0800 9000
A pitao sam, ali previše dobro zvuči onako kak oni govore.
0800 9000
A pitao sam, ali previše dobro zvuči onako kak oni govore.
Nazovi i pitaj više puta. Ako svaki put dobiješ isti odgovor, vjerojatno je istina.
tu tarifu i mi imamo.i nema ti nikakve kvake.sve šta su napisali je točno.imaš 60 minuta ali samo za tcom i kad to potrošiš sve dodatne minute plaćaš.ali ako volite razgovarati to se jako brzo potroši.neznam točno kako ide valjda za blagdane i nedjeljom je cijena poziva jeftinija.ispravite me ako griješim.
tu tarifu i mi imamo.i nema ti nikakve kvake.sve šta su napisali je točno.imaš 60 minuta ali samo za tcom i kad to potrošiš sve dodatne minute plaćaš.ali ako volite razgovarati to se jako brzo potroši.neznam točno kako ide valjda za blagdane i nedjeljom je cijena poziva jeftinija.ispravite me ako griješim.
Od 7-19 skuplje, od 19-07 jeftinije, nedjeljom i blagdanom cijeli dan ova jeftinija...
Ja sam kupila uz produženje pretplate na adsl htc explorer za 99 kn.lik mi došao popraviti max tv i u roku od 2 dana mob je došao.
I meni je u roku 2 dana došao, pa mobitel se nemože upalit.
Ako netko bude imao sličnih problema, NE POKUŠAVAJTE POPRAVIT, nego sve što ste dobili s njim u ruke, i pravac tcentar po drugi.
Ja sam kupila uz produženje pretplate na adsl htc explorer za 99 kn.lik mi došao popraviti max tv i u roku od 2 dana mob je došao.
I meni je u roku 2 dana došao, pa mobitel se nemože upalit.
Ako netko bude imao sličnih problema, NE POKUŠAVAJTE POPRAVIT, nego sve što ste dobili s njim u ruke, i pravac tcentar po drugi.
Isti problem, idem danas u T-centar da vidim šta s tim.
Kolega je kupio taj Explorer preko toga i kaže mi jučer da mu se nemože upalit. Ja sam isto produžio i danas mi dođe mobitel i stane mi na onom HTC bijelom ekranu kao njemu, i ja malo stiskao tipku za paljenje, otključavao zaključavao, stiskao one dole tipke i mob se upali bez beda :D
Kolega je kupio taj Explorer preko toga i kaže mi jučer da mu se nemože upalit. Ja sam isto produžio i danas mi dođe mobitel i stane mi na onom HTC bijelom ekranu kao njemu, i ja malo stiskao tipku za paljenje, otključavao zaključavao, stiskao one dole tipke i mob se upali bez beda :D
one tipke dole ni nerade dok je na tom ekranu...
enivej, bio u tcentru danas i uzeli ga i kaze u roku 7 dana će bit sređeno, vidit ćemo
Da li ste sigurni da se nemože upalit da ne radite svi istu grešku ..
Da li ste sigurni da se nemože upalit da ne radite svi istu grešku ..
Bravo Sherlock. Ne znamo upalit mobitel...
Pogledaj na forumima, ima ih još dosta s tim problemom.
Da li ste sigurni da se nemože upalit da ne radite svi istu grešku ..
Ne znam moj se upalio.Igrala sam se s njim bez kartice i evo prije 5 dana je stigao i kod za otključavanje na mail.Sretno s mobitelima.
E da onaj telefon za kunu se dobiva baš ako je novi priključak ili može ako već ima priključak?Ili da nazovem njih pa se raspitam
I da nije mi se htio spojiti na wi fi kućni,ustvari niti jedan a to se rješilo vraćanjem na tvorničke postavke.Pa ako će imati itko takvih problema samo to neka napravi.To sam našla na nekom forumu.
E da onaj telefon za kunu se dobiva baš ako je novi priključak ili može ako već ima priključak?Ili da nazovem njih pa se raspitam
99kn je ako nemaš OTPO, bez obzira imao priključak ili ne
Ugovor potpisan:
21.05.2012.
Mobilni telefon mi je aktiviran:
15.07.2012.
TV mi je stigao:
17.07.2012.
Ali, da se zna, računi za 6. mjesec su bili redoviti, i nisu kasnili,
kao ni za 7. mjesec.
Ugovor potpisan:
21.05.2012.
Mobilni telefon mi je aktiviran:
15.07.2012.
TV mi je stigao:
17.07.2012.
Ali, da se zna, računi za 6. mjesec su bili redoviti, i nisu kasnili,
kao ni za 7. mjesec.
Sad si me ubio u pojam, ja se već 15 dana borim da mi prebace broj sa Simpe na pretplatu
Čuj, sve ovisi "s kim bankariš".
Uglavnom, ovaj ŠUPAK iz Siska koji tamo radi je nesposobno govno od čovjeka
koji sere, petlja, laže i jede govna!
Da nisam nazvao ZGB direktno i tražio direktoricu prodaje, i objasnio joj svoju situaciju,
tko zna dali bi do kraja godine IŠTA bilo riješeno.
Uglavnom, iz Siska do Zgba NIŠTA nije stiglo od 21.05.2012.
Sva sreća žena je OK, telefonski sve dogovorio, poslala mi je ugovor
Overseasom 13.07.2012., 15.07.2012. mi je telefon već bio aktiviran,
17.07.2012. sam dobio TV.
Mislim dali je to bio problem? Nesposobno govno iz Siska, a toliko mladih
i marljivih, te sposobnih ljudi čeka na birou i ne može dobiti posao.
Sad su im u SK još kupili novi, veći, lijepši i bolji prostor, a tamo radi gamad umjesto pravih ljudi.
A vidi moje dopisivanje (kad su me 4-ti put zatražili podatke):
09.07 ""Da ima samo ovaj broj koji se čeka odrada da prijeđeš na pretplatu. Molit ćemo te onda za malo strpljenja da te kolege iz Teleprodaje nazovu, a mi ćemo ih podsjetiti ;)
Tvoj Facebook team"
11.07 "Biti ćeš kontaktiran od strane kolege iz Teleprodaje u najkraćem mogućem roku. Molimo te malo za strpljenje.
Tvoj Facebook team"
13.07 "Pozdrav,proslijedili smo zahtjev kolegama te će te oni kontaktirati što prije kako bi se ovo riješilo.
Tvoj Facebook Team" :))
HT: To si nam slao u inbox?
Ja: da, to su vaši odgovori na 3 upita :)
Čak su mi i zahvalili na prijedlogu kad sam im rekao da nabave ticketing sistem, da ne moraju ljude gnjaviti svaki put iznova
kad im se jave da im daju oib, broj mobitela, ime, prezime, broj cipela...
Da li još vrijedi popust od 50% na pretplatu za ljude do 28 godina?
Da li još vrijedi popust od 50% na pretplatu za ljude do 28 godina?
jep, za extra total+ S tarifu još uvijek vrijedi
Imam ja jedno pitanje pa ako netko može da mi odgovori kompetentan vezano za ovu temu.
Naime me iz T-coma i pitao"dali slučajno želim zadržati ovaj broj dvije godine"kao na placu..Ja mu odgovorim vijerovatno ali nisam siguran(radi se o fiksnom dakako).I to je bilo to,bez uzimanja podataka,OIB-a jmbg-a i meni nakon nekog vremena dolazi panasonic telefon na kućnu adresu i ja ostanem paf,šta je sad to.
Zovem na 08009000 i pitam jer hoću ukinuti fiksni i ovaj me kolega drugi pita dali mi je uzeo te podatke i to,ja kažem ne,kako i nije i on mi veli da to ne važi za produljenje ugovora.ja ću baš danas opet zvati i poslati tel njima jel ga nisam ni otvorio i dali mogu raskinuti ,odnosno ukinuti fiksni,pošto mi i ne treba?
Imam ja jedno pitanje pa ako netko može da mi odgovori kompetentan vezano za ovu temu.
Naime me iz T-coma i pitao"dali slučajno želim zadržati ovaj broj dvije godine"kao na placu..Ja mu odgovorim vijerovatno ali nisam siguran(radi se o fiksnom dakako).I to je bilo to,bez uzimanja podataka,OIB-a jmbg-a i meni nakon nekog vremena dolazi panasonic telefon na kućnu adresu i ja ostanem paf,šta je sad to.
Zovem na 08009000 i pitam jer hoću ukinuti fiksni i ovaj me kolega drugi pita dali mi je uzeo te podatke i to,ja kažem ne,kako i nije i on mi veli da to ne važi za produljenje ugovora.ja ću baš danas opet zvati i poslati tel njima jel ga nisam ni otvorio i dali mogu raskinuti ,odnosno ukinuti fiksni,pošto mi i ne treba?
Najednostavnije vrati telefon nazad na adresu, i kompletan zahtjev se stornira i nemaš frke, nemoraš penale niti išta paćati.
Zato ako vam pošta/cityex jave da ste dobili pošiljku od HT-a a i sami znate da niste ništa tražili i trebali dobiti, jednostavno im recite da ne želite preuzeti i gotovo, onda to oni vraćaju t-comu i tako se bilo koji od tih zahtjeva automatski stornira(i time i moguće ugovorne obveze)
Jel uzimao tko Htc za 99 kn?Za koliko vam je stiglo,meni rekla kroz 3 tjedna...
Meni je stigao odmah drugi dan.
Jel uzimao tko Htc za 99 kn?Za koliko vam je stiglo,meni rekla kroz 3 tjedna...
Meni je došao za 3 dana
A možda sam krivo razumio,vidit ćemo.
I jeste zadovoljni mobitelom?
A možda sam krivo razumio,vidit ćemo.
I jeste zadovoljni mobitelom?
Nisi krivo razumio i meni je rekla kroz 3 tjedna
sta je ovo ljudi za MAXadsl ima stalno nekakvih poklona,a za MAXtv nikad nista.
Jel zna tko kada ce bit sta za MAXtv?