Project CARS

poruka: 1.047
|
čitano: 156.890
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
protjeran
offline
Project CARS

gle sry ali ocigledno znas pre malo informacija, necu ti ja prenositi ovdje skoro 10 godisnju dominaciju jedne hc igre koju si ti ocigledno propustio...zbog cega nebitno je sad, uzivaj u tom pcarsu jer i mi cemo takoder!{#}lp

Intel Core™ i7 ----- Battlelog: SoldierStippy, Xfire; 2fu2L :)LP
Moj PC  
2 4 hvala 0
12 godina
offline
Project CARS

ne brini igrao sam rfactor i u jednom trenutku mi se dosadilo vise bakcati sa svim tim modovima

 

no ugl, samo ne zelim da se pcars sudi po ranim krekanim verzijama u kojima su prisutni bugovi 

doista je rijec o nedovrsenoj igri i nema ju jos smisla usporedjivati sa ostalim igrama

doslovno na svakom aspektu igre se i dalje radi (grafika, audio, sadrzaj, gui, itd)

 

jbg sad cekati do ozujka no barem ce slightly mad studios izdati igru koja ce biti ispolirana u svakom pogledu

 

umjesto skidanja piratske verzije preporucam gledanje videa ovog lika:

 

https://www.youtube.com/user/ADRIANF1esp/videos

 

puno bolje za pratiti kako napreduje pcars

Moj PC  
1 0 hvala 1
12 godina
protjeran
offline
Project CARS

samo se nadam da necu imati osjecaj(vizualni) da auti lebde iznad asfalta jer je to nesto najgore sto se moze desiti car sim igri, nekako kao da imam vec taj osjecaj...neznam mozda se varam vidjet cemo finalni  proizvod..LP

Intel Core™ i7 ----- Battlelog: SoldierStippy, Xfire; 2fu2L :)LP
Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
offline
Project CARS

Tolko sam bio nabrijan na ovu igru dok sam prvi puta čuo da izlazi da to nisu istine. S vremenom više nisam mogao čekati i tražio sam alternativu, tad sam čuo za Assetto Corsa.

 

Assetto Corsa mi se nije tolko sviđala pretežno zbog grafike jer je Pcars bio daleko ispred po pitanju toga no s vremenom sam shvatio da mi je grafika najmanje bitna, a najviše je bitna fizika auta naravno. Tad sam počeo čitat po netu i velika večina ljudi koji posjeduje obje igre kažu da Assetto Corsa ipak ima bolju fiziku auta nego Pcars, tad sam kupio AC i nisam požalio.

 

No grafika u Assetto Corsa se drastično poboljšala, jučer. Usudim se reći da je podjednaka Pcars-u. Jučer je bio veliki v1.0 update s kojim ako sve bude uredu igra službeno izlazi iz early accessa odnosno "službeno izlazi na tržište". Igra ima novi graphic i sound engine. Nevjerovatan napredak i još k tome performanse(FPS) se poboljšao unatoč boljoj grafici.

.

 

Pcars ima daleko više sadržava nego AC ali AC tim cijelo vrijeme radi na tome i malo malo dolaze novi auti i staze i dodavat će sadržaj još jako jako dugo vremena u obliku free contenta i DLC-ova.

 

ugl. Sav moj hype je nestao od ove igre i prešao na AC.

 

EDIT: Aha da, zaboravio sam napomenut jednu od najvažnijih stvari a to je da Assetto Corsa podržava modove, kod mene je to veliki plus jer će tu bit različitog sadržaja, zapravo već ga ima, kolko ti duža poželi.

 

Xfire: lxexo // Steam: leozjeee // BF4: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/leo_ZJEEEh/
Poruka je uređivana zadnji put čet 16.10.2014 23:17 (Nisam Ja,Nisi Ti).
Moj PC  
4 0 hvala 1
16 godina
offline
Project CARS

Za buduće refernce, carsimovi u kojima sam uživao (u nekima imam i po tisuću sati): Live for Speed, rFactor, rFactor2, GTR2.

Iako mi se Project CARS već u videima činio kao poboljšani Shift što se same vožnje tiče popustio sam radi svog hypea koji se stvara oko igre te išao da vidim gdje je frka. Prvih pola sata divio sam se isključivo tehničkoj strani. Igra izgleda strava i točka. 
Još mi se dopalo to što je loading jedno 2,3x kraći nego kod rfactor igri npr.

E sad vožnja. Zašto pobogu nitko ne napravi feedback od onog što radi ovjes/gume kao što to rade igre u prvom redu? Kako god podesio volan, jednostavno nisam dobivao osjećaj kad gume popuštaju, kad mehanički grip i sl. Osjećaj je jako loš. Iako su prolasci kroz zavoje, odnosno brzina izvedivosti poprilično dobri i dopao mi se sim podupravljanja kod prednjih pogona, ostalo je mlaka voda.


U biti kad sam po prvi puta pokrenuo igru, odabrao pro (znači bez ikakvih assista) ostao sam razočaran lakoćom kojom vozim svaki auto. Realno je tek kad pretjeram pa me odbaci jer sam prešao pasicu i naglo se vratio. Vozni model kao cjelina daje dojam ko da su ga napravili do pola i onda rekli "Ok, to je dosta. Idemo sve ušminkati do savršenstva da se prodaje masama". Halo, pa znate vi kakvih masa ima, a da su ljubitelji automobilizma. Ionako postoje Grid, Shift, F1 zadnje dvije verzije za ljude koji su spremni samo koketirati sa sim elementima. 


U niti jednom trenu nisam imao ni 20% adrenalina kojeg imam kad u 10 godina starom rFactoru derem F1 iz 70-ih. Blokiranje kotača kod kočenja je toliko umjetno i bezosjećajno da mi se lice Kristen Stewart čini puno emocija.
Eh da, ovo je još u razvoju, ali A.I. je ko da imaju moždane za vrijeme utrke. Ako već idu stavljat tu opciju u 2014. mislim da može to puno pametnije, a ne boom, krš, spin čim se kosiš s matematičkim putanjama.
pCARS je tehnički savršena jurilica koja nema što tražiti na vrhu simulacija vožnji. Nadam se samo da će što više popraviti do izlaska pa ako ništa drugo da posluži za divljenje modelima automobila.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel. CyberPunk is my thing...
Poruka je uređivana zadnji put sub 18.10.2014 17:40 (Lovac).
Moj PC  
4 0 hvala 3
10 godina
neaktivan
offline
Project CARS

Igru su pokrenuli sa novcem pc i wiiu igraca. 

Uzeli su finu lovu i ubrzo pljunuli u lice svim bakerima. 

WiiU verziju su odgodili kao poslijednju a pc igrace zeznuli tako sto su cijeli fokus usmijerili na ps4 i xbone. 

 

Ne da zasluzuju bojkot igre, vec treba da propadnu samo tako, lazovi jedni. 

 

 

 
3 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Project CARS

isto bude i sa star citizenom

xfact
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: Project CARS
Kojih Wiju igrača?nit Wiju nije postojao još kad se krenulo na Kickstarteru.Novce su davali PC,X360 i PS3 igrači.Dakle ovdje su samo i jedino zakinuti PS3/X360 igrači jer neče vidjet igru na svojim konzolama.Moraju kupit "next-gen" konzole.
12 godina
offline
Re: Project CARS
Imperator01 kaže...

Igru su pokrenuli sa novcem pc i wiiu igraca. 

Uzeli su finu lovu i ubrzo pljunuli u lice svim bakerima. 

WiiU verziju su odgodili kao poslijednju a pc igrace zeznuli tako sto su cijeli fokus usmijerili na ps4 i xbone. 

 

Ne da zasluzuju bojkot igre, vec treba da propadnu samo tako, lazovi jedni. 

 

 

 

Oo

uzeli su "finu" lovu (budzet nije ni blizu forzi, driveclubu, GTu a kontam si ni codemastersu sa svojim gridovima i dirtovima) i pljunuli u lice svim backerima? 

pljunuli na nacin da su ponudili pc igracima dnevne buildove unazad dvije godine? tako sto se konzultiraju sa backerima sto zele od igre, tj u kojem smjeru da igra ide (sto se tice singleplayera, multiplayera i opcenito klasa vozila koja ce biti u igri)? 

 

cijeli fokus usmjerili na ps4 i xbox1? ponavljam da je igra igriva pc igracima vec 2g

vecina bugova i optimizacija koje vrijede za ps4 i xbox1 vrijede i za pc posto je slicna arhitektura tako da tu nema nekog eksplicitnog fokusa na konzolama

naravno da ce pred izlazak vise paznje posvetiti konzolama posto mirkosoft i sony imaju kontrolu kvalitete i moraju odobriti svaku igru za svoju konzolu 

 

zasluzuju da propadnu? kul, da cijeli studio propadne i svi dobiju otkaz jer ti imas neke hale i uzrujao si se oko igre

ne kontam, jel tebi netko nesto duguje? jesi ulozio novce u igru i nezadovoljan si? ako je tako, mozes traziti refund i dat ce ti ga.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 19.10.2014 10:18 (Fanu).
11 godina
offline
Project CARS

jucer sam igrao 2 sata igru i meni se svidja...sjela mi je puno bolje nego AC a nju sam vozio sigurno 20-50 sati....

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Project CARS

Jbt prošlo je 3 godine odkad sam zaigrao pCars prvi put, mislim da je bio build 74, jako "ćelava" igra u počecima, problemi sa DX11, FFB-om, logiranjem, crashanje, nije izgledalo sasvim dobro.. Danas mi je drago da sam pratio razvoj te igre toliko dugo jer nisam očekivao da će taj projekt postati tako velik, nisam imao pojma koliko posla ima oko toga svega, koliko je ljudi angažirano za to sve.

 

Ono što danas igra nudi, nebo i zemlja od tih početaka. Naravno da izgleda slično kao Shift kad se radi o istom enginu, samo dosta unaprijeđenim i tehnički napucanijem. Isto kao što rFactor 2 izgleda kao RF1, BF4 kao BF3 itd itd..

 

Ali ono što igra nudi je puno više od Shifta, od samog grafičkog izgleda do voznog modela, simulacije šasije, modela guma, pa do sistema dinamičkog vremena, simulacija dana i noći prema geolokacijama, kiša, vjetar, pit-stopovi, setupovi za auta - fascinira me da ljudi koji teže simulacijama to ne cijene i ne vide šta se sve nudi. Pa ove neke stvari nema ni Assetto Corsa gdje je developer Marco na pitanje da li će biti kiše odgovorio kako nemaju to u planu staviti jer nitko ne voli kišu - WTF? Isto kao Codemasters sa svojih 5% za cockpit.. Pa se ti onda smještaj među neke simulacije bez pit-topa, noćne vožnje, 24h i kiše..

 

Vozni model pCarsa - trenutno ima nekih autiju koji još nisu skroz sređeni po pitanju fizike, a ima ih dosta i koji se ponašaju jako dobro. Ali force feedback, sve se to da naštimati, kako u igri, tako postoje i settings fajlovi gdje se FFB za svaki pojedini auto može naštimati po volji ili pak globalni FFB za sve. Postoje useri koji su već složili FFB pakete za većinu volana gdje se samo treba skinuti zip fajl i extraktirati ga u folder. Igrao sam jako puno racing igara i ne sjećam se ni jedne gdje nisam morao podesiti volan i naštimati FFB prema svojoj želji. Bilo od simcade-a tipa F1, Dirta, pa do simulacija tipa LFS, NetKar Pro, RF itd itd..

 

rFactor je bio smiješan po tom pitanju i defaultnim postavkama, bez RealFeela i čačkanja po fajlovima FFB je znao biti koma, ali zato je nakon tog podešavanja znao biti i superioran - ovisno o modovima. rFactor 2 je meni trenutno bolji po tom pitanju i onome što nudi, ali opet, za skoro svaki auto također moram podešavati setup i FFB, bilo dva klika u meniju ili editiranje fajlova.

 

Druga stvar - naštimavanje setupa za auto. Jako puno ljudi ne zna kako se to radi i kako koja stavka funkcionira, ali to je jedna od glavnih stvari koju treba napraviti i složiti auto da funkcionira onako kako ti želiš. Par promjena u setupu može poboljšati vrijeme i za par sekundi. Jako često default setup nije dobar po pitanju stabilnosti auta i ponašanju na stazi. Netko će reći "ovaj auto je bezveze, bježi iz svakog zavoja, nije to to" - tu se onda radi na setupu, stabilizira se auto, poboljša se ulaz u zavoj ili pak izlaz ako treba, sve se to može naštimati i to je ono što ljubitelji simulacija rade i žele u igrama, a to im se i nudi.

 

TL;DR

Onaj tko očekuje od pCarsa "pali - vozi" igru, mora biti spreman da možda neće dobiti ono što želi, barem po pitanju FFB-a i ponašanja auta onako kako bi htjeli.

[19xx] Pr0d1gyyy ---- http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Pr0d1gyyy/
Poruka je uređivana zadnji put ned 19.10.2014 11:51 (thesekiman).
Moj PC  
3 0 hvala 2
12 godina
protjeran
offline
Project CARS

Evo probao takoder igru i nisam bas razocaran no ovo nema pretjerane veze s hc simulacijom a niti sam ocekivao pa igru potpuno prihvacam kakva je(nije da i imamo nekog izbora).

Aute je u prvoj i drugoj brzini skoro pa nemoguce natjerati da se ponasaju divlje, osjecaj ubrzanja kad zakucas gas nikakav( dakle gas do poda i rpm su u milisekundi na max sto nema veze s realnoscu),

strah da ce se nesto desiti nula bodova!

prvo sam malo vozio novog Clia pa poslje njega Zondu( i to sam namjerno napravio da vidim razlike), u cliu sam imao osjecaj koda vozim kutiju a ne auto koji se naginje u zavojima i skakuce prek rubnjaka, da bi imao isti osjecaj i u zondi osim sto na ravnom ide brze razlike nema{#}! izazova jednostavno nema sta god ja radio na traci i pri bilo kojoj brzini, ok na zondi na nizim brzinama se moze "lakse" okrenuti no tolerancija je pre velika, dakle u 2 sam brzini i lijevi ili desni zavoj, ja stisnem gas do daske i auto ima ogromnu tedenciju od cak 1sek vremena da ispravim(svi asisti pogaseni u pcarsu) ak pocne nositi na stranu! tako nesto u rfactoru nema sanse da napravis odma moras ispravljati ili si kaznjen ak pretjeras mislim ipak je rijec o autu prek 600hp pobogu!

Takoder ff efekti su prosjecni no kao sto je kolega gore rekao trebat ce to jos dosta korekcija da stignu neke "custom made"(must have modove) takoder kao u rfactoru! tko nije to probao nezna sta je propustio kad vam auto pocne prebacivati tezinu i to osjetite na volanu, strasno nesto napravljeno!

Neam previse specijalno kaj reci, grafika bolesna, zvuk je pak tak-tak, igra ima nedostataka no ne previse :), recimo replay dio je super no opcija za njega nikakve! igra je odgodena radi poliranja i znam da bu jos bolja no cisto sumnjam da fizikalni engine mogu poboljsati toliko da njegova reakcija na moje komande bude jos veca pa ce shodno tome razlika izmedu onog clia i zonde bude daleko primjetna i drugacija! eto par rijeci od samo sat vremena testiranja na volanu! i da igra se na mom i7 4770s+7970ghz na najacim detaljima bez AA vrti na 50-60fps-a dok po kisi na 25-30 s 10 protivnika sto je katastrofa s obzirom koliko kosta takav PC s tim perfomansama u ducanu!

Sve u svemu odlicna igra i predpostavljam najbolja tog tipa, no za mene trenutno bez ikakvog izazova!

 LP

 

Intel Core™ i7 ----- Battlelog: SoldierStippy, Xfire; 2fu2L :)LP
Moj PC  
3 1 hvala 0
16 godina
offline
Project CARS

di si probao igru moze link ? {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Project CARS

jogurt edisn.. 

xfact
Moj PC  
4 0 hvala 1
11 godina
offline
Project CARS

Sasd sam vozio Lemans stazu 5 krugova 21 vozac, vozio sam atom 500 v8 a ostali su bili mjesani, gumpert i p1 2 puta sam morao u boks jer sam uspio izletiti i zavrsio sam drugi jer su ostalih 19 se svi uspijeli slupati neznam kako, al svima je falila guma ili neki mehanicki kvar i to u prva 2 kruga....malo cudno 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Project CARS

da al i fizika ponekad znaju biti van pameti, inace za sad sam pod dojmom stare bembure E30 sveukupni osjecaj za voziti je zaista dobar s njim, dakle  handling, ff, zvuk itd svakako probati!

koga zanima mogu mu dati "svoj" pcars da proba(na pm){#} i naravno grafa je i dalje broj 1, nesto tako na pc jos nisam vidio:)!lp

 

edit. kad se bolje rezimira auti s zadnjim pogonom i daju donekle dozu napetosti prilikom voznje ostalo sve kao da vas netko vuce za nos:)lp

Intel Core™ i7 ----- Battlelog: SoldierStippy, Xfire; 2fu2L :)LP
Poruka je uređivana zadnji put ned 19.10.2014 23:07 (Stjepanj).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Project CARS

clio (kao i jos nekolicina auta) ili imaju genericki ili nemaju uopce implementiran finalni fizikalni model tako da nije cudo sto ti se ponasao kao kutija..

takodjer, ako si odabrao pro handling model i ugasio sve assistove, moguce da su assistovi i dalje upaljeni (igra misli da je "real" assists ukljucen sto bi znacilo da su ukljuceni samo assistovi koje taj auto ima u stvarnom zivotu) 

kod zvuka takodjer nije implementirana finalna verzija za sve aute tako da ce neki bolje a neki losije zvucati... itd itd

performanse nema smisla spominjati zasad posto se jos niti ati niti nvidia nisu ozbiljno ukljucili u development i optimizaciju

 

 

piratska alpha verzija igre, sto reci..

 

btw ne kontam kad kazes da bez problema mozes dati gas do jaja u prvoj ili drugoj brzini

meni je nemoguce ostati u ravnoj liniji i odmah moram raditi korekcije sa volanom da ne izletim (jesi sigurno odabrao pro model voznje pod gameplay opcijama?)

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.10.2014 2:32 (Fanu).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Project CARS

ja isto u prvoj drugoj brzini npr sa p1 ako dam gas do daske da ga drzim u pravcu uvijek moram smanjiti gas ili ga ko sto fanu kaze korigirati sa volanom...

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Project CARS

Ford Capri Zakspeed na Nordschleif-u - odlična kombinacija, ili pak na Brands Hatchu, Imoli ili kruzanje po California Highwayu.. Capri mi je jedan od dražih kombinacija, divlji sam po sebi, zvuk vrišti, turbo zuji, baca zadnji kraj {#}

 

Mislim, naravno nije kao iz DRM moda iz RF1, ali svejedno, dobra mašina, lijepo se da voziti..

 

[19xx] Pr0d1gyyy ---- http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Pr0d1gyyy/
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Project CARS

Da li ovaj procureni build sadrži puno staza i auta ili je samo nekoliko njih u pitanju, kao demo recimo? Preko 12gb ima pa pretpostavljam da ima puno toga, ili se varam?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Project CARS

jako lose performasne na 4k30 a kamoli 60 nisam nis forsao previse tj bilo je na default 

ipak cu ja pricekat kad igra izidje pa da vidim kakva ce onda biti situacija {#}

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.10.2014 16:35 (4mal).
Moj PC  
1 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Project CARS
thesekiman kaže...

Ford Capri Zakspeed na Nordschleif-u - odlična kombinacija, ili pak na Brands Hatchu, Imoli ili kruzanje po California Highwayu.. Capri mi je jedan od dražih kombinacija, divlji sam po sebi, zvuk vrišti, turbo zuji, baca zadnji kraj {#}

 

Mislim, naravno nije kao iz DRM moda iz RF1, ali svejedno, dobra mašina, lijepo se da voziti..

 

pod kojim imenom je nordschleife u igri ?

12 godina
neaktivan
offline
Project CARS

Eifelwald.
Zanima me zbog čega za staze nemaju prava imena? Isto tako naziv za Spa je Belgian Forrest.. 

Moj PC  
0 0 hvala 1
11 godina
protjeran
offline
Re: Project CARS
Valjda jer nemaju licence za staze,potrošili na automobile.
12 godina
offline
Project CARS

ma staze bi sve trebale imati originalna imena po izlasku igre (neki drzaci licenca zahtjevaju da se tokom early accessa koriste druga imena)

 

od sutra opet vracaju login prilikom ulaska u igru zbog silnog piratstva.. tako da je ovo danas zadnji build koji ce biti na torrentima do tamo negdje veljace pred sam izlazak igre

Moj PC  
0 1 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: Project CARS
Pa bi izdali neki demo da ljudi isprobaju,šta se čude za skidanje ove još nedovršene igre.Zavlače nas sa tim odugovlačenjima.Zanima me baš šta če novoga dodat u tih ogromnih 5 mjeseca odgode.Ja mislim da ih je više zasmetala negativna kritika igre koja je samo lijepa grafika i ništa više.
12 godina
protjeran
offline
Re: Project CARS
L3gioNAR00 kaže...
Pa bi izdali neki demo da ljudi isprobaju,šta se čude za skidanje ove još nedovršene igre.Zavlače nas sa tim odugovlačenjima.Zanima me baš šta če novoga dodat u tih ogromnih 5 mjeseca odgode.Ja mislim da ih je više zasmetala negativna kritika igre koja je samo lijepa grafika i ništa više.

pa igra je zaista odlicna i djeli je mala stepenica da bude baš ono hc simulacija no nitko nije ni rekao da mora biti(mozda je tako i bolje), s obzirom na podrsku s svih strana i ocigledno njihova briga da igra bude dobra neam nista protiv odgode! i po meni je ovo najbolja utrka na pc-u vec sada kamoli kad je zavrse(rfactor ne stavljam u tu kategoriju on je nesto van serijski i nije za mase)...{#} grafika je tu samo kao slag na torti ili i ona doza gorcine tko to sve moze vrtiti na stazi s 20+ suparnika i voziti normalno pri niskom broju fpsa...da odbit ce sigurno neke pa ce i pljuvati po igri iskljucivo radi tog djela!{#}LP

Intel Core™ i7 ----- Battlelog: SoldierStippy, Xfire; 2fu2L :)LP
12 godina
offline
Re: Project CARS
L3gioNAR00 kaže...
Pa bi izdali neki demo da ljudi isprobaju,šta se čude za skidanje ove još nedovršene igre.Zavlače nas sa tim odugovlačenjima.Zanima me baš šta če novoga dodat u tih ogromnih 5 mjeseca odgode.Ja mislim da ih je više zasmetala negativna kritika igre koja je samo lijepa grafika i ništa više.

 

stavio sam na prosloj stranici u jednom od mojih postova objasnjenje odgode od strane vlasnika studija

vise manje se svodi na to da previse AAA naslova izlazi u ovo vrijeme i pCARS ce biti izgubljen po strani (a u sijecnju i veljaci ljudi se jos oporavljaju od blagdanskih rasprodaja i nisu spremni trositi toliko)

 

sto se tice novog contenta, njega ne bi trebalo biti previse u ovih 5mj (bit ce jos nekoliko novih auta i to je to - sve ostalo se planira preko DLCa, za pocetak nascar i indianapolis 500 - kasnije eventualno i rally ovisno o uspjehu same igre)

fokus im je na poliranju ovoga sto trenutno imaju 

 

igra je dosad dobila vecinom dobre kritike (ne od balavaca koji bi sve odma, vec od novinara i ozbiljne sim publike)

reci da je samo lijepa grafika i nista vise je tesko pretjerivanje, pogotovo kad uzmes u obzir da ovakvo sta ne postoji na kompu (a ni na konzolama)

Poruka je uređivana zadnji put uto 21.10.2014 22:10 (Fanu).
14 godina
offline
Re: Project CARS
Fanu kaže...

stavio sam na prosloj stranici u jednom od mojih postova objasnjenje odgode od strane vlasnika studija

vise manje se svodi na to da previse AAA naslova izlazi u ovo vrijeme i pCARS ce biti izgubljen po strani (a u sijecnju i veljaci ljudi se jos oporavljaju od blagdanskih rasprodaja i nisu spremni trositi toliko)

 

sto se tice novog contenta, njega ne bi trebalo biti previse u ovih 5mj (bit ce jos nekoliko novih auta i to je to - sve ostalo se planira preko DLCa, za pocetak nascar i indianapolis 500 - kasnije eventualno i rally ovisno o uspjehu same igre)

fokus im je na poliranju ovoga sto trenutno imaju 

 

igra je dosad dobila vecinom dobre kritike (ne od balavaca koji bi sve odma, vec od novinara i ozbiljne sim publike)

reci da je samo lijepa grafika i nista vise je tesko pretjerivanje, pogotovo kad uzmes u obzir da ovakvo sta ne postoji na kompu (a ni na konzolama)

igra je fenomenalna, ali reci od njih da su je odgodili zbog izlazaka previse naslova u to vrijeme je cista glupost...ima mali milijun bug-ova koje je nemoguce popraviti za mjesec dana, i po meni to je glavni razlog odgode. i dobro da su odgodili jer bi samo bili popljuvani.

AI je blago receno katastrofa, vozim practice, gume po stazi, slupani auti itd. u utrci se redoviti zaletavaju u mene ko da je demolition derbi :) al velim, to su neke stvari koje treba popraviti i koje ce sigurno biti poboljsane, ali nikako za mjesec dana kada je trebala izaci.

14 godina
offline
Project CARS

Može mi netko tko igra sa tipkovnicom postavit screen od postavki koje ima, ja sam poludio već, probao sam svakakve postavke, razne aute, staze, vremenske uvjete, assistance on, pa off, ali nemoguće je upravljati autom, jedva da mogu pratiti auto ispred sebe, sa defotnim postavkama jedva skreće, moram usporit 20Km/h da speljam svaki zavoj, inače se opće neda okrenut volan, kvaliteta grafičkih detalja je predivna, ali upravljivost je grozna...

 

Ako ovaj stvarno vozi sa tipkovnicom, onda si je odlično postavio postavke {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice