima previse trolova boravi, i placenih postera od trgovina koji sluze nicem osim razvodnjavanju tema i pisanju oprecnih misljenja.

bill_jobs kaže...

 Daj molim te nemoj više lupetat.

Gdje da on to "preleti" po sudskoj praksi? Ajde daj primjer crno na bijelo gdje je neki potrošač zatražio zadovoljštinu na sudu i kako je to prošlo.

 https://sudskapraksa.csp.vsrh.hr/search Ili ako imas pravnika on ima pristup http://www.iusinfo.hr/CaseLaws/TOC.aspx pa trazi. Da si neko ozbiljan mozda bi se i potrudio, al kako si obicni trol da sad trosim vrijeme na to, a nista nakon toga postic necu jer ces i da ti se stavi crno na bijelo opet izmislit neku glupost, necu. Pogotovo jer si dosad ovako ulijecao s glupostima i nikad ne odgovoris na nesto sto te se pita.

bill_jobs kaže...

Tko je to molim te platio odvjetnika i digao privatnu tužbu protiv trgovine radi nekog artikla koji je na reklamaciji??

Otkad se to uopće traži na SUDU i kakve sud ima veze s potrošačima?

ROFL. Da, jer sudovi sude samo ubojstva i pljacke???????? Jel ti opce kuzis cemu sluzi upravni sud, trgovacki sud itd. Cime ti mislis da su ti sudovi pretrpani i cemi se uopce "gradjansko pravo" bavi? Naravno da ne, jer tebi ni nije da ista kuzis vec samo da uljeces u teme s glupostima.

Al kako naravno nisi nikad ni otvorio ZOO, nemas vjerojatno niti jednu reklamaciju da si ikad igdje poslao, al volis prtljat gluposti, ne bi ove stvari pisao jer da jesi, vidio bi da je sad i zakon.hr uveo naplatu pretrage sudske prakse i fino ti stavlja ispod clanaka odmah link na to al te trazi naplatu. Case in point.

nitko+ne+tuzi+nikog nitko+ne+tuzi+nikog
 

 

Zanimljivo, mora bit da je i ovo izmisljeno? (ima ih jos u ZOO, mozda je vrijeme da napokon otvoris taj zakon pa pogledas koliko ih je)

bill_jobs kaže...
Pa zato i postoji inspektorat, odnosno inspekcije pri ministarstvima koje donose odluku i štite potrošača, a ne sud.

Vidis, tebe uopce nije sram da ti nista ne razumijes i onda mene prozivas. I sad bi ti da ja trazim po sudskoj praksi da tebi tu stavim nesto crno na bijelo a ocito je da ni nakon toga svoje misljenje/postove promjenit neces. Ajde da si ti ista istrazio, pa da barem pokusas nesto necim potkrijepit, nego ne, upadnes s glupostima i uopce te nije sram, i i dalj te nece bit sram vec ces vjerojatno isparit iz teme kao bezbroj puta prije.

Ne, inspektorat ne sluzi tome, niti je zamjena za sud.

Sve pravne stvari rijesava sud, tocka. Inspektorat nista pravno ne rjesava, inspektorat daje misljenja i tumacenja zakona, ali ne sudi, niti je ikad sudio. Ima ovlasti od drzave i moze te kaznit. Ti naravno se mozes na tu odluku zalit, i to radis na SUDU, ali naravno da to nitko ne radi jer ako su ovlasteni od drzave da tumace zakone, prilicno je jasno da ih dobro tumace, te samim time, nitko se ne sudi s njima oko odluka koje donose jer bi sigurno izgubio, i samo sebi jos nanio vise troskova (mozda se netko i tuzio, neznam, al je svakako moguce). Al ti, kao trol i laik o tome nicem ne razmisljas vec mislis da je inspektorat sudac i porota i ne ide ti u glavu valjda kako to da odluke koje inspektorat donese nitko nije osporavao, pa si krivim logickim zakljucivanjem donio odluku da je inspektorat nekakav sud, a u biti je samo drzavno tijelo ovlasteno za tumacenje zakona, al sud svakako nije.

bill_jobs kaže...
Lupetaš po ovoj temi sve u šesnaest,

Iznio sam jedno, 500% vise cinjenicnih podataka od tebe koji samo trolas i pises gluposti. Ajde ti na nesto sto ja napisem daj neki konkretni odgovor.

bill_jobs kaže...
Čim netko krene spominjat riječ "sud i sudstka tužba" na temama koje se tiču informatičke opreme - znam koliko je sati i koliko se kuži u zakone.

Cim netko uleti jednom u temu, pa kad ga se trazi ista konkretno nestane do sljedeceg puta kad ce "uletit" i meni je jasno koliko je sati.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.7.2016 16:34 (sandokan111).
13 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Čekaj, hoćeš ti staviti više konkretan slučaj gdje je sud presudio u korist potrošača koji se žalio na "razuman rok"??

Nemoj mi tu stavljati besmislene tražilice, sam si naveo da postoje tužbe oko razumnog roka, ili ih navedi ili lažeš.

 

Zakon o obveznim odnosima znam napamet, isto tako znam da je inspekcija zaduženo za bilo kakvo kršenje tog istog zakona, a ti si tu uletio sa nekakvim sudovima i sl. budalaštinama. :facepalm:

I da, postoji trgovački sud i upravni sud ali ti očito ne znaš za što oni služe.

Sasvim druga stvar je što ti možeš tužiti koga god želiš za bilo što, ali to nitko ne radi, pogotovo ne za kršenje nekakvih prava kod reklamacije informatičke opreme.

 

Zagušio si ovu temu sa svojim pravnim glupostima koje uopće nemaju uporište u stvarnosti, savjetuješ ljude da idu na sud (majko sveta) i pričaš o stvarima koje nemaju veze s mozgom.

 

Ako je neka trgovina prekoračila "razumni rok" - to će utvrditi inspekcija kojoj se prijava može poslati besplatno i to online.

Ništa drugo nije potrebno i prestani spominjat sudove i ostale bajke.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

bill_jobs

 

Zašto si uvijek pametan u ovoj temi?

 

Ajde sada, ako si pametan i imaš zakon u malom prstu... Reci onda kako bi reagirao po svojem iskustvu na ovo što je bilo sa mobitelom? Što bi ti čovjeku preporučio? Tko je kriv za 50+ dana DOA reklamacije? Zašto se morala inspekcija uopće upletati?

 

Eto, ajde, pouznaješ zakon... zašto si onda uz trgovca, a ne uz potrošaća? (a svuda si uvijek protiv trgovca)
p.s. smiješ odgovoriti i za drugim accountom, ne bumo ti ništa, i ovako se isto ponašaš na oba ;)
Poruka je uređivana zadnji put čet 7.7.2016 19:25 (FakeDeath).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Acquisitum Magnum - ADM

E samo si mi ti još falio da popljuješ svaku trgovinu koja je konkurencija tvojoj koju reklamiraš.

I ne znam gdje ti vidiš da sam ja "uz trgovca"???

Ako trgovina ne posluje u skladu sa zakonom onda ih treba prijaviti, sva filozofija, zato inspekcija i postoji i zaštitit će potrošača, a kazniti trgovca ako je potrebno.

Prijava je besplatna i svatko tko smatra da je oštećen neka prijavi.

 

Ali ne treba lupetat i dodatno komplicirat stvari sa nekakvim sudovima, zbunjivat ljude, pogrešno informirat i pisat nebuloze po forumu kao što pojedinci rade.

Potrošaču treba samo jedan link ako se ne može dogovoriti s trgovinom: https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

 

Ako netko želi ići na višu instancu (ako su veliki novci u pitanju) onda se to radi na sudu časti HOK-a ili HGK, ali to se ne radi zbog crknutog napajanja ili matične... :facepalm:

 

Dakle, moja poanta je "keep it simple", država ima zakone, država ima zaštitu potrošača i to sve dobro funkcionira.

 

P.S. Što se tiče tog slučaja s mobitelom, uopće nisam čitao što se tu događalo niti me pretjerano zanima, vidim samo da je dotični na kraju dobio telefon i da je napisao da će se javiti sa rješenjem inspekcije.

Naravno, nije se uopće javio niti objasnio gdje je na kraju bio problem.

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.7.2016 20:01 (bill_jobs).
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Nije mi jasno zašto se uporno javljaš i odgovaraš nekome tipa sandokan? Čovjek je tu da pomogne ljudima a ti uporno nešto ideš pisati... ne vidim smisao.

 

A i ono, ako nisi pratio slučaj, kako da si onda odgovorio na to?

 

bill_jobs kaže...

 Klasika, ali bitno da se tu uporno javljaju neki pametnjakovići koji misle da se kuže u zakone, a inspekciju bi zvali i kad im se trgovina ne javi na telefon. :facepalm:

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
FakeDeath kaže...

Nije mi jasno zašto se uporno javljaš i odgovaraš nekome tipa sandokan? Čovjek je tu da pomogne ljudima a ti uporno nešto ideš pisati... ne vidim smisao.

 

 Odgovaram njemu zato što piše besmislice po forumu, stvari koje nemaju veze s praksom i realnim svijetom, spominje sudove u temi gdje se priča o informatičkoj trgovini i reklamacijama.

Dakle, ja barem pišem realne stvari, ali nije mi jasno što ti radiš?

Ne kužiš se u zakone ali se obavezno petljaš u svaki "slučaj", drugi riječima potpriješ vatru samo da bude što više negativnosti protiv "konkurencije".

 

A i to što sam napisao je baš zbog takvih kao ti i sandokan, samo se čeka neka negativnost kupca da se može pozvati na linč trgovine.

Ajde da vidimo to rješenje inspekcije koje je dotični obećao staviti na forum, da li je adm kriv za nešto, ako je i ja ću ih popljuvati, ali neću sigurno unaprijed pljuvati po trgovini kao što neki rade.

Opće je poznato da ljudi volje izmišljati stvari po forumima, ne vjerujem svakome tko se logira i piše svoj "slučaj".

13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Da baš to, pod navodnicima ;) Nisam ja kriv za to...

 

Istina, ne kužim se toliko kao ti i sandokan i još neki...ali eto iz iskustva pišem kako i šta se treba napraviti, kako se kupac treba postaviti a i kako bi trgovina trebala napraviti da zadrži tog kupca. Jer puno i previše sam toga prošao u životu, i znam kako se i što se može. A i kao ti, realno ću uvijek napisati iako ne znam od a - ž zakon.

 

Realno je da ovo što se dešava sa reklamacijama u ADM-u nije normalno, a nije normalno jer znam da je bilo normalno i da su stvari prije 3-4 godine puno bolje funkcionirale.

A sada malo po malo se prozivaju neke inspekcije, malo po malo se netko nešto buni i ima probleme. I onda ti i dalje reci da je to dobro, i da nema nikakvih problema...

 

Meni dovoljan razlog da pišem ovdje i da "riješavam" stvari da kupac napravi kako treba i olakša si situaciju.

To što ti sada misliš da nije normalno pisati svoje iskustvo iako je možda tebi "mala" stvar, nije razlog da zato jer je tebi mala, bude jednostavno zanemareno i "oprošteno".

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
bill_jobs kaže...

Čekaj, hoćeš ti staviti više konkretan slučaj gdje je sud presudio u korist potrošača koji se žalio na "razuman rok"??

Nemoj mi tu stavljati besmislene tražilice, sam si naveo da postoje tužbe oko razumnog roka, ili ih navedi ili lažeš.

 

Zakon o obveznim odnosima znam napamet, isto tako znam da je inspekcija zaduženo za bilo kakvo kršenje tog istog zakona, a ti si tu uletio sa nekakvim sudovima i sl. budalaštinama. :facepalm:

I da, postoji trgovački sud i upravni sud ali ti očito ne znaš za što oni služe.

Sasvim druga stvar je što ti možeš tužiti koga god želiš za bilo što, ali to nitko ne radi, pogotovo ne za kršenje nekakvih prava kod reklamacije informatičke opreme.

 

Zagušio si ovu temu sa svojim pravnim glupostima koje uopće nemaju uporište u stvarnosti, savjetuješ ljude da idu na sud (majko sveta) i pričaš o stvarima koje nemaju veze s mozgom.

 

Ako je neka trgovina prekoračila "razumni rok" - to će utvrditi inspekcija kojoj se prijava može poslati besplatno i to online.

Ništa drugo nije potrebno i prestani spominjat sudove i ostale bajke.

Kao sto sam pretpostavio, nista konkretno nisi odgovorio, al doslovno nista. I naravno, i dalje te nije sram lupetat gluposti, kao sto te nebi bilo sram ni da ti podastrem dokaz jer bi opet neku glupost izvalio, a u proslom postu imas 2 notorne. Imas gore post, u polemiku ulazim s ljudima koji imaju nesto konkretno doprinjet temi. Da cu radi tebe sada trazit slucaj, mozes to i sam. A mozes i platit clanarinu na zakon.hr pa otvori link u zoo gdje su ti oni vec prilozili jedan.

Sama cinjenica da si napisao ovako nesto

bill_jobs kaže...
Otkad se to uopće traži na SUDU i kakve sud ima veze s potrošačima?

pokazuje da 

a) nemas veze s zakonom

b) besposleni troll si

c) nemas pojma sto je inspektorat i cemu sluzi.

 

Dotad, dok ne napises nesto konkretno, ta ta.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice