Ja ne koristim boost da bih povecao novac i reputaciju
Ja sam jednom aktivirao oboje i jednom samo igc :D
Zatrebalo mi pa sam aktivirao :D
Ja ne koristim boost da bih povecao novac i reputaciju
Ja sam jednom aktivirao oboje i jednom samo igc :D
Zatrebalo mi pa sam aktivirao :D
Ovo nije igra u kojoj dođeš do kraja i deinstaliraš je. Kako sam već napisao u jednom od starijih postova, nakon skil modova nije važno koji si lvl.
Može stock, ali moj prijedlog je da ne ipak bude stock. Nitko ne vozi stock auto, a osim toga različiti setup dijelova i skilova daju različita vremena.
Stock sam rekao jer ako testiramo auta koja su stock odmah u pocetku mozemo znati koje je brze od kojeg, osim ako u igri postoji neko neproporcionalno skaliranje performansi pa isti setup dijelova na dva auta cini brze auto koje je inace sporije od onog drugog kad su oba u stock varijanti.
Uostalom na ovom linku sto si naveo su date optimalne kombinacije za svako auto, ima li onda ikakve potrebe da mi ista testiramo?
Ovo nije igra u kojoj dođeš do kraja i deinstaliraš je. Kako sam već napisao u jednom od starijih postova, nakon skil modova nije važno koji si lvl.
Po meni je kraj kada budes najbolji od svih, kada imas najbolje auto, kada vise ne postoji niti jedan dostojan protivnik na cijeloj igrici, e tek tada znas da je kraj, kada si najbolji na svijetu :D
Tek tada je kraj, pa ti sad igraj dok ne budes najbolji na svijetu :P
Može stock, ali moj prijedlog je da ne ipak bude stock. Nitko ne vozi stock auto, a osim toga različiti setup dijelova i skilova daju različita vremena.
Stock sam rekao jer ako testiramo auta koja su stock odmah u pocetku mozemo znati koje je brze od kojeg, osim ako u igri postoji neko neproporcionalno skaliranje performansi pa isti setup dijelova na dva auta cini brze auto koje je inace sporije od onog drugog kad su oba u stock varijanti.
Uostalom na ovom linku sto si naveo su date optimalne kombinacije za svako auto, ima li onda ikakve potrebe da mi ista testiramo?
Ima smisla ovo što si naveo za neproporcionalno skaliranje i upravo je to razlog zašto sam stavio link sa optimalnim dijelovima. Neki auto može biti brži kao stock verzija, ali ako mu staviš "krive" dijelove auto je sporiji no što bi trebao biti.
Optimalan setup ne znači da je drag najbolji. Moja dva MR2 sa različitom kombinacijom dijelova daju mi različita vremena. Isto tako, jedan auto u klasi C je najbolji, ali u klasi D ili B nije. Moja ideja je vidjeti koji je auto najbolji za koju klasu. I za booste i za IGC
Ovo nije igra u kojoj dođeš do kraja i deinstaliraš je. Kako sam već napisao u jednom od starijih postova, nakon skil modova nije važno koji si lvl.
Po meni je kraj kada budes najbolji od svih, kada imas najbolje auto, kada vise ne postoji niti jedan dostojan protivnik na cijeloj igrici, e tek tada znas da je kraj, kada si najbolji na svijetu :D
Tek tada je kraj, pa ti sad igraj dok ne budes najbolji na svijetu :P
I kad budeš najbolji na svijetu, to će trajati možda par sati, jer će te netko skinuti s tog mjesta. Ovo "imati najbolji auto" je dosta diskutabilno, jer znalci (u koje se ja NE ubrajam) uredno mogu pobijediti tzv. kraljeve sa puno slabijim autima ako poznaju stazu i mjesta na kojima upotrijebiti powerups i izvući najveću korist od njih.
Kako sam trenutno na 10.000 mjestu, čeka me još puuuno igranja.
Kako sam trenutno na 10.000 mjestu, čeka me još puuuno igranja.
Kada te skine opet igras da budes najbolji na svijetu... :D
Ja sam mozda na 50.000 mjestu :D
Igras(vjezbas) jedno 20 godina 20h/dan i bit ces najbolji na svijetu hahahaha :D
Kako sam trenutno na 10.000 mjestu, čeka me još puuuno igranja.
Kada te skine opet igras da budes najbolji na svijetu... :D
Ja sam mozda na 50.000 mjestu :D
Igras(vjezbas) jedno 20 godina 20h/dan i bit ces najbolji na svijetu hahahaha :D
I onda odustaneš od multija i... počneš se zabavljati.
glasajte i komentar zašto
7 | Lambo |
---|---|
3 | Boss |
Ima istine u vasim komentarima, no nisam je mislio obrisati, to niposto.
Kako uopce vidjeti koji si na svijetu??
glasajte i komentar zašto
Pro tuned Boss je dosta bolji od Ultra tuned Roadstara. Provjereno.
Ima istine u vasim komentarima, no nisam je mislio obrisati, to niposto.
Kako uopce vidjeti koji si na svijetu??
na http://nfs-s.com/nfsw/ i sa lijeve strane ti je znak # iza kojeg je broj. To ti je mjesto
Ja sam na #14 589, bar sam medju 20000..
19 688 moj status, btw kupio sam Bossa, overall 770, na onom dragu u krug dobio roadastera koji je imao overall 749 i najbolje skilove za drag
19 688 moj status, btw kupio sam Bossa, overall 770, na onom dragu u krug dobio roadastera koji je imao overall 749 i najbolje skilove za drag
Lako je neke tipove dobit, slabo znaju vozit. Nekim drugima nemos nista. Ja sam Bossom sam Lambije pobjedjivao, jos nemam nista skoro od dijelova.
Ima smisla ovo što si naveo za neproporcionalno skaliranje i upravo je to razlog zašto sam stavio link sa optimalnim dijelovima. Neki auto može biti brži kao stock verzija, ali ako mu staviš "krive" dijelove auto je sporiji no što bi trebao biti.
Optimalan setup ne znači da je drag najbolji. Moja dva MR2 sa različitom kombinacijom dijelova daju mi različita vremena. Isto tako, jedan auto u klasi C je najbolji, ali u klasi D ili B nije. Moja ideja je vidjeti koji je auto najbolji za koju klasu. I za booste i za IGC
Znaci onda nema nikakvog smisla za testiranjem stock auta.
I ja zelim isto sto i ti, saznati koji je najbolji za svoju klasu, u mom slucaju samo za IGC.
Ovo su moja pitanja:
Dvoumim se kako tunirati Bossa (treba mi za drag), pritjerati ga pred samu granicu A klase ili ga pustiti da udje u S, i kad to odlucim, kojim dijelovima ga istunirati da dobijem optimalni setup za drag?
Da li prodati LFA i kupiti jos jednog Bossa odvojeno za racing?
Imam neku hrpicu ultra i pro dijelova ali jos nista nisam potrosio i vozim stock Bossa i LFA, ne mogu da se odlucim sta napraviti.
Ja sam 2933, ali na Chicane serverima
Ima smisla ovo što si naveo za neproporcionalno skaliranje i upravo je to razlog zašto sam stavio link sa optimalnim dijelovima. Neki auto može biti brži kao stock verzija, ali ako mu staviš "krive" dijelove auto je sporiji no što bi trebao biti.
Optimalan setup ne znači da je drag najbolji. Moja dva MR2 sa različitom kombinacijom dijelova daju mi različita vremena. Isto tako, jedan auto u klasi C je najbolji, ali u klasi D ili B nije. Moja ideja je vidjeti koji je auto najbolji za koju klasu. I za booste i za IGC
Znaci onda nema nikakvog smisla za testiranjem stock auta.
I ja zelim isto sto i ti, saznati koji je najbolji za svoju klasu, u mom slucaju samo za IGC.
Ovo su moja pitanja:
Dvoumim se kako tunirati Bossa (treba mi za drag), pritjerati ga pred samu granicu A klase ili ga pustiti da udje u S, i kad to odlucim, kojim dijelovima ga istunirati da dobijem optimalni setup za drag?
Da li prodati LFA i kupiti jos jednog Bossa odvojeno za racing?
Imam neku hrpicu ultra i pro dijelova ali jos nista nisam potrosio i vozim stock Bossa i LFA, ne mogu da se odlucim sta napraviti.
Reći ću ti što sam ja napravio... Porschea 911 GT3 RS sam sa S skinuo da bude top A. I nisam se baš proslavio. Nekako mi je trom.
Dodaj me da isprobamo različite kombinacije dijelova stavljanjem street dijelova. Nisu skupi. Kad dobiješ optimalni setup, lako street zamjeniš sa ultra i pro. Obično sam od 21-23 sata online
Boss je IGC boss u S klasi, Roadster u A, Audi TT u B, Audi RS 4 u C, Lexus I300 u D, Scirocco u E. Molim da me netko ispravi, ako griješim.
Imas li profil na Chicane EU serveru, ako imas, daj nick, dodat cu te.
Boss je IGC boss u S klasi, Roadster u A, Audi TT u B, Audi RS 4 u C, Lexus I300 u D, Scirocco u E. Molim da me netko ispravi, ako griješim.
Nisam siguran za Audi TT i LexusI300 ali ostalo potpisujem. Imam oko 900k sad čekam da vidim koje aute će izbaciti (a koje ubaciti) da njih kupim prije nego odu u mirovinu.
Imas li profil na Chicane EU serveru, ako imas, daj nick, dodat cu te.
Imam profil, ali su mi svi vozači ispod 15lvl
Boss je IGC boss u S klasi, Roadster u A, Audi TT u B, Audi RS 4 u C, Lexus I300 u D, Scirocco u E. Molim da me netko ispravi, ako griješim.
Nisam siguran za Audi TT i LexusI300 ali ostalo potpisujem. Imam oko 900k sad čekam da vidim koje aute će izbaciti (a koje ubaciti) da njih kupim prije nego odu u mirovinu.
Lexus I300 u D klasi je bolji od MR2, to znači najbolji. Pogledaj ovdje usporedbe http://isrc2.proboards.com/index.cgi?action=newestthreads. Općenito, ovdje imaš drag utrke u svim klasama.
Za TT u B sam napisao, jer se to odnosi za IGC. Naravno da je MR2 u toj klasi najbolji. Nisam samo usporedio TT sa RS 4
još SAMO 236404 likeova
Ja imam 5 FB profila, koje ne koristim, pa ću pridonijeti da što prije dođemo do željenog broja.
još SAMO 236404 likeova
Ja imam 5 FB profila, koje ne koristim, pa ću pridonijeti da što prije dođemo do željenog broja.
eeee
to se traži
sad bi bilo super da svatko od nas napravi jedno 20000 fake FB profila pa da što prije to otključamo
još SAMO 236404 likeova
Retardirani fake.
Tako sam se obradovao kad sam vidio sliku jer sam fan svih Mustanga, Shelby-a posebno, i tek maloprije vidim da je to ustvari jedna u nizu slika koje stavljaju djeca na oficijalni facebook page NFS Worlda.
Jutros sam sat i pol potrosio roveci po forumu i officijalnoj stranici da vidim gdje je vijest.
Evo ti jedan TD!
još SAMO 236404 likeova
Retardirani fake.
Tako sam se obradovao kad sam vidio sliku jer sam fan svih Mustanga, Shelby-a posebno, i tek maloprije vidim da je to ustvari jedna u nizu slika koje stavljaju djeca na oficijalni facebook page NFS Worlda.
Jutros sam sat i pol potrosio roveci po forumu i officijalnoj stranici da vidim gdje je vijest.
Evo ti jedan TD!
tema mog posta nije auto sa slike (ni ja sam ne vjerujem u vjerodostojnost te slike)
auto koji ćemo dobiti moći ćeš saznati na FB stranici
ispričavam se što si zbog mog posta izgubio sat i pol
evo sakupio sam oko 2400000 IGC-a
a našao se tu i jedan car slot
sad koji auto uzeti....je netko od vas isprobao Bentleya (kako se ponaša na dragu, a kako u utrkama)
vidim da svi hvalite Roadster, ali već ga imam
ili da možda prićekam za novu rotaciju
moja rečenica je u budućem vremenu
probaj s vremena na vrijeme posjetiti tu stranicu
vjerojatno ćemo taj tajnoviti free item saznati tek kada se opasno približimo toj brojci od 750k likeova
moja rečenica je u budućem vremenu
probaj s vremena na vrijeme posjetiti tu stranicu
vjerojatno ćemo taj tajnoviti free item saznati tek kada se opasno približimo toj brojci od 750k likeova
Imaš pravo.
Kako smo krenuli na proljeće ga imamo
evo sakupio sam oko 2400000 IGC-a
a našao se tu i jedan car slot
sad koji auto uzeti....je netko od vas isprobao Bentleya (kako se ponaša na dragu, a kako u utrkama)
vidim da svi hvalite Roadster, ali već ga imam
ili da možda prićekam za novu rotaciju
Bentley je odličan samo za TE. Iako su ga stavili u S klasu, za drag je prespor, kao i za utrke. Uzmi Bossa, jer ga smatram (moje osobno mišljenje) znatno boljim od Roadstara. Ne znam što imaš još u garaži, ali ako se pojavi nešto što moraš imati, uvijek možeš prodati neki slabiji auto koji ne voziš. A da ne govorim o još jednom slotu, kad stigneš na "okrugli" level.