E sa ovime si potaknuo jednu moju staru tezu/misao koje se drzim vezano za procesore i njihovo klokanje vezano za igre, a to je da se klokanjem procesora u odnosu na njegovu stock frekvenciju nedobiva zamjetan boost u igrama i da je ono slovo K (otkljucan mnozitelj) na kraju naziva intela precejenjeno obzirom na potrebu kupnje skuplje maticne i coolera za proc ako namjeravamo to K iskoristit - tako da ajd ako ti nije problem testiraj na ovaj nacin kao sto si ovdje svoj proc na stock i na najvisoj frekvenciji na kojoj ti radi overklokan 24/7 - da vidimo kolika je razlika klokanog u odnosu na stock u igrama i dali je isplativo ? tnx
pa u bf3 sp se ne dobiva nikakav skok(naravno jer je grafa vec na 100%) ali i zato jer je bf3 sp totalno gpu bound(sto sam i dokazao jer jedna 7950 radi na 100% s samo 1.8ghz a imas i milijon rezenzija di je zapravo bitno samo da je quad u pitanju a posto najslabiji postojeci quad radi na 2.4ghz odgovor je jasan) no multiplayer je totalno druga prica gdje se poprilicno oslanja na cpu i svih 8 jezgri koliko je u stanju iskoristiti bf3! a ova tvoja teza da K procesori nemaju zapravo nekog znacaja je 100% tocna ali samo do single gpu sistema... no kao sto je rekao i kolega magistar 191x7 mijesati sp(gpu bound) s mp(cpu bound) nema nikakvog smisla ! LP