Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek
- poruka: 47
- |
- čitano: 16.688
- |
- moderatori:
vincimus
ne znam baš, dosta često pratim recenzije, doduše engleske poput carwow, what car i slično, pa kad gledam kod njih električni kinezi nisu niti blizu 50% jeftiniji
dapače, ako ne gledaš teslu koja pretpostavljam brije na brend i kreće od 42k funti, pa je opet u odnosu na mg4 (36k funti) razlika tek 20%, a u odnosu na byd atto (37k) i manje
no, hyundai kona electric u britaniji kreće od 35k funti, što je čak i jeftinije od spomenutih kineza...
taj tenk za koji si linkao crash test nisam niti vidio da ima u prodaji kod nas, pa se osvrćem na cijene onih koji jesu dostupni u eu, a sumnjam da je razlika u cijeni na britanskom i eu tržištu značajno drukčija
možda si gledao cijene po kojima se prodaju u kini?
po ovome što sam dosad gledao, radije ću konu da je i skuplja 2k eura, nego mg ili byd
Gledao sam videe na YT-u na engleskom i tražio članke na engleskom (jer nema na hrvatskom). Evo ovo (Australija):
"The H6 has six variants and our model on test is the flagship Ultra Hybrid, which is priced from $45,990, drive-away. That makes it way more affordable than similarly equipped rivals, the closest drive-away price tag being over $10K higher, at $56,206 for the Toyota RAV4 Cruiser 2WD Hybrid.
Pricing goes up from there with the Kia Sportage GT-Line HEV priced from $60,496 and the Nissan X-Trail e-Power Ti-L from $63,200 (drive-away prices based on a NSW, 2000 postcode). So what do you get on the top-model hybrid H6?"
Znači, najjači model je 46 australskih keka, šta je 28 keka eura za auto od 240 300 KS, a Kia u tom rangu (sa slabijim motorom) je 36 keka eura. Australija je za sada "equal opportunity importer" i ne kolje kineze (aute) nekim posebnim carinama.
Ovo će se, naravno, sve promijeniti jer ćemo i svi mi američki vazali, u koje spada i Australija, sigurno nabiti 100% carine na kineske aute jer tako radi naš lenski gospodar tako da ovo traje samo dok je bal.
Znači, najjači model je 46 australskih keka, šta je 28 keka eura za auto od 240 300 KS, a Kia u tom rangu (sa slabijim motorom) je 36 keka eura. Australija je za sada "equal opportunity importer" i ne kolje kineze (aute) nekim posebnim carinama.
australija nije isto što i europa, najprije zbog troškova prijevoza koji su porasli drastično posljednjih desetak godina, a zatim i zbog svega drugog
umjesto australije, gledaj veliku britaniju - tamo su takvi kinezi vrlo blizu cijenom koreancima, pa i europskim proizvođačima, iznimka su ofkors tesla, a zatim audi, mercedes i bmw koji prodaju priču premium vozila
ako jedan byd, kao najveći i najsufinanciraniji kineski proizvođač ev vozila (istovremeno i najveći proizvođač baterija) ima istu ili veću cijenu svojeg konkurenta jednom hyundaiju, onda priča o jeftinim kineskim automobilima u eu pada u vodu, pogotovo za brendove koji nisu niti izbliza jaki kao byd
ne kažem da neće uspjeti ugrabiti dio tržišta ili da već nisu, nego da ta priča o 50% jeftinijim kineskim ev autima u europi ne drži vodu
nit su značajno jeftiniji, barem ovi koji su trenutno dostupni, nit su dokazani na tržištu
mene osobno, za malu razliku u cijeni, kineski automobil trenutno niti najmanje ne privlači, a mislim da bi i ti radije uzeo hyundai nego byd, ako su oba oko 35k eura, koja tisućica amo-tamo
da jesu 28 keka eura u eu, ne u australiji, onda bi priča itekako držala vodu, ovako... ništa od toga
Haval ti se u Evropi proizvodi u Bugarskoj u selu Bahovica.
i opet treba dijelove od kojih se sklapa dopremiti u bugarsku iz kine, što je zasigurno skuplje nego ih prebaciti u australiju
al ok, manje bitno - kako onda nisam nigdje vidio taj model u prodaji, a bogme niti cijenu u europi ne znamo ili bar ja ne znam
jel istih 28k ojra u eu kako je u australiji? gdje se prodaje u eu?
jel istih 28k ojra u eu kako je u australiji? gdje se prodaje u eu?
A valjda u Bugarskoj, ali to je i za ostatak Evrope. Rusija i Ukrajina prepune toga.
A valjda u Bugarskoj, ali to je i za ostatak Evrope. Rusija i Ukrajina prepune toga.
obzirom da se proizvodi sklapa već godinama unutar europske unije, neki vrag ozbiljno ne valja ako već za 28k eura nije pokorio europu
ili u eu nije 28k eura ili nije niti blizu toliko dobar kao kona ili čak byd
nešto tu ne štima - proizvodi se u bugarskoj već godinama, navodno je jeftin, ali nismo ni čuli za njega, osim na testu koliko je cigla čvrsta kad padne ili australskim testovima
kako god, da se zadržimo na onome što jest relevantno, a to su zasad dva kineska proizvođača, mg i byd - cijena meh, brend u odnosu na hyundai također meh, kvaliteta upitna...
i dalje ne vidim neku veliku dramu i preokret, a još im nisu nit carine uveli koje se najavljuju
da će polako ulaziti i biti još jedan od konkurenata - to sigurno, da ćemo dobiti superjeftine kineske automobile koji će preokrenuti nešto na eu tržištu, čisto sumnjam
osim eventualno onih ev trokolica koje masovno prodaju u kini, samo to baš nema prođu kod nas, delboy se odavno opario
Nema ih jer Europa daje otpor. Nisu postavljene prodajno servisne mreže.
Carine su i do sada umanjivale konkurentnost kineskih brandova u EU
Kako točno daje otpor, dođu s bejzbol palicama kad neko otvori salon?
Btw vozio sam MG ZS (valjda, onaj jeftiniji kakti suv), užas.
Nema ih jer Europa daje otpor. Nisu postavljene prodajno servisne mreže.
Carine su i do sada umanjivale konkurentnost kineskih brandova u EU
Europa daje otpor?
Pa oni moraju uspostaviti postsales. Ne EU, a tu si Kinezi općenito jako loši (ne samo kod automobila). No, to ipak gadno diže cijenu.
Carine su za sada jako male, ima tu još puno mjesta.
Kažeš male, svejedno ima tržišta koje imaju još manje carine ili svi auti podliježu istim carinama, a domaće proizvodnje nema i gdje su kineski automobili konkurentniji.
Kažeš male, svejedno ima tržišta koje imaju još manje carine ili svi auti podliježu istim carinama, a domaće proizvodnje nema i gdje su kineski automobili konkurentniji.
?!?!?!? WTF?!?
Znaš uopće što je postsales?
Druga tržišta ne moraju toliko dizati carine baš zato jer nemaju proizvodnju.
Pa da, kao što sam i napisao. Carine umanjuju konkurentnost kineskih proizvoda na našem tržištu.
Pa da, kao što sam i napisao. Carine umanjuju konkurentnost kineskih proizvoda na našem tržištu.
Ako želi išta prodati mora imati kompletan postsales. Bez obzira na carine, taj problem je već vidljiv u EU i bez carina.
I to ne samo što se automobila tiče (taj problem postoji već n godina sa svim vrstama robe), samo je automobil postao najskuplji proizvod što u cijelosti dolazi iz Kine te s najdužim prosječnim vremenom upotrebe.
Da, carine umanjuju konkurentnost, u tome i je smisao nabijanja istih.
Što reći na Stellantis? Izuzev PSA grupe, svi brendovi su bili u problemima prije merđera.
Kažu da je kopiranje potvrda trenda, i nakon kopiranja Teslinog izuzetno glupog i nepotrebnog televizora, stvaraju se nove kopije tj. trendovi.
I zanimljivo, nitko ne kopira Teslu ili VW, već se kopira - Hyundai-Kia!
Vidit ćemo kako bude išlo dalje, no Stellanits je parazit nastao iz nužde - pa je dobar pokazatelj da li kopira korake kako bi skratio put do profitabilnosti, a sa ovim korakom čini se da je to tako.
https://autonet.bug.hr/elektricna-vozila/osvanule-prve-slike-fiata-grande-panda-41596
Ne znam, treba vidjeti. Gledam e c3 i neki Opel izlazi. Sve Stallantis i sve ista platforma, infotainment, samo drugi "skin" drukcija karoserija. To budu jedan te isti auto. Ocu elektricni auto, to si gustam a nedam ozbiljne novce, makar nisu jeftini jeftini.
Leasing jer je resale mislim si nula.