Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.220
|
čitano: 13.377.456
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Bez pojačala ti sami zvučnici ne budu baš pomogli

Evo ti N52 bez zadnjih lonaca u 630i 


Mislim protočni je praktički isto kao da nemas lonce jel. Čuo se na dobrih 2-3km čistine bez problema

Lijepo se cuje,tako nesto i ja trazim.Samo da mi na autocesti na 140 nije preglasan.

Na Mazdi 6 sam skinuo srednji lonac i stavio zadnje protocne kod laste i super se culo ali na autocesti je bio stvarno preglasan.Dobro Mazda nema 6 brzina pa je bio na 4k okretaja na 140.

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
jozef kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 iskustvo s Cuprom?

Bit ce za cios za tih 40tkm jedino ak je 40tkm bil na stazi...

 bio na stazi tocno 30min

 

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 Kad das mapirat motor na samrti naravno da ce kratko trajat. 

 

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

 na samrti motor od 120tkm sve komplet stock na autu, S V E

i sve sta sam ja radio, znam sta sam radio i kako odrzavao auto. pa se opet razletio

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

 na samrti motor od 120tkm sve komplet stock na autu, S V E

i sve sta sam ja radio, znam sta sam radio i kako odrzavao auto. pa se opet razletio

 Bila je rasprava vec na temu deckiju koji drze Revo u Hrvatskoj, tako da osim ako nesto promjenilo pred malo, zna se sve.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.10.2023 18:08 (ivanoile).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

to je bilo pred 7g, sad je sve to razvikano i najvj kvalitetnije. al ovo je vec stari dogadaj

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Acex kaže...

 Zasad mi je i ovo dovoljno snage jer prelazim sa Mazde 6 od 120 ks.A motor je ovaj slabiji od 215 ks.Na ljeto odradit izduv kod lastovcica bar da se malo cuje.A kasnije za mapiranje vidim da svi preporucuju muhu pa valjda vec ima neku mapu za taj motor.

 

I danas sam skidao one pumpice za perace farove i cistio ali opet steka kod vracanja.Valjaju li one sa ebaya za 20 eura ili bas mora bit orginal od bmwa?

 Evo baš gledam i ispada da je ovo među rijetkim atmosfercima gdje mapiranje ima smisla. Sve isto kao N52B30, tako da mapa ide na 260ks kao kod njih tvornička. Ne mogu vjerovati iskreno jer obično mapiranje benzin atmosfercaa donosi 15-20ks. Iako vidim da se može staviti i usisna sa N52B30 pa se dobije još bolji rezultat

 

https://www.celtictuning.co.uk/services/performance-stats/bmw/3-series-e9x-2005-2011/petrol/325i-214-bhp-2007-2011-ECU-remap-chiptuning/stage-1

https://www.remapkings.com/ECU-Remap/BMW/3-Series-E92-2006-2014/Petrol/325i-3-218-bhp/stage-1

https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/525-serie-3/526-e9x-2005-2010/4190-325i-n53/

Acex kaže...

Lijepo se cuje,tako nesto i ja trazim.Samo da mi na autocesti na 140 nije preglasan.

Na Mazdi 6 sam skinuo srednji lonac i stavio zadnje protocne kod laste i super se culo ali na autocesti je bio stvarno preglasan.Dobro Mazda nema 6 brzina pa je bio na 4k okretaja na 140.

 

 Hm, zaboravio sam već kakav je bio iznutra, ali evo ti video iz kabine 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 Kad das mapirat motor na samrti naravno da ce kratko trajat. 

 

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

 na samrti motor od 120tkm sve komplet stock na autu, S V E

i sve sta sam ja radio, znam sta sam radio i kako odrzavao auto. pa se opet razletio

 Jesi kupio novu cupru sa 0km?  Pitaj boga sta su radili s njom prije nego si ju ti kupio. A koji je tocno bio razlog razletavanja motora u cupri? To je bio 2.0 od 211ks ili?

PSN:Tomislav025
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 Kad das mapirat motor na samrti naravno da ce kratko trajat. 

 

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

 na samrti motor od 120tkm sve komplet stock na autu, S V E

i sve sta sam ja radio, znam sta sam radio i kako odrzavao auto. pa se opet razletio

 Jesi kupio novu cupru sa 0km?  Pitaj boga sta su radili s njom prije nego si ju ti kupio. A koji je tocno bio razlog razletavanja motora u cupri? To je bio 2.0 od 211ks ili?

 kupljena je stock, znam sve prije o njoj

ja sam sve radio na njoj, od prvog dana kod mene, 241ks je cupra, 211 je fr

rastvorio se blok kod 4.cil

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Preporuka za rabljeni auto do 15.000e?

Do sada sam vozio Kiju Pro Cee'd JD i bio sam prezadovoljan, ali želim ipak nešto s četvera/petera vrata te nešto novije s manje km. Gledao sam noviju Kiju Ceed treće generacije 2019 godište ali mi je malo teško to naći u budžetu, pa tražim alternativu.

Godišnje radim oko 12.000 km pretežito gradske vožnje, znači benzinac bi vjerojatno bio okej. Želio bih klasu auta tako veličine Golfa, Kije Ceed itd, ništa manje. Preferiram hatchback. Konjaža mi ne igra ulogu, okej mi je i onaj Hyundaijev i Kijin motor 1.0 T-Gdi od 120 KS i ništa mi ne fali u njemu. Cilj je da auto bude što više toči i vozi, a što manje kod mehaničara, ako je ikako moguće :D

Hvala!

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 Kad das mapirat motor na samrti naravno da ce kratko trajat. 

 

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

 na samrti motor od 120tkm sve komplet stock na autu, S V E

i sve sta sam ja radio, znam sta sam radio i kako odrzavao auto. pa se opet razletio

 Jesi kupio novu cupru sa 0km?  Pitaj boga sta su radili s njom prije nego si ju ti kupio. A koji je tocno bio razlog razletavanja motora u cupri? To je bio 2.0 od 211ks ili?

 kupljena je stock, znam sve prije o njoj

ja sam sve radio na njoj, od prvog dana kod mene, 241ks je cupra, 211 je fr

rastvorio se blok kod 4.cil

 Frend mi je ovlasteni revo maper, uz to ima Cupru slozenu za stazu (drugi turbo, ic i xx drugih stvari) i sa revo mapom i odradio je vec xxx utrka (sto brdskih sto slalom) bez problema, vecina vagovaca na stazi su vecinom na revo mapi...

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 Kad das mapirat motor na samrti naravno da ce kratko trajat. 

 

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

 na samrti motor od 120tkm sve komplet stock na autu, S V E

i sve sta sam ja radio, znam sta sam radio i kako odrzavao auto. pa se opet razletio

 Jesi kupio novu cupru sa 0km?  Pitaj boga sta su radili s njom prije nego si ju ti kupio. A koji je tocno bio razlog razletavanja motora u cupri? To je bio 2.0 od 211ks ili?

 kupljena je stock, znam sve prije o njoj

ja sam sve radio na njoj, od prvog dana kod mene, 241ks je cupra, 211 je fr

rastvorio se blok kod 4.cil

 Nesto si krivo ti to napravio onda  

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MedO1337 kaže...

Preporuka za rabljeni auto do 15.000e?

Do sada sam vozio Kiju Pro Cee'd JD i bio sam prezadovoljan, ali želim ipak nešto s četvera/petera vrata te nešto novije s manje km. Gledao sam noviju Kiju Ceed treće generacije 2019 godište ali mi je malo teško to naći u budžetu, pa tražim alternativu.

Godišnje radim oko 12.000 km pretežito gradske vožnje, znači benzinac bi vjerojatno bio okej. Želio bih klasu auta tako veličine Golfa, Kije Ceed itd, ništa manje. Preferiram hatchback. Konjaža mi ne igra ulogu, okej mi je i onaj Hyundaijev i Kijin motor 1.0 T-Gdi od 120 KS i ništa mi ne fali u njemu. Cilj je da auto bude što više toči i vozi, a što manje kod mehaničara, ako je ikako moguće :D

Hvala!

 Da, od 2021. s istom lovom možeš dosta manje, ali tipa Corolla 116ks benzinac. S davanjima u HR je 17 i pol cca, ali koristi ovo kao orijentir, sigurno ih ima pa se malo cjenkaš na željen iznos. Isto tako Megane je zahvalan i neobično udoban u klasi.
Zvučiš mi ko jednostavan A do B vozač pa si pogledaj i tipa ovu Corollu sedan. Malo km, jedino ne očekuj neki okretni moment od atmosferca. Ako daju za 17 po meni se isplati, 2020., 40K km i tvorničko jamstvo.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Nekako mi je tih 17900 puno, s obzirom da je nova Corolla sedan na akciji 20500. Nije tako velika razlika.

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.10.2023 8:57 (kratos091).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 Kad das mapirat motor na samrti naravno da ce kratko trajat. 

 

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

 na samrti motor od 120tkm sve komplet stock na autu, S V E

i sve sta sam ja radio, znam sta sam radio i kako odrzavao auto. pa se opet razletio

 Jesi kupio novu cupru sa 0km?  Pitaj boga sta su radili s njom prije nego si ju ti kupio. A koji je tocno bio razlog razletavanja motora u cupri? To je bio 2.0 od 211ks ili?

 kupljena je stock, znam sve prije o njoj

ja sam sve radio na njoj, od prvog dana kod mene, 241ks je cupra, 211 je fr

rastvorio se blok kod 4.cil

 Znas sve o njoj jedino ako si je kupio od brata. S takvim rabljenim autima nikad neznas na cemu si. Ko god se sjeo u njega ga je ganjao do kraja.  Kak mislis rastvorio se blok? Puknuo je blok na cetvrtom cilindru??  

 

Tih 2.0 TFSI motora iz VAG grupacije ima koliko oces nabrijanih na ozbiljne brojke pa idu. Nisi imao srece i mozda lose odrzavanje prije tebe.  Jer ako je blok puknuo to je bilo neko ozbiljno sranje...

PSN:Tomislav025
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kratos091 kaže...

Nekako mi je tih 17900 puno, s obzirom da je nova Corolla sedan na akciji 20500. Nije tako velika razlika.

 Da, nova za 20500 je svakako bolja ponuda od ovih polovnih koje se nude. Još ti je i eventualno kreditiranje jednostavnije. Ta kao ima skromniju opremu, ali realno jedino što joj fali u odnosu na skuplje je elektrokromatsko zrcalo i dvozonska klima. Ove skuplje imaju još kozmetičke dodatke, ružne Toyotine felge i ružne digitalne instrumente. 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kratos091 kaže...

Nekako mi je tih 17900 puno, s obzirom da je nova Corolla sedan na akciji 20500. Nije tako velika razlika.

 Da, tražio sam da ti bude barem blizu budžeta. Ako imaš za novi, dapače. Toyote dok su pod garom drže cijenu. Sami si pazi opremu, ova "Luna" ti je 22556eur nova, ova za 20 i pol somića je "Terra". Realno i početna oprema je dosta odnosno razlika je mala, tek "Sol" donosi veći iskorak tipa nadzor mrtvog kuta, bežični punjač i sl. no košta 4200eur više od početnog modela. Odi do salona, sjedni i provozaj dal ti paše.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Nisam ja postavio input, ali hvala na informacijama. :D

I ja razmišljam zamijeniti Mazdu 3, samo ne znam koliki je prtljažnik kod ove Corolle sedan, pretpostavljam da nije nešto veći, možda odem pogledati. A karavan mi je bezobrazno skup (preko 30k je).

 

Razmišljao sam o Octavii, A4, Passat, karavanima, ali to je sve preskupo... 3 godine stari, sa preko 100k koštaju 25-30k.

Kakav je ovaj Fordov 1.0? Nekako mi se to čini preslabo za Focus karavan, a koliko vidim samo taj motor imaju (novi)...

Pixel 4A (HTC 10 | HTC 8X :) no more)
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A sorry sad vidim. Al ok, vidjet će i momak koji je pitao.

Ma da, rabljeni su užas skupi (i novi jasno). Ne znam što bih iskreno da sad kupujem auto.
Što se Focusa tiče, ima ga frend s posla. Ono što ti mogu reći je da ima solidan ovjes u toj klasi i dosta mjesta za 1.8m na stražnjoj klupi. Al isto tako, iako mu je dosta do posla u svakom smjeru (mislim da cca 40km) uglavnom otvorene ceste, 2x je bio na servisu radi zaštopanog OPF-a (jel DPF za benzinca) tako da nije baš sretan po tom pitanju. Ostalo za sad sve ok, kupio novog prije 4 godine.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ja imam tu Toyotu, Luna oprema. Ne bi rekao da ništa posebno fali osim ajd tog nadzora mrtvog kuta - sve drugo bitno ima - automatska svjetla i brisači, čitanje znakova, adaptivni tempomat, automatska klima, lane departure warning, kamera, hill assist, električna ručna, bežični punjač, android auto/carplay. Nema el. podesivih sjedala, grijače sjedala, el. sklopive retrovizore (ali su barem grijani, nevjerovatno koliko je to ustvari korisno), parking senzore (ne treba uz kameru) i možda još koju sitnicu da sam zaboravio. E da nema i nav ali uz carplay ga i ne bi koristio.

 

Solidan auto, evo blizu 10k i ja sam zadovoljan. Fali koji pretinac više naprijed (ima onaj u središnjoj konzoli + 2 za čaše ali jedan ispred mjenjača ispod, iznad punjača bi super došao. Motor 1.5 je onako, dovoljan, prostora ima, kvaliteta izrade vrlo dobra, ništa ne škripi i ne lupa. Potrošnja 7L grad, na otvorenom pada i na 4.5L. Preporuka definitivno za te novce jer kod konkurencije (posebno njemačke) bi za tu cijenu od opreme dobio volan i lijevi retrovizor, desni je dodatna oprema.

 

edit - prtljažnik je volumenom ok ali je problem što je otvor relativno mali, evo neki dan velika misterija kako ugurati ono postolje od uredskog stolca unutra...

Poruka je uređivana zadnji put pon 23.10.2023 12:42 (Nuclear_Phoenix).
9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lovac kaže...
MedO1337 kaže...

Preporuka za rabljeni auto do 15.000e?

Do sada sam vozio Kiju Pro Cee'd JD i bio sam prezadovoljan, ali želim ipak nešto s četvera/petera vrata te nešto novije s manje km. Gledao sam noviju Kiju Ceed treće generacije 2019 godište ali mi je malo teško to naći u budžetu, pa tražim alternativu.

Godišnje radim oko 12.000 km pretežito gradske vožnje, znači benzinac bi vjerojatno bio okej. Želio bih klasu auta tako veličine Golfa, Kije Ceed itd, ništa manje. Preferiram hatchback. Konjaža mi ne igra ulogu, okej mi je i onaj Hyundaijev i Kijin motor 1.0 T-Gdi od 120 KS i ništa mi ne fali u njemu. Cilj je da auto bude što više toči i vozi, a što manje kod mehaničara, ako je ikako moguće :D

Hvala!

 Da, od 2021. s istom lovom možeš dosta manje, ali tipa Corolla 116ks benzinac. S davanjima u HR je 17 i pol cca, ali koristi ovo kao orijentir, sigurno ih ima pa se malo cjenkaš na željen iznos. Isto tako Megane je zahvalan i neobično udoban u klasi.
Zvučiš mi ko jednostavan A do B vozač pa si pogledaj i tipa ovu Corollu sedan. Malo km, jedino ne očekuj neki okretni moment od atmosferca. Ako daju za 17 po meni se isplati, 2020., 40K km i tvorničko jamstvo.

 Puno hvala na odgovoru! 

Nisam uopće razmišljao o Corolli ili Meganu, zbog prošlog iskustva sam uglavnom gledao Kiu, Hyundai i - to je to praktički :D 
Nažalost, nisam toliko rastezljiv s budžetom, ali budem svakako pogledao te Toyote po oglasima. Kupujem u kešu.




10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kupujem auto i sad, nasao jednog, problem je sto je auto na lizing (otplacen je vec valjda, nisam 100% siguran) i veli covjek da se nemre auto tek tak prenest neg on treba nekaj sa tom lizing kucom nesta sredit... I naravno, dok smo se ja i on dogovorili za cijenu i da pristajem na kupnju (a mislio mu i kaparu dat, on nije htio) veli sljedeci dan da ga ipak ne prodaje jer mu je nesto iskrsnulo.. Sad je moje pitanje, dal stvarno prodavatelj prije prodaje mora nesta rijesit sa tom lizing kucom ili ja mogu odma kupoprodajni, dat novce i bye bye ?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

dok se ne otplati leasing, bilo planski ili unaprijed, auto je na leasing kuću...

 

kad ga otplatiš (ja sam zadnju ratu otplatio unaprijed s otkupnom cijenom - dakle 1700+ 400 kn da imam ne moram dvaput ići na tehnički i preregistraciju) - registriraš ga na sebe i ti si mu gazda, leasing kuća je prošlost....

Ju je je? Je ju je!
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stric_Jura kaže...

dok se ne otplati leasing, bilo planski ili unaprijed, auto je na leasing kuću...

 

kad ga otplatiš (ja sam zadnju ratu otplatio unaprijed s otkupnom cijenom - dakle 1700+ 400 kn da imam ne moram dvaput ići na tehnički i preregistraciju) - registriraš ga na sebe i ti si mu gazda, leasing kuća je prošlost....

 Aha, a mislim da je on govorio kao da ima jos nesta za platit, i kao da mu je svejedno dal on plati ili ja i kao da tek onda auto moze ic na mene... jbg meni je to sad problem jer ja bi ga iste minute tam uzeo, ovak je to zajebancija...

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav ekipa, pitanje jedno.

 

Izbacilo mi grešku na Golfu 6 1.6TDI za grijač br. 4, zanima me treba li mijenjati sva 4 komada ili je ok promijeniti samo taj koji ne radi?

 

Lijep pozdrav!

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

iskopčaš lampicu, nema više greške.. zapratite me za još lifehackova 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Filip720 kaže...

Pozdrav ekipa, pitanje jedno.

 

Izbacilo mi grešku na Golfu 6 1.6TDI za grijač br. 4, zanima me treba li mijenjati sva 4 komada ili je ok promijeniti samo taj koji ne radi?

 

Lijep pozdrav!

 OK je zamijeniti samo taj koji ne radi. Grijači su ionako jeftini, a ako je jedan crk'o lako moguće da su i drugi pri kraju.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ovisno koliko je teško pristupiti grijačima kod njih i koja je cijena grijača, ali moj savjet je promjeniti sve. Doduše ja sam uvijek bio na M57 gdje da dodes do grijača moraš skidati usisnu, pa sam uvijek zamijenio svih 6 u kompletu i ciao.

9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...
omomomomoomm kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 Kad das mapirat motor na samrti naravno da ce kratko trajat. 

 

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

 na samrti motor od 120tkm sve komplet stock na autu, S V E

i sve sta sam ja radio, znam sta sam radio i kako odrzavao auto. pa se opet razletio

 Jesi kupio novu cupru sa 0km?  Pitaj boga sta su radili s njom prije nego si ju ti kupio. A koji je tocno bio razlog razletavanja motora u cupri? To je bio 2.0 od 211ks ili?

 kupljena je stock, znam sve prije o njoj

ja sam sve radio na njoj, od prvog dana kod mene, 241ks je cupra, 211 je fr

rastvorio se blok kod 4.cil

 Znas sve o njoj jedino ako si je kupio od brata. S takvim rabljenim autima nikad neznas na cemu si. Ko god se sjeo u njega ga je ganjao do kraja.  Kak mislis rastvorio se blok? Puknuo je blok na cetvrtom cilindru??  

 

Tih 2.0 TFSI motora iz VAG grupacije ima koliko oces nabrijanih na ozbiljne brojke pa idu. Nisi imao srece i mozda lose odrzavanje prije tebe.  Jer ako je blok puknuo to je bilo neko ozbiljno sranje...

 Oce u dosta slucajeva ti isti 2.0 tfsi ako prije tuninga nisu dobro odradeni jako lako grunit, ako se ide na ozbiljne brojke,nije dosta samo svjecice bobine i oversize filter zraka.. frendu su 2 protukla na stage 1(BWA,CCZB), dok je moj gti i to AXX(doduse poslje slozen na BWA glavu zbog jacih bregastih) ko pozna vag zna da je AXX "Najgori", na stg 2+ 313tkm dozivio(sa 70tkm sam ga uzeo), i oso dalje novom vlasniku :D

“Computers make excellent and efficient servants, but I have no wish to serve under them.”
18 mjeseci
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Crna koža, mrlja od ženskog laka za nokte, starija. Moze li se kako ukloniti da se ne ošteti koža?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Qui-Gon-Jinn kaže...

Crna koža, mrlja od ženskog laka za nokte, starija. Moze li se kako ukloniti da se ne ošteti koža?

 osušeni lak ili samo mrlja nakon skinutog laka? Mrlje je najbolje sanirati onim bojama za kožu (kao touch up), mislim da i najobičnija akrilna boja funkcionira ako se dobro osuši nakon farbanja. Ako je osušeni lak onda štapić za uši i pažljivo acetonom, samo površinski, pomalo. 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice