Clio III 1.5 dci

poruka: 19
|
čitano: 8.361
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
offline
Clio III 1.5 dci

Pozdrav ljudi,

 

Molim Vas pomoć, naime na Clio III 1.5 dci mi se pokazuje kvar (lampica ključ). U slikama je vidljiva greška DF1020 (253F), što je zapravo engine oil dilution (loše/zagađeno ulje), a novo original ulje koje piše na autu je stavljeno prije 2 mjeseca i s autom je napravljeno niti 2000km. Automehaničar mi je napravio  regeneraciju dpf filtera (rekao je da je to povezano) i nekoliko dana se greška nije pojavljivala. Greška se ponovno pojavila, te je automehaničar ponovno pokrenuo regeneraciju dpf-a ali je dijagnostika odmah ugasila regeneraciju i pisalo je da je završena. Nakon toga mi je automehaničar rekao da je dpf filter čist i da je najvjerojatnije potrebno promijeniti neke senzore na tom dpf filteru ili nešto. Molim Vas ako je netko imao slična iskustva i kako bi se to dalo popraviti ili koji dio je potrebno kupiti i zamijeniti. Slike u prilogu. Hvala Vam. https://imgur.com/a/pUCBAqR

7 godina
protjeran
offline
Clio III 1.5 dci

Koliko KM radis mjesecno, i koliko od tih KM vozis otvorenom cestom, a koliko po gradu?

 

Meni se cini da ti je automobil jednostavno mucen po gradu i nikad dobro razvozen,

pa je normalno da ti se skupa i vlaga u ulju i DPF zacepi s vremenom, jer nikad

da postigne optimalnu radnu temperaturu. Voznje od 3-5km su ubitacne za dizela,

ne stigne se ni zagrijati, potrosnja je ogromna a usteda nikakva.

 

Ja bi ga probao malo potegnut negdje na otvorenoj cesti, 5km u nizoj brzini

sa vise okretaja, bar jednom tjedno, pa onda vidi kako se ponasa.

 

A ulje mozes provjeriti sam, i razinu, i dali je poklopac ulja mlijecan (kao sloj mlijeka/jogurta) od vlage.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
11 godina
neaktivan
offline
Clio III 1.5 dci

Svakako sto kaze kolega treba ga naprziti vani na otvorenoj cesti, inace nevezano za to, mozes staviti na pun rezervar goriva Liquy Molly diesel aditive all in one, ja ga koristim i auto radi kao svicarski sat(doduse chipana alfa bez dpfa,ali dizel svakako)..bez problema, samo ga moras naprziti na otvorenoj cesti da se digne temperatura u motoru, cilindrima, auspuhu, izbaci svu cadj i vlagu i sve sto se skupilo.. I sipaj kvalitetnije gorivo, gdje god da sipas idi na skuplju premium varijantu.

4 godine
offline
Clio III 1.5 dci

Znam u pravu ste. Vozi se na kratke relacije i ne stigne se niti zagrijati., smo što sada imam problem gdje mi on polazuje da je loše ulje i svijetli mi lampica (ključ). Mehaničar mi je ponovno pokrenuo regeneraciju al pokazuje da je izvršena regeneracija. Sad neznam dal uopće mijenjat taj neki senzor koji spominju, koji je to senzor uopće, ako znate?

7 godina
protjeran
offline
Clio III 1.5 dci

Pa zato ga provezi da se ulje stigne zagrijati i ispariti vlagu, pa ces vidjeti jel ce nakon reseta vratiti se taj isti kod.

 

Ako se ne vrati, super, a ako se vrati, trazi mehanicara da ti zamjeni ulje, prije nego sto krenes mjenjati razne senzore,

jer stvarno moze biti da je ulje u banani, kad ga tako davis - ulje je hidroskopsko i skuplja vlagu iz zraka,

a ako ga ne zagrijes, pretvara se u emulziju, kao majonezu, i papa viskozitet i ucinak ulja.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
4 godine
offline
Clio III 1.5 dci

Ok, budem. Hvala ljudi

12 godina
offline
Re: Clio III 1.5 dci
Zeppelin Graf kaže...

Znam u pravu ste. Vozi se na kratke relacije i ne stigne se niti zagrijati., smo što sada imam problem gdje mi on polazuje da je loše ulje i svijetli mi lampica (ključ). Mehaničar mi je ponovno pokrenuo regeneraciju al pokazuje da je izvršena regeneracija. Sad neznam dal uopće mijenjat taj neki senzor koji spominju, koji je to senzor uopće, ako znate?

 Čemu dizel onda?

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 10:51 (Tony1999).
4 godine
offline
Clio III 1.5 dci

Zbog toga što je kupljen kad je trebao biti namijenjen za dulje relacije. Auto mi je žao prodavati jer ima malo km i održavam ga. Svjestan sam da bi benzinac bio bolji, al to trenutačno nije opcija. Nisam tražio savjet koji auto kupiti, to znam i sam, samo nemam love, da imam nebi vozio Renault Clio.

11 godina
offline
Re: Clio III 1.5 dci
Zeppelin Graf kaže...

Zbog toga što je kupljen kad je trebao biti namijenjen za dulje relacije. Auto mi je žao prodavati jer ima malo km i održavam ga. Svjestan sam da bi benzinac bio bolji, al to trenutačno nije opcija. Nisam tražio savjet koji auto kupiti, to znam i sam, samo nemam love, da imam nebi vozio Renault Clio.

 Hehe nemoj tako,ispada da je to auto za siromašne  nego otiđi kod servisera te neka ti pomoću programa pogasi sve vezano što se tiče DPF,EGR itd.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.12.2020 12:16 (funny games).
12 godina
offline
Clio III 1.5 dci

Ma ne govorim ti koji auto kupit. 

 

Kad je već situacija takva, odi jednom tjedno kad imaš vremena ga provozaj po obilaznici/autocesti, malo ga ispuši, za njegovo zdravlje, a i zdravlje tvog novčanika.

14 godina
offline
Clio III 1.5 dci

1. greška za ulje je možda iz ECU memorije, tj njeno porijeklo je možda još od prije zamijene ulja. A možda su ti i greškom nasuli krivo ulje, nikad ne znaš...
2. DPFa i senzor tlaka su spojeni metalnom cjevćicom i silikonskim crijevom, provjeri jesu li ta crijeva čitava.

crijeva 13 i 14 spajaju DPF i senzor tlaka (11), njih treba provjeriti. 
3 i 4 su senzori temperature ispuha

4 godine
offline
Re: Clio III 1.5 dci
funny games kaže...
Zeppelin Graf kaže...

Zbog toga što je kupljen kad je trebao biti namijenjen za dulje relacije. Auto mi je žao prodavati jer ima malo km i održavam ga. Svjestan sam da bi benzinac bio bolji, al to trenutačno nije opcija. Nisam tražio savjet koji auto kupiti, to znam i sam, samo nemam love, da imam nebi vozio Renault Clio.

 Hehe nemoj tako,ispada da je to auto za siromašne  nego otiđi kod servisera te neka ti pomoću programa pogasi sve vezano što se tiče DPF,EGR itd.

 Haha kad je. Probali smo pogasiti, ta greška se neda ugasit, odnosno poništit. Nešto sam čitao negdje na netu, da se greška javlja kad se neki podaci ne slažu u kompjuteru, nešto sa kilometrazom kad se ulje promijeni.,a to fakat neznam popravit. Da imam doma dijagnostiku, onda bi sredio, ovako kad dam nekom automehaničaru, oni to neznaju. Brijem da mi ovlašteni servis ne gine.

7 godina
protjeran
offline
Clio III 1.5 dci

Ako ulje nije dobilo mlijecnu emulziju na cepu, i razina ulja stima, i filter je OK,

onda auto provezi, propusi, i ako je sve OK, greska ce sama nestati, jer takve stvari

ICU stalno prati. Ako ne ne nestane, krenes mjenjat najjeftinije stvari, dakle ulje i filter,

obavezno ulje po standardu masine, kod tebe je vjerovatno neko od Totalovih ulja.

Pa ako to ne valja, gledas senzore, a ako nista ne pomogne, treba gledati

da nije negdje neka zica oksidirala na masi - to zna cesto isto biti, pa senzor

ne dostavlja pravu informaciju ICU-u. Al bolje i to nego da je problem u samom ICU-u.

 

Ako automobil vozi normalno, onda se ionako ne trebas puno brinuti. Kad check-engine svijetli,

to znaci samo da je neka greska na senzoru ili se dogodila greska koja nije fatalna.

Ako check-engine blica, onda je fatalna greska i obavezno moras zaustaviti vozilo, da nebi doslo do vecih kvarova.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
4 godine
offline
Re: Clio III 1.5 dci
Čitatelj kaže...

Ako ulje nije dobilo mlijecnu emulziju na cepu, i razina ulja stima, i filter je OK,

onda auto provezi, propusi, i ako je sve OK, greska ce sama nestati, jer takve stvari

ICU stalno prati. Ako ne ne nestane, krenes mjenjat najjeftinije stvari, dakle ulje i filter,

obavezno ulje po standardu masine, kod tebe je vjerovatno neko od Totalovih ulja.

Pa ako to ne valja, gledas senzore, a ako nista ne pomogne, treba gledati

da nije negdje neka zica oksidirala na masi - to zna cesto isto biti, pa senzor

ne dostavlja pravu informaciju ICU-u. Al bolje i to nego da je problem u samom ICU-u.

 

Ako automobil vozi normalno, onda se ionako ne trebas puno brinuti. Kad check-engine svijetli,

to znaci samo da je neka greska na senzoru ili se dogodila greska koja nije fatalna.

Ako check-engine blica, onda je fatalna greska i obavezno moras zaustaviti vozilo, da nebi doslo do vecih kvarova.

 Update. Znači jučer sam se ganjao po autoputu i lampica se ugasila nakon 15-ak minuta i nije svijetlila cijelim putem vožnje po autoputu, dok nisam usporio pri izlasku s autoputa i sad dalje svijetli.

7 godina
protjeran
offline
Clio III 1.5 dci

Potrazi si nekakav OBDII scan-tool, koji ti moze pratiti podatke u realnom vremenu,

i dokumentirati ih/spremiti ih, pa ti onda mehanicar ili netko tko se bolje kuzi,

ima i ovdje na forumu ljudi, moze objasniti sto se desava i sto bi bilo dobro odraditi.

 

Al definitivno je negdje nesto zastopano, necisto, ili s losim kontaktom.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
4 godine
offline
Re: Clio III 1.5 dci
Čitatelj kaže...

Potrazi si nekakav OBDII scan-tool, koji ti moze pratiti podatke u realnom vremenu,

i dokumentirati ih/spremiti ih, pa ti onda mehanicar ili netko tko se bolje kuzi,

ima i ovdje na forumu ljudi, moze objasniti sto se desava i sto bi bilo dobro odraditi.

 

Al definitivno je negdje nesto zastopano, necisto, ili s losim kontaktom.

 Da. Ulje je original Elf, promijenjeno prije 2 mjeseca. Redovito servise radim. Zadnje mi je mehaničar rekao da bi trebalo promijeniti taj senzor na karteru, jel imaš ideju koji je to i di to kupit?

7 godina
protjeran
offline
Clio III 1.5 dci

Meho sigurno ima svoje dilere, gdje mozda moze dobiti dijelove jeftinije od tebe.

Al prije live-dijagnostike ne moze nitko nista reci.

 

Tvoj automobil bi meho trebao spojiti i provozati, te analizirati podatke.

Staticnim podatcima nece rijesiti puno - nagadjat ce.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
4 godine
offline
Clio III 1.5 dci

Update. Prije nego što sam išao u bilo kakve popravke, kupio aam na benzinskoj aditiv gorivu za čišćenje dpf filtera. Nakon što sam nalijao, vozio sam se po autoputu nekih 40-ak minuta u 4-toj brzini 110km/h na 3 tisuće rpm, možda i mrvicu više ali ono konstantno. Greška se makla i nije se ponovno pojavljivala, nadam se da ni neće, ako ništa drugo bar ne uskoro.

3 godine
neaktivan
offline
Re: Clio III 1.5 dci
Sa Launch ili Clip (original) treba resetirati oil dilution u ECU. Nakon toga SAVE ECU data i onda LOAD ECU data. Te još resetirati DPF filter statistiku. Te ako je mehaničar znalac bude mogao i prijevremeno resetirati Servis ulja, interval.

Provozati ga do radnje temperature te + još 15 minutna vožnja.

Sa obrtajima ne treba divljati, ECU želi samo konstantu.

Znači 60km/h do 80km/h i 2000 do 2400rpms. Ravnica ili čak je najbolje ako imaš brijegove, da je pod opterećenjem.

Također treba vidjeti kako je stanje sa VODNIM TERMOSTATOM. Ako se voda brzo hladi ECU bude prekidao regeneraciju. Ne bude imao uvjete za regeneraciju.

Savjet za provjeru vodnog termostata. Auto dok je hladan, upaliti ga provozati ga cirka 600-700metara te, otvoriti haubu i provjeriti hladnjak. Mora biti hladan! Ne topao ili mlak. Onda termostati pušta!
Također se vidi kod npr. silaženja niz brdo ne smije padati temperatura mora bit na 90 drzati.

Ako je sve OK, auto mora postići radnu temperaturu u roku cirka 8km.
Poruka je uređivana zadnji put sri 17.2.2021 11:47 (INTERNETNULA).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice