nastavlja se rast.. mislim da ovi iz Liberty Media guraju to u dobrom smjeru za sada
nastavlja se rast.. mislim da ovi iz Liberty Media guraju to u dobrom smjeru za sada
Bi li Mercedes osvojio 8 naslova bez Hamiltona? Najvjerovatnije ne bi.
Ovdje se ne slažem nikako, 90 posto vozača na gridu bi po meni isto napravilo sa Mercedesom kakav je bio.
kad bi tome tako bilo, onda bi mercedes redovno imao 1-2 a ne da drugi vozač završi negdje duboko... ali da bi dosta drugih vozača to moglo, moglo bi :)
onda bi mercedes redovno imao 1-2 a ne da drugi vozač završi negdje duboko... ali da bi dosta drugih vozača to moglo, moglo bi :)
Napisao sam 90 posto, ne 100 posto. Poznato je da je Bottas imao problema i sa obilaženjem puno sporijih bolida, loše startao itd. itd. Russell je sve rekao kad je PRVI put sjeo u Mercedes, nema se tu što pričati kad je jasno ko dan.
onda bi mercedes redovno imao 1-2 a ne da drugi vozač završi negdje duboko... ali da bi dosta drugih vozača to moglo, moglo bi :)
Napisao sam 90 posto, ne 100 posto. Poznato je da je Bottas imao problema i sa obilaženjem puno sporijih bolida, loše startao itd. itd. Russell je sve rekao kad je PRVI put sjeo u Mercedes, nema se tu što pričati kad je jasno ko dan.
Ali to nije samo i jedino do Bottasa. Bolid Mercedesa je bio konstruiran sa idejom da su prvi i da voze sa čistim zrakom, hence imaju 100% iskoristiv aerodinamični grip.
I Hamilton je imao problema (ne toliko kao Botas naravno) na sporijim stazama prestizati druge bolide (osim pred kraj, kada su mu dali motor sa valjda 70-80 konja više od svih drugih)
Ferrari predstavio F1-75
agresivno izgleda. oštar nos, kombinacija crne i crvene i zanimljiv zadnji kraj sa sidepodovima i “rupom” između ruba i sredine.
jedva čekam da ga vidim na stazi.
i drago mi je što su pravi bolid predstavili a ne samo obojanu repliku.
ovo mi je možda i najbolja promjena
I izgleda treća filozofija za sidepod? Nije ko AM, a ni usko ko McLaren. Prednje krilo zanimljivo.
Alpine has announced that former Aston Martin boss Otmar Szafnauer will join the team as its new principal, as part of a wider management reshuffle. To je bilo očekivano.
onda bi mercedes redovno imao 1-2 a ne da drugi vozač završi negdje duboko... ali da bi dosta drugih vozača to moglo, moglo bi :)
Napisao sam 90 posto, ne 100 posto. Poznato je da je Bottas imao problema i sa obilaženjem puno sporijih bolida, loše startao itd. itd. Russell je sve rekao kad je PRVI put sjeo u Mercedes, nema se tu što pričati kad je jasno ko dan.
A mick i nikita? a našlo bi ih se još :) i to je onda više od 10% :)
Mercedes bome unikatan vise od svih do sada, ocekivano s obzirom na iskustvo, ali opet...
Predstavljanje bolida teski proljev, ne znam jel itko slusao Totoa i njihovo hvalisanje kako zaposljavaju "manjine". Ili kako je 2021 bila najbolja sezona ikada u F1.
A problem oko zapošljavanja manjina ili isticanja istog je u čemu točno?
Merc je jedino pokazao junior program i mlade vozače, rasnu i spolnu jednakost, što je za svaku pohvalu.
A što se tiče iskustva - ne kužim komentar. Možda si propustio primjetiti da su od momčadi na gridu mnogi duže u F1 od Merca, a samim tim imaju i puno više iskustva.
I da, 2021 sezona je bila jedna od najboljih, ako ne i najbolja i najneizvjesnija sezona ikad. Gledam F1 od osamdesetih i rijetko kad smo imali tako neizvjesnu borbu do samog kraja i toliko događanja tijekom sezone.
Možda bi se trebao fokusirati na pozitivu umjesto na hejtanje protiv Hamiltona i Merca.
A problem oko zapošljavanja manjina ili isticanja istog je u čemu točno?
Doslovce si promasio poantu aposlutno cijele poruke, citaj dok ne shvatis. Na zadnju recenicu nemam rijeci.
Mislim da bi puno bolje izgledao black livery na novom mercu, nego ovaj sivi.
A što se tiče iskustva - ne kužim komentar. Možda si propustio primjetiti da su od momčadi na gridu mnogi duže u F1 od Merca, a samim tim imaju i puno više iskustva.
A baš si se prosuo sa ovim podcrtanim... Ako ćemo gledati kroz "povijest" Mercedes-BrawnGP-Honda-BAR-Tyrell možemo reći da spada u starije ekipe... :)
5 dana do Barcelone.
Nekako ne vjerujem da će se mijenjati sidepod design koji će biti vidljiv tamo (ne na press releasu). Malo je skupo imati 2 različite šasije sa različitim razmještajem elementa ne? Vjerujem da bi mogli vidjeti različite prednje i stražnje spojlere. Sumnjam da bi se mijenjali ovjesi (push vs pull), jer i to treba mijenjati šasiju ne?
5 dana do Barcelone.
Nekako ne vjerujem da će se mijenjati sidepod design koji će biti vidljiv tamo (ne na press releasu). Malo je skupo imati 2 različite šasije sa različitim razmještajem elementa ne? Vjerujem da bi mogli vidjeti različite prednje i stražnje spojlere. Sumnjam da bi se mijenjali ovjesi (push vs pull), jer i to treba mijenjati šasiju ne?
Vjerujem da ce biti "skrivenih" aduta, podnica najvise nekako pogotovo kod Red Bulla i Astona. Prednje i straznje krilo su uglavnom po "pravilima", nosevi su jasni. Ostaju podnice i sidepodovi. Kod vecine nece vjerovatno biti velikih promjena. Ali samo za podnicu treba stotine sati izrade.
Ali zato sam napisao da je Mercedes zanimljiv jer mi se cini da su najmanje promjenili tijelo u odnosu na 2021. Usisi su prilicno slicni, kao i ostatak tijela. Sto znaci da je najveci razvitak u podnici i tu mislim da je Mercedes napravio odlican posao. Cekam strucniju analizu, ali od ovoga sto vidim, imat ce najjaci adut u Venturi efektu s tim bocnim podnim usisima.
Pa ako gledas tko je od koga kad kupio momcad, onda su svi od pocetka u F1. Ali ako gledas koliko je dugo pod ovim imenom kao konstruktor, onda je cak i RB duze od Merca (2005a vs 2010a).
Ferrari od 1950e
McLaren od 1966e
Williams od 1978e
A Merc je bio 54-55 , pa se povukao sa svih natjecanja, da bi tek od 94e pod imenom Ilmor krenuo samo sa isporukom motora, sve do 2010e kad kupuje Brawn. I cak ako uzmes i taj period od 94e, a ne bi se trebao racunati jer su radili samo motor, je krace od gore navedenih. Znacajno krace.
Pa ako gledas tko je od koga kad kupio momcad, onda su svi od pocetka u F1. Ali ako gledas koliko je dugo pod ovim imenom kao konstruktor, onda je cak i RB duze od Merca (2005a vs 2010a).
Ferrari od 1950e
McLaren od 1966e
Williams od 1978e
A Merc je bio 54-55 , pa se povukao sa svih natjecanja, da bi tek od 94e pod imenom Ilmor krenuo samo sa isporukom motora, sve do 2010e kad kupuje Brawn. I cak ako uzmes i taj period od 94e, a ne bi se trebao racunati jer su radili samo motor, je krace od gore navedenih. Znacajno krace.
motor... a know-how koji su dobili od honde preko Brawna kada je u bolid rađen za skroz drugi motor u dva tjedna složen pobjednički bolid je po tebi ništa? Nije da su kupili neku momčad sa začelja pa "krenuli od nule" tako da se taj dio sa šasijom ne može zanemariti...
Ferrari najljepši. Ali opet je sve upitno. Snaga motora u odnosu na Merđu i Hondu, koliko je dobra aerodinamika, koliko se jedu gume prilikom jednog stinta....
Zanimljivo je što postoje različita tehnička rješenja za određene dijelove bolida. Jedva čekam novu sezonu.
Od promjena u pravilima zanimljvo je da više vozači neće trebati startati na gumama na kojima su odvozili Q2. Odnosno mogu birati gume za start neovisno o raspletu u klavifikacijama
Šta je rekao, zaboravio sam nešto?
Šta je rekao, zaboravio sam nešto?
"rekao", čovjek skoro pobjedio u prvoj utrci koju je vozio za Mercedes.
A ko brani ostalim timovima da pobijede "placljivka"?
A ko brani ostalim timovima da pobijede "placljivka"?
to što nisu tako dobri kao Mercedes...
Samo me zanima tko će vam biti kriv, odnosno prema kome ćete usmjeravati mržnju ako ove godine Mercedes bude imao bolji bolid od ostatka grida?
Argumenti da je Mercedes ranije počeo razvoj ili da FIA pogoduje Mercedesu i slične gluposti baš i nećete moći koristiti s obzirom da svi timovi imaju jednaku startnu poziciju, a dodatno je Merc imao najvise restrikcija s obzirom da je zavrsio osvojio konstruktorski naslov prosle godine.
Samo me zanima tko će vam biti kriv, odnosno prema kome ćete usmjeravati mržnju ako ove godine Mercedes bude imao bolji bolid od ostatka grida?
Argumenti da je Mercedes ranije počeo razvoj ili da FIA pogoduje Mercedesu i slične gluposti baš i nećete moći koristiti s obzirom da svi timovi imaju jednaku startnu poziciju, a dodatno je Merc imao najvise restrikcija s obzirom da je zavrsio osvojio konstruktorski naslov prosle godine.
Opet krivo gledas.
Mercedes ima najvise prednosti u podrucju motora. Prosle godine 4(!) ekipe su koristile njihove motore, dakle x2 kilometraze od Ferrarija i Honde npr. ili x4 od Alpine. Sto se aerodinamike tice, Mercedes je tu bio prilicno jak, a s obzirom da su isli na snagu ostali dio 2021. vjerujem da ce im bolid biti i vise nego konkurentan. Gledaj cijelu sliku.
Imaju najjaci motor, 7x prvaka, jednu od najjacih razvojnih ekipa, kao i 7 godina najveceg budzeta iza sebe (nema nista preko noci, ni gore ni dolje).
A do sada su ga svi pustali?