Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.025
|
čitano: 16.554.595
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

 

Batista kaže...

Meni samo zbog broja primjeraka Golfa na nasim cestama, isti ide na qrac...

 

Isto tako BMW mi ide na istu stvar, zbog supljoglavih picoka...

 

a kaje sa audijem, s obzirom da se radi o jakoj kombinacije ove 2 boldane izjave?

 Audi... Moram priznat da su mi tiha patnja... Npr S5.

Ovak kad vidim nekakvu nageliranu smrkljivu drkadziju u nekom A3 (vecina takvih sjedi u A3), zapalio bi ih na lomaci.

 

Al dok vidim iste takve u nekoj Hondici, to mi je okey :)

 

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 12:07 (Batista).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dombak1608 kaže...
Jel moze proci stranica teme bez da netko spominje smrdljvog golfa?

A električni, jel on smrdljiv?  Jel možemo njega spominjat? 

Evo par sitnica vezano za električni a vjerujem da će zanimat Jakova, Cronk3ra..

 

Max moment 270Nm(0-3k rpm), snaga 114ks(3k-12k rpm), 0-100km/h za 10.4sec,max brzina 140km/h, doseg 130-190km, težina 1510kg. Motor je trofazni, skupa s getribom(1 brz) težak 100kg, max brzina 12k rpm i max efikasnost 94%. Litij-ionske baterije u podnici teške 310kg, sve skupa 264 ćelija, svaka 3.7V, max 21.2kWh. Ispravljač za baterije težak 6kg, hlađen vodom, efikasnost 93%. Praktički sve je hlađeno vodom, max temp 65C, shema ispod. Naravno svi farovi i lampe su samo LEDice: oborena svjetla 20W, duga 10W, žmigavci 7.5W, straga isto tako samo ledice osim rikverc svjetla koje je H21W..

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Batista kaže...

Ovak kad vidim nekakvu nageliranu smrkljivu drkadziju u nekom A3 (vecina takvih sjedi u A3), zapalio bi ih na lomaci.

 

A kaje sa sveprisutnim vlasnicima ceste u A4/5/6/7/8? 

 

meni je RS5 nekako kewl, nafrizirani atmo benziner, ali mi se gadi jako kada vidim kakva ekipa vozi audi..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Dobro, A7-ica stvarno nema puno, rekao bi da ima čak puno više starijih A8-ica. Novih A8 sam po ZG možda vidio na prste jedne ruke, ali pošto su svi modeli tako slični (pogotovo novi A6-8), valjda su ljudi već i na sam znak alergični.

 

A4 su recimo već dosta zastupljeni, jer su relativno jeftini za uvesti iz Njemačke (godišta oko 2008, sa 2.0 143ks motorom), osobno znam pet ljudi u firmi koji su ih uvezli, plus nekoliko što frendova što poznanika. Tako da je stvarno popularan model.

 

A6 su u najmanju ruku podjednako dosadni, po zastupljenosti, kao A4, ali tu se većinom radi o modelu iz 2004-2007, pošto su relativno jeftini - polovni na njuškalu tipa 10k eura, a i dalje dobri auti.

Starija godišta tipa 98-03, C5 model dakle, vozi ruralna ekipa, i benzin-frikovi tipa moj stari, koji je bez plina naravno napravio 250tkm sa motorom koji po gradu troši 15+L (2.8Q V6), to moraš biti fetišist. Ne znam zašto se ne riješi tog đubra, ali ajd, stvarno ga u 290tkm nikad nije izdao, a sve što ode nabavimo na otpadu za 50-100-150 eura.

 

Ekipa koja ih vozi? Teško je generalizirati, ali kužim te donekle. Seljobera barem kod prerađenih Hondi od 2000 eura ne nedostaje. To je gotovo nenadmašivo.

 

A3? Stare vozi radnička klasa tipa ja, srednje oko 2008-10-12 godišta voze ženske i gayevi, a ganc nove voze djeca bogatih roditelja za prvi auto.

 

EDIT: @Batista - a čuj, imamo 2 u obitelji već dugo, a koliko čujem i trećeg planiraju, čak je i moja reakcija bila - nooooooooooo , a ja im tu jeftine E46tice hoću uvalit da ju mogu posudit..

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 14:47 (thedream).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
Batista kaže...

Ovak kad vidim nekakvu nageliranu smrkljivu drkadziju u nekom A3 (vecina takvih sjedi u A3), zapalio bi ih na lomaci.

 

A kaje sa sveprisutnim vlasnicima ceste u A4/5/6/7/8? 

 

meni je RS5 nekako kewl, nafrizirani atmo benziner, ali mi se gadi jako kada vidim kakva ekipa vozi audi..

 Kod najslabije opremljenih modela jos mi A6 najbolje izgleda. A kad je oprema over the top, ta njihova unutrasnjost je kriminal kolko mi se svidja.

 

A8 nikad ne bih htio, jednostavno mi je ta klasa prevelika... Osim verzije S8+  :)

A4 mi se priblizava casual autu, ima ih previse da bi mi bio pozeljan... Osim RS4 B7.

 

Recimo neki Q5 3.0 TDi biturbo i otvorio bi slep-sluzbu. Q5 mi je bas lijep, nije prevelik, nije premalen. 

Najvise kaj me opcenito odbija od audija je cijena :/ , postali su previse premium, tesko pratit njihov standard...

 

Edit: dobro thedream, nine ovaj put mene pozvao na intervju, kaj se ti sad uplices :)

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 14:31 (Batista).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
toma20 kaže...

 meni se honda civic generacija 8 jako svida,ali to sta si rekao imaju tih "48 tis gumbica" jedino mi to smeta ostalo je   link

 

meni je taj 8th gen civic nekako za ženskice  a inače mi bolje izgleda kada nema spojene prednje farove.. OVAKO ...

 

 

 meni nije hehe svatko ima svoj ukus,a ovo za farove se slazem 

16 godina
online
Auti - ultimativna tema

Kad ste okrenuli temu na Audi , takodjer tiha patnja marka. Atm se vozi Opel Astra karavan 2010god uvezena iz Njemacke.
Kak vam se svidjaju Allroad modeli?

Nekad mi je A6 Allroad bila tiha patnja, al danas bi i jedan A4 Allraod bil cistam ok :).

Također, Q5 bi bez problema usao u neku listu zelja.

I ofc (bar za mene), bez quattro pogona Audi nije Audi

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Seljobera barem kod prerađenih Hondi od 2000 eura ne nedostaje.

 

seljobera poput mene 

- prerađena - check

- vrijedi 2000€ - check

 

Batista kaže...

...

 

samo kaj te nisam pitao koji ti se sviđa, nego što misliš o vozačima istih.. jelte pošto si rekao da nebi golfa zato kaj ih je ko dreka, a bmw zbog dupeglavaca  dok audija ima ko dreka i voze ih dupeglavci u gl. 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dugo me nije bilo na forumu, pa tako ni u ovoj temi, zapravo ni u europi, al to je prica za sebe 

Nego, zanima me jel se sta promjenilo u posljednja 2 mjeseca? Jesu dieseli jos uvijek crni smrdljivi traktori, a benzovi razigrana, eco-friendly i zabavna prijevozna sredstva?  

S obzirom da pretpostavljam da je jos sve isto, evo vam onda jedna slikica mog traktora <3

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 16:53 (passat).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Daj me nemoj...bašmonster..eto, to. Tvoja je diskretno, finjak, clean look manje više..Jedino šta bi ti super došao njegov motor, ne znam da li se swapati  ..

 

Ili ovo - u opisu bi trebalo stajati - auto složen kad se poželiš samoubiti.

 

Skoro da imamo i pobjednika..korisnije bi bilo def. da je nabavio h22. Ovako je unakazio inače lijep, tvoj auto. Izgleda kao autić-igračka s placa.

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 16:58 (thedream).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

 

Skoro da imamo i pobjednika..korisnije bi bilo def. da je nabavio h22. Ovako je unakazio inače lijep, tvoj auto. Izgleda kao autić-igračka s placa.

  Daj me nemoj... sad ću morati naći NFSU2 zbog ovoga, da rekreiram look 

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 17:36 (WackyZG).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Daj me nemoj...bašmonster..eto, to. Tvoja je diskretno, finjak, clean look manje više..Jedino šta bi ti super došao njegov motor, ne znam da li se swapati  ..

 

Ili ovo - u opisu bi trebalo stajati - auto složen kad se poželiš samoubiti.

 

Skoro da imamo i pobjednika..korisnije bi bilo def. da je nabavio h22. Ovako je unakazio inače lijep, tvoj auto. Izgleda kao autić-igračka s placa.

 

bome si se fino natražio da nađeš par primjeraka.. IMO kod nas nema toliko krampus hondi, to je više slučaj u SAD-u 

BTW ova luda je već bila postana tu.. užas je preblag izraz 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

 

samo kaj te nisam pitao koji ti se sviđa, nego što misliš o vozačima istih.. jelte pošto si rekao da nebi golfa zato kaj ih je ko dreka, a bmw zbog dupeglavaca  dok audija ima ko dreka i voze ih dupeglavci u gl. 

Spomenuo sam kaj mislim o vozacima A3-ice (evo izuzev thedream-a i nekolicine).

Reko bih da je min. 50% vozaca novih Audija bahato i neodgojeno, vecina ih je do tih automobila dosla do prelaganog nacina. Eto, to iskreno mislim.

Isto vrijedi za ostale premium marke, jeb€ni balkanski vulgaris mentalni sklop prevladava kod takvih vlasnika.

 

 

nine kaže...
thedream kaže...

Daj me nemoj...bašmonster..eto, to. Tvoja je diskretno, finjak, clean look manje više..Jedino šta bi ti super došao njegov motor, ne znam da li se swapati  ..

 

Ili ovo - u opisu bi trebalo stajati - auto složen kad se poželiš samoubiti.

 

Skoro da imamo i pobjednika..korisnije bi bilo def. da je nabavio h22. Ovako je unakazio inače lijep, tvoj auto. Izgleda kao autić-igračka s placa.

 

bome si se fino natražio da nađeš par primjeraka.. IMO kod nas nema toliko krampus hondi, to je više slučaj u SAD-u 

BTW ova luda je već bila postana tu.. užas je preblag izraz 

Ne... Kod nas su vlasnici spomenute marke vise civilizirani i umjereniji, da ne nabrajam... :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Mislim, ok je raspravljat, citam ovu temu cesto, manje sudjelujem jer lijen sam pretakat iz supljeg u prazno... Jedno je sigurno, bar ja to tako vidim - normalno mi je da se vidi puno vise nakindjurenih vw-ova, audija, bmw-ova i debilnih vozaca nego je to kod Honde, Alfe itd... Zasto ? Pa valjda svi znamo i vidimo kolko je koja marka zastupljena u HR...

 

Full jednostavna matematika, 1x1.

Uz to nadodajte turbofolk koji skoro svaki put reklamira Audi/BMW/Mercedes... Nisam bas vidio da Dara Bubamara reklamira Citroen/Renault/Peugeot/Fiat...

 

Kad vidim nekog u prekrasnom premium autu, a turbo folk nabija da ti se kosa dize, oduzeo bih istom vozacu sva ljudska prava (kad ne bi bio kaznjen za to :).

 

 

Truth in engineering.
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A kaj mu možeš.. AK hoće to slušati bude slušal. Ti nebudeš

 

Pa probaj se s spomenuta 4 dopelat pred neki klub, normaln ose parkiraš uđeš i nikom ništa. Dođi s pak drugom spomenutom trojkom i eto ti deset komada "poštenjača" oko tebe. I opet jednostavna 1x1 matka, zašto tatini sineki to hoće voziti.

 

Kaj misliš odkud meni hejt na te "premium" marke. Povraća mi se dok vidim takve balavce, ne zna si obrisat da ne napišem kaj, a fura x5 BMW-a. Ja se ko konj školujem 17 godina, radim na visokoj obrazovnoj ustanovi i jedva si bum 208/giuliettu/nešto slično priuštil konačno, da se ne vozikam okolo u ragi od 18 godina.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ma uzmeš za prvi auto nešto što ti kao prvo neće biti žao ogrebati, i na čemu ćeš se učiti voziti. Netko će reći raga ali oprosti, pikneš ovakvu Mareu za prosječnu HR plaću, ako je sve s oglasa istinito (veliki servis odrađen, novo kvačilo, sređene kočnice itd.) to je živa bagatela, ima čak i klimu, alu-felge el.paket..

 

Što god netko mislio o Fiatima, konkretno Marea se jako jako lijepo vozi, odlično leži na cesti, a taj 1.6 SX je među njihovim najboljim motorima valjda ikad.

 

Uzmeš, odvezeš na servis/pregled, regaš ga na rate, i ćao, kakvo liječenje kompleksa autima..

 

Pa ja prvo što sam uzeo, izuzev posuđivanja po bivšem kvartu je upravo bila Marea, i to bez vozačke (stari je bio sa mnom vježbati), po praznom Jarunu .  To je bilo 2000, čim smo ju kupili.

 

Šta bi ti falilo da imaš tako nešto ajde bježi..kvalitetan, normalnog izgleda, da imaš muziku nekakvu, klima da radi, potrošnja 7-9L i bok. Nećeš bar dobiti živčani slom kad ga ogrebeš..

 

 

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 18:29 (thedream).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

A električni, jel on smrdljiv?  Jel možemo njega spominjat? 

Evo par sitnica vezano za električni a vjerujem da će zanimat Jakova, Cronk3ra..

 

Max moment 270Nm(0-3k rpm), snaga 114ks(3k-12k rpm), 0-100km/h za 10.4sec,max brzina 140km/h, doseg 130-190km, težina 1510kg. Motor je trofazni, skupa s getribom(1 brz) težak 100kg, max brzina 12k rpm i max efikasnost 94%. Litij-ionske baterije u podnici teške 310kg, sve skupa 264 ćelija, svaka 3.7V, max 21.2kWh. Ispravljač za baterije težak 6kg, hlađen vodom, efikasnost 93%. Praktički sve je hlađeno vodom, max temp 65C, shema ispod. Naravno svi farovi i lampe su samo LEDice: oborena svjetla 20W, duga 10W, žmigavci 7.5W, straga isto tako samo ledice osim rikverc svjetla koje je H21W..

To je odlicno, vise rpm od vteca 

 

tezina u odnosu na domet im nije impresivna, mogli su jos dosta olaksat auto izbacivanjem beskorisnih stvari. Nema sanse da zazive el auti tako dugo dok nece biti sposobni proizvesti auto domata ko tesla za neku prihvatljivu cijenu.

 

Snaga i max brzina ok za osobni auto.

 

I cisto kad smo vec kod alternativa, trebalo bi vidjet koliko dobro se automobili na vodik mogu sloziti s kombinacijom da doma preko solarnih panela radis elektrolizu vode i onda samo mjenjas tankove. Jer vodik se trenutno razmatra kao glavna zamjena za baterije po pitanju skladistenja energije dobivene obnovljivim izvorima. Zbog toga bi to mogla biti odlicna opcija. Jedini problem je u tome sto je elektroliza vode jako neefikasan proces.

 

BTW i elektricni smrdi.

 

I jos 1 pitanje: Znas mozda dal ima grijanje baterija?

:D
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 18:38 (CroNk3r).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

C4 spreman za zimu

novi hladnjak + antifriz, nokian 215 45 17, brisace moram jos uzet, xenoni novi

stavio usput aux kabel na serijski radio, tako da napokon mogu neki mp3 slusat u autu

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

našao zamjensku maskicu za radio koja savršeno paše, ne moram oriđiđi alpineovu pripasivati 

još čekam da mi dođu zvučnici za stražnju policu.. LINK u švabiji 50% jeftinije nego kod nas, samo kvaka je shippali su samo unutar države pa moram čekati da mi stari dofura..

i naručena i rikverc kamerica i mikrofon za handsfree  bit će kemijanja 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 18:53 (nine).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...

Dugo me nije bilo na forumu, pa tako ni u ovoj temi, zapravo ni u europi, al to je prica za sebe 

Nego, zanima me jel se sta promjenilo u posljednja 2 mjeseca? Jesu dieseli jos uvijek crni smrdljivi traktori, a benzovi razigrana, eco-friendly i zabavna prijevozna sredstva?  

S obzirom da pretpostavljam da je jos sve isto, evo vam onda jedna slikica mog traktora <3

 

 Pa di si ti...

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

I jos 1 pitanje: Znas mozda dal ima grijanje baterija?

Nisam ziher al mislim da nema, ako se ne varam nema ni Tesla? Inače za ove golfove batt piše da je radna temp -25c do +55c. A težina je zapravo problem svih električnih, Tesla ima preko 2100kg.. 

Kad pogledaš specifikacije i mogućnosti, ovaj e-Golf u odnosu na Teslu zvuči kao neki home-made sklepanac. 

 

btw. tek sad sam primjetio koliko su zapravo ovi dizelaši u našim svakodnevnim autićima efikasni.. gotovo svi imaju najniži BSFC od 190-200g/kWh, recimo 1.9 TDI bošista 90ks iz 1997. je imao najniži bsfc 197g/kWh, a najefikasniji današnji motor(brodski od 13k ks) na svijetu ima oko 165g/kWh. Usporedbe radi, Hondin 2.2 vtec atmosferac ima najnižu točku oko 240g/kWh i to pri ~3k rpm i ~80% gasa. Kod benz atmosferaca i laganog gasa je efikasnost katastrofalna, ide lako preko 300g/kWh. I to sve ne računajući da benga po litri ima oko 10% nižu ogrjevnu vrijednost. 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
CroNk3r kaže...

I jos 1 pitanje: Znas mozda dal ima grijanje baterija?

Nisam ziher al mislim da nema, ako se ne varam nema ni Tesla? Inače za ove golfove batt piše da je radna temp -25c do +55c. A težina je zapravo problem svih električnih, Tesla ima preko 2100kg.. 

Kad pogledaš specifikacije i mogućnosti, ovaj e-Golf u odnosu na Teslu zvuči kao neki home-made sklepanac. 

 

btw. tek sad sam primjetio koliko su zapravo ovi dizelaši u našim svakodnevnim autićima efikasni.. gotovo svi imaju najniži BSFC od 190-200g/kWh, recimo 1.9 TDI bošista 90ks iz 1997. je imao najniži bsfc 197g/kWh, a najefikasniji današnji motor(brodski od 13k ks) na svijetu ima oko 165g/kWh. Usporedbe radi, Hondin 2.2 vtec atmosferac ima najnižu točku oko 240g/kWh i to pri ~3k rpm i ~80% gasa. Kod benz atmosferaca i laganog gasa je efikasnost katastrofalna, ide lako preko 300g/kWh. I to sve ne računajući da benga po litri ima oko 10% nižu ogrjevnu vrijednost. 

 

 

Tesla ima aktivno vodeno hleđenje i grijanje baterija koje dopire do svake male 18650 ćelije. Nissan leaf ima samo "odmrzavanje" ako je temperatura ispod -35 ili tu negdje.

Svi smo mi Mentalist.
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Isuse koliko zbrka i strka oko jednog pitanja.

 

1. Tko se uspije slupat rwd 150hp open-diff nece proci bolje ni sa corsicom, yarisicem ili golficem od 70-100ks

2. Dokle god iskesiras 1,2,3 tisuce eura za auto (ovisi koliko tvoja obitelj, i sam ti ima(s) love) ne vidim problem, problem je ako nesto kupis na leasing a onda shvatis da si se uvukao u govna, e to je problem koji se dogodio mom frendu. Ukoliko covjek kupi nesto sto nemoze odrzavati prodati ce ga i nauciti lekciju i po meni bi i ja sam radije da mi se to dogodi nego da kupim neku limenku i cijeli zivot se kasnije grizem sto nisam posjedovao taj i taj klasik (kao sto je u mojim ocima celica 5 generacija)

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 21:02 (ja111).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

Tesla ima aktivno vodeno hleđenje i grijanje baterija koje dopire do svake male 18650 ćelije. Nissan leaf ima samo "odmrzavanje" ako je temperatura ispod -35 ili tu negdje.

Mislio sam da ima samo indirektno grijanje tj. da se uključi grijanje kabine i to je to, al izgleda da ima posebne grijače od 6kW samo za baterije? Što se golfa tiče vjerojatno nema ništa od toga, (čak ni "odmrzavanje") nego će na -10c range biti u najbolju ruku 50km i to je to. 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2015 21:09 (Penryn).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

malo foliranja xD

14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Koju autodijagnostiku koristite? Ja prije tjedan dana kupio delphi i prezadovoljan..

 

 

1 Delphi
1 ELM*
3 Nešto treće
11 Nemam autodijagnostiku
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
TracerCPP kaže...

Koju autodijagnostiku koristite? Ja prije tjedan dana kupio delphi i prezadovoljan..

 

 

Kratko sam ju koristio.. Jel se moze font smanjit mozda? Tekst mi je djelovao previse "u krupnom planu". Po meni nije bas ugodna za gledanje sa laptopom udaljenim 30 cm od lica.

A o opcijama se nema naravno sto prigovorit. Sve sto moze imat, ima.

17 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Koristim sve. 

Delphi (DS150e?) je od tih najbolji i najopširniji, al opet nema sve. Na par benzinaca s njim nisam mogao vidjet najosnovnije, ST i LT trimove a s "igračkom" ELM jesam. 

Al džabe i najbolja dijagnostika ako ne znaš što znače vrijednosti koje vidiš i kolike bi trebale biti. Inače samo za čitanje "grešaka" delphi je popriličan overkill. 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ja uzeo iz oglasnika (800 kn) Delphi s bluetoothom 2014 R2. Definitivno overkill ako je samo za čitanje i brisanje grešaka. Za takvo što je i mali ELM sasvim dovoljan (svega cca 30kn na ebayu), a torque s njim radi bez problema. No kako imam 3 aktivna auta u dvorištu za svaki slučaj tu je Delphi. A bar s njim mogu resetirati i servisni interval, te je došao i uz Autodatu 3.39 (ima itko 3.40??).

15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
Jakovp kaže...

Tesla ima aktivno vodeno hleđenje i grijanje baterija koje dopire do svake male 18650 ćelije. Nissan leaf ima samo "odmrzavanje" ako je temperatura ispod -35 ili tu negdje.

Mislio sam da ima samo indirektno grijanje tj. da se uključi grijanje kabine i to je to, al izgleda da ima posebne grijače od 6kW samo za baterije? Što se golfa tiče vjerojatno nema ništa od toga, (čak ni "odmrzavanje") nego će na -10c range biti u najbolju ruku 50km i to je to. 

 

 

Da, mislio sam na dedicirano odmrzavanje samo za baterije.

Inače to ne služi da bi baterije radile na boljoj radnoj temperaturi, one se u vožnji same zgriju nešto, nego zato jer se ne smiju puniti na tako niskim temperaturama. Mislim da bi i golf morao imati tako nešto, to je ionako elektrootporno grijanje, ne preko vruće vode i sl.

Svi smo mi Mentalist.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
TracerCPP kaže...

Ja uzeo iz oglasnika (800 kn) Delphi s bluetoothom 2014 R2. Definitivno overkill ako je samo za čitanje i brisanje grešaka. Za takvo što je i mali ELM sasvim dovoljan (svega cca 30kn na ebayu), a torque s njim radi bez problema. No kako imam 3 aktivna auta u dvorištu za svaki slučaj tu je Delphi. A bar s njim mogu resetirati i servisni interval, te je došao i uz Autodatu 3.39 (ima itko 3.40??).

 

Ja na twingu to mogu bez ikakvih dodatnih uređaja

Svi smo mi Mentalist.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice