Starcraft 2

poruka: 4.260
|
čitano: 729.778
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
naxeem kaže...
Zaigraj ti malo Total War (to je nježno za ove koji prelaze sa Starcrafta i sl.), Panzer Generalse, Hearts of Iron, Civilization, Sins of Solar Empire i sl. prave strategije, gdje čovjek treba upotrijebiti i mozak pored prstiju. Nemoj se uvrijediti, ali to je stvarnost.

Što se Starcrafta tiče, za razliku od tebe, pogledao sam više pro mečeva Starcrafta od tebe u to sam siguran - dapače, pogledao sam ih sigurno par stotina, s prijenosom u živo. A i igrao sam SC i sve te slične igre. S obzirom da već više od dvadeset godina igram igre, znam o čemu govorim.

Dobro, nećemo pretjerano banalizirati, ali najbitnije i ključ do pobjede u SC-u je konstanto pratiti dešavanja na mapi i reagirati dovoljno brzo, brže od protivnika.

 

Ove druge igre se ne oslanjaju na brzinu klikanja, pogotovo TBS-ovi, već na dugoročno planiranje, razmišljanje, ideje i dobru taktiku, psihologiju, logiku i sl. što je daleko zahtjevnije, dugotrajnije i jednostavno nije prikladno većini s IQ-em 100. Kužiš?

 

Što ćeš ti u Starcraftu ako ti 10 Protoss carriera napadne marince? - Apsolutno ništa. - A u RA3, napad niti jedne grupe jedinica ne mora biti kraj. Npr. netko ti napadne bomberima glavnu bazu, a ti imaš samo AA glisere? - Umjesto da kao idiot gledaš bombere kako ti raznose bazu, fino gliserima okreneš mod rada u jammer za bombere i voila! - nema bombi iz bombera ako tvoj protivnik  ne riješi problem nekom svojom akcijom, ali i ti za to vrijeme dovodiš pojačanja.

Poanta je u tome da u RA3 nema napada koji nema odgovora. U SC je svaki žestoki napad ujedno i kraj partije, jer nema niti jedne solucije koja može zbog same svoje naravi ispasti obrana.

1. Nemoj se ti uvrijedit, ali miješaš kruške i jabuke. Starcraft je RT ali nije S nego je taktička. Neću sad u detalje. Ove kaj si ti nabrojao neke su strategije neke su taktičke. Nadalje nemožeš miješat real time i turn based. Svi sa svojim prednostima i manama...

 

2. Ako želiš biti dobar, kompetitivan na Bwclu, Iccupu ili negdje u SC-u treba ti brzina, dobra taktika, konstantan scouting, makro, mikro, tjera te do krajnih granica... Sve stvari koje razvijaš igranjem i gledanjem repova. Itekako ti je potreban mozak i to na multitaskingu!

Starcraft je jakoooo zahtjevna igra (ako se želi igrat dobro), ako si nađeš protivnika koji je na tvojoj razini itekako ćeš morat razmišljati... Isto tako, ako nađeš protivnika koji je duplo brži od tebe, a ti imaš bolju taktiku imaš jako velike šanse da ga dobiješ. Dobijao sam tipove sa APM-om (brzinom) duplo većim od svojeg (rijetko doduše, jer tipovi sa apm-om od 150-200 znaju i mislit, a ne samo klikat...)

 

3. Starcaft je fluidan, imas svoju taktiku koju moraš prilagodit stanju na terenu. Ako ti toss skupi 10 Carriera, a ti ko terran nemaš  hrpetine goliatha onda si loše igrao (scoutao). Terran tossu uopće nebi smio dozvolit da skupi 10 Carriera na načina da mu lupi kontru po zemlji kad skuži da toss heavy investira u air...

Istina, treba pratit zbivanja na mapi (dobar scouting) i zgodno je osigurat expove (širit se po mapi) pa i bit brži od protivnika, ali nije nužno! Npr. Scoutanjem si skužio da ti protivnik expa-brži je od tebe. Ne expaš nego mu lupiš kontru negdje gdje nije branjen ili mu uništitš exp... milijon kombinacija i milijon rezultata, a sve ovisi o zamisli i egzekuciji- tebe i protivnika!

 

4. U Sc-u također nema napada na koji nema odgovora jer je igra savršeno izbalansirana...isto tako nema ni rusha koji je nenadjebiv, inače se igra nebi igrala tako dugo kao što se igra (pun k. godina ;-).

 

Sve igre koje si naveo su jako dobre, ali svaka na neki svoj način... Svi imamo svoje favorite i to je stvar osobnog ukusa, ali kad mi neko kaže da u SC-u netreba mislit... Netreba, ako želiš brzo spuvat ;-).

 

A ako želiš sjest pa 60 min razmislit oko svakog poteza, onda za tebe nije ni SC, ni EvE, ni RA3, nego nešto turn based- šah, PG, HOI,  ili AT recimo... Sve sjajne igra, ali na drugi način... ;-)

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 9:26 (Dala).
17 godina
neaktivan
offline
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2

Hvala na odličnom, konstruktivnom i detaljnom odgovoru. Prava stvar.

 

Da, prihvaćam tvoje kritike, ali malo sam promatrao (22 godine igram igre) neke stvari i onaj jedan detalj koji sam spomenuo, a daje IMHO prednost RA3 pred SC/SC2 je HP jedinica. Naime, u RA3 svaka jedinica ima special ability ili drugi mod rada. Visoki HP jedinica pruža priliku da se, bez obzira na brzinu, izvede dobra reakcija i zaista upotrijebe mogućnosti svake jedinice.

Starcraft se uglavnom igra na način da se skoro nikada ne dođe do posljednjih 50% razvoja ili 20% jedinica. Većina dobrih partija završi negdje na sredini.

RA3 to ne traži - skoro sve se razvije tijekom partije, a jedinice žive dovoljno dugo da stignu upotrijebiti specijalnosti, dok u C&C3 i SC to nije slučaj - jedinice su već mrtve kad skužiš da su napadnute, odnosno SC te ne tjera da čuvaš jedinice, već ih svi redovito smatraju potrošnom robom.

 

U SC2 mikro traži previše brzine i to ne nužno zato što sama igra ne nudi sporiji mod, već jer mnogi igraju na "fastest" želeći tako iskoristiti ako su brži s kraticama i s prstima. Tu ja vidim problem. Mislim da RTT (jer, da, ja sam već rekao da to nije strateška, već taktička igra) nebi smio ovisiti o brzini pritiskanja tipki, već radije o brzini i pravovremenosti reakcije na situaciju.

Ja RTS igram s pola mozga, tj. nakon napornog dana, premoren i gledajući TV, pričajući na mobitel, ventrilo, Skype i sl. i strašno me iritira to što za biti dobar moram biti 101% koncentriran na igru i znati na pamet sve kratice da bih stisnuo sve brže od protivnika.

Ono o čemu govorim je brzinska margina koja je manja od sekunde za SC, a dok se kreće oko 1-3s u RA3.

 

Gledao sam nedavno frenda u C&C3, igrao je dok smo ga gledali ja i treći frend. Osim što je sumanuto brz i "paničan" s klikanjem i tastaturom, zbog nervoze jer ga mi gledamo, izgubio je partije koje je igrao. - RTS jednostavno nebi smio dozvoljavati da takve nijanse odlučuju.

 

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
15 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
naxeem kaže...

 

 

Gledao sam nedavno frenda u C&C3, igrao je dok smo ga gledali ja i treći frend. Osim što je sumanuto brz i "paničan" s klikanjem i tastaturom, zbog nervoze jer ga mi gledamo, izgubio je partije koje je igrao. - RTS jednostavno nebi smio dozvoljavati da takve nijanse odlučuju.

 

  Ne razumijem, ako već neko igra na visokom nivio i pokošava sebe usavršiti u nečem(bilo čim), šta nebi onda i trebale nijanse odlučivati tko je bolji.

 

OT:

malo mi je čudan taj 27. srpnja, mislim ljeto.. obično je suša tada

kako kod sretan sam :D

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.5.2010 13:25 (vgetik).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
vgetik kaže...
naxeem kaže...

 

 

Gledao sam nedavno frenda u C&C3, igrao je dok smo ga gledali ja i treći frend. Osim što je sumanuto brz i "paničan" s klikanjem i tastaturom, zbog nervoze jer ga mi gledamo, izgubio je partije koje je igrao. - RTS jednostavno nebi smio dozvoljavati da takve nijanse odlučuju.

 

  Ne razumijem, ako već neko igra na visokom nivio i pokošava sebe usavršiti u nečem(bilo čim), šta nebi onda i trebale nijanse odlučivati tko je bolji.

Nijanse u taktiziranju, greške u odlukama, ali ne greške u stiskanju tipki, lag, loši miševi i sl.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
15 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2

Ah šta ćeš, morat ćemo čekati bolja vremena kada će direktnim upravljanjem mozgom zamjeniti tipkovnice i ostalu periferiju.

17 godina
offline
Starcraft i Starcraft 2

Ima li tko možda višak inviteova za Starcraft II betu??

Molio bih da mi pošalje. (dogovor na pp)

92% tinejđera sluša turbo folk, pop, rap ili tehno. Ako si među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu rock i metal glazbu kopiraj si ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
naxeem kaže...

Hvala na odličnom, konstruktivnom i detaljnom odgovoru. Prava stvar.

 

Da, prihvaćam tvoje kritike, ali malo sam promatrao (22 godine igram igre) neke stvari i onaj jedan detalj koji sam spomenuo, a daje IMHO prednost RA3 pred SC/SC2 je HP jedinica. Naime, u RA3 svaka jedinica ima special ability ili drugi mod rada. Visoki HP jedinica pruža priliku da se, bez obzira na brzinu, izvede dobra reakcija i zaista upotrijebe mogućnosti svake jedinice.

Starcraft se uglavnom igra na način da se skoro nikada ne dođe do posljednjih 50% razvoja ili 20% jedinica. Većina dobrih partija završi negdje na sredini.

RA3 to ne traži - skoro sve se razvije tijekom partije, a jedinice žive dovoljno dugo da stignu upotrijebiti specijalnosti, dok u C&C3 i SC to nije slučaj - jedinice su već mrtve kad skužiš da su napadnute, odnosno SC te ne tjera da čuvaš jedinice, već ih svi redovito smatraju potrošnom robom.

 

U SC2 mikro traži previše brzine i to ne nužno zato što sama igra ne nudi sporiji mod, već jer mnogi igraju na "fastest" želeći tako iskoristiti ako su brži s kraticama i s prstima. Tu ja vidim problem. Mislim da RTT (jer, da, ja sam već rekao da to nije strateška, već taktička igra) nebi smio ovisiti o brzini pritiskanja tipki, već radije o brzini i pravovremenosti reakcije na situaciju.

Ja RTS igram s pola mozga, tj. nakon napornog dana, premoren i gledajući TV, pričajući na mobitel, ventrilo, Skype i sl. i strašno me iritira to što za biti dobar moram biti 101% koncentriran na igru i znati na pamet sve kratice da bih stisnuo sve brže od protivnika.

Ono o čemu govorim je brzinska margina koja je manja od sekunde za SC, a dok se kreće oko 1-3s u RA3.

 

Gledao sam nedavno frenda u C&C3, igrao je dok smo ga gledali ja i treći frend. Osim što je sumanuto brz i "paničan" s klikanjem i tastaturom, zbog nervoze jer ga mi gledamo, izgubio je partije koje je igrao. - RTS jednostavno nebi smio dozvoljavati da takve nijanse odlučuju.

 

S ovim bi se već mogao složiti. SC zahtijeva "nabrijanost" ako se igra sa protivnikom istog skilla i nada se pobjedi... Nekad kad sam prepospan zbog toga rađe i propustim meč...

To što kažeš da većina partija završi oko sredine isto je točno, većina mečeva završe izmedju 15-30 min i rijetko koji ode do iscrpljivanja cijele mape od 45 min pa nadalje... ali to po meni nije neki minus. U SC-u možeš nabrzaka bacit neki meč ili više njih. Dok RA3 i slične uopće ne sjedneš igrat ako nemaš minimalno sat ili dva viška...

 

Znači za nepuna 2 mjeseca stiže dvojka? ;-) Neznam dali da se tome veselim ili ne, sve mi se čini da ću igrati i SC 1 i SC 2 u isto vrijeme... Tko može zamijeniti jedinicu?! Dvojka? Možda... :-)

17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2

S obzirom da je dvojka ista kao jedinica (skoro), a da mi na 24" SC1 izgleda odvratno... ja ne igram SC1. :P

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
Dala kaže...

2. Ako želiš biti dobar, kompetitivan na Bwclu, Iccupu ili negdje u SC-u treba ti brzina, dobra taktika, konstantan scouting, makro, mikro, tjera te do krajnih granica... Sve stvari koje razvijaš igranjem i gledanjem repova. Itekako ti je potreban mozak i to na multitaskingu!

Starcraft je jakoooo zahtjevna igra (ako se želi igrat dobro), ako si nađeš protivnika koji je na tvojoj razini itekako ćeš morat razmišljati... Isto tako, ako nađeš protivnika koji je duplo brži od tebe, a ti imaš bolju taktiku imaš jako velike šanse da ga dobiješ. Dobijao sam tipove sa APM-om (brzinom) duplo većim od svojeg (rijetko doduše, jer tipovi sa apm-om od 150-200 znaju i mislit, a ne samo klikat...)

Najbolji primjer ove situacije je igrač zvan bratTsunami koji je sa 50-80 APM-a ubijao Korejce od 200-300 APM-a. Na netu je postojao i njegov guide za zergove. Kad pročitate njegov guide tek onda shvatite koliko kreativnosti zapravo igra zahtjeva. Za pogledati preporučam njegov replay (sc1) protiv Arang-a.

Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.
15 godina
neaktivan
offline
Starcraft i Starcraft 2

OK, dosta flejmanja, svi samo pričate o kompetivnom multyplayeru, svi zanemarujete campaignju koju će 90% ljudi na ovom forumu igrati i sigurno uživati. Te da ne počnem pričati o editoru(koja će sigurno izrodititi neku novu "dotu")..

 
4 0 hvala 0
17 godina
offline
Starcraft i Starcraft 2

Danas u školi pod Hrvatskim kolega s kojim sjedim nađe ispod stola pc chip iz 2003.-e godine, malo smo gledali šta ima (laptopti sa p4 i athlonima xp, radeonke 9*** serija, pocket pc itd.)

 

Nakraju smo naišli na ovo:

 

 

8 godina im je trebalo haha

MSN - drazen016@net.hr , e-mail novi - drazen018@email.t-com.hr
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.5.2010 14:25 (Hyperion).
Moj PC  
7 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
Hyperion kaže...
8 godina im je trebalo haha

Bilo bi 8 godina da su cijelo vrijeme radili samo na njoj, ali nisu. Pored toga da su druge igre radili, razvojni proces nije tako jednostavna stvar kako neki razmišljaju. In fact, sam Blizzard je rekao da su 3-4 iteracije same igre scrapali jer im se nije svidjelo. Kao što na ulazu u Blizz HQ piše, gameplay first, njima je vrijeme i novac najmanja briga. Po prvom su poznati, a drugog imaju osigurano ^^.

"In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'"
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.5.2010 16:04 (Adisuki).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
Adisuki kaže...

njima je vrijeme i novac najmanja briga

ROFLCOPTER

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.5.2010 14:50 (naxeem).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
naxeem kaže...

ROFLCOPTER

Elaborate.

"In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'"
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
Adisuki kaže...
naxeem kaže...

ROFLCOPTER

Elaborate.

Blizzardu je novac najvažnija stvar poslije novca. - Kvalitetu su itekako spremni žrtvovati za novac. Ako si mislio na "brigu" u tom kontekstu.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
naxeem kaže...

Blizzardu je novac najvažnija stvar poslije novca. - Kvalitetu su itekako spremni žrtvovati za novac. Ako si mislio na "brigu" u tom kontekstu.

Nope, kontekst je očito strah da nemaju novaca ili vremena. Mislim da im je to najmanja briga. I jedno i drugo komotno žongliraju. Što se tiče ovog o čemu ti pričaš, ja još nisam igrao "lošu" Blizzardovu igru koja je patila od (ne)podrške. Doduše ne volim WoW, nit ga igram, ali to je subjektivna stvar pa tu ne bi sudio.

"In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'"
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.5.2010 16:18 (Adisuki).
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2

Da si igrao WoW vidio bi pravu stranu Blizzarda :)

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
16 godina
neaktivan
offline
Starcraft i Starcraft 2

Ima li koja dobra duša na ovom forumu da mi da invite za Starcraft II betu??

Neznam šta da napišem :) xf:cerina14
Moj PC  
0 1 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Starcraft i Starcraft 2

Jel' se to samo meni čini ili su Protossi prejaki? - Čak i u startu Zealotima Flame tenkovi nisu niti malo opasni, iako su kao "jaki protiv Zealota". - Nemaju nikakve šanse.

Zanimljivo je i da Terrani općenito jako brzo piju batine od Protossa, a Protossi teško i nikako protiv Terrana.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
naxeem kaže...

Jel' se to samo meni čini ili su Protossi prejaki? - Čak i u startu Zealotima Flame tenkovi nisu niti malo opasni, iako su kao "jaki protiv Zealota". - Nemaju nikakve šanse.

Zanimljivo je i da Terrani općenito jako brzo piju batine od Protossa, a Protossi teško i nikako protiv Terrana.

  Tebi se to samo čini, naprotiv treba još poraditi na Protossima jer kada neko napravi mass air, teško da će se obraniti sa stalkerima i phoenixima(zato i jesu pojačali sentry-je) i neke jedinice su jednostavno preskupe kao DT i void ray(makar mislim da se nešto napravilo sa zadnjim patchom) i da jedan marauder ubi jednog zealota.

17 godina
neaktivan
offline
Starcraft i Starcraft 2

Ako ne želim izgubiti, moram rano maltretirati, a onda pobijedim. Nikako da izvučem partiju da traje malo duže. Ni tenka ne stignem napravit. :(

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Poruka je uređivana zadnji put čet 6.5.2010 21:57 (naxeem).
Moj PC  
3 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
naxeem kaže...

Ako ne želim izgubiti, moram rano maltretirati...

Ej, umro sam od smijeha kad sam ovo procitao :-D

Don't try to undertand if you weren't there... you felt different then - Marching off to War...
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
naxeem kaže...

Jel' se to samo meni čini ili su Protossi prejaki? - Čak i u startu Zealotima Flame tenkovi nisu niti malo opasni, iako su kao "jaki protiv Zealota". - Nemaju nikakve šanse.

Zanimljivo je i da Terrani općenito jako brzo piju batine od Protossa, a Protossi teško i nikako protiv Terrana.

Čini ti se. EMP is your friend :)

 

Novi patch je tu. Pogledajte šta su

sa Phoenix-om. LOL2

Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
PROTECTOR kaže...

Novi patch je tu. Pogledajte šta su

sa Phoenix-om. LOL2

Baš ga skidam. Hebote, čuvajte se Nonnyja ^^

 

"In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'"
17 godina
neaktivan
offline
Starcraft i Starcraft 2

Cool ...

Moram dodati da je SC2 bolji nego sam očekivao:)

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Poruka je uređivana zadnji put pet 7.5.2010 23:40 (naxeem).
Moj PC  
5 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
PROTECTOR kaže...

Novi patch je tu. Pogledajte šta su

sa Phoenix-om. LOL2

 

Pa neka sad netko kaze da SCII nema dobar macro! Namigiva

Arguing on the internet is like running in Special Olympics. Even if you win, you are still retarded. http://www.pixelatem.croshare.com/
17 godina
neaktivan
offline
RE: Starcraft i Starcraft 2
pixelatem kaže...

Pa neka sad netko kaze da SCII nema dobar macro! Namigiva

Na macro se niko nije zalio, i SC1 i SC2 su jaki u tome. Micro je ono što je neke brinulo :)

"In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'"
17 godina
neaktivan
offline
Starcraft i Starcraft 2

Micro je super, ali stvarno treba biti brz na fasteru.

Sve što sam napisao nije mišljenje BUG d.o.o., nego je isključivo moje mišljenje na koje imam pravo po članku 38. Ustava Republike Hrvatske koji jamči slobodu mišljenja i izražavanja misli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Starcraft i Starcraft 2

evo i ja probao betu

 

naravno offline mode od teknogodsa

skinuo si par mapa i sta reci

super to izgleda jedva cekam srpanj 27. kad izlazi igra

jedino mi je zao sto mothership nema moci Time Bomb,Planet Cracker i crnu rupu Plač

zasto su to izbacili???

ili je to samo do bete a u finalnoj verziji ce biti toga??

Moj PC  
1 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice