Cek, jesam li ja ovo dobro procitao, 70k€ za osnovni model?
2.0, 4 cilindra? Netko se za*ebava.
Mercedes CLE 220 d Coupé: Elegantan, uglađen i otm
- poruka: 17
- |
- čitano: 11.927
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pa ide sve do 107.000€ Hebo me pas, pa kakve su to cijene.
A to da je osnovni model 70.000€ van svake pameti, a mečka po kvaliteti i pouzdanosti otišla u blagi kur***
Otišla auto industrija u da ne kažem šta. Nema teorije da kupim novi auto po ovakvim debilnim cijenama, uzimam 4-5 godina star i platim 30-40% jeftinije.
Cek, jesam li ja ovo dobro procitao, 70k€ za osnovni model?
2.0, 4 cilindra? Netko se za*ebava.
Kaj se čudiš? Novi C63 amg ima 4 cilindra i uz pomoć elektrifikacije 671 konjić. Kolko tako nešto može trajati će se tek vidjeti.
Pridružujem se kritikama cijene, ali sam sretan da se proizvođači uopće još trude raditi lijepe aute. Iako bih prije izabrao BMW serije 4 - meni ljepši i jeftiniji. Za 100 k€ dobiješ već M4 varijantu.
Cek, jesam li ja ovo dobro procitao, 70k€ za osnovni model?
2.0, 4 cilindra? Netko se za*ebava.
Kaj se čudiš? Novi C63 amg ima 4 cilindra i uz pomoć elektrifikacije 671 konjić. Kolko tako nešto može trajati će se tek vidjeti.
Nisu to bas uporedivi modeli ni po cemu.....
Ajde lako što je u njemu igračka od motora za takvu vrstu vozila, al je barem i skup.
Cijene, cijene...ne bi bile da se ne plaća.
Je velke su, ali prolaze. Ko ti je kriv (i meni) da to nemaš.
Šteli smo kapitalizam i to je sad to.
Istovremeno nekak zaboravljamo i da se povećanje plaća (uz ostale zakonske, normativne zahjeve) mora odnekud naplatiti (istina, u ovom slučaju dosta tu tvrdnju natežem, a opet...)
Cijene, cijene...ne bi bile da se ne plaća.
Je velke su, ali prolaze. Ko ti je kriv (i meni) da to nemaš.
Šteli smo kapitalizam i to je sad to.
Istovremeno nekak zaboravljamo i da se povećanje plaća (uz ostale zakonske, normativne zahjeve) mora odnekud naplatiti (istina, u ovom slučaju dosta tu tvrdnju natežem, a opet...)
Nije problem u visokoj cijeni, već u tome što danas dobiš za te novce... Mislim CLA je cijenom upgrade-an 40-50% u odnosu na par godina prije, a s mašinom downgrade-an isto toliko.
Dizelaš a za cca 10 godina budu kao zabranjeni, moš mislit. A cijena za ovo, nigdje veze.
I dalje se kupuje, a zamisli; čujem da klinci danas gledaju na veličinu ekrana, a mnoge žene čak i to ne interesira (moguće da sam u krivu)
I još pitanje: Možeš li kupiti bolje? Objektivno, ne subjektivno. Znam da je to teško razlikovati, i meni.
I dalje se kupuje, a zamisli; čujem da klinci danas gledaju na veličinu ekrana, a mnoge žene čak i to ne interesira (moguće da sam u krivu)
I još pitanje: Možeš li kupiti bolje? Objektivno, ne subjektivno. Znam da je to teško razlikovati, i meni.
Istina, ovakva cijena za dobiveno nije za "znalce". Ovo je za ekipu: meni je lijep, ja ću si ga kupit. :D
Na stranu cijena i ostalo - nadam se da će proizvođači konačno izbaciti masu ekrana iz auta (izuzev centralnog infotainment-a) i vratiti analogu instrument tablu i analogne prekidače za klimu, ventilaciju i ostalo. Ovo što se radi je prevršilo svaku mjeru.
Cek, jesam li ja ovo dobro procitao, 70k€ za osnovni model?
2.0, 4 cilindra? Netko se za*ebava.
Kaj se čudiš? Novi C63 amg ima 4 cilindra i uz pomoć elektrifikacije 671 konjić. Kolko tako nešto može trajati će se tek vidjeti.
Nisu to bas uporedivi modeli ni po cemu.....
Oba imaju 4 cilindra?
Cek, jesam li ja ovo dobro procitao, 70k€ za osnovni model?
2.0, 4 cilindra? Netko se za*ebava.
Kaj se čudiš? Novi C63 amg ima 4 cilindra i uz pomoć elektrifikacije 671 konjić. Kolko tako nešto može trajati će se tek vidjeti.
Nisu to bas uporedivi modeli ni po cemu.....
Oba imaju 4 cilindra?
Jedino to ;)
I to za mnogo veću cijenu