Balada o agramservisu,vipu i SE

poruka: 63
|
čitano: 37.781
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, Danny_HR, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
odjavljen
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Ja imam jedno ultra negativno iskustvo i sa agramservisom (ovo servis nisu zaslužili) i sa VIP-om i sa državnom inspekcijom.
Ovako, 10.6. sam ostavio svoju X1 u vip centru radi pokvarenog flat kabela. Uređaj je bio doslovno u savršenom stanju. 21.6 nakon primljenog smsa dođem ja u vip centar a ono strava i užaš-cijeli srebni obrub izgreban šarafcigerom a gumeno-plastični dio oko poklopca potrgan, sa zazorom od 3 mm između poklopca te također izlohan od alata.


Ništa, ja poludio, rekao da ne prihvaćam takav uređaj i neka šalju nazad. Djelatnica se pravila glupa (kao ne sjeća se kakav je uređaj bio) i rekla da oni ništa ne znaju. Dobro, neka ga pošalje. Prođe dan-dva, zovem ja servis, javi mi se službenica, ja sve fino i pristojno objasnim (a tada i pri svakom razgovoru sam bio pristojan i smiren, bez vulgarnosti), ona meni kao to je tako došlo, to njima piše na papiru. Ja kipim,kažem da mi izvole to popraviti ili vratiti novce ili dati nove uređaj (dao sam im na izbor). Razgovor smo završili sa zaključkom da se slaže da ih prijavim i ok. 4.7. je, X1 ponovno i vip centru u Sisku, 5.7 odlazim i vidim da je popravljano, tj. zamijenjeni su dijelovi kučišta.

 Ja već pomislio, gotovo, riješeno, kad mi u oko upadne okrhnuti dio kučišta. Pa nisu ga valjda uspjeli popraviti i opet upropastiti. ti likovi u servisu su pravi mazohisti. Prijavljeni su državnoj inspekciji (servis jelte), žalio sam se vipu, sony ericssonu, slao mailove, slike, telefonirao bezbroj puta. Vip me šalje na servis, servis na sony ericsson, SE mi može samo odobriti ponovni popravak.


Prekjučer( ponedjeljak) me zove Milan Caren (tako nešto) iz DI i nakon razgovora koji je dugo trajao kaže mi da se mogu ili pismeno žaliti vipu ili na sud. A ti mi služiš čemu? Bio je u vipu, pregledao uređaj, kao nema oštećenja, oni mulci iz vipa mu isto rekli nema oštećenja, rekao da će me ponovno kontaktirati, a ja da ću mu na mail poslati sve mailove i slike koje sam slao vipu i SE. Mail je pogrešan i neuspjeh je u slanju.
13.7. idem prema uputi SE (nevoljko) ponovno poslati moju X1 na servis na ime nekog Marija Kolka.

 

Danas (13.7.) opet me kontaktira Milan Caren iz DI i pita me zašto mu nisam poslao. Nakon malo razgovora, sjetio se da ima velika slova imena i prezimena u adresi. Opet šaljem, opet grešaka. Probam slati njegovoj kolegici kojoj sam prije uspješno slao mailove-opet grešak. Očito im nešto ne valja sa poslužiteljem.

 

14.7. Danas sam bio u uredu DI Milana Carena i dao sam izjavu, donio mailove između mene i vipa i SE-a te malo popraičao sa njim i objasnio situaciju. Doznao sam da ga je bagra iz vipa pokušala nagovoriti da potpiše izjavu u kojoj stoji da oštećenja nema. On je odbio. {#} 

Otišao sam i vip poslati X1 u agramsranje tom Mariju Kolaku. Voditeljica centra (vidi vraga, sad je imaju , prije je nije bilo kada sam tražio odgovornu osobu) je i meni pokušala podvaliti da oštećenja nema i pokušala se pravdati da nije nagovarala da Di potpiše da oštećenja nema već da li ih ima ili nema. Kako da ne. Nakon što sam još okrhotinu na kučištu dimenzija 3*2 mm turio pod nos te pokazao zazore sa bočne strane te sitne ogrebotinice i ubod alatom, nekako je vidjela oštećenja. Poslao sam i mail agramsranju u kojem im kažem da ili poprave X1 ili daju novi uređaj ili lovu ili idem sa slučajem u medije.

 

18.7. Danas me nazvao djelatnik agramsranja i obavijestio da je njegov kolega Mario Kolak na godišnjem, pa me pitao što smo se on i ja dogovorili (ovi u vipu iako sam im 16 puta ponovio da je SE to dogovorio, napisali su da sam se ja dogovorio sa M.K.). Ja sam mu obajsnio da mi je tako SE rekao, te sam mu (nakon što me pitao što treba napraviti na uređaju???) obajsnio koje dijelove kučišta treba promijeniti. Rekao mi je da će biti gotovo ovaj tjedan. Zanimljivo , ovaj djelatnik je bio jako pristojan i VIDIO je oštećenje (napredak!!!!). Očito da prijetnja izlaskom u medije čini čuda. 

 

22.7. Poziv od inspektora Carena.  Pita me što ima novog u vezi X1. Kažem mu da je Mario Kolak na godišnjem te da su mireklida će X1 ovaj tjedan biti gotova. On kaže da će razgovarati sa servisom. Nakon sat vremena drugi poziv-opet inspektor. Kaže mi da su u servisu čekali dijelove te da će me nazvati.

Nakon sat-dva evo poziva iz servisa. Voditelj servisa mi kaže da su zamijenili cijelo kučište na X1. Također me pita kako ću preuzeti uređaj jer mu je inspektor rekao da idem na more. Kažem mu da sam pitao u vip centru da li je moguće da se pošalje u vip centar Zadar, no da su mi rekli ne. On mi na to kaže da će on to riješiti, da je potrebno amo malo dobre volje. Reče mi da će me ponovno nazvati.

Ponovno me zove. X1 će biti u vip centru Zadar u ponedjeljka ili utorak. Kaže mi da je sve organizirao. Razgovor je završio u ugodnom i pristojnom tonu. Čudo kako je bio ljubazan i spreman za suradnju i sve je mogao organizirati.

 

25.7. U podnevnim satima sam dobio poziv od vip centra u Zadru da je X1 stigla.

 

26.7. Odlazim u Zadar i podižem X1. Čini se ok. Detaljnim pregledom utvrđujem sitne ogrebitinice na gumenim dijelu te oštećene gumene pokrove za vijke. Ko ga hebe, kupit ću nove pokrove a sitne ogrebitine se ni ne vide. Ogroman dio uređajaj je nov i dalje otkrivan niz malverzacija u agramsranju jer mi radni nalozi govore da je moj uređaj korišten kako bi se servis opskrbio dijelovima na račun tobožnjeg popravka unutar garancije. Uglavnom,moja X1 je sad 93,7 % kakva je bila na dan kupnje. Kada kupim gumenen pokrove bit će 98 %, praktički nova. 

 

END OF LINE

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Poruka je uređivana zadnji put ned 31.7.2011 22:16 (vexx5555).
Moj PC  
28 0 hvala 7
10 godina
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
Eh, trebao si sam promjenit, svi.znaju da je agram drek.
3.650 postova - Black Ops : Troll] U mad bro | Prestige 2, Level 31
11 godina
odjavljen
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
8ax kaže...
Eh, trebao si sam promjenit, svi.znaju da je agram drek.

 I dat 150 kn za flat kabel a mogu to dobiti besplatno? Uostalom, tada sam mislio da gara nešto vrijedi.

 

Bit će obavijesti o daljnjem razvoju situacije.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Poruka je uređivana zadnji put sri 13.7.2011 1:43 (vexx5555).
11 godina
odjavljen
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Update.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

i ja sam imao problema sa agram servisom.

najrade bi im bacio bombu  u servis.

evo ovako glasi moja prica.

kupio sam se c510 tele2 i radio je normalno par dana da bi zatim poceo sam od sebe se smrzavati

dok se nije vise mogao uopce upaliti.i nista ja dao frendu mob da da na servis jer je iso tim smjerom i da bi oni u roku tjedan dana

zvali da je mobitel popravljen.uredu podigli mobitel sjeli u auto cura ga upali i radi 5 min i ista stvar

nista drugi dan otisli u servis i rekli da se desava ista situacija i dal mozemo dobiti zamjenski mobitelnormalno odpile nas.i opet cekanje negdje 10-tak dana i opet

oni zovu mobitel je gotov.

podigli ga i radio je 2 sata i opet ista situacija.

i nista opet u servis doso tamo i tek kad sam usao poceo sam se derati na njih malo svada i rekao im da hocu novi mobitel ili cu zvat inspekciju.

a frajer meni kaze da dolaze ljudi po 10-tak puta na servis sa istim mobitelom.stvarno pohvalno

i nista za tjedan 2 tjedna zovu sa servisa i kaze da je mobitel zamjenjen za novi uredaj al da je stavljena stara tipkovnica od prijasnjeg moba.

mislim cemu stara tipkovnica novi mobitel al ajd nema veze.i napokon jos dan danas radi mobitel bez problema.(e sad sam ga ucopro)

treba taj servis pod hitno zatvoriti

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
odjavljen
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Ja više ne kupujem uređaj koji košta više od  600 kn u HR. Idem radije vani uzeti, em ću manje platit, em će mi garancija nešto značiti.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
odjavljen
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Današnji dan je bio naporan, ali isto tako i događaji koji su se zbili. UPDATE.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
A gamadi idiotske, prokleti kreteni, neznan sta rec. Di se nalazi taj servis?
DUMP Udruga mladih programera
9 godina
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE

Ja sam imao dobro iskustvo s AgramServisom.
Kupio sam prije 2 mj. HTC Desire u T-Centru.
Već nakon 3 dana,sam skužio da touch malo radi - malo ne radi.
Pomagalo je gašenje i paljenje zaslona (zaključavanje zaslona) nakon čega bi on ponovno radio normalno nekih 5-6 minuta i ponovno poblesavio.
HTC Hrvatska mi je preko e-maila rekla da probam napraviti update,što sam i napravio,ali problem je ostao.

Odnio sam HTC u T-Centar te zatražio zamjenski uređaj dok je HTC na servisu i dali su mi XPeriu X10.
Nakon 10-ak dana su me nazvali iz T-Centra da je mob stigao.
Promijenili su touch screen i dali mi zaštitnu foliju za mob.
Pri preuzimanju,foliju koju su stavili na ekran izgledala je kao da je prije toga već korištena (izgrebana i oštećena).
Stavio sam drugu foliju koju su priložili uz mob,koja je nova i ne može se lako ogrebat.
Pri prvom pozivu se ekran nije zaključao,jer mu ta folja ide preko senzora koji zaključava ekran.

Nakon dan-dva,skužio sam da lijevi gornji kraj mob. ima lufta 1-2 mm dok je desni gornji kraj normalan.
Isto tako,po vijcima se vidi da su ostavili stare,jer imaju tragove.


Prije davanja mob. na servis,pročitao sam na drugim forumima da AgramServis zna radit problem samo kada im osobno donesete uređaj.
Ovako preko VIP-a,Tele2 i T-Mobilea ne rade probleme,jer su te firme (VIP,Tele2 i T-Mobile) veće od njih i ne mogu ih zeznut,al koliko vidim
svi imaju problema,ovi što nose sami u AgramServis i ovi što daju preko T-Mobilea i drugih operatera.

Vexx5555,trebao si slikat mob prije davanja na servis,da možeš dokazat stanje prije i poslije servisa.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1878407
Poruka je uređivana zadnji put čet 14.7.2011 21:28 (mstaglicic).
11 godina
odjavljen
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
Fearless kaže...
A gamadi idiotske, prokleti kreteni, neznan sta rec. Di se nalazi taj servis?

 U Zagrebu-ovlašteni su za HTC, Sony Ericsson, Motorolu, Samsung (ako uvoznik nije Europatrade), Huawei i LG.

mstaglicic kaže...


 Vexx5555,trebao si slikat mob prije davanja na servis,da možeš dokazat stanje prije i poslije servisa.

 Misliš da nisam? Dreka mi to vrijedi kada se svi prave glupi.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
9 godina
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE

Pa DI bi to trebao prihvatiti kao dokaz .
Ne znam,da se probaš obratiti potrošačkoj udruzi ili obavijestiti medije,npr. Potrošački kod i sl.

Po drugim forumima sam čitao da je svaki onaj što je slao smartphone mobitel u Agram Servis,prije slanja ga detaljno slikao iz svih kuteva,da kasnije može dokazat stanje mob. ako bude problema.
Ni meni se nije Agram Servis nije svidio nikako,ni prije slanja,a sad još više,jer mi maska na HTC-u u tom predjelu gdje je taj prostor od 2mm škripi,a toga nije bilo poslije servisa.
Ovaj HTC stvarno pazim i nema ogrebotine ni ništa i onda dođe sa servisa kao da je rat prošao.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1878407
Poruka je uređivana zadnji put čet 14.7.2011 21:47 (mstaglicic).
11 godina
odjavljen
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
mstaglicic kaže...

Pa DI bi to trebao prihvatiti kao dokaz .
Ne znam,da se probaš obratiti potrošačkoj udruzi ili obavijestiti medije,npr. Potrošački kod i sl.

Po drugim forumima sam čitao da je svaki onaj što je slao smartphone mobitel u Agram Servis,prije slanja ga detaljno slikao iz svih kuteva,da kasnije može dokazat stanje mob. ako bude problema.
Ni meni se nije Agram Servis nije svidio nikako,ni prije slanja,a sad još više,jer mi maska na HTC-u u tom predjelu gdje je taj prostor od 2mm škripi,a toga nije bilo poslije servisa.
Ovaj HTC stvarno pazim i nema ogrebotine ni ništa i onda dođe sa servisa kao da je rat prošao.

 Inspektor mi je rekoa da mi to može samo poslužiti kao daokza na sudu.

 

 

Ako ti je HTC oštećen , kako to da imaš dobro iskustvo sa agramsranjem? {#}

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
11 godina
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Ljudi moji, samo se vi držite novinara, oni su takvim firmama, punim korupcije i nesposobnih radnika, kao sveta voda vragu.

Prijetite im na sve moguće načine, ao nište odite tamo sa skrivenom kamerom i snimite neki razgovor...

Sve ima svoju cijenu! Pa tako i stvari pod moj PC. volim često mjenjati stvari pa imajte i to imajte na umu, ne sramite mi se neš ponuditi od hardvera :-D
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
Pa moje iskustvo je dobro u odnosu na ono kakvo su imali neki koji su slali puno skuplje mob. i na kraju ostali bez garancije i svega.

Probao sam ja poslati sliku AgramServisu i T-Mobileu da vide kakav je mob,al naravno AgramServis nije odgovorio,a T-Mobile kaže da se obratim AgramServisu.
Nije to neki veliki problem.

Na prvi pogled je izgledao kao da je prošao rat,jer je imao na sebi foliju,koja je valjda bila već iskorištena,jer je bila puno ogrebotina.

Ti najbolje znaš jel to za otić na sud pa se prepucavat sa njima i stavit im te slike pod nos.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1878407
11 godina
odjavljen
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
mstaglicic kaže...

Ti najbolje znaš jel to za otić na sud pa se prepucavat sa njima i stavit im te slike pod nos.

 Hebeš sud. Imam ja pajser i pištolj.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
9 godina
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE

i meni je htc nedavno bio tamo....tek kad sam ostavio mob u vipu sam se isao malo raspitivat o tom agramu....kad sam vidio kaj ljudi pricaju, pao mi je mrak na oci....al da pokucam o drvo, nakon 3 tjedna mob gotov...garancija priznata bez problema, promjenjen display....bez ikakvih problema....

http://nagradna-igra.renault-sport.hr/igra/a6548385-cdcd-4590-a382-b19fe61fa913
11 godina
odjavljen
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Evo nekih novih vijesti. Možda se ovaj tjedan sve okonča.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Zato se ja na svaku "skuplju" stvar potpišem,da nebi bilo nismo znali.

R.I.P EnlightenedPhoenix 24.6.2011
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
odjavljen
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Dodani današnji događaji. Izgleda da će slijedeći tjedan biti grand finale.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

evo da samo kažem svoje iskustvo, dakle tata i ja imamo HTC Tattoo. Njemu je crko touch a ja sam strgao nekakvu sa strane foliju za pojačavanje/smanjivanje glasnoče. Dođemo tamo, teta nas dočeka, dobar dan šta je bilo. Super sve i sad kaže stari treba mi vidjet ekran, ovo ono, pita ona kao di vam je garancija, a zaboravili ju doma, i kaže kao žena, dajte vidjet ću sa kolegom kako čemo to. I nakon minutu je došla i kaže OK možemo vam to i bez garancije, vidjet ćemo, izašli nam u susret. I ok preda ga ona tamo i dodem ja sa ovim svojim, i kazem strgalo se valjda od vrucine, i kaze ona ok pricekajte 5 minuta i malo se mi šetkali okolo i za 5 min vidiš dečki cijeli taj gumb sa folijom zamijenili i sve super. Dakle zasada dobra iskustva, iako sam kad sam ovo čitao mobitel sa svih strana slikao, ako bude kakav problem da se možemo žalit. Sutra bi kao trebao biti mob gotov pa ćemo vidjet kakvi su rezultati. 

 

Nadam se da če se tvoja balada sa time riješiti! {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
odjavljen
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Gotovo je.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

pozz svima, evo da ne otvaram novu temu, također jedno ne baš lijepo iskustvo s vipom i servisom

 

prije skoro 2 tjedna(pretprošlu srijedu) odnio uređaj na servis, htc wildfire, kvar bio nešto vezano uz slušalice, ništa posebno al pošto je pod garancijom i redovito slušam glazbu pošto stalno putujem vlakom odlučio sam to odnijeti njima na servis. prvo tražim od njih zamjenski mobitel i dobijem neki stari sony ericsson, neupotrebljiv za bilo što osim poziva i poruka(znam da nije ni wildfire top model, al razlika je nebo i zemlja), al ajde preko toga prešao pošto kao nemaju trenutno ništa drugo. i sad, jučer me obavijestili da je servis gotov te da mogu preuzeti mobitel u centru gdje sam ga ostavio. danas dolazim po mobitel i kaže djelatnik da je na mobitelu promijenje SOFTWARE i da prolazi neki njihov test(iskreno, nije mi jasno kako se zbog kvara sa slušalicama, šume i slično, uopće ide mijenjati SOFTWARE), pošto sam bio u žurbi te nisam imao slušalice i memorijsku nisam mogao odmah tamo testirati uređaj. pošto mi je način popravka bio sumnjiv odmah sam naravno išao po slušalice, ubacio muziku na mobitel da provjerim i nažalost otkrio da je stanje mobitela isto kao i prije, što znači da popravili nisu NIŠTA te nisu ni testirali mobitel kako treba. 

 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Pozdrav svima,

 

i ja sam imao veoma neugodno iskustvo s Agramservisom.

U svibnju sam preko VIP-a kupio iPhone 4. Nakon 2 mjeseca nisam ga više mogao upaliti, osim kad je bio priključen na punjač. Odnio sam ga s jamstvom u Agramservis. Nakon tjedan dana vraćaju mi mobitel, s objašnjenjem: "IMEI broj na SIM holderu ne odgovara IMEI broju uređaja. Uređaj je kupljen za rusko tržište, pa se popravak ili zamjena uređaja ne može izvršiti." WTF ??????????

Ostao sam u čudu, ali ok, posumnjao sam da su u VIP-u dobili krivi mobitel, pa zovem VIP. Djelatnica mi kaže kako nema teorijske šanse da je takav mobitel došao u VIP. Bez obzira što je moja tvrtka dugogodišnji korisnik VIP-ovih usluga, njihova djelatnica nije pokazala ni najmanje dobre volje, niti je dopustila najmanju mogućnost da se propust dogodio bilo gdje, osim kod mene. Naravno, posumnjala je da sam namjerno zamijenio uređaj i da sada takav uređaj iz Rusije pokušavam muljažom zamijeniti u servisu. U Agramservisu se naravno prave nevini i nedodirljivi.

Ništa, odnesem mobitel u iKliniku, gdje su dečki postupili veoma profesionalno, promijenili bateriju i očistili matičnu ploču. Telefon radi sada kao nov, platio sam 550 kuna popravak. Pitao sam ih što je sa serijskim i IMEI brojem, rekli su mi da sve štima, da se IMEI brojevi uređaja i SIM holdera poklapaju i da je mobitel najurednije kupljen za hvatsko, a ne rusko tržište. Uključim mobitel i provjerim brojeve, sve se poklapa! Dečki iz iKlinike su samo odmahnuli rukom na spomen Agramservisa i rekli da im nije prvi put...

I sad ne znam što bih, osim da sve u Agramsranju i VIP-u pošaljem u finu materinu. VIP bi u svakom slučaju trebao potražiti drugi ovlašteni servis, a u svojoj tvrtki ću sve učiniti da što prije promijenimo operatera, jer nije pokazao ni najmanju mogućnost da je možda greška negdje drugdje, a ne u klijentu, od kojeg oni, na koncu, i žive. SRAM IH BILO!!!

 

 
2 0 hvala 0
7 godina
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Moj Xperia Tipo je na popravku i sada mi kazu da cekaju dijelove od strane proizvodaca tj.kuciste novo.,i cim to stigne ce ga zamjenit.,

sad mene zanima koliko je potrebno da ti jeb... djelovi stignu u servis,i odakle to uopce njima dolazi iz Kine??

poludit cu vec bez mobitela....

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Nakon 10 dana dolazim u tele2 po mob bio na garanciji (krcio mi vanjski zvucnik) i ono šok odbiju mi jamstvo jer su kao utvrdili da je mobitel bio pod vlagom a jamstvo to ne pokriva

 

STA SAD DA RADIM

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
VILLA18900 kaže...

Nakon 10 dana dolazim u tele2 po mob bio na garanciji (krcio mi vanjski zvucnik) i ono šok odbiju mi jamstvo jer su kao utvrdili da je mobitel bio pod vlagom a jamstvo to ne pokriva

 

STA SAD DA RADIM

Jesu li priložili dokaz o svojoj tvrdnji? Fotografiju štete koju je vlaga načinila i/ili detaljan opis uzroka problema? Osim ako ti mob nije pao u vodu, a nisi bio u sauni malo mi je čudno da za 10 dana nastne korozija ili tak nešto. Pogotovo ako ti je krčao od 1. dana. Moj ti je savjet da uložiš prigovor.

Poruka je uređivana zadnji put sri 19.6.2013 19:39 (intelduo1).
7 godina
neaktivan
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
intelduo1 kaže...
VILLA18900 kaže...

Nakon 10 dana dolazim u tele2 po mob bio na garanciji (krcio mi vanjski zvucnik) i ono šok odbiju mi jamstvo jer su kao utvrdili da je mobitel bio pod vlagom a jamstvo to ne pokriva

 

STA SAD DA RADIM

Jesu li priložili dokaz o svojoj tvrdnji? Fotografiju štete koju je vlaga načinila i/ili detaljan opis uzroka problema? Osim ako ti mob nije pao u vodu, a nisi bio u sauni malo mi je čudno da za 10 dana nastne korozija ili tak nešto. Pogotovo ako ti je krčao od 1. dana. Moj ti je savjet da uložiš prigovor.

Mob mi nije nigdje pao u vodu i sve normalno radi nakon jednog dana pocme mi krcit zvucnik(mozda od prašine) i oni mi daju papir na kojem piše da je jamstvo odbijeno uslijed utjecaja vlage i oni nisu dužni popravljati na njihov račun

 

I otvorim zadnji poklopac (xperia s) i vidim da nisu ništa ni dirali 

11 godina
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

Da se uključim.

 

Iphone 5, uzet u Vip-u prije 5 mjeseci, korišten u zaštitnoj masci cijelo vrijeme, mažen i pažen... Jednog dana ujutro ga žena skine sa punjača i mobu se isprazni baterija u roku 3 sata. Ponovno priključivanje na punjač, ništa. Bilo koja kombinacija tipki, ništa. Mrtav.

Kratki pregled na netu, i prilično čest problem, uređaji koji su pokazali slične simptome svima zamjenjeni u garantnom roku.

 

Rekoh ništa, nosimo na reklamaciju. Eh, u tom momentu nisam ni mogao sanjati što to zapravo znači...

 

U vip centru nas upućuju da sami odnesemo mob u Agram, jer se tako brže rješavaju problemi. Da. Sigurno.

 

U Agramu uređaj zaprimaju dajući nam zapisnik o preuzimanju bez ispunjene kategorije o oštećenjima na uređaju, i u tom momentu pomislim, super, bar ne postoji šansa da nas optuže za problem i odbiju nam popraviti/zamijeniti uređaj.

 

Čovjek na zaprimanju nas upozori da ćemo izgubiti sve podatke. Grrrr. No, sad bi objeručke prihvatio taj gubitak...

 

10 dana nakon, javlja nam se ne baš odviše ljubazna gospođa, sa obavijesti da popravak košta 1800kn, te da se reklamacija odbacuje zbog savijene matične ploče unutar savršeno očuvanog uređaja bez i najmanjeg vanjskog oštećenja.

Žena zadržava prisebnost uz primjetnu količinu uzrujanosti u glasu i traži dodatno objašnjenje, no dobiva samo bezobrazan odgovor da si dođe po uređaj ako ne želi platiti popravak. Srećom pa nisam bio ja na telefonu, jer mislim da bi me zapamtila nakon tog razgovora...

 

Prije podizanja uređaja, zovemo vip. Nitko ništa nezna, sve ih boli ona stvar i prebacuju sa jednog na drugog. Na kraju nam polu-ljubazna gospođa, koja nas "razumije", upućuje da stvar probamo riješiti u vip centru gdje smo telefon i kupili. Naravno da nas tamo blijedo gledaju, i nemaju blage što napraviti.

 

Ništa, rekoh Apple će pomoći svakako. Provedem cijeli dan na support chatu, objašnjavajući problem petorici različitih agenata koji "razumiju" i spremni su pomoći, no zapravo ne razumiju i nisu spremni napraviti ništa, sa stavom ak si van USA, ko te šljivi. Uspijevam nakon 10 sti doći do nekog senior nečega, koji mi potvrđuje na poznaju spomenuti problem sa uređajem i da trebamo dobiti novi uređaj, no ruke su mu vezane te me moli da zbunjujuću situaciju sa principom funkcioniranja Vipa kao resellera i Agrama kao njihovog servisa detaljno opišem i dostavim im sve podatke, što sam sa zadovoljstvom napravio. Ostavio mi je kontakt podatke za obavijestiti ga o razvoju situacije, sa apelom da ipak situaciju probam riješiti sam sa Vip-om. Naravno, nikakvu garanciju da će se uplesti i riješiti moj problem nisu dali.

 

Po mob idem u subotu, ne stignem zbog posla, i probati ću zadržati hladnu glavu, te ukoliko uređaj sad nije uništen (a vjerujem da sada i je), preuzeti ću ga i tražiti službeno pismeno izjašnjavanje Agrama koje ću prevesti i dostaviti Apple-u. Napisati ću prosvjednu notu Vip-u i tražiti njihovo pisano izjašnjenje, te ukoliko ne uspijem istjerati stvari na čistac i dobiti svoj teško i skupo plaćeni uređaj ispravan ili zamijenjen, uplesti u priču apsolutno svakoga tko bi mogao biti ikakva, i najmanja stavka. Od inspektorata, medija, svih foruma koji mi padnu na pamet. Servis ću ako treba platiti nekom trećem, ali će za ovo svakako platiti i oni. Prvo ću odvesti svojih 20 linija na firmu iz Vip-a, a onda ću se i pobrinuti da svatko, ali svatko tko je i pomišljao u navedenom sistemu sa ovakvim osiguranim servisom ostaviti svoje novce, na vrijeme bude upoznat sa time što njihovo jamstvo zapravo znači.

 

Na internetu ima dosta primjera ljudi koji su naletjeli na isti zid, mislim da svakako treba navedene ljude i njihove priče okupiti i na neki način upoznati sa ovime što se radi, jer je ovo van svake pameti.

 

Odveo sam nov mobitel bez ikakvog oštećenja na servis, da bi me obavijestili da je unutra nešto spigano? Pa kako bi korisnik spigao nešto unutar neotvaranog uređaja? Zar nije to način da servis u garantnom roku odbiješ apsolutno svakoj budali koja ti izgleda kao da joj možeš izvući nešto dodatnog novaca iz džepa? 

 

Svakako još obavijestim o raspletu...

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 19.6.2013 22:35 (malium).
 
6 0 hvala 2
7 godina
neaktivan
offline
Balada o agramservisu,vipu i SE

 i ja imam loših iskustava...

 

... nosim mobitel u tmobile, oni me upute u taj servis, dođem tamo sve super uzmu ga, nakon tjedan dana poprave, okej radi sad, super. Nakon dva tjedna se opet pojavi isti problem nosim ga njima, bude tamo tjedan dana nikakvih obavijesti... zovem ja i kažu da sam neovlašteno rastavljao mobitel, da fale one naljepnice na šerafima i da sam pritom oštetio matičnu, popravak ~1500kn, garancija ne vrijedi.

I tako ja tvrdim jedno, oni drugo, ko tu koga? Ja nisam ni otvorio stražnji poklopac od kupovine, ništa unutra dirao, a kamoli rastavljao (niti nemam one šerafcigere u obliku zvijezde)

 

I zanima me sad jel postoji koja marka mobitela za koji oni nisu ovlašteni servis (netko je napisao da oni imaju Sony, Samsung, ...) , jer se ne vraćam tamo nikad

 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Balada o agramservisu,vipu i SE
Imao sam jednu situaciju sa iphone uredjajem. Ne mogu objasnjavati sta tocno ali ako treba nekakva potpor protiv tih neukih idiota PM. Uglavnom, agram servis je ovlasteni servis za neke marke ali nisam siguran, tj primjecujem da niste upoznati sa time da apple uredjaaje nema pravo otvarati itko osim ovlastenog servisa. APPLE OVLASTENOG SERVISA. I sad, pazite ovo... Agram servis nema ovlasti za popravak iphonea nego ako nije do SW-a uredjaja, nemaju nikakvo pravo otvarati uredjaj i raditi po njemu nego ga (u pravilu) moraju slat ili slovenija ili madjarska. Probat cu pronaci svoju pricu na jabucnjak.hr forumu pa cu je kasnije podijeliti s vama. Definitivno treba sj**** taj agram jer nema smisla. Totalni neuki idioti. Ali iskreno, ja sam dobio svoju pravdu sa isprikama sa vrha vipa i garancijom od punih 12 mjeseci nakon sto sam odbio garanciju na zamijenjeni uredjaj od 3 mjeseca... Dakle, sjebe ti se mobitel od 1000€, otvaraju ga i kao oni gledaju u njega i uberpametni su, salju zamjenski sa 10 mjeseci garancije jer su mi odbili iz garancije 2 mjeseca sto imam taj mobitel. Zamjenski je od prvog dana sjeban, salju novi zamjenski (opet u nekoj vrecici, bez kutije i papira- totalna prevara) i kao daju mi 3 mjeseca garancije na taj uredjaj. Naravno da sam ga odbio preuzeti dok nisam dobio sta sam htio- UZ ISPRIKE !!!!!!!!!
"You have brains in your head. You have feet in your shoes. You can steer yourself any direction you choose. You're on your own."
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice