Kutak za ljubitelje Formule 1 izdvojena tema

poruka: 28.975
|
čitano: 3.253.621
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Valentin17 kaže...
ivanoile kaže...

Bi li Mercedes osvojio 8 naslova bez Hamiltona? Najvjerovatnije ne bi.

 

Ovdje se ne slažem nikako, 90 posto vozača na gridu bi po meni isto napravilo sa Mercedesom kakav je bio.

 kad bi tome tako bilo, onda bi mercedes redovno imao 1-2 a ne da drugi vozač završi negdje duboko... ali da bi dosta drugih vozača to moglo, moglo bi :)

13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Gnjavator kaže...

onda bi mercedes redovno imao 1-2 a ne da drugi vozač završi negdje duboko... ali da bi dosta drugih vozača to moglo, moglo bi :)

Napisao sam 90 posto, ne 100 posto. Poznato je da je Bottas imao problema i sa obilaženjem puno sporijih bolida, loše startao itd. itd. Russell je sve rekao kad je PRVI put sjeo u Mercedes, nema se tu što pričati kad je jasno ko dan.

No Fear. No Excuses. No Limits. :D
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.2.2022 14:51 (Valentin17).
16 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Valentin17 kaže...
Gnjavator kaže...

onda bi mercedes redovno imao 1-2 a ne da drugi vozač završi negdje duboko... ali da bi dosta drugih vozača to moglo, moglo bi :)

Napisao sam 90 posto, ne 100 posto. Poznato je da je Bottas imao problema i sa obilaženjem puno sporijih bolida, loše startao itd. itd. Russell je sve rekao kad je PRVI put sjeo u Mercedes, nema se tu što pričati kad je jasno ko dan.

Ali to nije samo i jedino do Bottasa. Bolid Mercedesa je bio konstruiran sa idejom da su prvi i da voze sa čistim zrakom, hence imaju 100% iskoristiv aerodinamični grip.
I Hamilton je imao problema (ne toliko kao Botas naravno) na sporijim stazama prestizati druge bolide (osim pred kraj, kada su mu dali motor sa valjda 70-80 konja više od svih drugih)

To live is to suffer, to survive is to find some meaning in the suffering. Friedrich Nietzsche
Poruka je uređivana zadnji put pet 18.2.2022 10:28 (gkelekov).
14 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Ferrari predstavio F1-75

 

  1.  agresivno izgleda. oštar nos, kombinacija crne i crvene i zanimljiv zadnji kraj sa sidepodovima i “rupom” između ruba i sredine.


    jedva čekam da ga vidim na stazi.


    i drago mi je što su pravi bolid predstavili a ne samo obojanu repliku.

     

    ovo mi je možda i najbolja promjena 

SAMSUNG NOTE 10+
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.2.2022 16:15 (pasko).
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

I izgleda treća filozofija za sidepod? Nije ko AM, a ni usko ko McLaren. Prednje krilo zanimljivo. 

 

Alpine has announced that former Aston Martin boss Otmar Szafnauer will join the team as its new principal, as part of a wider management reshuffle. To je bilo očekivano. 

 

In vino veritas
14 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1
Ode mikey
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Valentin17 kaže...
Gnjavator kaže...

onda bi mercedes redovno imao 1-2 a ne da drugi vozač završi negdje duboko... ali da bi dosta drugih vozača to moglo, moglo bi :)

Napisao sam 90 posto, ne 100 posto. Poznato je da je Bottas imao problema i sa obilaženjem puno sporijih bolida, loše startao itd. itd. Russell je sve rekao kad je PRVI put sjeo u Mercedes, nema se tu što pričati kad je jasno ko dan.

 A mick i nikita? a našlo bi ih se još :) i to je onda više od 10% :)

11 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Ferrari mi je do sada najljepsi bolid, doduse mogli su se malo vise potruditi oko trkacih kombinezona.

Iskreno se nadam da su napravili konkurentan bolid i da ce Sainz i Leclerc biti u utrci za postolja.

Ako sam dobro shvatio od do sada predstavljenih bolida jedino RB i Haas nisu pokazali "prave" aute. Ta praksa je stvarno losa i trebalo bi ju ukinuti. Naravno, razvoj ide dalje, ali bi barem trebao biti predstavljen auto koji je aktualan u tom trenutku, ne "maketa" koja sluzi za promociju liverya.
13 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Mercedes  bome unikatan vise od svih do sada, ocekivano s obzirom na iskustvo, ali opet...

 

 

Predstavljanje bolida teski proljev, ne znam jel itko slusao Totoa i njihovo hvalisanje kako zaposljavaju "manjine". Ili kako je 2021 bila najbolja sezona ikada u F1.

Di2 & EPS FTW!
11 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

A problem oko zapošljavanja manjina ili isticanja istog je u čemu točno?

 

Merc je jedino pokazao junior program i mlade vozače, rasnu  i spolnu jednakost, što je za svaku pohvalu.

 

A što se tiče iskustva - ne kužim komentar. Možda si propustio primjetiti da su od momčadi na gridu mnogi duže u F1 od Merca, a samim tim imaju i puno više iskustva.

 

I da, 2021 sezona je bila jedna od najboljih, ako ne i najbolja i najneizvjesnija sezona ikad. Gledam F1 od osamdesetih i rijetko kad smo imali tako neizvjesnu borbu do samog kraja i toliko događanja tijekom sezone.

 

Možda bi se trebao fokusirati na pozitivu umjesto na hejtanje protiv Hamiltona i Merca.

13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Maddog_HR kaže...

A problem oko zapošljavanja manjina ili isticanja istog je u čemu točno?

Doslovce si promasio poantu aposlutno cijele poruke, citaj dok ne shvatis. Na zadnju recenicu nemam rijeci.

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Mislim da bi puno bolje izgledao black livery na novom mercu, nego ovaj sivi.

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Maddog_HR kaže...
 

A što se tiče iskustva - ne kužim komentar. Možda si propustio primjetiti da su od momčadi na gridu mnogi duže u F1 od Merca, a samim tim imaju i puno više iskustva.

 

 

A baš si se prosuo sa ovim podcrtanim... Ako ćemo gledati kroz "povijest" Mercedes-BrawnGP-Honda-BAR-Tyrell možemo reći da spada u starije ekipe... :)

15 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

5 dana do Barcelone. 

Nekako ne vjerujem da će se mijenjati sidepod design koji će biti vidljiv tamo (ne na press releasu). Malo je skupo imati 2 različite šasije sa različitim razmještajem elementa ne? Vjerujem da bi mogli vidjeti različite prednje i stražnje spojlere. Sumnjam da bi se mijenjali ovjesi (push vs pull), jer i to treba mijenjati šasiju ne? 

In vino veritas
Poruka je uređivana zadnji put pet 18.2.2022 14:18 (GranDaddo).
13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
GranDaddo kaže...

5 dana do Barcelone. 

Nekako ne vjerujem da će se mijenjati sidepod design koji će biti vidljiv tamo (ne na press releasu). Malo je skupo imati 2 različite šasije sa različitim razmještajem elementa ne? Vjerujem da bi mogli vidjeti različite prednje i stražnje spojlere. Sumnjam da bi se mijenjali ovjesi (push vs pull), jer i to treba mijenjati šasiju ne? 

 Vjerujem da ce biti "skrivenih" aduta, podnica najvise nekako pogotovo kod Red Bulla i Astona. Prednje i straznje krilo su uglavnom po "pravilima", nosevi su jasni. Ostaju podnice i sidepodovi. Kod vecine nece vjerovatno biti velikih promjena. Ali samo za podnicu treba stotine sati izrade.

 

Ali zato sam napisao da je Mercedes zanimljiv jer mi se cini da su najmanje promjenili tijelo u odnosu na 2021. Usisi su prilicno slicni, kao i ostatak tijela. Sto znaci da je najveci razvitak u podnici i tu mislim da je Mercedes napravio odlican posao. Cekam strucniju analizu, ali od ovoga sto vidim, imat ce najjaci adut u Venturi efektu s tim bocnim podnim usisima.

Di2 & EPS FTW!
11 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1

Pa ako gledas tko je od koga kad kupio momcad, onda su svi od pocetka u F1. Ali ako gledas koliko je dugo pod ovim imenom kao konstruktor, onda je cak i RB duze od Merca (2005a vs 2010a).

 

Ferrari od 1950e

McLaren od 1966e

Williams od 1978e

 

A Merc je bio 54-55 , pa se povukao sa svih natjecanja, da bi tek od 94e pod imenom Ilmor krenuo samo sa isporukom motora, sve do 2010e kad kupuje Brawn. I cak ako uzmes i taj period od 94e, a ne bi se trebao racunati jer su radili samo motor, je krace od gore navedenih. Znacajno krace.

Poruka je uređivana zadnji put pet 18.2.2022 14:38 (Maddog_HR).
15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Maddog_HR kaže...

Pa ako gledas tko je od koga kad kupio momcad, onda su svi od pocetka u F1. Ali ako gledas koliko je dugo pod ovim imenom kao konstruktor, onda je cak i RB duze od Merca (2005a vs 2010a).

 

Ferrari od 1950e

McLaren od 1966e

Williams od 1978e

 

A Merc je bio 54-55 , pa se povukao sa svih natjecanja, da bi tek od 94e pod imenom Ilmor krenuo samo sa isporukom motora, sve do 2010e kad kupuje Brawn. I cak ako uzmes i taj period od 94e, a ne bi se trebao racunati jer su radili samo motor, je krace od gore navedenih. Znacajno krace.

 motor... a know-how koji su dobili od honde preko Brawna kada je u bolid rađen za skroz drugi motor u dva tjedna složen pobjednički bolid je po tebi ništa? Nije da su kupili neku momčad sa začelja pa "krenuli od nule" tako da se taj dio sa šasijom ne može zanemariti...

16 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Ferrari najljepši. Ali opet je sve upitno. Snaga motora u odnosu na Merđu i Hondu, koliko je dobra aerodinamika, koliko se jedu gume prilikom jednog stinta....

6 godina
online
Kutak za ljubitelje Formule 1

Zanimljivo je što postoje različita tehnička rješenja za određene dijelove bolida. Jedva čekam novu sezonu. 

12 godina
odjavljen
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Od promjena u pravilima zanimljvo je da više vozači neće trebati startati na gumama na kojima su odvozili Q2. Odnosno mogu birati gume za start neovisno o raspletu u klavifikacijama

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Valentin17 kaže...
* * * Russell je sve rekao kad je PRVI put sjeo u Mercedes, nema se tu što pričati kad je jasno ko dan.

Šta je rekao, zaboravio sam nešto? 

8 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Rekao je to da je zabranjeno pobjediti placljivka hamiltona cak i ako si brzi. Rjesi se to u boksu na dva ili vise puta. :D
Hardware: the parts of a computer that can be kicked.
13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Envy kaže...

Šta je rekao, zaboravio sam nešto? 

"rekao", čovjek skoro pobjedio u prvoj utrci koju je vozio za Mercedes. 

No Fear. No Excuses. No Limits. :D
Poruka je uređivana zadnji put ned 20.2.2022 19:30 (Valentin17).
5 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
deepshitcro kaže...
Rekao je to da je zabranjeno pobjediti placljivka hamiltona cak i ako si brzi. Rjesi se to u boksu na dva ili vise puta. :D

 
A ko brani ostalim timovima da pobijede "placljivka"?

15 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Posmatrač kaže...
deepshitcro kaže...
Rekao je to da je zabranjeno pobjediti placljivka hamiltona cak i ako si brzi. Rjesi se to u boksu na dva ili vise puta. :D

 
A ko brani ostalim timovima da pobijede "placljivka"?

 to što nisu tako dobri kao Mercedes...

11 godina
offline
Kutak za ljubitelje Formule 1

Samo me zanima tko će vam biti kriv, odnosno prema kome ćete usmjeravati mržnju ako ove godine Mercedes bude imao bolji bolid od ostatka grida?

 

Argumenti da je Mercedes ranije počeo razvoj ili da FIA pogoduje Mercedesu i slične gluposti baš i nećete moći koristiti s obzirom da svi timovi imaju jednaku startnu poziciju, a dodatno je Merc imao najvise restrikcija s obzirom da je zavrsio osvojio konstruktorski naslov prosle godine.

13 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Maddog_HR kaže...

Samo me zanima tko će vam biti kriv, odnosno prema kome ćete usmjeravati mržnju ako ove godine Mercedes bude imao bolji bolid od ostatka grida?

 

Argumenti da je Mercedes ranije počeo razvoj ili da FIA pogoduje Mercedesu i slične gluposti baš i nećete moći koristiti s obzirom da svi timovi imaju jednaku startnu poziciju, a dodatno je Merc imao najvise restrikcija s obzirom da je zavrsio osvojio konstruktorski naslov prosle godine.

Opet krivo gledas.

 

Mercedes ima najvise prednosti u podrucju motora. Prosle godine 4(!) ekipe su koristile njihove motore, dakle x2 kilometraze od Ferrarija i Honde npr. ili x4 od Alpine. Sto se aerodinamike tice, Mercedes je tu bio prilicno jak, a s obzirom da su isli na snagu ostali dio 2021. vjerujem da ce im bolid biti i vise nego konkurentan. Gledaj cijelu sliku.

 

Imaju najjaci motor, 7x prvaka, jednu od najjacih razvojnih ekipa, kao i 7 godina najveceg budzeta iza sebe (nema nista preko noci, ni gore ni dolje).

Di2 & EPS FTW!
8 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
Ove godine ako Ferrari bude konkurentan tu su jos dodatna dva vozaca koja nece hamiltona pustat kada zaplace preko radia, mozda se i ukaki u bolidu koji put. :D
Hardware: the parts of a computer that can be kicked.
5 godina
offline
Re: Kutak za ljubitelje Formule 1
deepshitcro kaže...
Ove godine ako Ferrari bude konkurentan tu su jos dodatna dva vozaca koja nece hamiltona pustat kada zaplace preko radia, mozda se i ukaki u bolidu koji put. :D

 A do sada su ga svi pustali? 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice