Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.025
|
čitano: 16.554.966
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Psiho246 kaže...

To sto frustrirani nine, ti i jos jedan panj daje meni tumb down ne znaci da ja nisam u pravu..

{#}{#} ja znam da bi ti želio moju preludu.. dam ti đir ako hoćeš, da osjetiš pošteni benz. motor i keljenje za sic {#}

Batista kaže...

Nine ne moze nac neku ozbiljniju zamjerku dizelu pa eto, veli da dimi...

 

I da, dizel je bolji kad je u pitanju voznja snijegom :)

 

prvo, evo ozbiljna zamjerka.. dizelu je skuplje održavanje i više potencijalnih neočekivanih problema, kao što sam već i milju puta objasnio, ali da heh ja sam hejter, pa to svejedno nitko ni ne čita.

drugo, po čemu je bolji po snijegu? kaj sad više momenta od jednom i manje proklizava? {#} svašta pročitati u ovoj temi

 

fakat svakakva dječurlija piše po ovoj temi.. mogu na prste jedne ruke nabrojati ljude koji ekšli nešto znaju.. ostali lupetaju bez da barem prije provjere neke stvari.

 

@veki22

ja uživam u šaltanju u nižu.. zapravo ja rijetko ubrzavam bez da prešaltam u nižu..

recimo vozim se 80 i hoću naglo ubrzati, sigurno neću zabiti gas, nego vratim u 3. i poletim. ako hoću recimo ubrzati do 90 vratim u 4., ubrzam i hitim opet u 5.

zašto? jer bi više goriva potrošio i duže bi mi trebalo da zabijem gas u 5. nego da hitim u nižu..

više - manje šaltanja nije argument, nego volja i navika. ja ekšli i dizela šaltam u nižu, samo što efekt nije fora kao na benzineru.. kod dizela je veća fora kad turbo ulovi pa te zakelji za sic..

 

@Penryn

slažem se .. uspoređivati benzinera atmosferca i turbo dizela nema smisla.

ovaj šus dizela o kojem svi pričaju je posljedica turba, ne momenta.. ako hoćete osjetiti efekt momenta, provozajte SDI-a {#}

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...
Psiho246 kaže...

To sto frustrirani nine, ti i jos jedan panj daje meni tumb down ne znaci da ja nisam u pravu..

{#}{#} ja znam da bi ti želio moju preludu.. dam ti đir ako hoćeš, da osjetiš pošteni benz. motor i keljenje za sic {#}

Hahaha, tvoj prelude je zakon ma sto god ti mislio o traktorima. {#}

- Psiho246
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Da, ovo za skuplje održavanje se slažem, ali opet, ako se auto održava redovno, vozi na neki ajmo reći normalni način, troškovi nisu jako visoki.
U Lagunu smo doma upucali već, pff, jako puno. Škoda je zasad pouzdana, unatoč 150k na satu. Valjda će tako i ostati.
I ovo za snijeg, wtf? Oboje su jednako zabavni, dok god su prednji pogon. 

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

što se tiče km, auto koji se kvari do 150k je kanta.. drugo nemam za reći..

 

koji motor je u škodilaku slash?

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

2.0 TDI 140 KS PD.
Dobri stari sirovi :D 

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

kada ste ga kupili? vi ste sve km napravili?

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

kada ste ga kupili? vi ste sve km napravili?

Prije nekih godinu dana, više manje.
Nismo, naravno. I ovo svi kažu, ali auto je stvarno bio u tip top stanju, dosta dugo smo tražili nešto što je stvarno okej, mehanički je super, a unutrašnjost je kao nova.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
12 godina
offline
Vaš Auto Snova

Na Laguni se pokvario mjerač protoka zraka pa sad ništa nevuče.

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

@slash

jeli imaš servisnu? baš me zanima kaje do sada sve mijenjano..

obično na 100k na 2.0 pd-ima idu dmf i dizne..

najgori kvar koji ti se može dogoditi je uljna pumpa, jer ako ti ona rikne može ti povući i ležaj turba.

 

šta da kažem nego sretno..

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
0verlord kaže...

Ješuš Krišt i Marija vi ko da ste poispadali sa formule 1 direktno u ovu temu.... Tema je živo kino, znalci.... čitam i vrištim od smijeha....

A i ti si pravi znalac kad kažeš da turbo rupa ne postoji već 10ak godina. {#}

Dokle god je turbina postojat će i turbo rupa, a sad ovisi koliko je izražajna. Kod starijih turbina bez varijabilnih krilaca je bila itekako izražena, a sad kod novijih sa varijabilnim krilcima ili sa dvije vrtložne komore(ilitiga twin-scroll) nije toliko, ali je ipak svakako primjetna. Ovo govorim iz iskustva sa 1.9dci, 1.4TDI i 1.9TDI motorima, koji imaju turbine sa zakretnim krilcima. 

Al bojim se ja da tebi pojam turbo rupe nije baš najjasniji, tako da đaba meni pisat..

 

@nine: Ne mora mu u pravilu crknit dvomaseni, to ponajviše ovisi o načinu vožnje. Ako stalno lupaš gas do poda bez laganog doziranja možeš ga ti u duplo manje km uništit. Sa laganini vožnjom može on potrajat..

A koliko sam upoznat sa tim 2.0TDI pumpe-duse, nakon 2008. je riješen problem i sa diznama. Prije su stavljali Siemensove osrednje kvalitete, ali najveći problem je bio što je navoj bio drugačiji pa nije bilo moguće zamijeniti npr. za Boschove..

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 17:51 (Penryn).
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Penryn kaže...
0verlord kaže...

Ješuš Krišt i Marija vi ko da ste poispadali sa formule 1 direktno u ovu temu.... Tema je živo kino, znalci.... čitam i vrištim od smijeha....

A i ti si pravi znalac kad kažeš da turbo rupa ne postoji već 10ak godina. {#}

Dokle god je turbina postojat će i turbo rupa, a sad ovisi koliko je izražajna. Kod starijih turbina bez varijabilnih krilaca je bila itekako izražena, a sad kod novijih sa varijabilnim krilcima ili sa dvije vrtložne komore(ilitiga twin-scroll) nije toliko, ali je ipak svakako primjetna. Ovo govorim iz iskustva sa 1.9dci, 1.4TDI i 1.9TDI motorima, koji imaju turbine sa zakretnim krilcima. 

Al bojim se ja da tebi pojam turbo rupe nije baš najjasniji, tako da đaba meni pisat..

 

@nine: Ne mora mu u pravilu crknit dvomaseni, to ponajviše ovisi o načinu vožnje. Ako stalno lupaš gas do poda bez laganog doziranja možeš ga ti u duplo manje km uništit. Sa laganini vožnjom može on potrajat..

A koliko sam upoznat sa tim 2.0TDI pumpe-duse, nakon 2008. je riješen problem i sa diznama. Prije su stavljali Siemensove osrednje kvalitete, ali najveći problem je bio što je navoj bio drugačiji pa nije bilo moguće zamijeniti npr. za Boschove..

Kao što rekoh sve sami profi vozači koji znaju koristit google i prosipat znanje tu LOL

Chance of winning a battle is inversely proportional with the amount of polish players on team.
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

@Penryn

dmf = dual mass flywheel {#} sve ovisi o stilu vožnje.. ja bi ih vjerojatno mijenjao jednom godišnje {#}

 

BTW i boschovi injectori su obuhvaćeni istim problemom.. nije problem u samim injektorima nego lošem dizajnu općenito.. samo što navodno boschovi više izdrže

 

@Overlord

ti očito ni to ne znaš {#}

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

@Penryn

dmf = dual mass flywheel {#} sve ovisi o stilu vožnje.. ja bi ih vjerojatno mijenjao jednom godišnje {#}

 

BTW i boschovi injectori su obuhvaćeni istim problemom.. nije problem u samim injektorima nego lošem dizajnu općenito.. samo što navodno boschovi više izdrže

Da, sama konstrukcija od 4 ventila, jedne masivne brizgalje i jednog grijača na cilindar od samo 0.5l obujma je falivena. Nezz, uglavnom sam čuo da su 2008. uvaliti boschove dizne i navodno problema više nema, a kakva je situacija sad sa cr diznama nemam pojma. 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
0verlord kaže...

Kao što rekoh sve sami profi vozači koji znaju koristit google i prosipat znanje tu LOL

Super priča vozačino.

Ste videli lepote, ko sredi noci Zapiha veter samote Rosa, reke in morja R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
15 godina
online
Vaš Auto Snova

honda ima bolje prijenosne omjere pa time nadoknađuje manji moment, plus imaš više okretaje, što znači da ju duže možeš držati u nižoj brzini, što znači više momenta na kotačima odnosno veća sila, što rezultira boljim ubrzanjem.

A vrlo vjerojatno imaju različite dimenzije guma, tj. honda ima veće.(pretpostavljam).

 

Ne znam do koliko možeš vrtiti motor na hondi, al znam da onaj TDI nejde blizu.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
0verlord kaže...
Penryn kaže...
0verlord kaže...

Ješuš Krišt i Marija vi ko da ste poispadali sa formule 1 direktno u ovu temu.... Tema je živo kino, znalci.... čitam i vrištim od smijeha....

A i ti si pravi znalac kad kažeš da turbo rupa ne postoji već 10ak godina. {#}

Dokle god je turbina postojat će i turbo rupa, a sad ovisi koliko je izražajna. Kod starijih turbina bez varijabilnih krilaca je bila itekako izražena, a sad kod novijih sa varijabilnim krilcima ili sa dvije vrtložne komore(ilitiga twin-scroll) nije toliko, ali je ipak svakako primjetna. Ovo govorim iz iskustva sa 1.9dci, 1.4TDI i 1.9TDI motorima, koji imaju turbine sa zakretnim krilcima. 

Al bojim se ja da tebi pojam turbo rupe nije baš najjasniji, tako da đaba meni pisat..

 

@nine: Ne mora mu u pravilu crknit dvomaseni, to ponajviše ovisi o načinu vožnje. Ako stalno lupaš gas do poda bez laganog doziranja možeš ga ti u duplo manje km uništit. Sa laganini vožnjom može on potrajat..

A koliko sam upoznat sa tim 2.0TDI pumpe-duse, nakon 2008. je riješen problem i sa diznama. Prije su stavljali Siemensove osrednje kvalitete, ali najveći problem je bio što je navoj bio drugačiji pa nije bilo moguće zamijeniti npr. za Boschove..

Kao što rekoh sve sami profi vozači koji znaju koristit google i prosipat znanje tu LOL

 

pa ako nitko tu nista ne zna, daj nam objasni, da i mi nesto naucimo...lako je smijati se drugima i govorit da pojma nemaju...

konkretno me zanima tvoje objasnjenje zasto turbo rupe nema vise...argumenti se traze ;) 

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Imam servisnu, al koliko me sjećanje služi nije bilo velikih troškova, niti velikih zamjena.
Čitao sam dosta, zamašnjaci su ogroman problem na tim motorima, ali ovaj tu je valjda neki poseban, dosad nije mjenjan, nadam se da ni neće.
Samo fino polagano vozit, ne nabijat gas ko sivonja na 1,2k okretaja ili manje, i sve je u redu :D 

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
15 godina
offline
Vaš Auto Snova

Ljudi koliko prosjecno(gradske voznje) trosi Golf 4 1,9 TDI 90ks??

 

Citao sam po netu,al negdje pise 5 litara,negdje 9 xD,pa ajde da pitam i ovdje,a sigurno ima ljudi koji se razumiju i koji posjeduju ako nista :D

 

I uz to jel to auto zapravo i najbolje sto se moze kupiti za nekih 4500-5000 eura,naravno govorim o polovnim autima,a onda uz to koliko su kvarljivi(al kazu da svabo nije xD) i naravno uz potrosnju goriva,jeli to auto najpametnije da tako kazem uzeti hahah...

15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
mystik kaže...

honda ima bolje prijenosne omjere pa time nadoknađuje manji moment, plus imaš više okretaje, što znači da ju duže možeš držati u nižoj brzini, što znači više momenta na kotačima odnosno veća sila, što rezultira boljim ubrzanjem.

A vrlo vjerojatno imaju različite dimenzije guma, tj. honda ima veće.(pretpostavljam).

 

Ne znam do koliko možeš vrtiti motor na hondi, al znam da onaj TDI nejde blizu.

 

serijala promjer kotača na hondi je trunku manji.

honda: 15" 60 visina gume

golf: 15" 65 visina gume

 

što se okretaja tiče, moj 2.0 i nije nešto uber.. redline 6.3k, max moment na 5.7k, što je čak relativno malo s obzirom da se radi o hondi..

sve u svemu, usporedba je blago blesava zbog skroz različitih osobina motora, ali sam želio pokazati kako 130 Nm ne znači bolja akceleracija. bolju akceleraciju bi imao da ima 10-20 ks više {#} (što bi se dobilo povećanjem momenta lol)

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 19:14 (nine).
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Pezer kaže...

Ljudi koliko prosjecno(gradske voznje) trosi Golf 4 1,9 TDI 90ks??

 

Citao sam po netu,al negdje pise 5 litara,negdje 9 xD,pa ajde da pitam i ovdje,a sigurno ima ljudi koji se razumiju i koji posjeduju ako nista :D

 

I uz to jel to auto zapravo i najbolje sto se moze kupiti za nekih 4500-5000 eura,naravno govorim o polovnim autima,a onda uz to koliko su kvarljivi(al kazu da svabo nije xD) i naravno uz potrosnju goriva,jeli to auto najpametnije da tako kazem uzeti hahah...

Trosi prosjecno 6 litara u gradu.

 

Dobit ces hrpu odgovaranja od tog auta - jedino u cemu se mogu slozit sa ostalim "enciklopedijama" je da je precjenjen.

Auto je sam po sebi legenda, al doduse - skupa.

Truth in engineering.
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

ako se radi o starom 1.9 TDI-u, a ne PD-u, taj motor će proći sito i rešeto.. naravno pod uvijetom da nema 350k km i da je vožen normalno

EDIT: mislim da čak i ne postoji PD od 90 ks?

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 19:17 (nine).
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

ja sam iz Hercegovine,mislim da ti je to dovoljno da znas koliko sam vec hvalospjeva cuo na njegov ali i drugih ''Svaba'' haha

 

inace sad imamo jednog starog Opela Kadeta,koje voze roditelji,stara doduse samo kad ide u trgovinu,e posto cu ja dobit vozacku za 2-3 tjedna odlucili smo kupit jos jedno auto,prvi razlog bi bio da imamo ja i stara jedno koje bi koristili ovdje i ako bi se islo negdje na put koristili bi taj novi,e sad tu je kljuc svega xD...

 

Mi bi rado sebi uzeli neko manje,mozda nekog Peugeota(206),Fiata i sl. koje malo trosi,a odlicno za grad i gradsku voznju,ali ako bi negdje na put krenuli to bi ipak auto bilo premalo,pa bi stari ipak uzimao neko malo vece tipa eto Golf 4...

 

EDIT: @nine a jos nemamo u vidu koje bi tocno uzeli,da znam tocnu godinu,ali vjerojatno tamo negdje 2000/01

 

EDIT2: ma obicni TDI,ne PD

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 19:19 (Pezer).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Pezer kaže...

Ljudi koliko prosjecno(gradske voznje) trosi Golf 4 1,9 TDI 90ks??

 

Citao sam po netu,al negdje pise 5 litara,negdje 9 xD,pa ajde da pitam i ovdje,a sigurno ima ljudi koji se razumiju i koji posjeduju ako nista :D

 

I uz to jel to auto zapravo i najbolje sto se moze kupiti za nekih 4500-5000 eura,naravno govorim o polovnim autima,a onda uz to koliko su kvarljivi(al kazu da svabo nije xD) i naravno uz potrosnju goriva,jeli to auto najpametnije da tako kazem uzeti hahah...

Kombinirano ako si živčenjak kao ja oko 6L, zimi grad 6.5, ljeti 6, otvorena cesta možeš lagodno 5 postići, pa i mrvu manje pri 120-130km/h. Sa klimom.

 

Iz prve ruke ti pričam, imam isti motor.

 

Najbolje je ako te poser* nekoliko preduvjeta, što je vjerojatnije da neće nego da hoće.

 

1. da je kilometraža originalna

2. da je prijašnji vlasnik ili vlasnici mario za auto i održavao ga top dijelovima a ne kinezima od kartona

3. općenito da si našao dobar primjerak, kako izvana tako možda i bitnije iznutra

 

No opet, kažem, ja sam kupio A3 takav sa već oguljenjim pomalo volanom na vrhu i lijevim naslonom na vratima sa el.podizačima, pa sam bez problema na 200.000km skoro, od toga 100.000 sam napravio.

 

Primjerak, nemam ti šta reći. najveći kvar mi je bio alternator, što je nekako gotovo pravilo da ode između 120-150tkm, kako je i meni. Drugo je sve potrošno bilo, od remenja, akumulatora, filtera itd.

 

Naravno limara i lupanja po parkingu i gradu ne računam, to svatko mora proći.

 

Zaključak: Ako ti se sviđa Golf IV, traži taj motor. 110ks već ima varijabilnu geometriju turbine i složeniji motor, a ovaj sa 90 lako čipiraš i opet si na konju. Tako da snaga nije presudan faktor već opterećenje i održavanje.

 

However, za 4500e možeš naći i mlađi pogotovo manji benziner danas 1.4, 1.6 za 100ks, manje potrošen auto, ali sve ovisi, može biti 5-6g. star pa da je Golf IV star 13g. u boljem stanju, vidio sam i to. Sve je na tebi i na traženju, nema zaletavanja na prvu.

Faith divides us. Death unites us.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

ako se radi o starom 1.9 TDI-u, a ne PD-u, taj motor će proći sito i rešeto.. naravno pod uvijetom da nema 350k km i da je vožen normalno

EDIT: mislim da čak i ne postoji PD od 90 ks?

Ovi 1.6TDi sa 90ks su PD ne? 1.9 mislim da nema,da.

Faith divides us. Death unites us.
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

e hvala na opsirnom odgovoru ;)

 

inace nisam nesto za benzinca iako ima 1,6 tu se prodaje i jeftniji je od dizela,trazi za njega nekih 4000 eura,ali ja bi rađe dizela...

 

EDIT: evo nasao sam ovog 1,6 benzinca,152 000 presao,99 godina je doduse 100ks,klima,5 vrata i trazi za njega 6900 maraka,dakle malo manje od 3500 eura xD,ili je auto ipak prelose ili ne moze prodati golfa benzinca u Hercegovini :D

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 19:26 (Pezer).
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Vjerujem da se 1.6 Golf IV u odličnom stanju može dobiti i za nešto manje od 4000. A to je onda stvarno solidan buy, i ne bi puno razmišljao.

 

Ako bi radije dizel, onda taj od 90ks preporuka. Najjednostavniji i najzahvalniji motor uz normalnu vožnju, glupo je reći performanse, jer to nije trkaći auto. Ali ne treseš se na 150km/h na autoputu a opet si po gradu na 6L, što je jako bitno.

 

Oprema ti je manje više standardna, gledaj da imaš el.paket - retrovizori, podizači sva 4, automatska klima poželjna, naslon za ruku je ok, neke felge, gume može 15, može 16, što nađeš, ABS/ASR/ESP da imaš i to ti je to, 4 zračna jastuka su uglavnom.

 

Zvučnici su kod mene solidni, imam i subwoofer u gepeku Audijev, ne znam dal je sa Mk4 to dolazilo i tako. Ako te još šta zanima, cijene nekih dijelova i to, pitaj. Imam i račune.

Faith divides us. Death unites us.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 19:37 (thedream).
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

pa eto ovaj je benzinac kako vidim kostao bio i 4500 eura i sad je spustio cijenu na 3500,ali ja bi rađe dizela zbog potrosnje,a iskreno ne trazim ja sad ''autinu'' znam ja da to nije trkaci auto ni da mogu traziti od njega isto sto i od auta od 10k eura,meni je tek 18 i bitno mi je da mogu s njim po gradu normalno,a da starog posluzi za puta,a vidim kazes da bez problema ide i do 150km/h(sto je njemu i bitnije),inace zadovoljava me da trosi svega 6l,neki su mi govorili da trosi i puno vise...

 

EDIT: evo konkretno da kupujem,isplate li se ova dva kupiti,inace su oba tu blizu,uzmimo u obzir da odem sa mehanicarem da ga pregleda i kaze da je sve OK,jel vrijede ovih novaca:

http://www.pik.ba/artikal/5077232/volkswagen-golf-4-1-9-tdi/

http://www.pik.ba/artikal/1956825/volkswagen-golf-4-1-6/

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 19:34 (Pezer).
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

Npr. - ne los autic. Jedina mana kaj je visoka cijena...

 

Ak bi se ipak odlucio na benzinca...

Truth in engineering.
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

e seata ibizu sam bio ja vec gledao i pratio,inace ga vozim sa instruktorom u autoskoli i jako dobar auto,samo je noviji od tog gore navedenog pa je onaj vjerojatno i skuplji...

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

A ovisi o stanju. Taj TDi ima nešto manje kilometara nego moj, par tisuća, ali pitanje kako je održavan. Teško da ćeš u Hercegovini naći Golfa 4 sa cca. 100.000km i top stanjem, to više sliči na uvoz Njemačku, Austriju itd. pa se potrefi neki dedek.

 

Tako da bi ti svakako mehaničar trebao biti privjesak pri kupnji i svugdje ići sa tobom.

 

Pogledaj malo i što se od Opela nudi, kakva dobra Astra. Znam da dolje mora biti BMW,Merc,Audi ili ako ništa - Golf, ali opet..pogledaj.

 

Kažem, auto kao auto je jako zahvalan, ali šanse za dobar primjerak su ti onako, pristojno rečeno, ograničene. Sretno.

Faith divides us. Death unites us.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice