Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.062
|
čitano: 16.665.621
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
hrčak kaže...

Koji auto bi se najviše isplatio do 130000 kn što veći 

chevrolet cruze ako ciljas na novo, kolega kupio taj auto prosli tjedan, super je auto.

Mjera čovjekova stvarna karaktera je ono što bi učinio kada za to nitko ne bi saznao...
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
luka_cro kaže...
hrčak kaže...

Koji auto bi se najviše isplatio do 130000 kn što veći 

chevrolet cruze ako ciljas na novo, kolega kupio taj auto prosli tjedan, super je auto.

Svaki auto je dobar kad je nov,pitanje je kakav će se pokazati kad pređe nekoliko tisuća km

17 godina
offline
Vaš Auto Snova

diesel sound {#}

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 11:23 (Lord_Marko).
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

 

i kaj ti taj moment znači u životu? mislim da smo tu raspravu već riješili ... konjska snaga daje akceleraciju, ne moment.

Moment je taj koji daje akceleraciju, a moment sile kod dizelasa je najveci pri vecim okretajima, stoga i jest trom pri startu.

Veci je gust ubrzavat sa dizelom nego sa benzincom jer te bolje prikelji za stolac. Isprobaj, nadi si dizel konjskih snaga priblizno tvojem preludeu pa ces vidjet kako ubrzava bolje kad prede tih nekih 2.5k okretaja.

hrčak kaže...

A kakva je škoda octavia rabljena najnoviji model

Oktavija je super auto, kvalitetan, pouzdan, prostran, stedljiv ali i skuplji od konkurencije.

mika2210 kaže...
hrčak kaže...

Kakva ti je to izreka kod dizela dok točiš dizel u prosjeku od benzinca troši manje cca 2-3 litre i ima ljepši zvuk i puno bolje starta od benzinca

 

Svašta ćemo naučit na ovom forumu...

Nije mi jasno kak ovi likovi iz Ferraija, Lamborghinija i slični njima nisu skužili da dizel ima ljepši zvuk i bolje starta od benzinca, pa da umjesto V12 benzinca u Ferrari F12 strpaju 2.0 TDI folcvagenov... Ono, da se ljepše čuje i bolje starta...

2.0 TDI mozda ne, ali Audijev 5.5 V10 TDI ili stariji TDI 5.5 V12 biturbo vec da. Vise nije tako smijesno jel? {#}

- Psiho246
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Psiho246 kaže...
2.0 TDI mozda ne, ali Audijev 5.5 V10 TDI ili stariji TDI 5.5 V12 biturbo vec da. Vise nije tako smijesno jel? {#}

 

Da, sad si me totalno uvjerio sa ovim argumentom... 

Promjenit ču životnu filozofiju i način življenja... 

PC RULES!!!
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...
Psiho246 kaže...
2.0 TDI mozda ne, ali Audijev 5.5 V10 TDI ili stariji TDI 5.5 V12 biturbo vec da. Vise nije tako smijesno jel? {#}

 

Da, sad si me totalno uvjerio sa ovim argumentom... 

Promjenit ču životnu filozofiju i način življenja... 

Nisam ni htio to postici, ali ako jesam - super.

 

Ne moras se izvlaciti ako si ispao blesav, znas ti dobro sam sto sam mislio.

Usporedujes ferarija i s njim povezujes 2.0 TDI koji ide u golfa te jos ono usputno podcijenjujes tamo neke folkcvagenove motore jer si strasno pametni filozof {#}, a ja ti samo repliciram jednim odlicnim dizel "folkcvagen" motorom koji ima performanse ferarija.

Ne znam zapravo ni u sto sam te trebao uvjeriti niti kakva je filozofija mojeg posta, ali definitivno si napisao glup post i pomiri se s tim. {#}

 

A za lamborghini ionako VW/audi radi motore.

 

 

 

Edit: Sta tamo u Audi R15 ne stavljaju 1.4 vtec motore nego 5.5 TDI. LOLOLO

- Psiho246
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 11:53 (Psiho246).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Jakovp kaže...

Baš naprotiv, upravo moment daje ubrzanje, jer višak momenta svladava moment inercije, naravno što ga više imaš raspoloživog, to ćeš brže ubrzati. Kad se voziš konstantnom brzinom, nema više momenta inercije, samo otpori trenja i zraka, a za to svladati ti treba snaga, što brže ideš su veći otpori, dakle treba ti više snage.

 

Zato električni auti trgaju poluosovine, ali imaju nešto slabije maksimalne brzine.

 

krivo krivo krivo.. evo ti samo primjer, jer nemam sad vremena tipkati..

ehh da i prije nego me popljujete opet što uspoređujem 2 skroz različita auta, usporedba je zbog slične snage i kilaže..

 

evo ti specka moje prelude: 133 Ks 179 Nm 1250 kg cca

po tvome bi ovaj gnoj trebao brže akcelerirati: 130 Ks, 310 Nm, 1250 kg

zamisli čuda, preluda 0-100 brža za 0.4 sec.

 

sad objasni, možda stignem odgovorit na večer..

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Meni osobno dizel nikada neće imati ljepši zvuk od benzinca, ali govoriti da su dizeli motori u kojima ne možeš uživati je na razini 8. razreda.
Sjećam se kad sam i ja bio takav, negdje u osnovnoj školi. FUJ DIZEL, benzinac je najbolji, a nisam ni znao šta je auto.
Danas kada vozim, i kada imam doma i benzinca, i dizelaša, stvarno ne vidim nikakve mane kod dizelaša. Da, ružno se čuju, ali u vožnji taj zvuk nestaje, pogotovo na višim okretajima.
Ne čuje se jednako u leru i na 3k, to je glupost. Plus novi CR motori su stvarno uglađeni.

@nine, koliko tvojoj prelude treba do 100? 

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Psiho246 kaže...

Nisam ni htio to postici, ali ako jesam - super.

 

Ne moras se izvlaciti ako si ispao blesav, znas ti dobro sam sto sam mislio.

Usporedujes ferarija i s njim povezujes 2.0 TDI koji ide u golfa te jos ono usputno podcijenjujes tamo neke folkcvagenove motore jer si strasno pametni filozof {#}, a ja ti samo repliciram jednim odlicnim dizel "folkcvagen" motorom koji ima performanse ferarija.

Ne znam zapravo ni u sto sam te trebao uvjeriti niti kakva je filozofija mojeg posta, ali definitivno si napisao glup post i pomiri se s tim. {#}

 

A za lamborghini ionako VW/audi radi motore.

 

 

 

Edit: Sta tamo u Audi R15 ne stavljaju 1.4 vtec motore nego 5.5 TDI. LOLOLO

 

Daj pogledaj malo TD-ove na svoj post i TU-ove na i moj post pa budeš skužio tko je ispao glup... 

FYI - Lamborghini je u vlasništvu Audija, ali motore razvija sam, isto kao i Ferrari koji je u vlasništvu Fiata.

I da, ova referenca na Audi R15 ti je skroz bezveze, jer taj auto nema nikakve veze sa autima serijske proizvodnje... 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...

 

Daj pogledaj malo TD-ove na svoj post i TU-ove na i moj post pa budeš skužio tko je ispao glup... 

FYI - Lamborghini je u vlasništvu Audija, ali motore razvija sam, isto kao i Ferrari koji je u vlasništvu Fiata.

I da, ova referenca na Audi R15 ti je skroz bezveze, jer taj auto nema nikakve veze sa autima serijske proizvodnje... 

Ne ulazim u vašu mini-debatu ali molim te ovo nemoj više nikad reći, ako držiš do sebe mislim, a ne do stručnjaka na ovoj temi i njene relevantnosti. Tema je žešća briga na veselje i humor, ni a od automobilizma itd. 70% ekipe ni nema vozačku, 20% ima u planu položiti u idućih godinu dana, 5% vozi povremeno a nas 5% valjda šta ovdje non-stop trabunjamo vozimo svakodnevno i gazimo aute.

 

Lijepo se svađajte ali pusti temu kvragu.

 

 

Faith divides us. Death unites us.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

krivo krivo krivo.. evo ti samo primjer, jer nemam sad vremena tipkati..

ehh da i prije nego me popljujete opet što uspoređujem 2 skroz različita auta, usporedba je zbog slične snage i kilaže..

 

evo ti specka moje prelude: 133 Ks 179 Nm 1250 kg cca

po tvome bi ovaj gnoj trebao brže akcelerirati: 130 Ks, 310 Nm, 1250 kg

zamisli čuda, preluda 0-100 brža za 0.4 sec.

 

sad objasni, možda stignem odgovorit na večer..

E ovo je već argument! 0.4sec. A imaš i 3ks više, kakvo žešće trolanje. A ks su bitni za ubrzanje ne? Ili moment? Pazi šta ćeš reći {#}. A i teško je to objektivno sagledati pošto su dizel-motori u pravilu osjetno teži od benzinera, možda je ukupna masa podjednaka ali 100kg na motoru znači mnogo u rasporedu te mase.

 

Neće onda ni ne znam kakav šus ni moment odigrati svoje. A i težina samog tereta, vozača hehe, RuskeGTT? Jesi smršavio za rejs? {#}

 

Naravno, i skill je tu, u tih 0.4sec. Pitanje kako bi prošla ludača da voze profići, mislim da bi bili podjednaki od 10 rejsanja.

Faith divides us. Death unites us.
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...
Psiho246 kaže...

Nisam ni htio to postici, ali ako jesam - super.

 

Ne moras se izvlaciti ako si ispao blesav, znas ti dobro sam sto sam mislio.

Usporedujes ferarija i s njim povezujes 2.0 TDI koji ide u golfa te jos ono usputno podcijenjujes tamo neke folkcvagenove motore jer si strasno pametni filozof {#}, a ja ti samo repliciram jednim odlicnim dizel "folkcvagen" motorom koji ima performanse ferarija.

Ne znam zapravo ni u sto sam te trebao uvjeriti niti kakva je filozofija mojeg posta, ali definitivno si napisao glup post i pomiri se s tim. {#}

 

A za lamborghini ionako VW/audi radi motore.

 

 

 

Edit: Sta tamo u Audi R15 ne stavljaju 1.4 vtec motore nego 5.5 TDI. LOLOLO

 

Daj pogledaj malo TD-ove na svoj post i TU-ove na i moj post pa budeš skužio tko je ispao glup... 

FYI - Lamborghini je u vlasništvu Audija, ali motore razvija sam, isto kao i Ferrari koji je u vlasništvu Fiata.

I da, ova referenca na Audi R15 ti je skroz bezveze, jer taj auto nema nikakve veze sa autima serijske proizvodnje... 

Lol nemas beda, ti si prekralj imas puno TUova. {#}

 

Imas pravo, ovaj audi nema nikakve veze s icim. Hahahaha.

Bye.

- Psiho246
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
thedream kaže...

E ovo je već argument! 0.4sec. A imaš i 3ks više, kakvo žešće trolanje. A ks su bitni za ubrzanje ne? Ili moment? Pazi šta ćeš reći {#}. A i teško je to objektivno sagledati pošto su dizel-motori u pravilu osjetno teži od benzinera, možda je ukupna masa podjednaka ali 100kg na motoru znači mnogo u rasporedu te mase.

 

Neće onda ni ne znam kakav šus ni moment odigrati svoje. A i težina samog tereta, vozača hehe, RuskeGTT? Jesi smršavio za rejs? {#}

 

Naravno, i skill je tu, u tih 0.4sec. Pitanje kako bi prošla ludača da voze profići, mislim da bi bili podjednaki od 10 rejsanja.

 

ako ćeš već scjepidlačiti, preluda ima i 14kg više {#} u ovom konkretnom slučaju najveću razliku radi gear ratio, iako je on na oba auta uštiman na optimalu pa bi se stoga usporedba mogla nazvati legitimnom..

usporedba je bila kako bi pokazao da auto sa 130 Nm više ne akcelerira ništa bolje.

 

@Slash

pa dao sam ti gore link na detaljnu specku lol.. 8.9 sec 0-100

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 13:32 (nine).
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

Ma svako malo uletim u ovu temu s nadom da se može normalno "svađat" s ljudima, i svaki put se uvjerim da se ni to nemože... 

Nisu meni bitni ni TD-ovi ni TU-ovi, imam većih briga u životu od toga, ali neke stvari mi jednostavno dignu živac, i onda se ras*izdim i napišem više nego bi trebao...

A ovo što se tiče ljudi koji raspravljaju o ovoj temi, sve više mi to postaje jasno, nisam puno tu pa nisam primjetio do sada...

Uglavno, dizel ništa ne valja, to je smeće, benzin  je najbolji i No. 1 i gotovo {#}

 

I da se malo uključim u raspravu o konjima i njutnmetrima - konji pomažu kod akceleracije s mjesta, a momonet pomaže u međuubrzanjima... To je onak najjednostavnije...

PC RULES!!!
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 13:34 (mika2210).
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
mika2210 kaže...

Ma svako malo uletim u ovu temu s nadom da se može normalno "svađat" s ljudima, i svaki put se uvjerim da se ni to nemože... 

Nisu meni bitni ni TD-ovi ni TU-ovi, imam većih briga u životu od toga, ali neke stvari mi jednostavno dignu živac, i onda se ras*izdim i napišem više nego bi trebao...

A ovo što se tiče ljudi koji raspravljaju o ovoj temi, sve više mi to postaje jasno, nisam puno tu pa nisam primjetio do sada...

Uglavno, dizel ništa ne valja, to je smeće, benzin  je najbolji i No. 1 i gotovo {#}

 

I da se malo uključim u raspravu o konjima i njutnmetrima - konji pomažu kod akceleracije s mjesta, a momonet pomaže u međuubrzanjima... To je onak najjednostavnije...

A sta drugo da ti se kaze, ti se hoces svadati, a ja racionalno diskutirati.

 

Meni kazes kako onaj audi nema veze s nicim, a uopce ne pricamo o autima vec motorima za aute, a ti si taj koji je uveo superautomobil ferrari i spajao ga sa 2.0 TDI motorom, sto bi valjda trebalo imati veze jedno s drugim, samo sto nitko tu vezu ne vidi, pa i ni ti sam vjerojatno.

To sto frustrirani nine, ti i jos jedan panj daje meni tumb down ne znaci da ja nisam u pravu, a ti si taj koji je takoder donio tu poantu recenicom: "Pogledaj tko ima vise TU", a sad se ovdje opet nesto izmuljavas kako to nije tebi bitno ono ovo.

 

Kontradiktoran si sam sebi. ^_^

- Psiho246
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...
Jakovp kaže...

Baš naprotiv, upravo moment daje ubrzanje, jer višak momenta svladava moment inercije, naravno što ga više imaš raspoloživog, to ćeš brže ubrzati. Kad se voziš konstantnom brzinom, nema više momenta inercije, samo otpori trenja i zraka, a za to svladati ti treba snaga, što brže ideš su veći otpori, dakle treba ti više snage.

 

Zato električni auti trgaju poluosovine, ali imaju nešto slabije maksimalne brzine.

 

krivo krivo krivo.. evo ti samo primjer, jer nemam sad vremena tipkati..

ehh da i prije nego me popljujete opet što uspoređujem 2 skroz različita auta, usporedba je zbog slične snage i kilaže..

 

evo ti specka moje prelude: 133 Ks 179 Nm 1250 kg cca

po tvome bi ovaj gnoj trebao brže akcelerirati: 130 Ks, 310 Nm, 1250 kg

zamisli čuda, preluda 0-100 brža za 0.4 sec.

 

sad objasni, možda stignem odgovorit na večer..

 

Tvoja Honda je brža od 0-100, znači ubrzanje s mjesta dok je prednost Golfa u međuubrzanjima i ti bi ga teško pratio po tom pitanju, još da je nekakva cesta puna uzbrdica Golf bi vukao ko lokomotiva, ti baš ne bi.

 

Jedino kaj je meni lijepše, za tebe ne sumnjam, prešaltat benzinca u nižu ili dvije niže pa po gasu da se razvrti, al to je druga stvar{#}

Dizel je ajmo reć "ugodniji" za vozit po pitanju momenta, ne treba ga često šaltat.

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Haha, pola grada u drugoj praktički odvoziš{#}{#}, i zdraviji motor na kraju pet puta nego da ga sa četvrtom kolješ na 1500 okretaja ko pravi mujo.

 

Na dizli je najzdravije od 2500-2800 područje, nek je bučan smrdljiv itd.

Faith divides us. Death unites us.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
thedream kaže...

Haha, pola grada u drugoj praktički odvoziš{#}{#}, i zdraviji motor na kraju pet puta nego da ga sa četvrtom kolješ na 1500 okretaja ko pravi mujo.

 

Na dizli je najzdravije od 2500-2800 područje, nek je bučan smrdljiv itd.

Da? Imaš neki izvor da potvrdiš to?
Nije da te napadam nego me zanima samo. 

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

Nine ne moze nac neku ozbiljniju zamjerku dizelu pa eto, veli da dimi...

 

A i ona izjava da benzincem uzivas dok vozis, a dizelasem dok ga tankas je tak-tak.

Niti je neka razlika u cijeni, a bome niti svi ljudi nisu na jedan nacin fascinirani odredjenim motorom i njegovim gorivom...

 

I da, dizel je bolji kad je u pitanju voznja snijegom :)

 

Da, ovo za okretajima kod dizelasa i mene interesira...

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.2.2013 14:44 (Batista).
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Iskreno priče o ne uživanju s dizelima u vožnji su za malu djecu, ja se sasvim okej zabavljam u Škodilaku.

Got a gun, in fact I've got two, that's okay man, cause I love God
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Slash 666 kaže...
thedream kaže...

Haha, pola grada u drugoj praktički odvoziš{#}{#}, i zdraviji motor na kraju pet puta nego da ga sa četvrtom kolješ na 1500 okretaja ko pravi mujo.

 

Na dizli je najzdravije od 2500-2800 područje, nek je bučan smrdljiv itd.

Da? Imaš neki izvor da potvrdiš to?
Nije da te napadam nego me zanima samo. 

Naravno, tako mi je rečeno na tri mjesta - tehnički pregled, vlastiti mehaničar (inače radi u Opelu) i u ovlaštenom servisu u Sesvetama. Ne pamtim točan citat da me ubiješ ali išlo je u stilu da je dizel zdravije držati 2-3 brzina po gradu nego začepljivati dizne šaltanjem u veću brzinu i držanjem na 1500rpm, plus naše krasno gorivo, (ne)redovita izmjena ulja, neredovito ispuhivanje na otvorenoj cesti itd.

 

Držim se toga i funkcionira jako lijepo, sedam godina imam ovaj auto i 100.000km nisam imao problema s motorom. Samo sa potrošnim dijelovima. A blizu 200.000 sam, što sat pokazuje, koliko je skinuto s datumom kupnje, to nitko valjda ne zna. Moš mislit kako je imao 120tkm u 6g. , baš je eto lik 20.000 radio godišnje, u kilometar. {#}

 

Ako nađem nešto online, mogu ti staviti. Ali kažem - na tri mjesta sam dobio takav info, da je bolje da to đubre čađavo ide van iz auta nego kruzanje 50km/h i četvrta.

Faith divides us. Death unites us.
17 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Psiho, kad su dizelaši toliko superiorni, ne znam zašto ih u formule ne stavljaju? Možda jer bi bile duplo teže i trebalo bi jedno 20 brzina i getriba 3x veća od samog motora da uhvati top speed?

Prednost dizel motora vidim jedino u težim limuzinama i SUV-ovima jer radi puno većeg momenta lakše pokreću veću masu. Kod manjih gradskih autića potreba za njma je nikakva, dapače skoro pa nema nikakve koristi osim zanemarivo manje potrošnje, koju u konačnici i ne osjetite po đepu. Pogotovo ako se auto vozi gradski, pali-gasi svako par km..

I ne vidim svrhu uspoređivanja atmosferskog benzinca sa turbo dizelom? Bez obzira na istu konjažu - nije fer, jer turbina doprinosi puno na povećanju momenta(kojeg volite toliko isticati). 

Evo da navedem konkretan primjer, Polo sa malim 1.2TSI motorom od 105KS ima 175Nm okr. momenta a moja laguna 1.8 16V od 120KS ima tek 170Nm..

No dobro, činjenica je da su se dizel motori odvijeka koristili za pogonske strojeve, brodske motore, i to je tako.

13 godina
offline
Vaš Auto Snova

Evo vam dizel protiv benzinca

U Laguni 1.9 dci dok kazaljka prijeđe 1800 obrtaja zaljepi te za sjedalo bolje od bilo kojeg benzinca iste snage.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
thedream kaže...
Slash 666 kaže...
thedream kaže...

Naravno, tako mi je rečeno na tri mjesta - tehnički pregled, vlastiti mehaničar (inače radi u Opelu) i u ovlaštenom servisu u Sesvetama. Ne pamtim točan citat da me ubiješ ali išlo je u stilu da je dizel zdravije držati 2-3 brzina po gradu nego začepljivati dizne šaltanjem u veću brzinu i držanjem na 1500rpm, plus naše krasno gorivo, (ne)redovita izmjena ulja, neredovito ispuhivanje na otvorenoj cesti itd.

 

Držim se toga i funkcionira jako lijepo, sedam godina imam ovaj auto i 100.000km nisam imao problema s motorom. Samo sa potrošnim dijelovima. A blizu 200.000 sam, što sat pokazuje, koliko je skinuto s datumom kupnje, to nitko valjda ne zna. Moš mislit kako je imao 120tkm u 6g. , baš je eto lik 20.000 radio godišnje, u kilometar. {#}

 

Ako nađem nešto online, mogu ti staviti. Ali kažem - na tri mjesta sam dobio takav info, da je bolje da to đubre čađavo ide van iz auta nego kruzanje 50km/h i četvrta.

Dobro si napisao i još na malom broju okretaja je manji tlak ulja i ulje ne podmazuje tako dobro motor pa se s vremenom vide posljedice (auti od policije su najbolji primjer, jako puno rade u leru). Meni je to objašnjavao moj mehaničar. 

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Penryn kaže...

Psiho, kad su dizelaši toliko superiorni, ne znam zašto ih u formule ne stavljaju? Možda jer bi bile duplo teže i trebalo bi jedno 20 brzina i getriba 3x veća od samog motora da uhvati top speed?

Prednost dizel motora vidim jedino u težim limuzinama i SUV-ovima jer radi puno većeg momenta lakše pokreću veću masu. Kod manjih gradskih autića potreba za njma je nikakva, dapače skoro pa nema nikakve koristi osim zanemarivo manje potrošnje, koju u konačnici i ne osjetite po đepu. Pogotovo ako se auto vozi gradski, pali-gasi svako par km..

I ne vidim svrhu uspoređivanja atmosferskog benzinca sa turbo dizelom? Bez obzira na istu konjažu - nije fer, jer turbina doprinosi puno na povećanju momenta(kojeg volite toliko isticati). 

Evo da navedem konkretan primjer, Polo sa malim 1.2TSI motorom od 105KS ima 175Nm okr. momenta a moja laguna 1.8 16V od 120KS ima tek 170Nm..

No dobro, činjenica je da su se dizel motori odvijeka koristili za pogonske strojeve, brodske motore, i to je tako.

Gdje sam ja to rekao da je dizel superiorniji benzincu? Nemojte pisati gluposti, ja nisam frustriran, meni je ok i jedno i drugo. {#}

- Psiho246
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Eto da skratimo raspravu.

Dizel je za strojeve, plin za grijanje, struja za kuhanje, a ćorba (benzin) je za vožnju{#}{#}

17 godina
offline
Vaš Auto Snova

Nema smisla svađat se dali je bolji benzinac ili dizel kad na to jednostavno nema jedinstvenog odgovora. Puno je čimbenika u toj raspravi... Nekome tko radi 30-40 kkm godišnje je bolji dizel (ili benzinac sa ugrađenim plinom), nekome ko radi malo kilometara na kratkim relacijama bolji je benzinac...

Netko više voli osjetit moment koji imaju turbodizelski motori, nekima je draže čut benzinca kako se vrti na 7000 okretaja...

Vjerojatno su svi ovdje skužili da ja preferiram benzince, i to atmosferske, ali silom prilike puno više kilometara radim sa dizelašem, jer mi je benzinac preskup da ga svakodnevno vozim na relaciji Krapina-Sv. Nedelja. 

Nisu mi mrski dizeli, ali jednostavno preferiram benzince za užitak u vožnji, i pri tome ne velim da se sa dizelom ne može uživati u vožnji...

PC RULES!!!
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
veki22 kaže...

Eto da skratimo raspravu.

Dizel je za strojeve, plin za grijanje, struja za kuhanje, a ćorba (benzin) je za vožnju{#}{#}

Pa da.. moj auto je "stroj" {#}  

16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova

Tvoj auto je hrpa hrđe {#}

Ste videli lepote, ko sredi noci Zapiha veter samote Rosa, reke in morja R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
15 godina
offline
Vaš Auto Snova

Ješuš Krišt i Marija vi ko da ste poispadali sa formule 1 direktno u ovu temu.... Tema je živo kino, znalci.... čitam i vrištim od smijeha....

Chance of winning a battle is inversely proportional with the amount of polish players on team.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice