Ja mislim da on uopšte nije očekivao da će ga Oscar napasti, vrlo vjerovatno da su to i dogovorili prije utrke, ali je mali odlučio da će ipak napasti.
Kutak za ljubitelje Formule 1
- poruka: 29.442
- |
- čitano: 3.568.680
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A da su mogli nekako na pocetku branit 1-2 mogli su..ali Papaya rules jebu stvar!
Forza Ferrari!
Predivno za vidjeti. Umanjuje malo činjenicu da je RB20 midfield car trenutno
A da su mogli nekako na pocetku branit 1-2 mogli su..ali Papaya rules jebu stvar!
Mogli su pobijediti i sa 2 zaustavljanja da su pametno odradili na početku i napravili prednost prije prvog stopa.
I ovako je bilo veoma blizu, taman im je trebalo tih nekoliko sekundi koje su izgubili.
Vrlo moguće. Da Piastri nije navalio već čuvao drugo mjesto od Ferrarija vjerojatno bi odmaglili i imali kontrolu trke. Ušao je divlje Verstappenovski u borbu s Norrisom i vrlo lako se mogla dogoditi katastrofa za Mclaren. Previše propuštenih prilika. Norris je mogao biti prilično ispod 50 bodova zaostatka za Maxom.
jel moguce da na forumu vidim da postoje fanovi formule koji se žale na utrkivanje?
da papaya rules, jedino zbog toga mi i je simpatican mclaren
"Ušao u borbu" = frajer ga maestralno obišao u prvoj šikani.
To što Piastri ne puši fore, a pogotovo činjenica da ga mentorira Mark Webber koji jako ima puno iskustva s timom kod kojeg se znalo tko je vozač broj jedan.
Lando je u zabludi kao i ostatak zajednice ako misli da će ga Oscar gurati do prvenstva.
Pucanje pod pritiskom je u narednim utrkama neminovno.
1. Konstruktorski naslov je timu uvijek bitniji nego vozački
2. Piastri je vrhunski napao i prošao Norrisa, i to je nešto što svi i želimo. Ako te zanima F1 naravno, jel.
da je to tako, sudci bi imali sto reci na to
koliko god Norris bio simpatican ljudima, nije mi on materijal za prvaka... nije prgav, nema tu agresiju, slabo podnosi pritisak.
Piastri je to odradio skolski. idu mi na zivce ova spominjanja "da nije kocio, da ga nije pustio, bla bla bla..."
Norris je opet zeznuo stvar na startu.
mogli su se žentlmenski dogovoriti da se nece trkat u prvu sikanu i nebi imao potrebe zatvarat ga u prvi zavoj.
samim time, nebi si kompromitirao izlazak iz prve sikane i Piastri nebi imao sanse u drugoj sikani.
lik puca pod pritiskom i po mojem to mu je najveca prepreka da bi bio prvak...
mali je jednostavno imao vise kohones za drugu sikanu i pokazao mu kako se to radi.
Ferrari nije tolko strateski briljirao koliko su drugi slabi pod pritiskom (ipak je napeta borba).
tu ce Mercedes i Ferrari jos profitirati do kraja sezone.
koliko god Norris bio simpatican ljudima, nije mi on materijal za prvaka... nije prgav, nema tu agresiju, slabo podnosi pritisak.
Piastri je to odradio skolski. idu mi na zivce ova spominjanja "da nije kocio, da ga nije pustio, bla bla bla..."
Norris je opet zeznuo stvar na startu.
mogli su se žentlmenski dogovoriti da se nece trkat u prvu sikanu i nebi imao potrebe zatvarat ga u prvi zavoj.
samim time, nebi si kompromitirao izlazak iz prve sikane i Piastri nebi imao sanse u drugoj sikani.
lik puca pod pritiskom i po mojem to mu je najveca prepreka da bi bio prvak...
mali je jednostavno imao vise kohones za drugu sikanu i pokazao mu kako se to radi.
Ferrari nije tolko strateski briljirao koliko su drugi slabi pod pritiskom (ipak je napeta borba).
tu ce Mercedes i Ferrari jos profitirati do kraja sezone.
Nemoj to uzimati više kao garantirano.
Radi Norris jako dobro na tom da od osobe koja je bila voljena na paddocku ide u smjeru da ga ne vole.
Ne znam koliko pratite zakulisnu F1 i sve što se događa izvan same staze, ali podjebavanje Lewisa nakon Mađarske mislim, Maxa sa radiom "Simply lovely, huh?" i slično ne pridonosi baš tome da budeš voljen.
Kad si u potencijalnom fajtu za naslov s višestrukim svjetskim prvakom, moraš biti punooo zreliji i stabilniji u glavi.
Što je dokazao prije i dokazuje stalno - ne može se nositi s pritiskom.
Max 2021. nije pucao pod pritiskom, a imao je kud i kamo veći fajt s Lewisom tada.
Norrisu je ovaj fajt nametnut. Od britanksih medija i fanova.
Dok nije bio pod pritiskom, funkcionirao je ok, sad se vidi da puca po šavovima. Dovoljno je pogledati i poslušati komentare. Pogledati cooldown room, pressicu nakon utrke.
S druge strane, Piastri je zreliji od polovice vozača iako je među najmlađima.
I on je još uvijek maksimalno korektan jer on nije osjetio još krv. Kad on nanjuši priliku, kreće 2007. McLaren ili 2016. Mercedes.
Piastri će prije biti prvak nego Lando, i u to sam sigurniji nego hoće li ove godine Max osvojiti ili ne (što sam prilično siguran).
Treba imati na umu da Mclaren dugo godina nije imao dva dobra vozača i da dugo godina nisu bili u borbi za vrh - jednostavno su zahrđali i puno se teže snalaze od recimo Red Bulla i Mercedesa.
Drago mi je zbog Ferrarija, stvarno nisam očekivao da mogu pobijediti. Sve u svemu, dobra utrka.
Na drugom mjestu u konstruktorskom prvenstvu? 8 bodova iza prvoplasirane momčadi?
"Ušao u borbu" = frajer ga maestralno obišao u prvoj šikani.
To što Piastri ne puši fore, a pogotovo činjenica da ga mentorira Mark Webber koji jako ima puno iskustva s timom kod kojeg se znalo tko je vozač broj jedan.
Lando je u zabludi kao i ostatak zajednice ako misli da će ga Oscar gurati do prvenstva.
Pucanje pod pritiskom je u narednim utrkama neminovno.
Zbog agresije u trećem zavoju Piastrija McLaren je najvjerojatnije izgubio 10 bodova u konstruktorskom poretku s kojima bi već sada bili ispred Red Bulla. Isto tako je i Norris izgubio svojih 10 bodova da ga se tretiralo kao vozača br.1 s kojima bi došao na 52 boda od Verstappena. U ovoj fazi natjecanja kad se vide uočljivi problemi Red Bulla i kad je otvorena bitka za konstruktorski naslov, a moguća i za vozački, McLaren je jednostavno morao postaviti pravila utrkivanja, proglasiti Norrisa vozačem br.1 i njemu sve podrediti. Da su izišli kao 1-2 nakon prvog kruga ne vjerujem da bi Ferrariju pomogla bilo kakva strategija.
Onda McLaren nije izgubio bodove zbog "agresije" Piastrija, nego zato što su se našli u situaciji koju definitivno nisu očekivali - borba za konstruktorski naslov - i zato što nisu posložili svoje redove, ciljeve i prioritete. I ovaj vikend je strateški tim zakazao (srećom, ne na razini prethodnih Ferrarijevih utrka) i prosuo dio bodova. Ali definitivno ne zbog Piastrija.
Uzevši u obzir Maxovu formu, Perezovu formu i činjenicu da bi se RBR mogao vrlo lako vratiti u vrh, konstruktorski naslov je u ovom trenutku najdostižniji i najrealističniji cilj. U takvom scenariju treba postojati samo jedno jedino pravilo: izvući apsolutni maksimum bodova iz svake utrke bez sudaranja i međusobnog ugrožavanja.
A što se vozača tiče, vjerujem da je do sada svima jasno kakav je talent Oscar Piastri i koliki potencijal ima.
jel moguce da na forumu vidim da postoje fanovi formule koji se žale na utrkivanje?
da papaya rules, jedino zbog toga mi i je simpatican mclaren
Manje više svatko voli utrkivanje osim navijača koji žele da njihov pulen odmah nakon starta odmagli u beskraj i dobije trku sa pola minute prednosti. Ja sam za utrkivanje jer nemam vozača i momčad za koju navijam, ali razmišljam kako bi McLaren morao djelovati kad je u borbi za naslove. Ferrari sa Schumacherom sigurno ne bi ovako djelovao i odmah na pamet padne ona farsa sa Barrichellom, ali koga briga. Schumi je dobio dodatna, mislim tri tada boda, a Ferrari maksimalan broj bodova kao momčad. McLaren inače nije baš u prošlosti briljirao u vođenju momčadi pa se sjetimo nepotrebnog spajanja Prosta i Senne ili katastrofalnog upravljanja Alonsom i Hamiltonom zbog čega je Kimmi postao prvak ni kriv ni dužan. U ovim situacijama se mora odabrati br.1 sviđalo se to publici ili ne. Meni se ne sviđa, ali razumijem razlog zašto se to mora napraviti. A kad bi se to napravilo možda bi na obzoru imali moguću borbu za vozački naslov s Verstappenom. Ovako... teško.
Onda McLaren nije izgubio bodove zbog "agresije" Piastrija, nego zato što su se našli u situaciji koju definitivno nisu očekivali - borba za konstruktorski naslov - i zato što nisu posložili svoje redove, ciljeve i prioritete. I ovaj vikend je strateški tim zakazao (srećom, ne na razini prethodnih Ferrarijevih utrka) i prosuo dio bodova. Ali definitivno ne zbog Piastrija.
Uzevši u obzir Maxovu formu, Perezovu formu i činjenicu da bi se RBR mogao vrlo lako vratiti u vrh, konstruktorski naslov je u ovom trenutku najdostižniji i najrealističniji cilj. U takvom scenariju treba postojati samo jedno jedino pravilo: izvući apsolutni maksimum bodova iz svake utrke bez sudaranja i međusobnog ugrožavanja.
A što se vozača tiče, vjerujem da je do sada svima jasno kakav je talent Oscar Piastri i koliki potencijal ima.
Vidi se po svemu da je Piastri talent, ali trenutno je predaleko od Verstappena da bi se njega favoriziralo. Ja bi sada potpisao da je konstruktorski naslov McLarenov jer ima dva vozača, a Red Bull jednoga. Da, bitno je da se Norris i Piastri ne sudaraju, međusobno ne ugrožavaju, ali ipak ovaj dvoboj u šikani je bio vrlo riskantan, mislim da su se i dotakli. Piastri je odgurnuo Norrisa koji je potom izgubio brzinu što je iskoristio Leclerc i bodovi su tim potezom prosuti poput mnogih prije samo zato što nema pravila, a to očigledno šteti momčadi.
To sam upravo i sam rekao.
Apsolutno sam za napeto i zanimljivo prvenstvo. Max i RBR su nas prošle godine ipak razmazili s nekompetitivnom sezonom.
Maxu je prošle godine jedina konkurencija bio on sam sebi i koliko će rekorda uspjeti skinuti.
Ova godina je drugačija i ne mogu reći da nisam uzbuđen.
Međutim konkurent Norris kojeg su britanski mediji realno prehajpali nije potencijal.
Bojim se da je već nakon Mađarske bilo i više nego jasno da McLaren ne vidi Landa kao pretendenta na to postolje i da se okrune dvostrukom krunom.
Sad, mislim da je prekasno.
Onda McLaren nije izgubio bodove zbog "agresije" Piastrija, nego zato što su se našli u situaciji koju definitivno nisu očekivali - borba za konstruktorski naslov - i zato što nisu posložili svoje redove, ciljeve i prioritete. I ovaj vikend je strateški tim zakazao (srećom, ne na razini prethodnih Ferrarijevih utrka) i prosuo dio bodova. Ali definitivno ne zbog Piastrija.
Uzevši u obzir Maxovu formu, Perezovu formu i činjenicu da bi se RBR mogao vrlo lako vratiti u vrh, konstruktorski naslov je u ovom trenutku najdostižniji i najrealističniji cilj. U takvom scenariju treba postojati samo jedno jedino pravilo: izvući apsolutni maksimum bodova iz svake utrke bez sudaranja i međusobnog ugrožavanja.
A što se vozača tiče, vjerujem da je do sada svima jasno kakav je talent Oscar Piastri i koliki potencijal ima.
Vidi se po svemu da je Piastri talent, ali trenutno je predaleko od Verstappena da bi se njega favoriziralo. Ja bi sada potpisao da je konstruktorski naslov McLarenov jer ima dva vozača, a Red Bull jednoga. Da, bitno je da se Norris i Piastri ne sudaraju, međusobno ne ugrožavaju, ali ipak ovaj dvoboj u šikani je bio vrlo riskantan, mislim da su se i dotakli. Piastri je odgurnuo Norrisa koji je potom izgubio brzinu što je iskoristio Leclerc i bodovi su tim potezom prosuti poput mnogih prije samo zato što nema pravila, a to očigledno šteti momčadi.
Nisu se dotakli pobogu.
Isuse ne budi Lando fangirl.
Kažem "mislim" jer nisam siguran, a nisam još detaljno pogledao situaciju. Ali svejedno, bilo je riskantno i odoše bodovi.
Ubiti da je bilo tko bio osim Norrisa tako bi zavrsilo!!
što pokušavaš reći?
Ovo uopšte nije bio majstorski potez Piastrija kako ga neki vide nego apsolutno glup potez nekog ko sebe stavlja ispred svog tima i na kraju krajeva poslodavca koji ga plaća.
Lando ovaj napad uopšte nije očekivao i dao bih ruku u vatru da je bio dogovor da se štite međusobno na startu.
Ispada kako se nije znao odbraniti od tog napada što bi bez problema uradio da je bio bilo koji drugi bolid iza njega osim timskog kolege od kojeg taj napad nije ni očekivao.
Ovo je kao da u nogometu ne želiš asistirati slobodnom saigraču za pobjedu i hvališ se kako si ti zaslužan za neriješen rezultat jer si dao jedan gol, a tim je mogao pobijediti da si pred kraj utakmice proslijedio loptu slobodnom saigraču umjesto da je pošalješ pored gola iz nemoguće situacije.
Ovo je u najvećoj mjeri krivnja Mclarena jer nisu jasno odredili prioritete i lupili šakom o sto i naredili šta se mora bez pogovora odraditi.
Da li je tu neka kluzula u ugovoru koju su morali staviti u ugovor da bi Piastrija "ukrali" od Alpinea ili se toliko slijepo drže svojih "real racer, no No 1 driver" filozofije koju su svi ostali odbacili ako ne na početku sezone onda bar pred kraj kada je matematika jasna ne znam, ali je činjenica da je Piastri svojim potezom izbio ekipi hrpu bodova jer je stavio sebe ispred interesa tima.
Znam da se nekim neće svidjeti ovakav pogled na stvari ali to su jednostavno činjenice i obojica voze za isti tim i interesi tima koji ih plaća bi trebao biti ispred lične sujete.
I Max bi imao jednu titulu manje da nije imao Pereza kao "ministra odbrane" u ne tako davnoj prošlosti.
Međusobno "podmetanje nogu" timskih kolega nikada nije izašlo na dobro i u najboljem slučaju uništi atmosferu u timu, a znala su se i prvenstva gubiti zbog toga.
O tome se može razmišljati sledeće godine, ove godine je Lando bio bolji, u mnogo boljoj je poziciji za osvajanje prvenstva i jednostavno ga moraju staviti na prvo mjesto do kraja sezone.
To je ako žele da imaju ikakvu šansu za osvajanje vozačke titule, ako ne onda nisu ni zaslužili bolje.
Lando ove godine ima bolji skor 14-2 u kvalifikacijama i 10-6 u trkama u odnosu na Piastrija.
Ne znam samo otkud ljudima taj utisak da je Piastri dosta bolji vozač od Norrisa.
Jeste da mu je ovo druga sezona u F1, ali i Norrisu je šesta, nije ni on nekakav mega veteran, a i samo je dvije godine stariji od Piastrija.
BTW iza je Rosberg malo bocnuo Browna i nije mu bilo svejedno,tako da bit ce tu internog razgovora!
Za početak, Piastri je rekao poslije kvalifikacija "We'll be racing. I want to win".
Lando je kiselo odgovarao na pitanja na presici nakon utrke kad su ga bocnuli pitanjem ima li pomoć od tima i Piastrija.
volegradele danas je Stella na svim mogućim društvenim mrežama pjevao hvalospjeve kako će se provesti veliki razgovori i kako razmišljaju o uvođenju team ordersa.
S druge strane, Will Buxton kojeg u zadnje vrijeme stvarno ne volim je imao odličan rant u Post-race showu, dio samo gdje si je baš dao oduška
A da ne komentiram njegovo kolutanje očima kad je Zag Clown rekao "We have two number 1 drivers".
Zašto je Piastri veći kapacitet od Landa?
Isključivo zato što je hladniji.
Dobro ljudi što vi radite sa životom, jel pratite zakulisne igre
Šalim se.