Fotoaparat za apartmane

poruka: 9
|
čitano: 7.461
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
Fotoaparat za apartmane

Pozdrav svima

Molio bih sve one koji mi mogu pomoći oko izbora za kupnju fotoaparata za slikanje kuća, apartmana (slike za internet stranicu turističke agencije). pošto sam teški amater oko poznavanja fotoaparata i fotografiranja bio bih zahvalan na konkretnim prijedlozima.

Dakle koji fotoaparat-digitalni smatrate da je dobar za ovu namjenu(zanima me malo kvalitetnija fotografija jer je prvenstveno namijenjena za poslovnu svrhu), cijenovno od cca 1.000-2.500 kn.Na šta obratiti pozornost prilikom odabira aparata(Megapixeli,zoom,objektiv ...) odnosno šta je bitno kod fotoaparata za slikanje unutrašnjih prostorija.

U nadi konkretnih prijedloga i pomoći unaprijed se zahvaljujem.

0 1 hvala 0
15 godina
neaktivan
Fotoaparat za apartmane

Za tu lovu uzmi olympis e-pl3

Megapixeli su ti nebitni, zoom ti je nebitan, a objektiv bi ti trebao imati cim siri kut i cim veci otvor blende...

Samo ke problem sto ti takav adekvatan olympusov objektiv dode oko 5500kn, a sam oly e-pl3 sa kit objektivom ti je 2100kn

Poruka je uređivana zadnji put ned 12.1.2014 22:19 (Trickortreat).

0 0 hvala 0
16 godina
Fotoaparat za apartmane

...i neki vanjski blic (znači bilo bi poželjno da fotić ima hot shoe) ili stativ (ili oboje ako budžet dopusti). Blic može bit i kakav kineski koji se na ebayu može naći za 40-tak USD.

Bio sam pisao o fotkanju interijera na drugom forumu pa eto ponavljam i ovdje, tehnika koja se da savladati doslovno u 5 minuta, bitno je da fotić ima mogućnost odabira manuelnih postavki pa pripazi i na to pri kupnji...