Na žalost takva je sad situacija. Clio dobro kotira na našem tržištu i drži cijenu, ako je u opremi i nije bijele boje.... Opčenito je među boljim autima u klasi, realno je bolje je kupiti megane za istu lovu ćeš dobiti veći i bolji auto istog godišta i km.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Na žalost takva je sad situacija. Clio dobro kotira na našem tržištu i drži cijenu, ako je u opremi i nije bijele boje.... Opčenito je među boljim autima u klasi, realno je bolje je kupiti megane za istu lovu ćeš dobiti veći i bolji auto istog godišta i km.
Hahah bijeli je i nema display ekran već obični radio, tu je klima i naslon za ruku.
Nemoj kupovati bijeli i sa malim ekranom, bio je u floti sigurno a to nikada nije dobro.
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Dok god nije 1.6 CDTI, samo gas.
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
smeće
Bok ekipa trebam savjet, trebao sam izvaditi iz auta gornji stup volana i odspojio sam gornji stup volana od donjeg stupa volana (zelena strelica), kad je sve bilo odspojeno susjed se naslonio nogom na prednje kotace i pomaknuo ih, kad sam sve spojio i stavio skupa, sada kad mi je volan u centru auto bjezi na lijevu stranu. Zanima me kako sad to namjestiti u nulu da bude kako je bilo prije, dok je volan bio u centru da i prednji kotaci budu u centru? Osovina donjeg stupa volana koja se spaja na gornji stup volana ima 100 zuba sigurno i nigdje nista oznaceno za centar ili tako nesto, pa kako sad znati ili namjestiti tocno gdje je bilo prije? neki savjet?
Sve 5, slobodno mi daj svoju procjenu
Nemam ideju uopće, samo komentiram da su cijene kompletno podivljale (bez naznaka da se vrate u normalu) i da to više nema veze sa vezom. Sretno sa prodajom i ako dobiješ za njega što si planirao/očekivao, super!
https://www.njuskalo.hr/auti/vw-passat-1.6-samo-2000km-2003-g-oglas-41233720
1.8t je a ne 1.6, typo u naslovu... prelijep primjerak sa top motorom i jos manualac
Imao sam 1.6 u takvom Passatu i očajan je bio. A ovaj 1.8 je onaj legendarni sto ljudi dizu na 250-320ks?
namjestit ćeš ga na sveto nikada, a možda ni tada...
probaj sa skidanjem koluta upravljača sa stupa i pomicanjem istog po zubima stupa u desno... vidi jel ti ide jedan zub, dva...
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ne mislim na prve insignie nego one nakon redizajna.
Sjedio sam u jednoj sa 360 000 km, apsolutno sve ko novo unutra, na volanu se mozda malo vidi a plastike ne krckaju.. Motor ima originalno kvacilo koje nije neko al cudo da je i to izdrzalo, jedini kvar kaze cr pumpa..
Za prve insignie znam da imaju nekvalitetniju unutrasnjost i da motori zaribavaju jer ljudi ne mjenjaju gumicu uljne pumpe, ignoriraju poruku da je pritisak ulja los i motor zariba.. Motori od 2014 su drugaciji nisu isti ko stari.
Vozio sam i passata 2.0, on je zivahniji osjetno jer je laksi, na insignii se osjetila tezina vise al djeluje mi tisi, vise vuce na tenka u voznji nego passat zbog te tezine..
Sad mi se samo tesko odlucit, imam i priliku u svabiji za najnoviju insigniu 2018 2.0 cdti sa dosta opreme za nekih 12 tisuca + sve ostalo sta treba.. Mislim da bi to bio neki best buy, motori nisu neki eksperiment nego isti ovi poboljsani iz starijeg modela
sta mislite da li valja cemu polo 1.0 iz 2018g
presao je oko 130tkm
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ne mislim na prve insignie nego one nakon redizajna.
Sjedio sam u jednoj sa 360 000 km, apsolutno sve ko novo unutra, na volanu se mozda malo vidi a plastike ne krckaju.. Motor ima originalno kvacilo koje nije neko al cudo da je i to izdrzalo, jedini kvar kaze cr pumpa..
Za prve insignie znam da imaju nekvalitetniju unutrasnjost i da motori zaribavaju jer ljudi ne mjenjaju gumicu uljne pumpe, ignoriraju poruku da je pritisak ulja los i motor zariba.. Motori od 2014 su drugaciji nisu isti ko stari.
Vozio sam i passata 2.0, on je zivahniji osjetno jer je laksi, na insignii se osjetila tezina vise al djeluje mi tisi, vise vuce na tenka u voznji nego passat zbog te tezine..
Sad mi se samo tesko odlucit, imam i priliku u svabiji za najnoviju insigniu 2018 2.0 cdti sa dosta opreme za nekih 12 tisuca + sve ostalo sta treba.. Mislim da bi to bio neki best buy, motori nisu neki eksperiment nego isti ovi poboljsani iz starijeg modela
Daj bjež od toga. Imao sam 2.0 CDTI 170 karavan 2016. sa 40k sa 70K sam je prodao je auto se raspada. Na 60k pukne mi crijevo turba, stavili plastično cijevo sa plastično shelnom. To valjda svakoj puca, nema zamjensko samo OE 2 soma kn + ruke. Nakon toga idem na more i rikne mi klima. Procurio prednji kiler, 200 eura u fušu. I bilo je još tu nekih sitnih gluposti al sam već zaboravio što sam sve radio na njoj. Smiješno jer sve se to događalo sa relativnom novim autom i malo km. A ove sitnice poput, škripanja, cvrčanja je pod normalno, na onom izrodu od polu virtualnong kokpita dok je sunce se ništa ne vidi. Senzori pritiska guma se jave čim ima malo vlage u zraku odma se svi popale, adbluea je trošio više nego nafte itd. Uglavnom probaj ak hoćeš ali auto ne vredi tih para. Ja sam ju prodao sa 70k dok je još nešto vrijedila.
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ne mislim na prve insignie nego one nakon redizajna.
Sjedio sam u jednoj sa 360 000 km, apsolutno sve ko novo unutra, na volanu se mozda malo vidi a plastike ne krckaju.. Motor ima originalno kvacilo koje nije neko al cudo da je i to izdrzalo, jedini kvar kaze cr pumpa..
Za prve insignie znam da imaju nekvalitetniju unutrasnjost i da motori zaribavaju jer ljudi ne mjenjaju gumicu uljne pumpe, ignoriraju poruku da je pritisak ulja los i motor zariba.. Motori od 2014 su drugaciji nisu isti ko stari.
Vozio sam i passata 2.0, on je zivahniji osjetno jer je laksi, na insignii se osjetila tezina vise al djeluje mi tisi, vise vuce na tenka u voznji nego passat zbog te tezine..
Sad mi se samo tesko odlucit, imam i priliku u svabiji za najnoviju insigniu 2018 2.0 cdti sa dosta opreme za nekih 12 tisuca + sve ostalo sta treba.. Mislim da bi to bio neki best buy, motori nisu neki eksperiment nego isti ovi poboljsani iz starijeg modela
Daj bjež od toga. Imao sam 2.0 CDTI 170 karavan 2016. sa 40k sa 70K sam je prodao je auto se raspada. Na 60k pukne mi crijevo turba, stavili plastično cijevo sa plastično shelnom. To valjda svakoj puca, nema zamjensko samo OE 2 soma kn + ruke. Nakon toga idem na more i rikne mi klima. Procurio prednji kiler, 200 eura u fušu. I bilo je još tu nekih sitnih gluposti al sam već zaboravio što sam sve radio na njoj. Smiješno jer sve se to događalo sa relativnom novim autom i malo km. A ove sitnice poput, škripanja, cvrčanja je pod normalno, na onom izrodu od polu virtualnong kokpita dok je sunce se ništa ne vidi. Senzori pritiska guma se jave čim ima malo vlage u zraku odma se svi popale, adbluea je trošio više nego nafte itd. Uglavnom probaj ak hoćeš ali auto ne vredi tih para. Ja sam ju prodao sa 70k dok je još nešto vrijedila.
Zasto nisi za 400 kn kupio gumeno armirano od pasarica koje traje jako dugo?
Probo sam vozit jednu ali 2.0 140 ks, 175 000 km nikakvih cvrcaka, jos namjerno stiskam kvake, plastike oko mjenjaca i nista, vozi se kao nov i jednu 2.0 81 kw sa 360 000 km vecinom otvorene ceste, kaze covjek kvacilo jos original (nije u bajnom stanju), jedini kvar visokotlacna pumpa goriva
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ne mislim na prve insignie nego one nakon redizajna.
Sjedio sam u jednoj sa 360 000 km, apsolutno sve ko novo unutra, na volanu se mozda malo vidi a plastike ne krckaju.. Motor ima originalno kvacilo koje nije neko al cudo da je i to izdrzalo, jedini kvar kaze cr pumpa..
Za prve insignie znam da imaju nekvalitetniju unutrasnjost i da motori zaribavaju jer ljudi ne mjenjaju gumicu uljne pumpe, ignoriraju poruku da je pritisak ulja los i motor zariba.. Motori od 2014 su drugaciji nisu isti ko stari.
Vozio sam i passata 2.0, on je zivahniji osjetno jer je laksi, na insignii se osjetila tezina vise al djeluje mi tisi, vise vuce na tenka u voznji nego passat zbog te tezine..
Sad mi se samo tesko odlucit, imam i priliku u svabiji za najnoviju insigniu 2018 2.0 cdti sa dosta opreme za nekih 12 tisuca + sve ostalo sta treba.. Mislim da bi to bio neki best buy, motori nisu neki eksperiment nego isti ovi poboljsani iz starijeg modela
Daj bjež od toga. Imao sam 2.0 CDTI 170 karavan 2016. sa 40k sa 70K sam je prodao je auto se raspada. Na 60k pukne mi crijevo turba, stavili plastično cijevo sa plastično shelnom. To valjda svakoj puca, nema zamjensko samo OE 2 soma kn + ruke. Nakon toga idem na more i rikne mi klima. Procurio prednji kiler, 200 eura u fušu. I bilo je još tu nekih sitnih gluposti al sam već zaboravio što sam sve radio na njoj. Smiješno jer sve se to događalo sa relativnom novim autom i malo km. A ove sitnice poput, škripanja, cvrčanja je pod normalno, na onom izrodu od polu virtualnong kokpita dok je sunce se ništa ne vidi. Senzori pritiska guma se jave čim ima malo vlage u zraku odma se svi popale, adbluea je trošio više nego nafte itd. Uglavnom probaj ak hoćeš ali auto ne vredi tih para. Ja sam ju prodao sa 70k dok je još nešto vrijedila.
Zasto nisi za 400 kn kupio gumeno armirano od pasarica koje traje jako dugo?
Probo sam vozit jednu ali 2.0 140 ks, 175 000 km nikakvih cvrcaka, jos namjerno stiskam kvake, plastike oko mjenjaca i nista, vozi se kao nov i jednu 2.0 81 kw sa 360 000 km vecinom otvorene ceste, kaze covjek kvacilo jos original (nije u bajnom stanju), jedini kvar visokotlacna pumpa goriva
Zato jer ima na neki posebnu kopču tlačno crijevo koje ulazi u klapnu od gasa, čak i na njoj zna roknuti. Jako loše napravljeno, ali jerryrigaš ga trajno i nema problema.

sta mislite da li valja cemu polo 1.0 iz 2018g
presao je oko 130tkm
Li-la, ovisi gdje je bio tih 5 godina. Polo je napravljen bolje nego ijedan auto te klase (Clio, Corsa), 1.0 je zivahan i dobar za taj auto.
Samo opet 130k je dovoljno da ako se netko zaje'avao sa odrzavanjem, da ces skupljat djelove po cesti za par mjeseci. Mali motor, osjetljiv na odrzavanje.
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ne mislim na prve insignie nego one nakon redizajna.
Sjedio sam u jednoj sa 360 000 km, apsolutno sve ko novo unutra, na volanu se mozda malo vidi a plastike ne krckaju.. Motor ima originalno kvacilo koje nije neko al cudo da je i to izdrzalo, jedini kvar kaze cr pumpa..
Za prve insignie znam da imaju nekvalitetniju unutrasnjost i da motori zaribavaju jer ljudi ne mjenjaju gumicu uljne pumpe, ignoriraju poruku da je pritisak ulja los i motor zariba.. Motori od 2014 su drugaciji nisu isti ko stari.
Vozio sam i passata 2.0, on je zivahniji osjetno jer je laksi, na insignii se osjetila tezina vise al djeluje mi tisi, vise vuce na tenka u voznji nego passat zbog te tezine..
Sad mi se samo tesko odlucit, imam i priliku u svabiji za najnoviju insigniu 2018 2.0 cdti sa dosta opreme za nekih 12 tisuca + sve ostalo sta treba.. Mislim da bi to bio neki best buy, motori nisu neki eksperiment nego isti ovi poboljsani iz starijeg modela
Daj bjež od toga. Imao sam 2.0 CDTI 170 karavan 2016. sa 40k sa 70K sam je prodao je auto se raspada. Na 60k pukne mi crijevo turba, stavili plastično cijevo sa plastično shelnom. To valjda svakoj puca, nema zamjensko samo OE 2 soma kn + ruke. Nakon toga idem na more i rikne mi klima. Procurio prednji kiler, 200 eura u fušu. I bilo je još tu nekih sitnih gluposti al sam već zaboravio što sam sve radio na njoj. Smiješno jer sve se to događalo sa relativnom novim autom i malo km. A ove sitnice poput, škripanja, cvrčanja je pod normalno, na onom izrodu od polu virtualnong kokpita dok je sunce se ništa ne vidi. Senzori pritiska guma se jave čim ima malo vlage u zraku odma se svi popale, adbluea je trošio više nego nafte itd. Uglavnom probaj ak hoćeš ali auto ne vredi tih para. Ja sam ju prodao sa 70k dok je još nešto vrijedila.
Zasto nisi za 400 kn kupio gumeno armirano od pasarica koje traje jako dugo?
Probo sam vozit jednu ali 2.0 140 ks, 175 000 km nikakvih cvrcaka, jos namjerno stiskam kvake, plastike oko mjenjaca i nista, vozi se kao nov i jednu 2.0 81 kw sa 360 000 km vecinom otvorene ceste, kaze covjek kvacilo jos original (nije u bajnom stanju), jedini kvar visokotlacna pumpa goriva
Zato jer ima na neki posebnu kopču tlačno crijevo koje ulazi u klapnu od gasa, čak i na njoj zna roknuti. Jako loše napravljeno, ali jerryrigaš ga trajno i nema problema.
Ta koju sam vozio je imala to pasaricevo crijevo koje na svima puca.. Nista mi nije govorio za posebne kopce, godinama se vec vozi s tim crijevom..
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ne mislim na prve insignie nego one nakon redizajna.
Sjedio sam u jednoj sa 360 000 km, apsolutno sve ko novo unutra, na volanu se mozda malo vidi a plastike ne krckaju.. Motor ima originalno kvacilo koje nije neko al cudo da je i to izdrzalo, jedini kvar kaze cr pumpa..
Za prve insignie znam da imaju nekvalitetniju unutrasnjost i da motori zaribavaju jer ljudi ne mjenjaju gumicu uljne pumpe, ignoriraju poruku da je pritisak ulja los i motor zariba.. Motori od 2014 su drugaciji nisu isti ko stari.
Vozio sam i passata 2.0, on je zivahniji osjetno jer je laksi, na insignii se osjetila tezina vise al djeluje mi tisi, vise vuce na tenka u voznji nego passat zbog te tezine..
Sad mi se samo tesko odlucit, imam i priliku u svabiji za najnoviju insigniu 2018 2.0 cdti sa dosta opreme za nekih 12 tisuca + sve ostalo sta treba.. Mislim da bi to bio neki best buy, motori nisu neki eksperiment nego isti ovi poboljsani iz starijeg modela
Daj bjež od toga. Imao sam 2.0 CDTI 170 karavan 2016. sa 40k sa 70K sam je prodao je auto se raspada. Na 60k pukne mi crijevo turba, stavili plastično cijevo sa plastično shelnom. To valjda svakoj puca, nema zamjensko samo OE 2 soma kn + ruke. Nakon toga idem na more i rikne mi klima. Procurio prednji kiler, 200 eura u fušu. I bilo je još tu nekih sitnih gluposti al sam već zaboravio što sam sve radio na njoj. Smiješno jer sve se to događalo sa relativnom novim autom i malo km. A ove sitnice poput, škripanja, cvrčanja je pod normalno, na onom izrodu od polu virtualnong kokpita dok je sunce se ništa ne vidi. Senzori pritiska guma se jave čim ima malo vlage u zraku odma se svi popale, adbluea je trošio više nego nafte itd. Uglavnom probaj ak hoćeš ali auto ne vredi tih para. Ja sam ju prodao sa 70k dok je još nešto vrijedila.
Zasto nisi za 400 kn kupio gumeno armirano od pasarica koje traje jako dugo?
Probo sam vozit jednu ali 2.0 140 ks, 175 000 km nikakvih cvrcaka, jos namjerno stiskam kvake, plastike oko mjenjaca i nista, vozi se kao nov i jednu 2.0 81 kw sa 360 000 km vecinom otvorene ceste, kaze covjek kvacilo jos original (nije u bajnom stanju), jedini kvar visokotlacna pumpa goriva
Zato jer ima na neki posebnu kopču tlačno crijevo koje ulazi u klapnu od gasa, čak i na njoj zna roknuti. Jako loše napravljeno, ali jerryrigaš ga trajno i nema problema.
Ta koju sam vozio je imala to pasaricevo crijevo koje na svima puca.. Nista mi nije govorio za posebne kopce, godinama se vec vozi s tim crijevom..
Lako za taj gumeni dio, ja govorim o plastičnome. Doslovno na kopči pukne di je osigurač što crijevo drži na klapni usisnoj.

Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ne mislim na prve insignie nego one nakon redizajna.
Sjedio sam u jednoj sa 360 000 km, apsolutno sve ko novo unutra, na volanu se mozda malo vidi a plastike ne krckaju.. Motor ima originalno kvacilo koje nije neko al cudo da je i to izdrzalo, jedini kvar kaze cr pumpa..
Za prve insignie znam da imaju nekvalitetniju unutrasnjost i da motori zaribavaju jer ljudi ne mjenjaju gumicu uljne pumpe, ignoriraju poruku da je pritisak ulja los i motor zariba.. Motori od 2014 su drugaciji nisu isti ko stari.
Vozio sam i passata 2.0, on je zivahniji osjetno jer je laksi, na insignii se osjetila tezina vise al djeluje mi tisi, vise vuce na tenka u voznji nego passat zbog te tezine..
Sad mi se samo tesko odlucit, imam i priliku u svabiji za najnoviju insigniu 2018 2.0 cdti sa dosta opreme za nekih 12 tisuca + sve ostalo sta treba.. Mislim da bi to bio neki best buy, motori nisu neki eksperiment nego isti ovi poboljsani iz starijeg modela
Daj bjež od toga. Imao sam 2.0 CDTI 170 karavan 2016. sa 40k sa 70K sam je prodao je auto se raspada. Na 60k pukne mi crijevo turba, stavili plastično cijevo sa plastično shelnom. To valjda svakoj puca, nema zamjensko samo OE 2 soma kn + ruke. Nakon toga idem na more i rikne mi klima. Procurio prednji kiler, 200 eura u fušu. I bilo je još tu nekih sitnih gluposti al sam već zaboravio što sam sve radio na njoj. Smiješno jer sve se to događalo sa relativnom novim autom i malo km. A ove sitnice poput, škripanja, cvrčanja je pod normalno, na onom izrodu od polu virtualnong kokpita dok je sunce se ništa ne vidi. Senzori pritiska guma se jave čim ima malo vlage u zraku odma se svi popale, adbluea je trošio više nego nafte itd. Uglavnom probaj ak hoćeš ali auto ne vredi tih para. Ja sam ju prodao sa 70k dok je još nešto vrijedila.
Zasto nisi za 400 kn kupio gumeno armirano od pasarica koje traje jako dugo?
Probo sam vozit jednu ali 2.0 140 ks, 175 000 km nikakvih cvrcaka, jos namjerno stiskam kvake, plastike oko mjenjaca i nista, vozi se kao nov i jednu 2.0 81 kw sa 360 000 km vecinom otvorene ceste, kaze covjek kvacilo jos original (nije u bajnom stanju), jedini kvar visokotlacna pumpa goriva
Zato jer ima na neki posebnu kopču tlačno crijevo koje ulazi u klapnu od gasa, čak i na njoj zna roknuti. Jako loše napravljeno, ali jerryrigaš ga trajno i nema problema.
Da pukne na toj kopči i moš se jebat iako je crijevo čitavo. Našao sam bio u engleskoj od Vauxhall isto OE upola cijene ali nisam mogao čekat 7 dana da dođe trebao mi je auto.
Ima tko iskustva sa insigniom 2.0 cdti od 2014 do 2017? Kazu da se kvaliteta dosta popravila naspram prvih modela prije redizajna
Meni Insignie nikad nisu sjele, okej su, ali Passat istog godista je space shuttle. Sve Insignie su do 100k km iznutra izgledale kao da su prosle 400k, a motori reparirani na 100-120k na 4/8 primjerka.
Ne mislim na prve insignie nego one nakon redizajna.
Sjedio sam u jednoj sa 360 000 km, apsolutno sve ko novo unutra, na volanu se mozda malo vidi a plastike ne krckaju.. Motor ima originalno kvacilo koje nije neko al cudo da je i to izdrzalo, jedini kvar kaze cr pumpa..
Za prve insignie znam da imaju nekvalitetniju unutrasnjost i da motori zaribavaju jer ljudi ne mjenjaju gumicu uljne pumpe, ignoriraju poruku da je pritisak ulja los i motor zariba.. Motori od 2014 su drugaciji nisu isti ko stari.
Vozio sam i passata 2.0, on je zivahniji osjetno jer je laksi, na insignii se osjetila tezina vise al djeluje mi tisi, vise vuce na tenka u voznji nego passat zbog te tezine..
Sad mi se samo tesko odlucit, imam i priliku u svabiji za najnoviju insigniu 2018 2.0 cdti sa dosta opreme za nekih 12 tisuca + sve ostalo sta treba.. Mislim da bi to bio neki best buy, motori nisu neki eksperiment nego isti ovi poboljsani iz starijeg modela
Daj bjež od toga. Imao sam 2.0 CDTI 170 karavan 2016. sa 40k sa 70K sam je prodao je auto se raspada. Na 60k pukne mi crijevo turba, stavili plastično cijevo sa plastično shelnom. To valjda svakoj puca, nema zamjensko samo OE 2 soma kn + ruke. Nakon toga idem na more i rikne mi klima. Procurio prednji kiler, 200 eura u fušu. I bilo je još tu nekih sitnih gluposti al sam već zaboravio što sam sve radio na njoj. Smiješno jer sve se to događalo sa relativnom novim autom i malo km. A ove sitnice poput, škripanja, cvrčanja je pod normalno, na onom izrodu od polu virtualnong kokpita dok je sunce se ništa ne vidi. Senzori pritiska guma se jave čim ima malo vlage u zraku odma se svi popale, adbluea je trošio više nego nafte itd. Uglavnom probaj ak hoćeš ali auto ne vredi tih para. Ja sam ju prodao sa 70k dok je još nešto vrijedila.
Zasto nisi za 400 kn kupio gumeno armirano od pasarica koje traje jako dugo?
Probo sam vozit jednu ali 2.0 140 ks, 175 000 km nikakvih cvrcaka, jos namjerno stiskam kvake, plastike oko mjenjaca i nista, vozi se kao nov i jednu 2.0 81 kw sa 360 000 km vecinom otvorene ceste, kaze covjek kvacilo jos original (nije u bajnom stanju), jedini kvar visokotlacna pumpa goriva
Zato jer to ne ide tak. Drugo je kaj si ti vozio na 15 minuta drugo je kad imaš takav kramp u vlasništvu.
Inače taj opel je teško smeće. Frendova firma je uzela cijeli vozni park od Opela nove astre i još neke druge modele. Lik dođe sa novom astrom starom 6 mj. i pokazuje mi gle ovo; roškla ispod aramature nešto. Veli aj stani ispred motora, upali auto ono lanac u prvim taktovima roškla kao da će se raspast. Veli on na ovoj je još super na jednom im se raspao lanac/španer i naravno ošo motor. Znaš kak su dobre kad su prije isteka leasinga vratili sve nazad i uzeli nove Octavije.
Uzeo bi i ja octaviu bez razmisljanja da mi nisu tolko krute i slabo izolirane unutra, octavia 3 me bas razocarala u voznji makar je svi hvale za pouzdanost.. Jedna obicna astra j je avion za nju u voznji ako gledamo na komfor i tisinu unutra..
Zato trazim nesto malo bolje od octavie po tom pitanju.
Mozda passat cc redizajn ispunjava ono sto trazim
Uzeo bi i ja octaviu bez razmisljanja da mi nisu tolko krute i slabo izolirane unutra, octavia 3 me bas razocarala u voznji makar je svi hvale za pouzdanost.. Jedna obicna astra j je avion za nju u voznji ako gledamo na komfor i tisinu unutra..
Zato trazim nesto malo bolje od octavie po tom pitanju.
Mozda passat cc redizajn ispunjava ono sto trazim
Pa platis ove da ti izoliraiju sva vrata, usput dobijes i bolji zvuk iz zvucnika... Nego, nedavno sam vidio na prodaju neku noviju Skodu i vidim ono, servis za 23tkm ili 565 dana (ovaj za promijenit ulje i filtere jel), pa jel su oni normalni ? Znaci njima je interval 30tkm ili 2 godine, i normalno da ak netko nije napravio 30tkm da ce produzit interval na 2 godine, jos ak je neki servis gdje ne vole zamijenit ili ulje ili filtere, ajme meni tog motora
Uzeo bi i ja octaviu bez razmisljanja da mi nisu tolko krute i slabo izolirane unutra, octavia 3 me bas razocarala u voznji makar je svi hvale za pouzdanost.. Jedna obicna astra j je avion za nju u voznji ako gledamo na komfor i tisinu unutra..
Zato trazim nesto malo bolje od octavie po tom pitanju.
Mozda passat cc redizajn ispunjava ono sto trazim
Ja imam octaviju 3 imam i još dvojku. Istina da je 3 korak unazat po pitanju komfora i ovjesa u odnosu na dvojku. Jedino što je kod trojke bolje je motor ipak je CR ali su im getribe banana.
Uzeo bi i ja octaviu bez razmisljanja da mi nisu tolko krute i slabo izolirane unutra, octavia 3 me bas razocarala u voznji makar je svi hvale za pouzdanost.. Jedna obicna astra j je avion za nju u voznji ako gledamo na komfor i tisinu unutra..
Zato trazim nesto malo bolje od octavie po tom pitanju.
Mozda passat cc redizajn ispunjava ono sto trazim
Pa platis ove da ti izoliraiju sva vrata, usput dobijes i bolji zvuk iz zvucnika... Nego, nedavno sam vidio na prodaju neku noviju Skodu i vidim ono, servis za 23tkm ili 565 dana (ovaj za promijenit ulje i filtere jel), pa jel su oni normalni ? Znaci njima je interval 30tkm ili 2 godine, i normalno da ak netko nije napravio 30tkm da ce produzit interval na 2 godine, jos ak je neki servis gdje ne vole zamijenit ili ulje ili filtere, ajme meni tog motora
A tak je sa svim novijim autima.. Sreca pa ima jos normalnih ljudi koji rade servise po starom sistemu na 10-15 tisuca
Uzeo bi i ja octaviu bez razmisljanja da mi nisu tolko krute i slabo izolirane unutra, octavia 3 me bas razocarala u voznji makar je svi hvale za pouzdanost.. Jedna obicna astra j je avion za nju u voznji ako gledamo na komfor i tisinu unutra..
Zato trazim nesto malo bolje od octavie po tom pitanju.
Mozda passat cc redizajn ispunjava ono sto trazim
Ja imam octaviju 3 imam i još dvojku. Istina da je 3 korak unazat po pitanju komfora i ovjesa u odnosu na dvojku. Jedino što je kod trojke bolje je motor ipak je CR ali su im getribe banana.
Ja imao dvojku cr motor i da, getriba zujala u 4.brzini na cca 80, najcesca brzina kojom i vozimo.. Katastrofa + omjeri su predugi pa teze vuce iz niskih obrtaja
Uzeo bi i ja octaviu bez razmisljanja da mi nisu tolko krute i slabo izolirane unutra, octavia 3 me bas razocarala u voznji makar je svi hvale za pouzdanost.. Jedna obicna astra j je avion za nju u voznji ako gledamo na komfor i tisinu unutra..
Zato trazim nesto malo bolje od octavie po tom pitanju.
Mozda passat cc redizajn ispunjava ono sto trazim
Pa platis ove da ti izoliraiju sva vrata, usput dobijes i bolji zvuk iz zvucnika... Nego, nedavno sam vidio na prodaju neku noviju Skodu i vidim ono, servis za 23tkm ili 565 dana (ovaj za promijenit ulje i filtere jel), pa jel su oni normalni ? Znaci njima je interval 30tkm ili 2 godine, i normalno da ak netko nije napravio 30tkm da ce produzit interval na 2 godine, jos ak je neki servis gdje ne vole zamijenit ili ulje ili filtere, ajme meni tog motora
A tak je sa svim novijim autima.. Sreca pa ima jos normalnih ljudi koji rade servise po starom sistemu na 10-15 tisuca
Daj me nemoj, pa ja sam cijelo vrijeme mislio da je u pitanju 30tkm ili 1god
A tak je sa svim novijim autima.. Sreca pa ima jos normalnih ljudi koji rade servise po starom sistemu na 10-15 tisuca
iste su priče pričali 'normalni' za mijenjanje ulja na 5k km prije 30 godina
kakvih 10k, motor će ti se razletit za par godina, govorili su...
ne kažem da je sad to glupost, ali bogme ispostavilo se da su oni 'normalni' otprije pričali gluposti
A tak je sa svim novijim autima.. Sreca pa ima jos normalnih ljudi koji rade servise po starom sistemu na 10-15 tisuca
iste su priče pričali 'normalni' za mijenjanje ulja na 5k km prije 30 godina
kakvih 10k, motor će ti se razletit za par godina, govorili su...
ne kažem da je sad to glupost, ali bogme ispostavilo se da su oni 'normalni' otprije pričali gluposti
Zasto nekome lanci na bmw traju jedva 160 000 a nekome preko 250 000? Probaj pogodit ko mijenja na 30 000 a ko na 15 000. Slicna prica i za turbine, navedi mi jednog koji je na tim dugim intervalima doso do 300 000 s istom turbinom ili istim lancem?
takve priče sam slušao i prije
opel rekord 2.0 od starog, mijenjanje ulja na 15k kilometara po preporuci proizvođača - priče su bile, otiće ti lanac, motor će krepat, mijenjaj na 5k ako si pametan
20 godina ga je vozio, pola milje kilometara prešao, lanac nikad nije bio problem i motor je na kraju uzeo sebi neki lik koji se vozio još ohoho u drugom opelu
kažem, možda je danas drukčije, ali tih sam se priča naslušao ohoho
i btw., kolega mi ima bemburu peticu sa 450k kilometara, 2.0 dizel
pogodi kad mijenja ulje... bit će da ima neki izdržljivi lanac