Mislim da je glavni adut ili problem cijena..
Vidjet ćemo..
Mislim da je glavni adut ili problem cijena..
Vidjet ćemo..
.. to je povećanje (grubo) +25% (ne 20%).. ili točnije 24%, odnosno stari je 20% manji od novog.. sporedno, sitnica.. no čemu griješiti :)
Mislim da je glavni adut ili problem cijena..
Vidjet ćemo..
Tako je i Škoda počela - prvo konkretno jeftinija od mame VW a sada su u najboljem slučaju jeftiniji cca 10% za usporedive aute. Tako da će se i polako Dacii dizat cijena i za koju godinu će i ona doć na status Škode "debelo precjenjenog auta"
Sandero Stepway sa 90ks 3cy motorm i njihovim 3. paketom opreme već sad košta preko 19K, odnosno preko 140 000kn! Govorimo o autu koji je hard-core plastika gdje god pogledaš, a zvučna izolacija iznad gradskih brzina praktički ne postoji. Sad će cijene još gore.
Ne znam, u EU su popularne i prodavane kao 2. auto u kućanstvu, ali tu da se idem zadužiti za novo, dao bih malo više za Koreanca ili Japanca. Žao mi te love za dobiveno. No prolazi, prolazi jer su ostali svi otišli gore.
Da, Octavia je dobar primjer, 1.5tsi s malo jačom opremom koja se danas podrazumijva pod normalno bez beda dolazi do 40 somića. Govorimo o polu-plastićnoj/gumiranoj unutrašnjosti. Ej, 300 tisuća kuna!