Svi smo, nažalost, imali prilike da iskusimo neadekvatan ili čak uvredljivo loš tretman. Bilo da je riječ o beskrupuloznosti velikih kompanija, aroganciji maloprodavaca, neprofesionalnosti državnih službenika ili odsustvu etike među ljekarima i advokatima/odvjetnicima – zajedničko je da smo se često osjećali uskraćeni za svoja prava ili jednostavno bili prevareni.
Zašto ne napraviti portal o nezadovoljnim potrošačima- da se bar malo istresemo na njemu, da podijelimo loša iskustva trgovaca, kako bi oni, neupućeni znali treba li koristiti usluge određene tvrtke.
Na tu sam ideju došao iz čistog razloga što sam danas imao jedno loše iskustvo.
Naručio sam antenu (KSE22-VW) za starog preko www.tehnikplaza.com, pošto sam mislio da samo zamijenim štap. Kada sam pokušao isti da zašarafim, shvatim da je navoj bar 1/3 mm širi. Pogledam naljepnicu i shvatim da su je sami "napravili", a da je to neko kinesko sra..., koje samo liči na kse22. I šta sada? Jel sam trebao da čekam express, sa kolima, otvorim na licu mjesta, pa ako ne odgovara, vraćaj ??? A vjerujem da ste se i vi našli u istoj ili sličnoj poziciji.
Imam kratki koncept kako bi portal trebao izgledati. Dakle loša iskustva postavljaju korisnici, dolaze do administratorovih "ruku" i on ih provjerava (u slučaju da je neko spamao i sl.) i ako su uredu publisha ih.
Šta mislite o ideji?