SSD drive pitanje

poruka: 10
|
čitano: 1.990
|
moderatori: pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
SSD drive pitanje

Ne znam dali je u dobrom podforumu tema, ako nije molim Admine da je prebace

Pošto sam laik za takve stvari pitat ću ovdje. Sada u kompu imam 2 harda, na jednom su win i instalirani programi a na drugom muzika filmovi itd.

E sada ako bi uzeo SSD disk i naravno na njega instaliram win, drivere i sve što moram dali postoji mogučnost da igre koje su instalirane na sada primarnom disku preselim na ssd bez da ih moram opet skidat s neta. Radi se o BC2 i battlefield 3..to je jedino što imam inst od igara i neda mi se opet skidat 11 gb. I kada ih instaliram opet dal ih mogu npr stavit na drugi disk a ne na ssd zbog smanjenja kapaciteta te iste igre pokretat kao s SSd-a? jer neka logika mi govori da će neke stvari instalirat na ovaj drugi disk a podatke za pokretanje igre na SSD u registri itd..

Hvala na bilo kakvoj info

LP

Moj PC  
0 0 hvala 0
18 godina
neaktivan
Re: SSD drive pitanje

to ti ovisi o konkretnoj igri koji mislis prebacivati. neke uopce ne rade tak prebacene, za neke treba registry kljuceve dodati i urediti, neke sve same naprave. neznam konkretno za ove igre, jer ih ne igram, ali u vecini slucajeva se relativno lako da srediti da igra proradi bez reinstalacije.

I lost one of my machines... I can ping it and everything, but I can't seem to find it in my apartment...
15 godina
neaktivan

Skini Acronis True Image Home i kloniraj sistemsku particiju ( prebacit će ti sve sa običnog harda na ssd )

15 godina
neaktivan

S tim programom moram sve klonirat il mogu izabrat samo ovo što mi treba? Jer nebi sve programe stavio..hrpa tog je i nepotrebna{#}

18 godina
ne komplicirati. Kloniraj sve pa onda brisi visak ;)
Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
SSD drive pitanje