Dodatna memorija - pomoć!

poruka: 13
|
čitano: 3.851
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan

Imam lenovo ideapad S10e i i stalno mi se pojavljuje poruka o malom kapacitetu memorije. S obzirom da stvarno nemam nikakve dodatne programe instalirane (osim antivirusa) i ponestaje mi programa koje mogu brisat, mislim da bi mi trebala nekakva dodatna memorija. Totalni sam amater u ovom području, pa mi je pomoć stvarno potrebna! Šta bi bilo najbolje kupiti, a da nije preskupo? Prednosti i mane? Pomozite, molim vas!!

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan

Napravi SS od te poruke da vidimo kako ona izgleda. Možda se radi o prenatrpanosti HDD-a, a ne memorije.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: Dodatna memorija - pomoć!
Moguce je da se radi o "Low disk space" poruci kojom Windowsi upozoravaju na manjak prostora na tvrdom disku racunala, u tom slucaju pozeljno je izbrisati nepotrebne podatke sa tvrdog diska, a posebice je to vazno kada se radi o C: ( boot particiji sistema ), no kada se radi o sporednoj particiji tada nije toliko potrebno osloboditi prostor na disku, osim u nekim iznimnim situacijama ( PS scratch disk, video obrada-koja koristi kesiranje na tu particiju i sl. ). Osobno nikada se nisam susreo sa Windows porukom koja bi me obavijestila o malom kapacitetu RAM ( radne ) memorije racunala.
Imamo Hrvatsku...u Banani...
15 godina
neaktivan

da, to je ta poruka, ali je stvar u tome što nisam ništa instalirala osim programa koji su došli s laptopom. Čak sam izbrisala neke programe(tipa PC doctor), ali mi se i dalje pojavljuje ta poruka i ne znam kako da to riješim...

16 godina
neaktivan

Ta poruka je vezana za prenatrpanost HDD-a. Ti možeš imati 100 programa i da je svaki veliki po 5 Mb, pa da ti HDD nije pun. Kakvo je stanje sa slikama, filmovima i muzikom na laptopu? Ima lih tih stvari gore?