Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.016
|
čitano: 16.520.252
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
online
Vaš Auto Snova

Sreća pa nisam za vikend stavio ljetne gume. Doduše ne bi bilo nikakvih problema što se mene tiče, jer su praktički nove. Al gledam danas, eto hrpa ljudi se voza 20km/h, radi kolone gdje ih nikad nije bilo. 

A zimska služba je na godišnjem već. Ako ovak nastavi  do jutra, bit će s*anja. Sad se neki lik slupao, desna strana cijela udubljena, nadam se da nije bilo nikog na suvozačkom mjestu.

 

 

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

b*g mamice i zimskoj službi.. danas skoro 2 saobraćajke, jedna u službenom, jedna u vlastitom.. sva sreća oba puta sam se nekako izvukao {#}

po gradu većim dijelom cesta doslovno zaleđena.. i čemu se onda najavljuje snijeg tjedan dana, onda za vikend još i pada i oni opet ne posole cestu.. {#}

 

iz maksimira krenuo službenim nazad u firmu, sat i 15 min. do prečkog.. zvonimirova pod teškim ledom, nemreš krenuti.. razmišljam si, idem doma obilaznicom, tko bu išao sad slavonskom.. slušam radio, kad ono kod hotela plitvica se kamion okrenuo, promet obilaznicom prema istoku stoji {#} došao slavonskom za preko sat i pol do doma {#} a putem valjda 100 saobraćajki na sve strane..

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

decki pa nije valjda tak strasno? {#} ja sam se vozal danas malo s quadom i nije bilo potrebe paliti 4x4 {#} ali sta jest sklisko je, taman za driftati {#}

14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

http://www.njuskalo.hr/auti/audi-a6-2.4-line-oglas-6552053

 

Odličan auto,samo mi se čini da je cijena malo prejeftina a?

14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

nema nista opreme pogledaj nema automatsku klimu itd s line samo ono.. a mozda je nesto sjebano..

Some say that he resined a job in Rome to have a fulltime job in here in London and that all of his legs are hydraulic... all we know is, he's called the Stig.
14 godina
protjeran
offline
Vaš Auto Snova

Nije malo kad za 12 soma imas punokrvni S6 4.2 V8.

daniel
16 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
daniel.hajdinjak666 kaže...

Nije malo kad za 12 soma imas punokrvni S6 4.2 V8.

o cemu ti

Gamers dont die, they respawn! :)
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Saint96 kaže...

nema nista opreme pogledaj nema automatsku klimu itd s line samo ono.. a mozda je nesto sjebano..

Ima dosta opreme + S-line.

Faith divides us. Death unites us.
16 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Kad ćete više shvatiti da se relativno nova limuzina i pol nađe za  cca 10k eura, ali to ne znači da će vas auto toliko koštati, dapače, kod kupnje rabljenog premiuma barem 50% cijene treba imati sa strane za servise, registraciju, dijelove i sl.

The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all.
13 godina
offline
Vaš Auto Snova

Bok ekipa . Ja i prijatelj se već danima prepiremo jel bolje vozit benzinca na niskim obrtajima ili na višljim tj. jel bolje mjenjat brzine na višljim ili nižim obrtajima . On vozi na način da ubaci auto u 2 brzine nakon  5 metara što je prešo te se onda kazaljka obrtomjera spusti na 800-1000 okretaja ,te mijenja brzine na 2000 obrataja . Inače vozi Škodu Octaviu Tour 1.6 mpi 75 Kw.Dok ja tvrdim i vozim na način da je bolje prebacit u veću brzinu na višim okretajima tj. na 3500-4000 okr. 

 

Pa bih vas molio da glasate . 

0 Niži obrtaji štete motoru
7 Niži obrtaji ne štete motoru
2 Viši obrtaji štete motoru
8 Viši obrtaji ne štete motoru
Kupujem kućište do 300 kn (polovno) s što boljim cable managmentom i sa što više ventilatora . Ponude na pp.
14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Ceemu 4000 okretaja, deres gorivo bezveze.

Da, u pravilu visoki okretaji ubijaju, niski ne.

 

Niski okretaji jedno ubijaju ako naglo ubrazavas recimo, poklopis gas do poda na 1200rpm , dakle, ako jako ubravas, trazi brzinu nize. ( citao sam o tome u jednom auto casopisu, nekakve inercijalne sile pokretnih djelova, nisam pohvatao bas tu se moze veliko sranje napravit zbog toga, zato, brzina nize kod jacih ubrzanja. )

 

Inace i ja mjenjam na oko 2000-2500 okretaja, uglavnom osjetis, Colt 1.1 55kW cak i ugodno vuce za 1600 okretaja, fino skroz, naravno za gradsku voznju, nikakve trke.

 

Tako da, osjetis, nemas kaj ali ugl bi bilo pozeljno da kad promjeni brzinu da je iznad recimo, 1500rpm.

 

I ja kad krenem odmah prebacujem u 2., 1. brzina ipak rasipa gorivo ko luda. 10ak km/h i 2, na oko 30kmh 3.,45kmh 4., vozim uvijek ispod 6L po gradu.

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.3.2013 20:30 (BMK).
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Niži obrtaji ne štete puno motoru,kao i visoki,ovisi o motoru,iako mogu štetiti,ponavljam,ovisi o motoru,radilici,klipovima.

Drugo,ako je motor opremljen sa turbopunjačem,jedino kome možeš puno naštetiti je getribi i kvačilu,ako držiš kvlačilo dok voziš,nebitna brzina,i nebitni obrtaji,obično se događa kod niskih obrtaja,dok se ne krene.

Optimizam je nedostatak iskustva.
13 godina
offline
Vaš Auto Snova

Auto kao da će mu se ugasit svakog trenutka . Trza u drugoj .

Kupujem kućište do 300 kn (polovno) s što boljim cable managmentom i sa što više ventilatora . Ponude na pp.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
turbojc kaže...

Niži obrtaji ne štete puno motoru,kao i visoki,ovisi o motoru,iako mogu štetiti,ponavljam,ovisi o motoru,radilici,klipovima.

Drugo,ako je motor opremljen sa turbopunjačem,jedino kome možeš puno naštetiti je getribi i kvačilu,ako držiš kvlačilo dok voziš,nebitna brzina,i nebitni obrtaji,obično se događa kod niskih obrtaja,dok se ne krene.

ma zato ja niti ne koristim kuplung, neznam zakaj ga opce imam, drugi put cu ga izvadit van...

Mjera čovjekova stvarna karaktera je ono što bi učinio kada za to nitko ne bi saznao...
14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Bravo, ti onda sigurno pokrenes auto s mjesta da izades van i poguras ga.

 

 

Ispod 1500 okretaja nemas kaj ici, a ako auto jako trza dakle prijatelj ti nesto ne radi dobro, ocito mu treba malo vise okretaja i to je to.

 

Al ovo sa 3500-4000 je isto smjesno, jedino za preticanja mozda, ne znam kad idem po gradu preko 2500. Samo rasipas gorivo i opterecujes motor.

 

Uglavnom, ni jedan ni drugi niste u pravu :D.

 

Ultra niski okretaji i nagla ubrzanja steta motoru.

 

Niski okretaji i linearno i lagano ubrzanje ne stete motoru.


Malo visi okretaji ne stete motoru, ali steta novcaniku i spremniku goriva, no definitivno idu u korist naftnih kompanija.

 

Jako visoki okretaji, stete motoru.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
BMK kaže...

Bravo, ti onda sigurno pokrenes auto s mjesta da izades van i poguras ga.

 

 

Ispod 1500 okretaja nemas kaj ici, a ako auto jako trza dakle prijatelj ti nesto ne radi dobro, ocito mu treba malo vise okretaja i to je to.

 

Al ovo sa 3500-4000 je isto smjesno, jedino za preticanja mozda, ne znam kad idem po gradu preko 2500. Samo rasipas gorivo i opterecujes motor.

 

Uglavnom, ni jedan ni drugi niste u pravu :D.

 

Ultra niski okretaji i nagla ubrzanja steta motoru.

 

Niski okretaji i linearno i lagano ubrzanje ne stete motoru.


Malo visi okretaji ne stete motoru, ali steta novcaniku i spremniku goriva, no definitivno idu u korist naftnih kompanija.

 

Jako visoki okretaji, stete motoru.

mores krenuti bez kuplunga samo jos ti to neznas...

Mjera čovjekova stvarna karaktera je ono što bi učinio kada za to nitko ne bi saznao...
13 godina
offline
Vaš Auto Snova

Mozes ako vozis automatika :) 

Kupujem kućište do 300 kn (polovno) s što boljim cable managmentom i sa što više ventilatora . Ponude na pp.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
luka_cro kaže...

mores krenuti bez kuplunga samo jos ti to neznas...

 

Ti bi mogao malo prestat spamat po ovom forumu, ali dobro, sto ocekivati od tebe.

 

Samo ti kreci i dalje bez kvacila, nema problema.

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Ili ako je neki teški dizelaš. Kako ti to krećeš bez kuplunga? Digneš ga na 5k u leru,i ubaciš u 1.? 

 

 

Ti hoćeš reći da B18 motor,Honde Integre,koji može povući do 8k+ RPM-a ide u istu klasu kao motor od Opel Astre G,koji može povuć,do koliko,5,6k max?

Jako visoki okretaji štete motoru,ali ne štete svakom.

Kako motori u motociklima mogu i do 15,16k ići,pa se i dalje vozaju?  

 

Edit : BMK ima pravo,mogao bi malo spustiti tenzije sa svojim znanjem,i sa svojim prijateljima koji voze aute od 300+ konjskih snaga. 

Edit 2 : Btw,zar automatik nema isto kvlačilo,samo je ono automatsko? U tom i je fora ''automatik'' ili griješim? 

Optimizam je nedostatak iskustva.
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.3.2013 20:51 (turbojc).
13 godina
offline
Vaš Auto Snova

Pa ne vozim ja auto u crvenom vozim ga na 3500 rpm . 

Kupujem kućište do 300 kn (polovno) s što boljim cable managmentom i sa što više ventilatora . Ponude na pp.
16 godina
moderator
offline
Re: Vaš Auto Snova
luka_cro kaže...

Ove tvoje izjave već polako prelaze u trolanje i sve si razmišljam da ti zakeljim neki karton...

Mislim da bi bilo vrijeme da prestaneš!

 

EDIT: Smatraj ovo zadnjim upozorenjem prije kartona.

TROLLBUSTER i službeni distributer pr0n fotografija // na glupe postove i pitanja odgovaram sa: ke???? // besplatno gledam u kristalnu kuglu i otkrivam koje su vaše komponente :)
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.3.2013 21:01 (XXX-Man).
14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Svaki auto ima kvacilo, bas svaki, neki i 2. ( Dual Clutch Prijenos, DSG, itd. )

 

Naravno da nije isto 8k+ rpm ili neki 6k nazivno, ali opet kazem, sve to steti motoru, kad se stalno tjera u visoke okretaje.

 

Caka kod motora u motociklima je da moraju biti komapktni i da ne mogu imati velik hod klipa, zato imaju jako mali hod, ali to kompenziraju velikim brojem okretaja kako bi proizveli istu snagu.

 

Dok dizel recimo ima jako velik hod klipa i samim time proizvodi gomilu momenta, ali kaj, vrti se do 4-5k rpm, zato sto je manjak okretaja kompenziran hodom klipa.

 

Razlog je sto motori prelaze puno manje udaljenosti, pa je to moguce i radit, 100k km autom i motociklom nije isto.

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

definitivno ne treba prenisko šaltati.. na benzincu okretaji nebi trebali padati ispod 2k nakon šaltanja, znači šaltaš na 2.5k min.. 3-3.5k je na mome autu optimalno, ali je često nemoguće jer drugi vozači šaltaju niže i drugačije se voze pa sam prisiljen radi efikasnosti na nižim okretajima šaltati.. druga brzina pa na dalje ispod 2k honda nikako ne voli, točno osjetim da ne godi autu {#}

 

da se izvući niža potrošnja sa ekstremno niskim šaltanjem i vožnjom praktički na plinovima sa minimalnim gasom i ubrzanjem ispod razine prosječnog ćoravog đeda, ali ja ne mogu tako voziti {#} radije ću se normalno voziti i trošiti litru više.

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
BMK kaže...

Svaki auto ima kvacilo, bas svaki, neki i 2. ( Dual Clutch Prijenos, DSG, itd. )

 

Naravno da nije isto 8k+ rpm ili neki 6k nazivno, ali opet kazem, sve to steti motoru, kad se stalno tjera u visoke okretaje.

 

Caka kod motora u motociklima je da moraju biti komapktni i da ne mogu imati velik hod klipa, zato imaju jako mali hod, ali to kompenziraju velikim brojem okretaja kako bi proizveli istu snagu.

 

Dok dizel recimo ima jako velik hod klipa i samim time proizvodi gomilu momenta, ali kaj, vrti se do 4-5k rpm, zato sto je manjak okretaja kompenziran hodom klipa.

 

Razlog je sto motori prelaze puno manje udaljenosti, pa je to moguce i radit, 100k km autom i motociklom nije isto.

Uuum,zar neki trkači auti,prerađivani,nemaju čak i 3? Ili sam nešto tako još davno pričao,ali da,i mislio sam tako. Ovaj Luka malo bunca,pa se ja zapitam za svaki slučaj.

U veze svega ostalog se potpuno slažemo,svaki motor ima svoje,i svakom motoru odgovaraju posebni okretaji. 

Sve u svemu,objasnio si,nemamo o čemu više pričati. 

Nadam se da je tipu,i njegovom frendu sad jasno. :D 



Ahahaha,di ćeš Hondu na 2k šaltat. XD Nemaju bezveze 8k obrtaja. :P  

Optimizam je nedostatak iskustva.
14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Gluposti, eko voznja je eko voznja, a to sto se vozis ko "covjek" jedino znaci da trosis litru vise i to je to, nista vise osim da platis 10.48kn vise nakon 100km :).

 

Ne znam cemu trosit vise kad nema potrebe, mjenjas na najnizem mogucem di osjetis da auto ne trza ni nista, izbjegavas nagla ubrzanja, koristis vise brzine i naravno, sto manje stajanja/ubrzanja, ali to sve ovisi kako mozes pratit promet, semafore, itd itd, ja vise volim tako schilano vozit, da imam sto nizi krvni tlak :D.

 

 

Ne znam, obicno je sa 2 kvacila, jedno za parne 2,4,6,(8) brzine, drugo neparne za 1,3,5,(7).

 

 

Nema pravila, tamo di osjetis da motor ne trza, tamo mjenjas, i to je to, nema sad ovaj motor 3k, onaj 2k, onaj 5k.

 

Tj, da promjenis brzinu i onda da ne trza.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.3.2013 21:07 (BMK).
16 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Caka je da preniski okretaji štete koliko i previsoki.

 

Auto koji ide iznad 6k okretaja je iz razloga napravljen tako, nitko 3.0 V6 i sl. jake motore ne vozi u petoj na 70km/h. Netko je napisao da mu poznanik šalta u drugu čim krene, to također nije dobro, pa osjetiš na autu da se trese, kako to može biti dobro? Isto kao da iz prve umjesto u drugu ubaciš u četvrtu, što će auto raditi? Tresti se na 1000 okretaja ako se neće i ugasiti, barem oni slabiji. Jedina razlika je što će u drugoj uspjet ubrzat na tih mizernih 1000 okretaja, dok u 4. to neće i ili će se ugasiti ili će vozač vratiti u drugu brzinu.

 

Naravno da u gradskoj vožnji nećeš jadan motor, bio on 4000cm3 ili ne, gurati na 7000rpm, ali poanta je da će šaltanje, pogotovo benzinca, na preniskim okretajima imati jednako loš učinak.

 

Dizeli su druga stvar, tehnički, kod svih vrijedi da je premalo i previše zapravo loše, ali dizel se u pravilu šalta na manje okretaja odnosno konstantno na cca 2000. Uostalom, prosječni vozač koji ne zna samo stiskati gas i kočnicu, valjda osjeti kada je motoru previše odnosno premalo okretaja i(li) snage u određenoj brzini.

 

Možda se i ne pročita iz ovog posta, ali u potpunosti se slažem sa BMK-om i sa njegovim stilom vožnje kakvog se i sam držim. Samo chill kada si za volanom.

The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all.
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.3.2013 21:10 (TIR669).
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Definitivno,čisti chill,i to je to.

Postoji zatvorena cesta,i postoji grobnik,gdje se dižu obrtaji,i stišće gas. U gradu to nema smisla,dovoljno je da ne trza auto,i da ne zalazi u blokadu.

Eto,momci objasnili. 

Optimizam je nedostatak iskustva.
14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Ja šaltam na 2500-3000 otprilike (benzinac, golf 3 :/) ne znam točno jer ne razmišljam o tome. Al kada dugo voziš isti auto, osjetiš nekako na koliko se okretaja najbolje osjeća pri šaltanju.

Sometimes I feel like a prophet, misunderstood and under gun like a new disease disease disease
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.3.2013 21:24 (cecenac).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
TIR669 kaže...

Caka je da preniski okretaji štete koliko i previsoki.

 

Auto koji ide iznad 6k okretaja je iz razloga napravljen tako, nitko 3.0 V6 i sl. jake motore ne vozi u petoj na 70km/h. Netko je napisao da mu poznanik šalta u drugu čim krene, to također nije dobro, pa osjetiš na autu da se trese, kako to može biti dobro? Isto kao da iz prve umjesto u drugu ubaciš u četvrtu, što će auto raditi? Tresti se na 1000 okretaja ako se neće i ugasiti, barem oni slabiji. Jedina razlika je što će u drugoj uspjet ubrzat na tih mizernih 1000 okretaja, dok u 4. to neće i ili će se ugasiti ili će vozač vratiti u drugu brzinu.

 

Naravno da u gradskoj vožnji nećeš jadan motor, bio on 4000cm3 ili ne, gurati na 7000rpm, ali poanta je da će šaltanje, pogotovo benzinca, na preniskim okretajima imati jednako loš učinak.

 

Dizeli su druga stvar, tehnički, kod svih vrijedi da je premalo i previše zapravo loše, ali dizel se u pravilu šalta na manje okretaja odnosno konstantno na cca 2000. Uostalom, prosječni vozač koji ne zna samo stiskati gas i kočnicu, valjda osjeti kada je motoru previše odnosno premalo okretaja i(li) snage u određenoj brzini.

 

Možda se i ne pročita iz ovog posta, ali u potpunosti se slažem sa BMK-om i sa njegovim stilom vožnje kakvog se i sam držim. Samo chill kada si za volanom.

 

 

I da kako ne, pa novog Vipera se vozi 130kmh u 7. brzini po autoputu ne znam uz 9-10L na 100kmh.

 

Sto jaci motori, vise momenta na niskim okretajima pogotovo atmosferci, njih mozes na 1000 saltat neces ni osjetit nista hehe.

 

Isto ko na biciklu, u visokoj brzini ti je lagano odrzavat brzinu, ali probaj naglo ubrzat, mozes ga j.

 

U niskoj brzini si skuris noge ako ne promjenis u visu.

 

I da, u Goflu 6 TDI 90KS mi stalno pokazuje da promjenim na 1600rpm. Dizel voli niske okretaje, zato mogu krstarit s njim 70kmh, 2.4l/100km. E da mogu tak samo ravno vozit cijelim putem bez stajanja svugdje, :D.

 

A Colt 1.1 55kW, opet fino u 5. krstari po branimirovoj 3.5L 100km, po putnom racunalu dakako, ali, da, kad se sve zbroji ispod 6L, Golf oko 4.5L.

 

Stvarno, ogromnu razliku ima lagana noga na gasu, pracenje i pamcenje semafora, itd itd, ustedi se zivaca a i goriva, itekako. Puno bolje je tak lagano krstarit nego jako ubravat jako kocit itd.

 

Sve je u vozacu, manje u autu.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
BMK kaže..

I da kako ne, pa novog Vipera se vozi 130kmh u 7. brzini po autoputu ne znam uz 9-10L na 100kmh.

 

Sto jaci motori, vise momenta na niskim okretajima pogotovo atmosferci, njih mozes na 1000 saltat neces ni osjetit nista hehe.

 

Isto ko na biciklu, u visokoj brzini ti je lagano odrzavat brzinu, ali probaj naglo ubrzat, mozes ga j.

 

U niskoj brzini si skuris noge ako ne promjenis u visu.

 

I da, u Goflu 6 TDI 90KS mi stalno pokazuje da promjenim na 1600rpm. Dizel voli niske okretaje, zato mogu krstarit s njim 70kmh, 2.4l/100km. E da mogu tak samo ravno vozit cijelim putem bez stajanja svugdje, :D.

 

A Colt 1.1 55kW, opet fino u 5. krstari po branimirovoj 3.5L 100km, po putnom racunalu dakako, ali, da, kad se sve zbroji ispod 6L, Golf oko 4.5L.

 

Stvarno, ogromnu razliku ima lagana noga na gasu, pracenje i pamcenje semafora, itd itd, ustedi se zivaca a i goriva, itekako. Puno bolje je tak lagano krstarit nego jako ubravat jako kocit itd.

 

Sve je u vozacu, manje u autu.

 

Ključni dio čitave priče. I svake priče i rasprave na temu potrošnje i varijacija na istu.

 

Do faxa imam 3 i pol kilometra, od toga iz glave sedam semafora. Dva puta su po dva semafora razmaknuti 400m, ako i toliko i na ravnome su tj. vide se. Svaki, ali baš svaki dan, gledam ljude kako se zalete s prvog semafora, dojure i onda zakoče dok dođu na, pazi čuda, crveno. Semafori su napravljeni da, ako pogodiš, sa brzinom do 60km/h prođeš cijeli grad, barem je meni to uspjelo dva, tri puta. Od centra grada do mog kvarta, cca 5km, hrpa semafora, tek jedno crveno svjetlo.

 

Takve ljude ne mogu shvatiti, za takve znam da njih 95% nema nikakav osjećaj za vožnju. Jer mi, koliko god mozgao i razmišljao, to nema apsolutno nikakvog smisla. I to ne bude jedan auto nego više njih. Podrazumijeva se da se ja ne vučem 20 jer je crveno 300m od mene, ali to je samo primjer besmislene vožnje. Neka se nitko ne uvrijedi, ali takve stvari, kao i slalom u nekoj koloni, su mi besmislene. Znam da ljudi ne paze na gorivo, s jedne je strane glupo i samo na to gledati na štetu motora i auta, ali ako ništa, zbog živaca, opuštenije vožnje...

The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice