Neću previše pisati jer se nadam da će bug obraditi temu i ova biti zaključana.Također ne bih htio da mi se ATJLučko helikopterom spusti u dvorište.
Neću previše pisati jer se nadam da će bug obraditi temu i ova biti zaključana.Također ne bih htio da mi se ATJLučko helikopterom spusti u dvorište.
http://www.theguardian.com/money/2016/feb/05/error-53-apple-iphone-software-update-handset-worthless-third-party-repair
Neću previše pisati jer se nadam da će bug obraditi temu i ova biti zaključana.Također ne bih htio da mi se ATJLučko helikopterom spusti u dvorište.
Nema problema kolega, nemam namjeru ikome se spuštati u dvorište, ili bilo gdje drugdje !
Nakon što sam onako napreskokce pročitao članak, i sam bih volio vidjeti neki komentar u BUG-u na temu, ali i korektne komentare od vas isto!
Ako sam dobro sam sebi nabrzaka preveo, u zaključku članka se spominje popravak kod neovlaštenih servisera, koji sa valjda nespecificirano nelicenciranim alatima pokušavaju popraviti nešto što oni evidentno nebi smjeli!
Stvar postaje još rigidnija, kada se prepozna da je skorom svima koji su prijavili taj i takav ERROR, njihov gadget izgleda ispao i pao na neku tvrdu podlogu, pa su se našli u neugodnoj situaciji, a la da u Makedoniji nema adekvatnog Apple servisa!
BTW; kada kupite recimo Mercedes BRABUS, ili BMW G-Powe, siguran sam da nebi ste niti izmjenu probušene gume dali nekom šufteru lufteru da vam popravlja, odnosno mijenja, pa tako ne vidim razloga popravka iPhone mobitela kod third-party gamblera, kada je razvidno da je to samo na vašu štetu, a kvar je u samom početku nastao vašom nepažnjom!
Sve to stoji kolega,međutim ako ne mogu birati što ću s proizvodom nakon što ga kupim to je kršenje mojih ustavnih prava gdje mi se ograničava sloboda na neki način.
Ja kao krajnji kupac kupujem proizvod, a ne franšizu. Zanimljiva bi bila paralela gdje svi oni koji podupiru većinu Appleovih poteza imaju jailbreakan uređaj.
Vjerujem da većina ne jer je isti postao kultom ličnosti,no što sa onima koji ga imaju?
Da se razumijemo ne povlačim strawman argument već mislim da je ovo zanimljiva paradigma.
Također nema smisla pisati,jer će XXXMan zatvoriti ovu temu,što mi je i cilj kao što sam prethodno napisao.
Sve to stoji kolega,međutim ako ne mogu birati što ću s proizvodom nakon što ga kupim to je kršenje mojih ustavnih prava gdje mi se ograničava sloboda na neki način.
Ja kao krajnji kupac kupujem proizvod, a ne franšizu. Zanimljiva bi bila paralela gdje svi oni koji podupiru većinu Appleovih poteza imaju jailbreakan uređaj.
Vjerujem da većina ne jer je isti postao kultom ličnosti,no što sa onima koji ga imaju?
Da se razumijemo ne povlačim strawman argument već mislim da je ovo zanimljiva paradigma.
Također nema smisla pisati,jer će XXXMan zatvoriti ovu temu,što mi je i cilj kao što sam prethodno napisao.
U samom početku za kvalitetnu informaciju, ja od svoja dva, trenutno dva, Apple gadgeta nemam niti jedan jailbreak-an, a apasolutno svaki novi update sam skidao OTA, dok sam ih totalno resetirao tri puta, dva puta iPad i jednom iPhone bez ikakvih lost documents poslijedica!
Apropos kršenja prava, pa i u drugih brendova ima toga, onaj famozni KNOCK brojač kod Samsunga, ona DRM ako sam dobro napisao kod SONY-a, možda nešto i kod LG-a, LENOVO-a, petog desetog!
Ja sam osobno "rob" detalja, a jedan od njih Naj je uredna SW podrška od samog proizvođača, jer ako za Apple ovce i ovnove se koristi epitet samo tako što me apasolutno ne smeta, kada uzmem recimo Samsung Note 5, LG V10 ili SONY Z6, očekujem da " me oni prate pdrškom" najmanje dvije godine, četri bi bilo poželjno.
Zar nije isto tako "kult" da ali SVI useri android gadgeta, osim ekskluzivno NEXUS gadgeta, grebenčaju oko ROM-ova, SOT-a, stock vaki custom naki?!?!
Pa kada netko krene se igrati na svoju ruku, a nema pojma o pravilima igre, od belowed gadgeta dobije ultra skupi držač papira, a da su glave u vrhu brendova imalo fer, kako bi se to dalo lijepo dugoročno izbjeći, zar ne?!?!
http://www.theguardian.com/money/2016/feb/05/error-53-apple-iphone-software-update-handset-worthless-third-party-repair
Neću previše pisati jer se nadam da će bug obraditi temu i ova biti zaključana.Također ne bih htio da mi se ATJLučko helikopterom spusti u dvorište.
Nema problema kolega, nemam namjeru ikome se spuštati u dvorište, ili bilo gdje drugdje !
Nakon što sam onako napreskokce pročitao članak, i sam bih volio vidjeti neki komentar u BUG-u na temu, ali i korektne komentare od vas isto!
Ako sam dobro sam sebi nabrzaka preveo, u zaključku članka se spominje popravak kod neovlaštenih servisera, koji sa valjda nespecificirano nelicenciranim alatima pokušavaju popraviti nešto što oni evidentno nebi smjeli!
Stvar postaje još rigidnija, kada se prepozna da je skorom svima koji su prijavili taj i takav ERROR, njihov gadget izgleda ispao i pao na neku tvrdu podlogu, pa su se našli u neugodnoj situaciji, a la da u Makedoniji nema adekvatnog Apple servisa!
BTW; kada kupite recimo Mercedes BRABUS, ili BMW G-Powe, siguran sam da nebi ste niti izmjenu probušene gume dali nekom šufteru lufteru da vam popravlja, odnosno mijenja, pa tako ne vidim razloga popravka iPhone mobitela kod third-party gamblera, kada je razvidno da je to samo na vašu štetu, a kvar je u samom početku nastao vašom nepažnjom!
Dakle,ovo je provala da ne moze biti veca...
Postoji sluzbeni i ovlasteni servis,u kojemu rade ,mehanicari,kao i svugdje drugdje..Bitno je iskustvo u poslu,a jedina stvar u kojemu se razlikuju su skupi kompovi za programiranje-reset-update,u slucaju da je nes riknulo,zamjenjeno je,i sad treba prilicno glupom autokompjuteru reci da je to zamjenjeno i popravljeno..
Dakle,nemam G-Power-a,ali imam Haman-a i znam cijelo cudo neovlastenih likova,koji nisu skrtarili pa su nabavili opremu,kakvu imaju i ovlastenim servisima,a ostalo,dakle znanje ruku nije upitno..Jedino je cijena negdje triput manja,pri kesiranju popravka ili dijagnostike..malo smo off topic..
U slucaju Applea,ista stvar je i u mnogim autorizacijskim sustavima,koje je proizvela neka firma..Proizvela,prodala,upozorila korisnika na bitne stvari,dalje nek se vlasnik o tome brine..ne vidim da ijedna svjetska firma koja proizvodi senzore i software za ocitavanje retine oka,toliko se petlja u korisnikov zivot,i namece samo svoja rjesenja i servise,da ovaj jadnik svisne od muke..
Ovo je ipak pretjerivanje od strane Applea-..
http://www.theguardian.com/money/2016/feb/05/error-53-apple-iphone-software-update-handset-worthless-third-party-repair
Neću previše pisati jer se nadam da će bug obraditi temu i ova biti zaključana.Također ne bih htio da mi se ATJLučko helikopterom spusti u dvorište.
Nema problema kolega, nemam namjeru ikome se spuštati u dvorište, ili bilo gdje drugdje !
Nakon što sam onako napreskokce pročitao članak, i sam bih volio vidjeti neki komentar u BUG-u na temu, ali i korektne komentare od vas isto!
Ako sam dobro sam sebi nabrzaka preveo, u zaključku članka se spominje popravak kod neovlaštenih servisera, koji sa valjda nespecificirano nelicenciranim alatima pokušavaju popraviti nešto što oni evidentno nebi smjeli!
Stvar postaje još rigidnija, kada se prepozna da je skorom svima koji su prijavili taj i takav ERROR, njihov gadget izgleda ispao i pao na neku tvrdu podlogu, pa su se našli u neugodnoj situaciji, a la da u Makedoniji nema adekvatnog Apple servisa!
BTW; kada kupite recimo Mercedes BRABUS, ili BMW G-Powe, siguran sam da nebi ste niti izmjenu probušene gume dali nekom šufteru lufteru da vam popravlja, odnosno mijenja, pa tako ne vidim razloga popravka iPhone mobitela kod third-party gamblera, kada je razvidno da je to samo na vašu štetu, a kvar je u samom početku nastao vašom nepažnjom!
Dakle,ovo je provala da ne moze biti veca...
Postoji sluzbeni i ovlasteni servis,u kojemu rade ,mehanicari,kao i svugdje drugdje..Bitno je iskustvo u poslu,a jedina stvar u kojemu se razlikuju su skupi kompovi za programiranje-reset-update,u slucaju da je nes riknulo,zamjenjeno je,i sad treba prilicno glupom autokompjuteru reci da je to zamjenjeno i popravljeno..
Dakle,nemam G-Power-a,ali imam Haman-a i znam cijelo cudo neovlastenih likova,koji nisu skrtarili pa su nabavili opremu,kakvu imaju i ovlastenim servisima,a ostalo,dakle znanje ruku nije upitno..Jedino je cijena negdje triput manja,pri kesiranju popravka ili dijagnostike..malo smo off topic..
U slucaju Applea,ista stvar je i u mnogim autorizacijskim sustavima,koje je proizvela neka firma..Proizvela,prodala,upozorila korisnika na bitne stvari,dalje nek se vlasnik o tome brine..ne vidim da ijedna svjetska firma koja proizvodi senzore i software za ocitavanje retine oka,toliko se petlja u korisnikov zivot,i namece samo svoja rjesenja i servise,da ovaj jadnik svisne od muke..
Ovo je ipak pretjerivanje od strane Applea-..
Sliku sa nekom konkretnom potvrdom u svezi HAMANN-a, inače ću vas proglasiti za irelevantnog, kolega!
BTW; nešto vam i ne vjerujem na riječ, obzirom nije bez veze BRABUS BRABUS, HAMANN HAMANN, G-Power G-Power, MTM MTM, 9FF 9FF, RUFF RUFF, ABT ABT da ga neki Joža iz Donje Špičkovine može popravljat, jer je eto uzeo alate da se u svojem dvorišću zabavlja, mo'š si misliti!
http://www.theguardian.com/money/2016/feb/05/error-53-apple-iphone-software-update-handset-worthless-third-party-repair
Neću previše pisati jer se nadam da će bug obraditi temu i ova biti zaključana.Također ne bih htio da mi se ATJLučko helikopterom spusti u dvorište.
Nema problema kolega, nemam namjeru ikome se spuštati u dvorište, ili bilo gdje drugdje !
Nakon što sam onako napreskokce pročitao članak, i sam bih volio vidjeti neki komentar u BUG-u na temu, ali i korektne komentare od vas isto!
Ako sam dobro sam sebi nabrzaka preveo, u zaključku članka se spominje popravak kod neovlaštenih servisera, koji sa valjda nespecificirano nelicenciranim alatima pokušavaju popraviti nešto što oni evidentno nebi smjeli!
Stvar postaje još rigidnija, kada se prepozna da je skorom svima koji su prijavili taj i takav ERROR, njihov gadget izgleda ispao i pao na neku tvrdu podlogu, pa su se našli u neugodnoj situaciji, a la da u Makedoniji nema adekvatnog Apple servisa!
BTW; kada kupite recimo Mercedes BRABUS, ili BMW G-Powe, siguran sam da nebi ste niti izmjenu probušene gume dali nekom šufteru lufteru da vam popravlja, odnosno mijenja, pa tako ne vidim razloga popravka iPhone mobitela kod third-party gamblera, kada je razvidno da je to samo na vašu štetu, a kvar je u samom početku nastao vašom nepažnjom!
Dakle,ovo je provala da ne moze biti veca...
Postoji sluzbeni i ovlasteni servis,u kojemu rade ,mehanicari,kao i svugdje drugdje..Bitno je iskustvo u poslu,a jedina stvar u kojemu se razlikuju su skupi kompovi za programiranje-reset-update,u slucaju da je nes riknulo,zamjenjeno je,i sad treba prilicno glupom autokompjuteru reci da je to zamjenjeno i popravljeno..
Dakle,nemam G-Power-a,ali imam Haman-a i znam cijelo cudo neovlastenih likova,koji nisu skrtarili pa su nabavili opremu,kakvu imaju i ovlastenim servisima,a ostalo,dakle znanje ruku nije upitno..Jedino je cijena negdje triput manja,pri kesiranju popravka ili dijagnostike..malo smo off topic..
U slucaju Applea,ista stvar je i u mnogim autorizacijskim sustavima,koje je proizvela neka firma..Proizvela,prodala,upozorila korisnika na bitne stvari,dalje nek se vlasnik o tome brine..ne vidim da ijedna svjetska firma koja proizvodi senzore i software za ocitavanje retine oka,toliko se petlja u korisnikov zivot,i namece samo svoja rjesenja i servise,da ovaj jadnik svisne od muke..
Ovo je ipak pretjerivanje od strane Applea-..
Sliku sa nekom konkretnom potvrdom u svezi HAMANN-a, inače ću vas proglasiti za irelevantnog, kolega!
BTW; nešto vam i ne vjerujem na riječ, obzirom nije bez veze BRABUS BRABUS, HAMANN HAMANN, G-Power G-Power, MTM MTM, 9FF 9FF, RUFF RUFF, ABT ABT da ga neki Joža iz Donje Špičkovine može popravljat, jer je eto uzeo alate da se u svojem dvorišću zabavlja, mo'š si misliti!
TI nekog proglasiti irelevantnim??..Bajo moj,radim direktno u autoindustriji,i znam o cemu pricam..Sliku mogu staviti,ali tvrdoglavog balkanca niti sa videom u nesto ne mozes uvjeriti..to prvo..
Drugo,ne moras vjerovati na rijec,ali samo da ti kazem,ada u svim tim "vrhunskim" moderima serijskih auta rade,vidi cuda-ljudi obicni.....imam uvid u produkciju od pocetka planiranja,tehnickih crteza,pa do finalnog proizvoda a i sam sam prosao puno tih radova u praksi..I samo cu ti reci jedno..Ljudi ne bi bacali tolike pare,da znaju kako se to sve radi i sto se sve radi,bilo u serijskoj proizvodnji,bilo u modiranju serijskih auta..
malo sminke,malo radova na blokovima motora,malo optike doradjene,i to bajo moj ti platis skupo kao kajganu od Is*sovih jaja..
Da niije tome tako,i da ne znam tocno sto je u pitanju,ne bih se niti referirao na tvoj post..Mogao bnih ti o jednom brandu auta,koji se sve vise i vise probija u vrh,pricvati puno,ali kako si pokazao svou balkanstinu,prilicno sam nezainteresiran postao..
Prestanite se preprirati, i usporedjivati aute i mobitele.
Jer jedan Iphone ni Apple nikad nemoze biti ravan firmi kao sto je BMW ili Mercedes.
To mogu samo sanjati, nema veze sto oni vrijede 500 milijardi a ove dvije ne.
Mercedes je ipak Mercedes i cijeli svijet zna da Mercedes valja i nitko se nikad nije zalio na Mercedes.
I cijeli svijet i svaki majstor mogu popraviti Mercedes i gle cuda, to firmi kao sto je Mercedes ne smeta.
Dok Apple ide izmisljati neke gluposti jer im pada prodaja pa hoce na ovaj nacin ucjenjivati korisnike i prisiliti ih da placaju neke enormne iznose da poprave nesto sto bilo koji majstor moze popraviti za koju stotinu kuna a oni traze tisucu ako ne i vise i sad ako ti neces dati oni ti zbrikaju telefon i onda te prisile ako neces milom hoces silom.
Jadno, dno dna, totalna sramora od jedne tako velike firme. Mislim dao Bog da im se ovo odbilo o glavu i ljudi napokon prestanu biti ovce i prestanu placati po 10 soma kuna za nesto cija proizvodna cijena je ispod 200 dolara u Kini.
Ili ako i predju preko ovoga onda i zasluzuju sve sto im Apple dalje servira s ciljem da ih ucijeni za jos koji dolar vise.
Zalosno bgm zalosno sta vise reci
Pa vidis da prelaze i jos kazu to je super extra i spremni jos doplatiti da ih apple ponizava...
A i dosta ima ovdje koji smatraju Iphone za nesto sveto, i onda ulaze u duznicko ropstvo da bi ga uzeli.
Misle da ce biti veci baja ako ima Iphone na stolu kad udje u kafic, a i sponzoruse koje se naslikavaju njima je bitno samo da ima jabuku da se moze s njom slikati u ogledalu.
Da bilo koju od njih pitas koji OS ima njihov mobitel, koliko RAM-a, koliko GB prostora, koliko MP ima kamera mislim da bi gledale u tebe kao tele u sarena vrata.
Vidjet cemo sad koliko ce njih uzeti ovaj mobitel kad im Apple za svaki servis naplati po tisucu kuna, eto ono sto ste htjeli to ste i dobili.
Ili bolje receno zasluzili, jer ako vec imate 10 soma kuna za mobitel, sta vam je dati tisucu za opravak. Sta je to, sitnica.
Samo pola place, ali ljudi moji isplati se ipak je to Iphone.
Kupi Iphone, moras ga imat. To svatko ima.
Sta ako hodas raspal i prljav, sto ako su djeca gladna i nemas za lijekove.
Ali ono sto je bitno je da ti imas Iphone, jelda.
Na sta ovaj svijet dodje, zalosno
Razlika između ovlaštenog servisa i neovlaštenog je što prvi uvijek može popraviti uređaj u i van garantnog roka. Redovito su skuplji, ali se dobije garancija i sigurnost na posao. Ostali mogu biti više ili manje uspješni.
Zamjenu baterija na nećemu starom 4 godine, nosim u neovlašteni servis, ali ne u garažu, već onome koji može i račun izdadti, a sve novije ide u ovlašteni servis.
Istina je kako je podrška za Apple proizvode daleko duža od ostalih. Što znaći kupiti jeftinije Samsung, ako zastari nakon 1-2 godine jer ne podržava nadogradnje? Ne znam je li jeftiniji jedan iPhone ili dva Samsunga?