Sašu Cvetojevića treba odma zaposlit.
Takvog lumena i stručnjaka za EV će rijetko gdje naći.
Sašu Cvetojevića treba odma zaposlit.
Takvog lumena i stručnjaka za EV će rijetko gdje naći.
Sašu Cvetojevića treba odma zaposlit.
Takvog lumena i stručnjaka za EV će rijetko gdje naći.
A gle, Musk je za Teslu, SolarCity i SpaceX preko SF BayArea javno-privatnog fonda izvukao milijarde, pa sad preko Cvetojevica i Cranea koji su u 20 godina ulozili 40 milijuna kuna i postali serijski poduzetnici, mozda uhvate taj prijeko potrebni kes da Tesla ne propadne.
Naravno, ako se predstavnik Cranea vrati sa onog poslovnog rucka koji traje vec 3 mjeseca pa ne stigne procitati karticu elevator-pitcha.
Lijepa vijest. Svjetsko, a opet sa ovih prostora.
Na ličnosti Nikola Tesle, valja omladinu učiti vrijednostima tolerancije i međusobnog razumijevanja. Kontra svake moguće mržnje.
Nikola Tesla je veći od svake politike koja ovdje vlada.
Lijepa vijest. Svjetsko, a opet sa ovih prostora.
Na ličnosti Nikola Tesle, valja omladinu učiti vrijednostima tolerancije i međusobnog razumijevanja. Kontra svake moguće mržnje.
Nikola Tesla je veći od svake politike koja ovdje vlada.
Ja volim burek i cevape.
Sašu Cvetojevića treba odma zaposlit.
Takvog lumena i stručnjaka za EV će rijetko gdje naći.
prijedlog se usvaja jednoglasno
..
naravno za voditelja odjela Tesla-Neuralink koji bi se brinuo o preživjelima nakon samozapaljenja i rehabilitaciju integracijom računala i mozga nominiramo tebe Doc!!
Ako nemaju 1.9 tdi sa ručnim mjenjačem u ponudi bolje da niti ne otvaraju. Kakvi pišljivi električni pogon i još k tome netko tamo unutra umjesto tebe promjeni brzinu pffff. MI HRVATI najbolje znamo da je dizel+šaltung nešto najbolje na svijetu i u to nema sumnje jer smo najpametniji na svijetu.
Lijepa vijest. Svjetsko, a opet sa ovih prostora.
Na ličnosti Nikola Tesle, valja omladinu učiti vrijednostima tolerancije i međusobnog razumijevanja. Kontra svake moguće mržnje.
Nikola Tesla je veći od svake politike koja ovdje vlada.
SFSN !!!
Rula nadmoćno !!!!
Konačno dobra vijest. Ovako neću morati po svoga Teslu ići u Amsterdam ili Pariz, biti će mi tu pod nosom
Čini mi se da nisi skužio zajebanciju na moj vlastiti račun. Kao učitelj, trebam raditi oko 10 godina i živjeti od zraka i ljubavi, kako bih mogao kupiti Teslu S (manji modeli me ne zanimaju).
josipa pl. istražni, remetinečka kraljica i poznata negativka iz filmova o kninu, će im očas pronaći "kadar". bolje im i ne treba. kad dva-tri snoba s brdom sumnjivo stečene love pokupuju izloženo ("preseravam se jer mi je to hobi"), zatvorit će dućan i nestati kao da ih nikad nije bilo. probali su u nas iprije s "drekskluzivnim" autima (aston martin, bla) pa nikoga više nije. tak će i ovo. vjerojatno je čitav konjcept upravo taj miš koji se rodio, nakon što su se zatresla brda pri potresu.
U našoj županiji evo otvorena još jedna punionica za munjovoze...tako da sada vjerojatno ima više punionica nego registriranih munjovoza
Međutim ti političari kojima su puna usta zelenog...svaki od njih i dalje vozi na crno zlato
vozi na crno zlato
Vezano da sliku:
Da, tako je bilo. No budući da je potreba za energijom sve veća, elektrane iz obnovljivih izvora postale su daleko isplativije pa je taj "delta e" debelo na strani EV. Ovisno o vrsti vozila, delta je od 22% do čak 80% manje CO2. Zanimljiv kalkulator na linku:
https://www.transportenvironment.org/news/how-clean-are-electric-cars
No, radi se i o koncentraciji. Ako već moramo imat auspuhe, bolje ih imat negdje na nekom brdu nego u centru grada gdje živi milijun ljudi koji će na trošak HZZOa liječit dišne/kožne itd bolesti u milijardama. Mada "brdski auspusi" sve više postaju solarni paneli ili vjetroelektrane, a sve manje dimnjaci. A ovi dimnjaci koji i postoje; lakše je za jedan veliki dimnjak smislit nekakve filtere i radit kontrole nego provjeravat koji od svih dizela vozi na ložu.
Sve u svemu, električni auti svojom brojnošću postajati će sve zeleniji (recikliranje baterija, sve više elektrana na obn.iz.energ.) dok bi dizeli i benzinci sve više ujebavali atmosferu. Potencijal za čistom energijom je enorman i nema smisla ulagat više u aute sa ispušnim plinovima pored tolikog "green" potencijala.