Ram 12gb vs 16gb

poruka: 21
|
čitano: 2.614
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Ram 12gb vs 8gb

Veselo subotnje jutro, crkla mi je jedna od četiri pločice rama, sad sam ostao na 12gb

obzirom da je prošlo četiri i pol godine od kupovine, a ram je kupljen u uzi shopu gdje daju 2g gare, očito je da ću morati garanciju ostvariti direktno od kingstona

 

e sad, je li netko zna da li se mora vraćati cijeli paket od dvije pločice rama (tako je kupljen u paketu 2x 4gb) ili im moram vratiti samo onu pločicu koja ne radi

također, obzirom da sad imam 12gb rama u 3x 4gb konfiguraciji i da sam time izgubio dual channel funkciju - koliko to ima utjecaja na haswell procesorima i je li pametnije odmah ostaviti na 2x 4gb dok ne odradim garanciju i dok ne dođe nova pločica s garancije?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Ram 12gb vs 16gb

Ja bi im vratio samo ovu koja ne radi, normalno s kopijom računa da se vidi kada je kupljena i do kada treba vrijediti garancija. Ako ti ne odgovore ili ne uvaže garanciju barem nećeš izgubiti ispravnu pločicu. A opet možda ti, naglašavam možda, vrate dvije ispravne. no, otom potom.

 

a ovo oko utjecaja na performanse računala to sam trebaš provjeriti. morao bi znati koliko je trajala obrada ili sl. sa svom memorijom, a sada možeš to provjeriti sa ovom konfiguracijom. iako osobno ne mislim da će ta degradacija biti jako osjetna.

Težak je život nas konceptualnih umjetnika.
Moj PC  
0 0 hvala 1
16 godina
offline
Ram 12gb vs 16gb

Da bi garancija bila uvažena šalje se cijeli paket, sve.

https://www.gamingtribe.com/giveaway/limitless/191x7
Moj PC  
1 0 hvala 1
11 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb

pa nije problem poslati sve, maloprije sam im poslao email s objašnjenjem problema i upitom kako ostvariti garanciju, obzirom da za hyperx proizvode stoji lifetime warranty

po drugim trgovinama sam viđao da daju 5g garancije za takve stickove, pa pretpostavljam da sam sa svojih četiri i pol godine od kupovine unutar toga, samo što uzi shop daje za sve proizvode 2g gare i za sve više od toga se mora kontaktirati proizvođača

 

vidjet ćemo što će odgovoriti iz hyperx 'divizije' na koju sam poslao upit

5 godina
neaktivan
offline
Ram 12gb vs 16gb

ma daj... za jednu plocicu... ne vrijedi truda

kupi drugu

 
0 3 hvala 0
11 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
overhead kaže...

ma daj... za jednu plocicu... ne vrijedi truda

kupi drugu

 pa jbga, zašto bi plaćao pločicu rama ako mogu ostvariti garanciju

nije mi nikakav problem pričekati i mjesec dana da se sve to riješi, ionako mi ostaje noviji set sa 2x 4gb, što je još uvijek uglavnom dovoljno za moje potrebe

taj drugi set sam uzeo početkom prošle godine čisto radi toga jer sve više igara traži više od 8gb i jer će kasnije biti sve teže naći iste stickove da nemam zajebancije s kompatibilnošću

11 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
Jura iz druge galaksije kaže...

a ovo oko utjecaja na performanse računala to sam trebaš provjeriti. morao bi znati koliko je trajala obrada ili sl. sa svom memorijom, a sada možeš to provjeriti sa ovom konfiguracijom. iako osobno ne mislim da će ta degradacija biti jako osjetna.

 obzirom da ništa pametno, osim gejmanja i brljanja po netu, ne radim na kompu - ovaj test pokazuje da neke razlike baš i nema na starijim intelovim procesorima

15 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 8gb

-garanciju daje proizvočać (distributer) i ako je 5god tad je toliko u svakoj trgovini, trgovac s tim nema ništa, ne odlučuje (za razliku od materijalnog nedostatka, sasvim druga osnova do +2god obaveza trgovca ali ako postoji garancija tad to nije poželjan izbor reklamacije u interesu kupca). Reklamiraš, tražiš novo-zamjenu ili povrat novca. Odnosno, ako ti želiš, možeš direktno.. tvoj izbor.

-kit je kit-artikal i tako se reklamira, kao i čitav-brand pc ili bilo koja roba-artikal koja je jedna stavka na računu. Dakle, par i dobiješ isti takav s novom garancijom-računom, naravno ako ideš kroz trgovinu (jer samo ona izdaje račun).

-razlike u performansama.. većinom nemjerljivo-zanemarivo, ali kad je neki top-uber pc, tad se sve računa, chipset, količina itd. i može biti razlike ali to ovisi o tasku, u benču sporedno osim kad benčaš upravo to. Što cpu ima više keša l1-2-3 to je manje važna brzina rama, jer keš služi tome, amortizer + intel je u tome jači, do ryzena.. tj manje važna brzina rama, tj kad je važno tad je važniji CAS nego BW... ali se sve na kraju u topmodelu-top performansama vidi kao (manja-veća) razlika... kao bolje gume na autu ili bolji asfalt itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
E vidis, uzi shop daje 2g gare na sve proizvode i za dalje od toga kazu da se trebas javiti proizvodjacu. Za hyperx proizvode kingston daje lifetime warranty, a kako u nekim trgovinama za tu memu daju 5g gare, racunam da cu sa svojom cetiri i pol godine starom upasti u taj rok i da ce mi odobriti zahtjev. U svakom slucaju javim kak je proslo.
15 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb

-prijavi/žali se.. ili radi što želiš. Tvoj izbor. (no ne određuje trgovac pravila-zakone, pa može i prijava na mingo.hr ako su i dalje grbavi.. Trgovac nema ništa s garancijom, tad je samo posrednik kojeg na to obvezuje zakon a ti biraš po kojoj osnovi ćeš reklamirati).

+ trgovac ne daje garanciju (dragovoljno) +2god, nego ga je na to natjerao zakon/EU, i to nije garancija nego odgovornost trgovca za materijalni nedostatak, sasvim druga osnova i koristi se za robu koja ne mora imati uopće garanciju + garanciju ne propisuje zakon, može biti nula-1-2-10.. godina. Zakon, ne prtljati i ofrlje tumačiti, pogotovo to nema pravo neki trgovac. Prjavi ili šuti, ti biraš.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sub 29.12.2018 20:55 (ihush).
11 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
ihush kaže...

-prijavi/žali se.. ili radi što želiš. Tvoj izbor. (no ne određuje trgovac pravila-zakone, pa može i prijava na mingo.hr ako su i dalje grbavi.. Trgovac nema ništa s garancijom, tad je samo posrednik kojeg na to obvezuje zakon a ti biraš po kojoj osnovi ćeš reklamirati).

+ trgovac ne daje garanciju (dragovoljno) +2god, nego ga je na to natjerao zakon/EU, i to nije garancija nego odgovornost trgovca za materijalni nedostatak, sasvim druga osnova i koristi se za robu koja ne mora imati uopće garanciju + garanciju ne propisuje zakon, može biti nula-1-2-10.. godina. Zakon, ne prtljati i ofrlje tumačiti, pogotovo to nema pravo neki trgovac. Prjavi ili šuti, ti biraš.

 o čemu ti opet? kakve prijave, kakvi bakrači?

nemam ja nikakvih problema, samo sam objasnio kako i zašto idem direktno preko proizvođača za garanciju

sasvim normalno ću odraditi garanciju preko kingstona, vrlo vjerojatno brže i lakše nego preko većine domaćih trgovina

 

uostalom, na to sam i sam pristao kupovinom u toj trgovini

a dvije godine garancije je zakonska obaveza trgovca - što je uzi shop ispoštovao, lifetime warranty sigurno ne stoji igdje u zakonu kao obaveza trgovca ako je kojim slučajem proizvođač tako marketinški odredio svoju politiku podrške korisnicima

15 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
picajzla0707 kaže...
ihush kaže...

-prijavi/žali se.. ili radi što želiš. Tvoj izbor. (no ne određuje trgovac pravila-zakone, pa može i prijava na mingo.hr ako su i dalje grbavi.. Trgovac nema ništa s garancijom, tad je samo posrednik kojeg na to obvezuje zakon a ti biraš po kojoj osnovi ćeš reklamirati).

+ trgovac ne daje garanciju (dragovoljno) +2god, nego ga je na to natjerao zakon/EU, i to nije garancija nego odgovornost trgovca za materijalni nedostatak, sasvim druga osnova i koristi se za robu koja ne mora imati uopće garanciju + garanciju ne propisuje zakon, može biti nula-1-2-10.. godina. Zakon, ne prtljati i ofrlje tumačiti, pogotovo to nema pravo neki trgovac. Prjavi ili šuti, ti biraš.

 o čemu ti opet? kakve prijave, kakvi bakrači?

nemam ja nikakvih problema, samo sam objasnio kako i zašto idem direktno preko proizvođača za garanciju

sasvim normalno ću odraditi garanciju preko kingstona, vrlo vjerojatno brže i lakše nego preko većine domaćih trgovina

 

uostalom, na to sam i sam pristao kupovinom u toj trgovini

a dvije godine garancije je zakonska obaveza trgovca - što je uzi shop ispoštovao, lifetime warranty sigurno ne stoji igdje u zakonu kao obaveza trgovca ako je kojim slučajem proizvođač tako marketinški odredio svoju politiku podrške korisnicima

 -ne, ne postoji zakon o garanciji, nego o odgovornosti trgovca za ispravnost robe. Garancija je stvar proizvođača pa i branda-reklame.. trgovac to ne može određivati. Garanciju imaš ili nemaš. Ako garancije nema, tad ti ostaje samo odgovornost trgovca za materijalni nedostatak koji je u EU 2god. Ako garanciju imaš, tad je imaš, neovisno kako ćeš je ostavriti, direktno ili preko trgovca, ali trgovac ne može odbiti posredovati, to je ono što ne razumiješ ni ti ni trgovac i to treba promijeniti kod svih koji to ne razumiju tj naučiti.

-tvoj izbor, jer ti imaš pravo izbora na koji način ćeš ostvariti svoje pravo. Ako je to direktno, ok, ako želiš kroz trgovca, tad to trgovac MORA, neovisno što on misli ili napiše, jer trgovac ne donosi zakone niti ih tumači, smije ih samo provoditi-poštivati ili biti sankcioniran za kršenje.

 

-sigurniji, preporučljiv način za rješavanje problema-krarova-reklamacija je kroz trgovca, jer tad nas štiti zakon. To je poruka ostalima, ne tebi jer si već odlučio ili si svadljiv što već... :)

+ btw, možeš li redovito updejtati status reklamacije, kako si riješio, ima li problema s papirima-carinom i sl.. zbog ostalih, ne zbog tebe.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
Nisam svadljiv, nego mi pomalo ide na zivce tvoje stvaranje problema tamo gdje ih nema. I ne, niti jedan zakon ne obavezuje trgovca da MORA rjesavati tvoje zahtjeve prema proizvodjacu nakon isteka dvije godine. Podrska proizvodjaca je njegova stvar i moze ti ponuditi garanciju iducih 1.000 godina, ako to zeli, no to niti na koji nacin ne obavezuje trgovca da se i on mora zajebavati s tvojim proizvodom iducih 1.000 godina.
15 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb

-ako je prodao robu, mora, koliko traje jamstvo, to je prihvatio kao obvezu kad se odlučio baviti trgovinom tj EU-zakoni su mu to nametnuli zbog reda prema kupcu-potrošaču. Posao=obveza.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
Ne nije, to sve ovisi o medjusobnim ugovorima proizvodjaca te vecih i manjih trgovaca, zato ti u zakonu o zastiti potrosaca i stoji 'obveza trgovca ili proizvodjaca', isto kao sto na desetak mjesta imas napomenu 'ako drugim propisom nije uredjeno drukcije', zato jer se nesto u tome pitaju i drugi zakoni poput onog o obveznim odnosima.
16 godina
offline
Ram 12gb vs 16gb

Jamstvo u RH daje uvoznik. A zakon, zakon spominje 24 mjeseca kao najniže za informatičku opremu i elektroniku.

https://www.gamingtribe.com/giveaway/limitless/191x7
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Ram 12gb vs 16gb

Ja sam slao ram u kingston, bio je 1x8GB plocica hyperx, super su i brzo obave zamjenu. Procedura je sljedeca:

- Posaljete ram kingstonu u njihov HQ u Englesku

- Nakon primanja rama oni obave testiranje te utvrde ispravnost

- Ako je ram neispravan salju isti takav u zamjenu vama nazad.

- Cekate da DHL postom dobijete svoj paket (1-2 tjedna)

Moj PC  
2 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
Igormaric kaže...

Ja sam slao ram u kingston, bio je 1x8GB plocica hyperx, super su i brzo obave zamjenu. Procedura je sljedeca:

- Posaljete ram kingstonu u njihov HQ u Englesku

- Nakon primanja rama oni obave testiranje te utvrde ispravnost

- Ako je ram neispravan salju isti takav u zamjenu vama nazad.

- Cekate da DHL postom dobijete svoj paket (1-2 tjedna)

vjerojatno postoji i "Advance RMA" opcija, oni ti stave hold na kartici u visini cijene artikla, posalju novi i ti imas 30(ak) dana da njima posaljes svoj pokvareni.

kad tvoj komad dodje do njih, sav novac vrate na racun.

btw dosad sam dvaput imao posla sa EVGA i jednom sa Sandisk (2x PSU i SSD), nitko nikad nije testirao moj komad, uvijek se slao novi bez pogovora (a moguce da i ovo zadnje ovisi iz koje drzave se radi RMA, znam da je Logitech malo postrozio uvjete za RMA iz hrvatske..)

 

 

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put ned 30.12.2018 16:44 (nixass).
15 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
Igormaric kaže...

Ja sam slao ram u kingston, bio je 1x8GB plocica hyperx, super su i brzo obave zamjenu. Procedura je sljedeca:

- Posaljete ram kingstonu u njihov HQ u Englesku

- Nakon primanja rama oni obave testiranje te utvrde ispravnost

- Ako je ram neispravan salju isti takav u zamjenu vama nazad.

- Cekate da DHL postom dobijete svoj paket (1-2 tjedna)

 -to je ok procedura ali.. i brexit, carina, problemi s RMA (kao i prijer kad se ne šalje roba jer je trošak-besmisleno..) zbog pozitivnog imagea, kao dobra praksa proizvođač pošalje, ali ako je izvan EU? problemi papirologija-carina. Zato to treba rješavati distributer za tržište i trgovac baš nikakve veze s tim nema osim što je posrednik, karika u lancu koja to zakonom MORA obaviti bez obzira što često tvrde drugačije. Kupac bira, sam-direktno ili kroz 'normalne' kanale a to je trgovac-distributer/servis-do proizvođača.

-ako roba ima jamstvo, najjednostavniji i zakonom predviđen načij ne reklamacija, trgovcu. Trgovac ne odlučuje o garanciji, to je stvar proizvođača, ali preuzima odgovornost-posredovanje i to ne prestaje s 2godine nego koliko traje jamstvo, dok zakon štiti kupca-potrošača i ako jamstvo ne postoji (jer nisu sve robe iste) i to kao minimum 2 godine, dok jamstvo može biti duže.. ili bez. Ako nema jamstva tad se koristi odgovornost trgovca za materijalni nedostatak robe (2god). Jamstvo je 'bolji' način, ali njega zakon ne propisuje, kao što ne propisuje cijene, no to ne znači da ne postoje pravila i kazne ako se pravila krše npr pogrešna cijena na kasi-artiklu .. zakon ne propisuje cijenu ili jamstvo, zakon zaštićuje kupca ako jamstva nema i sl. dok je jamstvo-garancija ugl ''bolja-jača'' npr 3-5godina za većinu pc komponenti.

 

-u slučaju picajzle, ne znamo kako će proći, ne znamo hoće li biti problema s carinom-papirologijom.. dok kroz trgovca to nije problem kupca nego to rješava distributer daleko lakše..

-najgore, trgovac to zakonski MORA, ali odbija, neće.. i često uvjerava kupca da mu je bolje direktno-sam da to obavi. Trgovac je zaradio maržu, trgovac ima ugovorni odnos s kupcem, on to mora a kako će namiriti trošak ovisi o ugovoru kojeg mora imati s distributerom, odnosno, kad oko toga muljaju, tad možda trebaju dobiti kaznu za sasvim drugi problem ili samo izbjegavaju nešto obaviti jer je lakše kad to radi netko treći. Stara pravila ne vrijede tj tad ih nije ni bilo, zato i postoje nova pravila-zakoni na nivou EUa i napokon se poštuju osim ovakvih primjera.

-ok, može biti i brzo kao u tvom slučaju 1-2 tjedna, to je razumno vrijeme neke dostave unutar eu-globus (ebay-kina.. pa i freeshiping do mjesec dana..), ali kroz distribucijske kanale mora biti još brže, ne može biti sporije, jer roba svakodnevno putuje kamionima između trgovine-skladišta i nema objašnjenja zašto bi bilo koji drugi način bio brži ili niži trošak (koji je pokriven garancijom). Ako trgovac nema ugovor s distributerom? tad je to kao oglasnik, nešto na sivo.. ne normalno poslovanje. Kao loš primjer je često ADM koji ima užasno sporo rješavanje jamstva i često savjetuju kupcu da sam to obavi.. samo zato jer im se to ne da. To treba mijenjati, sustav mora proraditi i tad će sve biti ok, ne od slučaja do slučaja (država-slučaj).. tako rade uređena društva a sad smo dio EUa i to se MORA napokon i tu osjetiti. Kako? Pa tako da npr picajzla upravo tako ostvari svoje pravo tj garanciju, ne tako da sam obavi sve, jer tad nema smisla.. ali istina, ponekad je to brže (zbog takvih trgovaca, no nakon prijeve se opamete..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Re: Ram 12gb vs 16gb
ihush kaže...

-u slučaju picajzle, ne znamo kako će proći, ne znamo hoće li biti problema s carinom-papirologijom.. dok kroz trgovca to nije problem kupca nego to rješava distributer daleko lakše..

-najgore, trgovac to zakonski MORA, ali odbija, neće.. i često uvjerava kupca da mu je bolje direktno-sam da to obavi. Trgovac je zaradio maržu, trgovac ima ugovorni odnos s kupcem, on to mora a kako će namiriti trošak ovisi o ugovoru kojeg mora imati s distributerom, odnosno, kad oko toga muljaju, tad možda trebaju dobiti kaznu za sasvim drugi problem ili samo izbjegavaju nešto obaviti jer je lakše kad to radi netko treći. Stara pravila ne vrijede tj tad ih nije ni bilo, zato i postoje nova pravila-zakoni na nivou EUa i napokon se poštuju osim ovakvih primjera.

i opet ponavljam - ne, trgovac nije obavezan ništa nakon proteka dvije godine

također, brkaš jamstvo s materijalnim nedostacima

 

evo da završimo više s ovom pričom - link na objašnjenje europskog potrošačkog centra, posebno za hrvatsku

 

JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PRODANE STVARI (GARANCIJA)

  • U hrvatskom zakonodavstvu regulirano je člancima 423. do 429. Zakona o obveznim odnosima.

  • Odgovornost iz garancije postoji samo u slučajevima kada je za određeni proizvod izdan jamstveni list.

  • U slučaju kvara, obratite se onome tko je izdao jamstveni list (najčešće se radi o proizvođaču).

  • Ukoliko uočite kvar na proizvodu pod garancijom, kvar možete prijaviti tijekom trajanja garancije (trajanje garancije jedna je od obveznih stavaka u jamstvenom listu).

  • Trajanje garancije ovisi o onome tko ga izdaje i ne postoji poseban rok unutar trajanja garancije u kojem treba obavijestiti davatelja garancije o kvaru da biste ostvarili pravo na otklanjanje kvara.

dakle odgovornost za jamstvo snosi onaj koji ga je izdao, ako je jamstvo izdao trgovac i iznosi 2 godine, kao u slučaju uzi shopa, onda imaš posla s trgovcem kroz tih 2 godine

za sve više od toga jamstvo ti daje proizvođač i kad prođe dvije godine, obraćaš se proizvođaču

 

doista ne kužim da ti misliš kako uzi shop protuzakonito radi već 6-7-8 ili koliko godina s tom politikom svojeg jamstva od dvije godine, a da dosad im nitko nije stao na rep - kad bi stvari bile kao što ti tvrdiš

međutim, obzirom da je sasvim legalno od trgovca tebi dati jamstvo od 2g i za više od toga te uputiti na proizvođača - a na te uvjete si onako pristao kupoprodajnim ugovorom, onda ti od trgovca nakon 2 godine nemaš što tražiti, odnosno on nema dalje odgovornost

 

trgovac može dati jamstvo i 5g, proizvođač 12 (u slučaju seasonic napajanja) i do tih 5g se obraćaš trgovcu, nakon toga direktno seasonicu - takvu politiku sa seasonicom je imao jedan od najvećih online trgovaca u eu - popularni alzashop, i to fercera sasvim normalno - meni je izdano jamstvo od 5g od alzashopa, za više od toga moram se obratiti proizvođaču

dapače, u prvo vrijeme jamstvo seasonica na prime napajanja je iznosilo 10g, no kasnije je seasonic to proširio na 12g i uveo pravilo da to vrijedi i za napajanja poput mojeg, za koje je u trenutku kupnje pisalo 10g kod seasonica - trgovac s tom odlukom prozvođača nema ama baš ništa

 

11 godina
offline
Ram 12gb vs 16gb

čisto da ubilježim rezultat - prije desetak dana poslao u englesku onu faličnu pločicu i drugu koja je išla u paketu, danas stigle nove dvije pločice

trošak 50 i sitno kuna za poštarinu do engleske

Moj PC  
3 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice