Imam lenovo ideapad S10e i i stalno mi se pojavljuje poruka o malom kapacitetu memorije. S obzirom da stvarno nemam nikakve dodatne programe instalirane (osim antivirusa) i ponestaje mi programa koje mogu brisat, mislim da bi mi trebala nekakva dodatna memorija. Totalni sam amater u ovom području, pa mi je pomoć stvarno potrebna! Šta bi bilo najbolje kupiti, a da nije preskupo? Prednosti i mane? Pomozite, molim vas!!
Dodatna memorija - pomoć!
- poruka: 13
- |
- čitano: 3.851
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Napravi SS od te poruke da vidimo kako ona izgleda. Možda se radi o prenatrpanosti HDD-a, a ne memorije.
da, to je ta poruka, ali je stvar u tome što nisam ništa instalirala osim programa koji su došli s laptopom. Čak sam izbrisala neke programe(tipa PC doctor), ali mi se i dalje pojavljuje ta poruka i ne znam kako da to riješim...
Ta poruka je vezana za prenatrpanost HDD-a. Ti možeš imati 100 programa i da je svaki veliki po 5 Mb, pa da ti HDD nije pun. Kakvo je stanje sa slikama, filmovima i muzikom na laptopu? Ima lih tih stvari gore?
Stavi nam sliku (SS) od zauzeča HDD-a (My Computer - Desni klik na HDD pa propeties/postavke).
nemam skoro ništa, jer sam sve pobrisala kad mi se ta poruka počela pojavljavat na ekranu. Stvarno ne znam kako ću stavit sliku (), al ako misliš na prikaz kapaciteta preloada, sve je plavo, znači free spacea imam samo 39 mb, a zauzeto ga je 3, 71 gb...
Nije mi jasno,imaš tvrdi disk od 4GB?Da se nisi zabunila?
ako je vista ili win7 radi ti nešto kao koppiranje podataka, ako dođe
do pada sistema, pa to troši prostor na disku ja sam svojeisključia također mi je
uzimalo puno mis da ide 16% veličine harda
Možda ima mali ssd samo za win boot ili ima disk particioniran tako da C: ima 4Gb?
Možda ima mali ssd samo za win boot ili ima disk particioniran tako da C: ima 4Gb?
da ima ssd od 4 gb...