Ovako...Zanima me ova reklama sto prikazuju ford fiestu za 991kn mjesecno.Ali nekako mi je to previse sumnjivo,pa me zanima dal je tko vise upoznat sa time?Posto vidim da je to auto na lizing i da ima nekih pravila oko kilometraze.Jel se isplati uci usve to ili ima neka caka?
Ford Fiesta za 991kn
- poruka: 17
- |
- čitano: 7.853
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ovako...Zanima me ova reklama sto prikazuju ford fiestu za 991kn mjesecno.Ali nekako mi je to previse sumnjivo,pa me zanima dal je tko vise upoznat sa time?Posto vidim da je to auto na lizing i da ima nekih pravila oko kilometraze.Jel se isplati uci usve to ili ima neka caka?
prvo moraš skontati razliku između kredita i lizinga..
da pojednostavimo.
na lizing je automobil "njihov" dok ne otplatiš zadnju ratu e onda kada otplatiš ti pomisliš...juhuuuu al sam dobro prošao.
dođeš zaključiti ugovor kad ono lizingaši traže još 5 tisuća € keša da automobil postane stvarno tvoj....
#iskustvo moga kolege s posla...
Wow...Ali neznam,na koju foru ti mogu jos traziti pare,ako si ga otplatio.Jer u ovome slucaju kazu da:
- mjesečna rata je fiksna u Eurima kroz cijelo razdoblje leasinga (60 mjeseci)
- učešće iznosi 0%
- nema troškova obrade
Dodatna pogodnost je da kupci mogu, ako žele, smanjiti svoju ratu učešćem. Još jedna od dodatnih opcija je otkup vozila prema unaprijed dogovorenoj fiksnoj cijeni...Navedeni uvjeti se odnose na 15.000 kilometara godišnje, odnosno 75.000 km tijekom pet godina, a za sve nove kupce tu je i 5-godišnje fordovo jamstvo koje osigurava bezbrižnost i podršku nakon kupnje vozila.
Nakon lizinga ti ostaje vrijednost otkupnine. To je razlika izmedju kredita i lizinga.
Vozis ga 3-4-5g, koliko si ugovorio (a mozes se razrijesiti lizinga i prije, dok kredita ne mozes),
i nakon tog vremena mozes ili otkupiti vozilo, nastaviti lizing, ili vratiti vozilo i uzeti novo.
Dodatna pogodnost je da kupci mogu, ako žele, smanjiti svoju ratu učešćem. Još jedna od dodatnih opcija je otkup vozila prema unaprijed dogovorenoj fiksnoj cijeni...Navedeni uvjeti se odnose na 15.000 kilometara godišnje, odnosno 75.000 km tijekom pet godina, a za sve nove kupce tu je i 5-godišnje fordovo jamstvo koje osigurava bezbrižnost i podršku nakon kupnje vozila.
boldano je kvaka...
Kvaka je što se ovdje radi o operativnom lizingu. Dakle ti plačaš nešto poput mjesečnog najma. Nakon što ti lizing istekne možeš otkupiti vozilo ili sklapaš novi ugovor i dobivaš potpuno novo vozilo. Treba uzeti u obzir da kod lizinga moraš uzeti i kasko osiguranje tako da i to utječe na troškove u konačnici.
Daklem, ajmo ovako :)
991kn*60mjeseci = 59640 kn.
Cijena tog OSNOVNOG modela Fieste je 89.990 kn što će reći da bi auto nakon 60mjeseci bio tvoj moraš još naknadno platiti razliku od 30.350kn.
Ovo je ugrubo matematika. S tim da je to Fiesta valjda sa 4kotača i volanom :D . Želiš li neku opremu i jači motor cijena ide i do cca 1500kn/mjesečno.
E sad, imaš i opciju :D da ne želiš otkupit auto već nakon 5 god uzmeš drugi novi sa istim uvjetima.
Uglavnom, neznam koliko su naši "trgovci" fleksibilni glede pregovaranja. Ja sam razmišljao o toj ideji samo sa opel astrom karavan al pokvareni su i nedam im te novce.
Trebalo bi čuti iskustva o takvim opcijama izvana,tj. kak je to vani riješeno za privatne osobe.
https://ford.hr/ford-fiesta - cijene sa raznom opremom i motorima
O čemu ovisi cijena otkupnine?
Reccimo da napravite sa Fiestom 50k km ili 300k km, hoće li cijena otkupnine nakon leasinga biti ista?
osobno ne bih ulazio u takav deal jer je to po meni isplativo samo velikim firmama, Vladi RH i sl..
ako nemaš keš idi na kredit 7 godina i bar ti bude jasno što plaćaš.
Istina...Bas sada malo razmisljam i ipak mislim da cu i ja preskociti ovo...Cini se da je to zabone ipak dubljeg djepa...Steta
sve je tu jasno.
problem nije u tome što čovjek želi imati taj automobil i nakon 60mj...
koja će budala platiti u pet godina 56 t kn + full kasko i onda im vratiti auto...
racimo ovako, podstanar si i plaćaš pet godina 1000 kn stanarinu bez režija.
zar nije pametnije podići kredit na 10 godina i kupiti stan koji je poslije tvoj.
Zaboravljas da nekretninama cijena uglavnom raste (osim u slucaja rata ili elementarnih nepogoda),
dok vozilima cijena uglavnom pada (osim kolekcionarskim primjercima koje ne vozis svakodnevno,
pa nakon 20g imas auto sa 10.000km i vrijednoscu duplom ili troduplom od placene).
jasno je to sa stanovima.
nije najbolji primjer ali gladan sam, čekam ručak pa nemam bolji....
Sta ce ti rucak? Jede se prasetina od bozica i ostatak francuske, uz to pivcuga i to je to.
Il kak bi vegici rekli "jedete lesine", dabome!
Iskreno, leasing ima i prednosti i mane. Osobno mi je ovo trece vozilo koje "leasam",
dok slijedece cu vidjeti, mozda uzmem na kredu, ali ako uzmem na 5g kredu, onda
je to moje vozilo, te ukoliko mi se ne svidi, tesko mi ga se rijesit za OK cijenu,
osim ako vozilo zelim dati debelo ispod cijene.
Kod leasinga treba gledati i na ogranicenje u kilometrima. Kod nekih je ugovor 100.000km/5g,
dakle ne smijete biti iznad toga. Cim je takav ugovor, ne zelim to vozilo.
Odem tri-cetiri puta u HR, svaki put okinem 1400km, po hr jos 200-300km,
i brzo se to skupi. Neograniceni km - da, ograniceni - ne, osim ako imas neke dodatne benificije,
popuste itd.
Sta ja znam, sad vozim Yarisa, super mi je, prije njegba B-Maxa i C-Maxa.
Vjerovatno slijedece uzmem XV na kredu, ili GT86 na lizing. Zasto?
XV-a uvjek mogu dobro prodat, dok za GT86 treba naci kupca,
ogranicen si samim time da je to kupe 2+2, gdje straznja sjedala
sluze kao prtljaga ili za malu djecu.
XV je ipak punokrvno vozilo. Smjesno je za reci, ali mali Yaris ima vise mjesta
otraga nego GT86. No 86 je zabavniji za vozit, osobito kad si sam, bez suma zvukova kod desnog uha, milina.