Molim za pomoć, jer nisam siguran kako i što dalje..
U 11.mjesecu 2011 sam se prebacio na Optimu (tel, internet i IPTV) sa T-coma, ali na T comovoj liniji.Fora je što do O3+ više ne možeš ni doći na njihovim stranicama..samo do O3
Prekapcanje interneta je trajalo 15 dana uz 3-4 dolaska Tcomovih tehnicara.
Za IPTV jos gore, ali je proradilo, ali kako....
Internet (2MB, flat po ugovoru, ..papak iz prodaje mi je rekao da ce se vjerovatno moci platiti veca brzina, ja pisao i zvao i kazu mi "nema mogucnosti"-friska figa),a malo malo brzina pada na cca 10% (0,2-0,6 MB)!!
IPTV- Katastrofa, ne prođe dan a da nema jačeg stajanja slike (često i tona), trzanja, kockanja, fale dijelovi slike ili bude crna pri prebacivanju.
Prvo su mi dali Albis STB i falilo mi je pola titlova, pa zamijenili sa nekom prastarom kantom (telys, mislim).Sada su samo titlovi u redu..sve ostalo isto ili lošije.
Dolazili Tcom serviseri mjeriti liniju i čovjek mi kaže da komotno mogu imati 4 MB i MaxTv, dolazila Optima i kažu da je snjihove strane sve OK, ali pošto je linija Tcomova da će ponovno tražiti od Tcoma mjerenja i intervenciju.Napominjem da Optima sa Tcomom ima ugovor po kojem Tcom ima 48 sati za riješavanje problema, aobično je odogovor nakon 48 sati "problem u riješavanju".
Zovem SKZ Optime svakih nekoliko dana, pišem, šalju požurnice, ali OptiTV jednostavno NE RADI KAKO TREBA.
Potpisao sam ugovor na dvije godine za sve tri usluge i sada ga hoću raskinuti (nakon cca 5 mjeseci problema).Da li da zovem inspektorat, potrošač, koga li?
Ima li netko sličnih iskustava?
Svaki savjet je dobrodošao
Hvala