Kutak za ljubitelje Formule 1
- poruka: 29.899
- |
- čitano: 3.681.917
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
HAHAHAHAHA Max je dobio 5s penalty i 1 kazneni bod.
za 0.63 s of.
Wtf?
Ajde poklonite Landu taj WDC.
Dakle VSC u pravi čas. Dakle lakrdija..
Takvo je pravilo... bio je 0,63 sec ispod minimalnog vremena u trenutku kad su svijetla prešla u zeleno. Priznao je i taj tvoj mezimac koji je nastojao ispraviti grešku, ali nije uspio. Što je tu nejasno? Možda da je bio tu Massi...
HAHAHAHAHA Max je dobio 5s penalty i 1 kazneni bod.
za 0.63 s of.
Wtf?
Ajde poklonite Landu taj WDC.
Dakle VSC u pravi čas. Dakle lakrdija..
Takvo je pravilo... bio je 0,63 sec ispod minimalnog vremena u trenutku kad su svijetla prešla u zeleno. Priznao je i taj tvoj mezimac koji je nastojao ispraviti grešku, ali nije uspio. Što je tu nejasno? Možda da je bio tu Massi...
ne prizivaj Massija tamo gdje ne treba.
Ti realno ne vidiš nikakav problem u tome što su se tri kruga vozili dok se McKaren nije odlučio swappati pozicije ne bi li oni digli VSC?
Pa daj barem budi realan
Samo mi ti nemoj trkeljati o realnosti i objektivnosti.
Samo mi ti nemoj trkeljati o realnosti i objektivnosti.
nisi odgovorio na pitanje
kvalifikacije 11.30h
kvalifikacije odgođene, čeka se novi termin, i dalje pada kiša.
utrka 16.30h (umjesto u 15h)
Ajde poklonite mu. Koji tajming red flaga hahahaha.
40tak sek. su cekali da se Stroll makne na 3 kotaca...seems legit
1:40 je ostala kad je Strulovitsch izletio.
A sad je odmah nakon Alonsa izletio red flag.
Ovo je stvarno prepresmiješno
Kmecavac i meksikanac hahahah
gadljiv RB,ali zato ovaj drugi RB lajkam...bravo TSUNODA i LAWSON
Ne volim Red Bull, ali ovo je već komedija. Suci svaki dan nešto štimaju za Norrisa.
Ajde poklonite mu. Koji tajming red flaga hahahaha.
Koji sad timing? Verstappen nije bio u brzom krugu, Norris je već bio P1 a Max P11 kad se digla žuta zastava.
Ak pogledaš track map vidjet ćeš da su red flag digli nakon što je zadnji vozač koji je bio u brzom krugu (Piastri) završio krug - to je timing. Dali su vozačima koji su bili u brzom krugu a na koje nije utjecao yellow flag da završe krug.
Verstappen dobiva 5 mjesta u Brazilu jer je promijenio motor. (Zasad samo motor).
E da jos hoce Ferrari, McLaren i Merc biti dobri na kvalifikacijama, pa da malo govno starta tamo negdje od 11+ mjesta, bilo bi top.
Wishes do come true.
Mogao bih do lutrije danas.
Zanimljivo kad max pobjedjiva, onda je talent i brz vozac, a kad gubi onda je kriv sudac i neki drugi vozac. Otprilike takav mentalitet ima moj netjak od 4 godine.
Cim nauci pisat, registrirat cu ga tu na forum da moze sudjelovat u ovoj temi.
Max je talent i pol,mozete ga mrzit al pisat da nije talentiran je teza glupost.Dovoljno je kaj imamo 19 dosadnjakovica na stazi,bar se on laktari za svaku poziciju.Osobno sam vise za Charles-a al je on papcina koja uvijek puca pod pritiskom,Norris je mekusac.Piastri je jedini koji je jos zanimljiv jer je maksimalno smiren i slijedece godine Norris nema kaj traziti pored njega.
Ajde poklonite mu. Koji tajming red flaga hahahaha.
Koji sad timing? Verstappen nije bio u brzom krugu, Norris je već bio P1 a Max P11 kad se digla žuta zastava.
Ak pogledaš track map vidjet ćeš da su red flag digli nakon što je zadnji vozač koji je bio u brzom krugu (Piastri) završio krug - to je timing. Dali su vozačima koji su bili u brzom krugu a na koje nije utjecao yellow flag da završe krug.
Evo sad i članka:
Stroll’s incident was initially dealt with using double-waved yellows because despite the size of the impact, he was trying to rejoin - which race control tries to allow because then it is possible for the session to be completed
Stroll had the engine running, reversed slightly, then went forward a couple of times. He only aborted trying to return to the pits - turning the engine off and removing the steering wheel - after the red flag.
If Stroll had been able to get going and limp back to the pits, or even move to a safer location, then the yellows would have been withdrawn.
If that happened in time, Verstappen would have been able to start one final flying lap, as his run plan allowed for consecutive push laps at the end of Q2.
So, it was actually in Verstappen’s interest for the session not to be red flagged instantly and instead be handled with temporary double-waved yellows, if possible.
Kakvo namještanje od strane sudaca, pobogu? Jesmo mi gledali iste kvalifikacije?
Ajde poklonite mu. Koji tajming red flaga hahahaha.
Koji sad timing? Verstappen nije bio u brzom krugu, Norris je već bio P1 a Max P11 kad se digla žuta zastava.
Ak pogledaš track map vidjet ćeš da su red flag digli nakon što je zadnji vozač koji je bio u brzom krugu (Piastri) završio krug - to je timing. Dali su vozačima koji su bili u brzom krugu a na koje nije utjecao yellow flag da završe krug.
Evo sad i članka:
Stroll’s incident was initially dealt with using double-waved yellows because despite the size of the impact, he was trying to rejoin - which race control tries to allow because then it is possible for the session to be completed
Stroll had the engine running, reversed slightly, then went forward a couple of times. He only aborted trying to return to the pits - turning the engine off and removing the steering wheel - after the red flag.
If Stroll had been able to get going and limp back to the pits, or even move to a safer location, then the yellows would have been withdrawn.
If that happened in time, Verstappen would have been able to start one final flying lap, as his run plan allowed for consecutive push laps at the end of Q2.
So, it was actually in Verstappen’s interest for the session not to be red flagged instantly and instead be handled with temporary double-waved yellows, if possible.
Malo prodaju maglu.Di je trebao ici sa odlomljenim zadnjim lijevim kotacem ?
Inace su englezi jako objektivni u F1...
Ajde poklonite mu. Koji tajming red flaga hahahaha.
Koji sad timing? Verstappen nije bio u brzom krugu, Norris je već bio P1 a Max P11 kad se digla žuta zastava.
Ak pogledaš track map vidjet ćeš da su red flag digli nakon što je zadnji vozač koji je bio u brzom krugu (Piastri) završio krug - to je timing. Dali su vozačima koji su bili u brzom krugu a na koje nije utjecao yellow flag da završe krug.
Evo sad i članka:
Stroll’s incident was initially dealt with using double-waved yellows because despite the size of the impact, he was trying to rejoin - which race control tries to allow because then it is possible for the session to be completed
Stroll had the engine running, reversed slightly, then went forward a couple of times. He only aborted trying to return to the pits - turning the engine off and removing the steering wheel - after the red flag.
If Stroll had been able to get going and limp back to the pits, or even move to a safer location, then the yellows would have been withdrawn.
If that happened in time, Verstappen would have been able to start one final flying lap, as his run plan allowed for consecutive push laps at the end of Q2.
So, it was actually in Verstappen’s interest for the session not to be red flagged instantly and instead be handled with temporary double-waved yellows, if possible.
Ma što se trudiš? Kome objašnjavaš?
Možda bi imali štofa da je Max bio u brzom krugu kojeg nije uspio završiti, ali nije.
gledao sam preko Sky DE,tamo je Glock komentator i sam je rekao da je odma bio Red Flag da bi ostalo na satu oko 1:40,knap ali dovoljno za restart i jedan brzi out lap...
Ja izbjegavam Britanske medije kad su u pitanju engleski vozaci,objektivnost im je uvijek na nivou.
Trebao je odma biti red flag pa nebi bilo nagadjana.Kao uvijek,labava primjena pravila,rak rana F1.