- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Svašta, buraz pokušao 7 deadly sins nastaviti gledati i piše da je nedostupan, nekakva greška Hvala na odgovoru
Bez prijevoda?
Kod mene nije bio pad kvalitete videa niti jednom, barem do sada.
To ti je adaptive bitrate streaming (kvaliteta slike se prilagođava brzini tvog interneta) i to postoji oduvijek. Nema veze sa ovim što je netflix srezao bitrate za četvtinu na mjesec dana.
A čuj brzina mi je inače 150 mbit/s, sad baš da je toliko pala...
Kakve su najave za hrvatske titlove, hoce li biti kakvih pomaka?
Ukoliko netko traži da šeramo netflix, imam 3 slota, javite na PM.
Hvala
EDIT: ostao još jedan slot
Gledamo Netflix svaki dan, no jako jako često kvaliteta nije u HD-u. Gledam preko TV-a i ako stisnem INFO na daljinskom dobijem info o kvaliteti, vidim da nije često ni 720p. Sumnjam da je do operatera ali ne znam kako dokazati, ima li netko savjet? Ovo nema veze s nedavnom najavom Netflixa da će smanjiti kvalitetu jel traje već mjesecima.
Internet je sinkroni 100/100, s ničim drugim nemam problema. Ako odrvrtim test na aplikaciji od TV-a, dobijem da je brzina nekih 22 Mbps (što je dovoljno i za 4K) ali meni rijetko ide na 720p a kamo li na 1080p. Čak i kad se prebaci na 720p/1080p ne ostane na tome, opet nakon nekog vremena padne na nisku kvalitetu... 240p, 480p.
Kako dokazati da je do operatera? I da li vi imate takvih problema?
Gledamo Netflix svaki dan, no jako jako često kvaliteta nije u HD-u. Gledam preko TV-a i ako stisnem INFO na daljinskom dobijem info o kvaliteti, vidim da nije često ni 720p. Sumnjam da je do operatera ali ne znam kako dokazati, ima li netko savjet? Ovo nema veze s nedavnom najavom Netflixa da će smanjiti kvalitetu jel traje već mjesecima.
Internet je sinkroni 100/100, s ničim drugim nemam problema. Ako odrvrtim test na aplikaciji od TV-a, dobijem da je brzina nekih 22 Mbps (što je dovoljno i za 4K) ali meni rijetko ide na 720p a kamo li na 1080p. Čak i kad se prebaci na 720p/1080p ne ostane na tome, opet nakon nekog vremena padne na nisku kvalitetu... 240p, 480p.
Kako dokazati da je do operatera? I da li vi imate takvih problema?
JA kad odvrtim test brzine na Netflixu dobijem 50-55Mbps,TV je spojen preko WIFIa,kvaliteta slike je izvrsna,trenutno gledam Alter Carbon 2 sezonu,4K Dolby Vision slika brutalno dobra!!T-Com ,optika 100/200 mislim da mi je paket!
Ukoliko netko traži da šeramo netflix, imam 3 slota, javite na PM.
Hvala
EDIT: ostao još jedan slot
ja bi se pridruzio al imam vec jedan koji traje 15-tak dana tak da mogu kasnije
Ako moze neko da provjeri ko ima mogućnost, za Designated Survivor stoji da je u DV, ali ga ne pušta u DolbyVision.Do mene nešto ili je tako svima ?
Jep u DV-u je....
Jep u DV-u je....
Mislim da nije prva sezona!
Upravo provjerio i drugu sezonu, ne ide u dv, e svašta
tocnije samo je zadnja u DV-u...
Odvažio se jučer i malo vrtio izvan uobičajenih netflixovih algoritama jer mi bijaše dosadno i u preporuci naletio na "WHAT DID JACK DO" - DAvid Lynch - OoOOoOHhHh?
....
Nakon 15 minuta nitko me više nije mogao spasiti iz kafkijanske kaljuže metafizičkog kaosa universuma.
....
TooTataboon!!!! TooTataboooooon!!!!!
Godinama izbjeavan Peaky B , jučer krenija, pogleda 5 epizoda u šucu, vrh. Gledan malo US Netflix je bolje opskrbljen od UK, postoji li način da se primini regija ili samo priko VPNa
Godinama izbjeavan Peaky B , jučer krenija, pogleda 5 epizoda u šucu, vrh. Gledan malo US Netflix je bolje opskrbljen od UK, postoji li način da se primini regija ili samo priko VPNa
samo vpn
Gledamo Netflix svaki dan, no jako jako često kvaliteta nije u HD-u. Gledam preko TV-a i ako stisnem INFO na daljinskom dobijem info o kvaliteti, vidim da nije često ni 720p. Sumnjam da je do operatera ali ne znam kako dokazati, ima li netko savjet? Ovo nema veze s nedavnom najavom Netflixa da će smanjiti kvalitetu jel traje već mjesecima.
Internet je sinkroni 100/100, s ničim drugim nemam problema. Ako odrvrtim test na aplikaciji od TV-a, dobijem da je brzina nekih 22 Mbps (što je dovoljno i za 4K) ali meni rijetko ide na 720p a kamo li na 1080p. Čak i kad se prebaci na 720p/1080p ne ostane na tome, opet nakon nekog vremena padne na nisku kvalitetu... 240p, 480p.
Kako dokazati da je do operatera? I da li vi imate takvih problema?
Glupo pitanje ali koju pretplatu imate?
Gledamo Netflix svaki dan, no jako jako često kvaliteta nije u HD-u. Gledam preko TV-a i ako stisnem INFO na daljinskom dobijem info o kvaliteti, vidim da nije često ni 720p. Sumnjam da je do operatera ali ne znam kako dokazati, ima li netko savjet? Ovo nema veze s nedavnom najavom Netflixa da će smanjiti kvalitetu jel traje već mjesecima.
Internet je sinkroni 100/100, s ničim drugim nemam problema. Ako odrvrtim test na aplikaciji od TV-a, dobijem da je brzina nekih 22 Mbps (što je dovoljno i za 4K) ali meni rijetko ide na 720p a kamo li na 1080p. Čak i kad se prebaci na 720p/1080p ne ostane na tome, opet nakon nekog vremena padne na nisku kvalitetu... 240p, 480p.
Kako dokazati da je do operatera? I da li vi imate takvih problema?
Glupo pitanje ali koju pretplatu imate?
Nije do toga... Pretplata na Netflixu je Premium Ultra HD (4K).
Pogotovo na večer primjetim da se zroza kvaliteta i to drastično. Npr gledam dokumentarac The Last Dance i cijelo vrijeme se kvaliteta vrti na 240p/280p, za što je dovoljna brzina ispod 1 Mbps, dakle 100 puta manje nego što imam... Da je barem 720p ne bi se žalio.
Gledamo Netflix svaki dan, no jako jako često kvaliteta nije u HD-u. Gledam preko TV-a i ako stisnem INFO na daljinskom dobijem info o kvaliteti, vidim da nije često ni 720p. Sumnjam da je do operatera ali ne znam kako dokazati, ima li netko savjet? Ovo nema veze s nedavnom najavom Netflixa da će smanjiti kvalitetu jel traje već mjesecima.
Internet je sinkroni 100/100, s ničim drugim nemam problema. Ako odrvrtim test na aplikaciji od TV-a, dobijem da je brzina nekih 22 Mbps (što je dovoljno i za 4K) ali meni rijetko ide na 720p a kamo li na 1080p. Čak i kad se prebaci na 720p/1080p ne ostane na tome, opet nakon nekog vremena padne na nisku kvalitetu... 240p, 480p.
Kako dokazati da je do operatera? I da li vi imate takvih problema?
Glupo pitanje ali koju pretplatu imate?
Nije do toga... Pretplata na Netflixu je Premium Ultra HD (4K).
Pogotovo na večer primjetim da se zroza kvaliteta i to drastično. Npr gledam dokumentarac The Last Dance i cijelo vrijeme se kvaliteta vrti na 240p/280p, za što je dovoljna brzina ispod 1 Mbps, dakle 100 puta manje nego što imam... Da je barem 720p ne bi se žalio.
ocito ti pada brzina prema netflixovim serverima...to je najlakse provjeris na stranici fast.com kad ti se to desava pa vidis u mbps koliko imas.....mozda bi ti vpn pomogao
Kako se provjeri rezolucija u kojoj se prikazuje sadržaj koji gledaš u Netflixu?