Viking's Story
- poruka: 258
- |
- čitano: 69.762
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Ne znam zašto navaljujete na čovjeka. Neka postavi igru onda kad on misli da je spremna. Nije važno jel danas-sutra-prekosutra.
Ne znam zašto navaljujete na čovjeka. Neka postavi igru onda kad on misli da je spremna. Nije važno jel danas-sutra-prekosutra.
Je,imaš pravo!
I bolje da ispravlja bugove nego da napravi shit!
Ne znam zašto navaljujete na čovjeka. Neka postavi igru onda kad on misli da je spremna. Nije važno jel danas-sutra-prekosutra.
Slažem se! Akcija "Dajmo da dišu!"
Napreduje li igra?Jesi li blizu kraja?
Sporo (zato jer imam još neki projekt), ali napreduje. Evo kompletne liste što još treba dodati:
Leveli
Misije
7 Tornjeva
Par creep-ova
Zvučni efekti
Jedino što je malo teže su misije. Na tome sam danas počeo raditi. Ne brinite se, igrica kad izađe će biti na maksimumu igrivosti :D
1- Zaista ne znam kada ću biti zazbilja gotov, jer mi uvijek nešto iskrsne. Tako i ovaj tjedan- idem na put. Jedino što je sigurno je to da ćete minimalno morati čekati 1, a maksimalno 2 tjedna (ne mislim na probnu verziju).
2. Da, dat ću probnu verziju, pa ako vam se nešto ne bude svidjelo (to jest, većini ljudi), ja ću to prepraviti.
Dva savjeta:
a) ne postavljaj rokove napamet ;-) Nikad se ne ostvare, a ljudi imaju nezgodnu narav da pamte lose stvari. Samo za disclaimer, ovo je dobrocudan savjet iz iskustva, ne spotanje.
b) rekao si da si na sourceforge postavio source i licencirao igru na opensource (GPL/LGPL/BSD) licencu. Zapisi link projekta u signature tako da netko zainteresiran moze odmah pronaci projekt, downloadati ga, a eventualno cak i popraviti pokoji bug i poslati ti diff patch. Blog je OK fora, ali programeri hoce kod ;-) (po mogucnosti sa makefileom :-))
Iako to ljudi jos ne razumiju, opensource najvise koristi projektu - ima mladih programera pun internet koji ce ti rado pomoc ovako ili onako.
Nisam ja ništa rekao . Još je nisam stavio. A promijenio sam i plan- stavit ću je na Google Code, zato jer mi je SourceForge nepotreban za prvu igricu. E,da, usput, C.Q.S. je gotov (crappy quest system)!
Da, samo što taj drugi projekt nije videoigra, već jedna web-stranica.
već objavljujem tutoriale na svom blog-u , a stranica je o anime-ima.
A promijenio sam i plan- stavit ću je na Google Code, zato jer mi je SourceForge nepotreban za prvu igricu.
Dobar izbor, Sourceforge je nakon updatea postao smece na kvadrat. Shell access je zakompliciran do zla boga, web izgleda kao da se bave prodajom seksualnih pomagala, a SVN je spor za ubit se.
Ja selim svoj projekt na google code, cim pronadjem dobar besplatni web hosting.
http://www.box.net/shared/yvmdbcm3ze
90% je gotova igrica, tako da se ne čudite zbog nedostatka sadržaja.
Da biste izašli iz karte, pritisnite bilo koju tipku. Za pauziranje pritisnite "P", a za prikazivanje healtha "H". Što još za reći? Oh,da, malo će vas zaje****** prikaz zlata, to treba popraviti.
Možete učiti po tome, no ako ćete koristiti moj kod, ili gui, (ako uspijete razumijeti kod ) molim vas da navedete čije je.
Morate imati instaliran Python i Pygame.
Evo vam i *.exe ako vam se neda instalirat Python+Pygame. Pokrenite "Vikings-Story.exe".
Skinuo sam kompajliranu verziju.
Imam problema (osim sto ne kuzim koliko para imam i sta mogu a sta nemogu kupit)
1 - slika
2 - nakon lvl2 dobijam poruku (iz log-a):
Traceback (most recent call last):
File "Vikings-Story.py", line 529, in <module>
File "Vikings-Story.py", line 461, in MainLoop
File "Vikings-Story.py", line 461, in MainLoop
File "Vikings-Story.py", line 348, in MainLoop
AttributeError: 'int' object has no attribute 'order'
Inace, cestitam. Pogotovo kad se uzmu u obzir tvoje godine. Nastavi tako!
Skinuo sam kompajliranu verziju.
Imam problema (osim sto ne kuzim koliko para imam i sta mogu a sta nemogu kupit)
1 - slika
2 - nakon lvl2 dobijam poruku (iz log-a):
Traceback (most recent call last):
File "Vikings-Story.py", line 529, in <module>
File "Vikings-Story.py", line 461, in MainLoop
File "Vikings-Story.py", line 461, in MainLoop
File "Vikings-Story.py", line 348, in MainLoop
AttributeError: 'int' object has no attribute 'order'
Inace, cestitam. Pogotovo kad se uzmu u obzir tvoje godine. Nastavi tako!
1. Znam, to je bug kojeg ću brzo maknuti.
2. To je zato što imaju samo 2 levela
Hola.
Evo probao sam i ja source verziju na Ubuntu 8.10, python 2.5 i pygame. Puca mi kad pickle pokusava otpakirati string iz level0.map.
Stacktrace:
Traceback (most recent call last):
File "engine.py", line 528, in <module>
game= Main((800,600),"Viking's story",None)
File "engine.py", line 246, in __init__
self.levels[0] = GetLevel("level0.map")
File "engine.py", line 81, in __init__
self.main = pickle.load(file)
File "/usr/lib/python2.5/pickle.py", line 1370, in load
return Unpickler(file).load()
File "/usr/lib/python2.5/pickle.py", line 858, in load
dispatch[key](self)
File "/usr/lib/python2.5/pickle.py", line 966, in load_string
raise ValueError, "insecure string pickle"
ValueError: insecure string pickle
...
...
Few minutes later...
...
...
Da ne budem samo kritican, pitao sam se zasto bi pickle pucao pa mi je palo na pamet jednostavno rijesenje koje se pokazalo ispravno: ne svidjaju mu se windows \r\n line breakeri.
Izvrsio sam dos2unix na svim fileovima u 'levels' direktoriju i onda je poceo pucati na drugoj greski: nije mogao naci neki .PNG file. Ovo je jednostavno: u windowsima casing nema nikakve veze, ali u svakom drugom sistemu ima. world.PNG nije isti file kao world.png. Popravio sam sa sedom engine.py i creeps.py da uvijek referenciraju lowercase png i renameao sve uppercase PNG fileove u lowercase. Morao sam napraviti isto i za TTF font (koji je postao ttf).
Nakon toga radi ko grom.
Jedan gameplay problem: ako vec zelis prenositi novce iz staze u stazu, daj playeru na pocetku druge staze makar dovoljno novaca za jednog strelicara :-D Nisam mogao nista izgraditi i neslavno sam zavrsio :-D
Jedan prijedlog: nemoj serijalizirati objekte kao mape, nego napravi neki ASCII builder, tako da mapu mozes definirati obicnim ASCII crtanjem. Tako bis mogao vrlo brzo ispucati puno mapa vani. Primjerice map file bi ti mogao izgledati ovako:
0000x0000
0000x0000
0xxxxx000
0x0000000
0xxxxxxxx
000000000
gdje Xevi oznacavaju putanju.
Good luck, dobro izgleda, odlicna mjuza na prvoj stazi :-)
HOCEMO PARTICLE EFEKTE!!!!
OK, prihvatit ću ovo "0xxx0"...
Ovo za pare je takvo zato jer mi je to služilo za testiranje.
A gameplay mjuza će bit ona iz Level 1, ona iz Lv2 mi je previše glasna.
Dodat ću i zvučne efekte.
A zar nemaju već particle efekti? (ona krv koja ide) Dodat ću i particle efekte čarolijama (npr, ako je čarolija freeze, ići će mali particle-ovi sa slikom snowflake.png).
zasto mi iako ne poubijam svu gamad u igri prede u 2lev.i tako iz drugog isto mi prede igru zasto nema ono tipa game over tak nesto
zasto mi iako ne poubijam svu gamad u igri prede u 2lev.i tako iz drugog isto mi prede igru zasto nema ono tipa game over tak nesto
Pa rekao sam da se ne čudite zbog nedostatka sadržaja. Inače, u igrici neće biti win-lose system, nego ćete gubiti ljude za svako čudovište koje prođe. Dobivat ćete ljude na bonus misijama.
e i nece da mi kupi iako imam para one ispod onih strijelaca kula sta su vec jel to isto zato sto jos nije stavljeno il
u današnje vrijeme ljudi sve manje čitaju tekst poslije linka za download....
Napisao sam da će vas možda zaje***** ispis zlata, zato jer ga nisam mijenjao od početka rada na igrici.
A zar nemaju već particle efekti? (ona krv koja ide) Dodat ću i particle efekte čarolijama (npr, ako je čarolija freeze, ići će mali particle-ovi sa slikom snowflake.png).
MOAR! WE WANT MOAR PARTIKL IFEKTS!!!!
Btw mislim da bis trebao privatiti prvo konzistenciju u imenovanju fileova. Sve lowercase, odvajaj sa underscoreom. To je dobar rule of the thumb.
A zar nemaju već particle efekti? (ona krv koja ide) Dodat ću i particle efekte čarolijama (npr, ako je čarolija freeze, ići će mali particle-ovi sa slikom snowflake.png).
MOAR! WE WANT MOAR PARTIKL IFEKTS!!!!
Može, ako imaš prijedlog/e.
Meni jedino napamet padaju čarolije.... doduše, mogao bi i stavit efekte za mouse trail (ako je strelica, a ne ruka)
Ne na misha, to je spamming, vise nervira nego sto je ugodan.
Napravi tornjeve sa topovima, pa stavi smoke particle. Dodaj opciju da playeri ne placaju samo tornjeve, nego da mogu kupiti buffove (vremenski limitirane upgradeove), pa onda mozes buffati toranj da ispucava vatrene strijele, ili vatrene kugle.
Znam da ti feature creepam po igri, sorry :-D
Ali bilo bi ful zabavno da zapravo imas mali broj gradjevina, a velik broj buffova koje mozes baciti na njih - trazi malo drugacije planiranje i strategije. Pogotovu ako buffovi ostavljaju efekte, ie. zapaljeni mob gubi health polako, freezani mob se sporije krece, etc etc etc...
Ako ti se stvarno polira igra, imam odlican savjet: nabavi Peggle ili skoro bilo koju Popcap igru. Tamo sve vrvi od bljestila i vizuelnih efekata koji igri daju dojam da je 'ziva'... probaj pratiti sto se tocno sve desava na ekranu, pa ces dobiti ideje gdje se sve mogu particlei ubaciti :-D
ok. Samo,napravit ću da se particle-efekti mogu i isključiti, jer frend ima je**** spor laptop.
Što reći nego da igrica lijepo napreduje
Upotrijebio sam particle efekte u 2 slučaja: u ubijanju nakaza (broj, npr "+12", ide gore) i u čarolijama.
Quest system je usavršen - mogu se prihvatiti i odbiti questovi. Treba dodati još prikaz i status quest-a
Sve u svemu, polako napreduje, ali dobro.