Pozdrav, mobitelu se pojavio problem sa ekanom, nakon mjesec dana korištenja. Kontaktirao sam trgovinu, rekli su da pošaljem u njihov servis. Na web stranici servisa se fino vidi da je 18.10.19 otvoren radni nalog, i od toga datuma pod statusom naloga piše da je uređaj zaprimljen. Dali je po vama potrebno još pričekati? Ili je vrijeme za kontaktirati servis? Ili bolje trgovinu? Nekako mi se čini da je dosta vremena prošlo, pošto se problem vidi kad se samo pogleda, nije potrebna nikakva dijagnostika. Hvala na pomoći!
-zanimljivi su kupci.. prođe skoro mjesec. Kome si reklamirao? Sa servisom nemaš nikakav ugovorni odnos, probleme rješavaš s trgovcem + prolistaj temu, ponavlja se ista stvar više puta.
-to sve može potrajati a može biti i daleko brže riješeno.. često ovisi o tebi, koliko im daš vremena. Traži-pitaj. Ako je reklamacija zaprimljena i utvrđen kvar tad nekog razloga za čekanje nema, ako je još uvjek samo zaprimljen, (to ne znači u radu.. tj ovisi kako koji servis vodi oznake-stanja) to može biti bilo što, možda stoji na polici, možda je zagubljen, a postoji ponekad i formulacija da nakon 45-90 dana ako ne podigneš uređaj, nemaju više obvezu.. pa pitaj, tamo gdej si uređaj reklamirao. Žali se ili čekaj..