Odlično, sada će vozila stajati u koloni na tri trake, a ne samo na dvije kao do sada.
Planira se proširenje autoceste A1 od Zagreba do K
- poruka: 40
- |
- čitano: 6.151
- |
- moderatori:
vincimus
Nikad nije dodavanje traka riješilo gužve
Istina. Najbolje maknut sve trake pa nema gužve.
Nikad nije dodavanje traka riješilo gužve
Javi Amerikancima, Nijemcima i Kinezima da budale bez potrebe ne troše novac.
Po tko zna koji put , uvijek ista priča pred bilo kakve izbore. Lijepa naša RvaCka
Nikad nije dodavanje traka riješilo gužve
Hmmm, onda nisi vozio trst-venecija prije i nakon dodavanja dodatne trake 🤔
usporedjujes kruske i jabuke.
video se fokusira na ultra-urbanizirane sredine di autoceste idu doslovno kroz centar grada (american style).
ovdje se radi o medjugradskom i medjuregionalnom potezu.
dodavanje trake na visokofrekventnu autocestu definitivno ima smisla, pogotovo ako sa time reguliras i teretni promet
Al za početak i ovo je dobro...
Gužva će biti sve dok postoji trenutni model naplate autocesta, bez obzira na trake. Nema tih traka koje će ubrzati umobolnu gotovinsku naplatu autoceste u 2024. godini.
Vidjet ćemo tu velebnu elektronsku naplatu ako ikad zaživi.
Ako će se neki ljubitelji prirode angažirati za dodavanje i kojeg zelenog mosta na toj relaciji, imaju moju podršku!
Ako će se neki ljubitelji prirode angažirati za dodavanje i kojeg zelenog mosta na toj relaciji, imaju moju podršku!
Ljubitelji prirode samo rade gluposti.
Od kojeg novce? Pa Križišće-Žuta lokva je stalo zato jer se blagajna ispraznila dizanjem plaća javnog sektora.
I ja sam mišljenja da je bitnije proširenje obilaznice od Zagreb - Istok do Zagreb - Zapad.
Možda malo off topic, ali eto živo me zanima što će se u Zagrebu dogoditi kroz sljedećih 10tak godina s prometom. S obzirom da je ovo trenutno stanje neizdrživo i da ima dana kad mi treba da prođem 500m za 45 min autom, za 10tak godina ću valjda morati 3h ranije kretati na posao autom ili helikopterom (nisam iz Zg). Riješenja nema na vidiku očigledno ili nije nekome u interesu jer je o tome trebalo misliti prije 10-15tak godina dok još nije bilo više automobila u kućanstvima.
Dok god nekome treba za 500 m automobil, problema će biti. (isprike osobama s invaliditetom).
Otvaranje puno zona velikih besplatnih parkirališta na periferiji grada uz uvođenje zabrane vožnje automobila u većim dijelovima grada, nešto kao u osječkoj Tvrđi.
Jedino rješenje je ulaganje u javni prijevoz, otvaranje puno više linija, zona javnoga prijevoza, jer je nekada ljudima potrebno dva kilometra do prve autobusne ili tramvajske stanice.
Smećarski preskupi taxi prijevoz nije rješenje.
Možda malo off topic, ali eto živo me zanima što će se u Zagrebu dogoditi kroz sljedećih 10tak godina s prometom. S obzirom da je ovo trenutno stanje neizdrživo i da ima dana kad mi treba da prođem 500m za 45 min autom, za 10tak godina ću valjda morati 3h ranije kretati na posao autom ili helikopterom (nisam iz Zg). Riješenja nema na vidiku očigledno ili nije nekome u interesu jer je o tome trebalo misliti prije 10-15tak godina dok još nije bilo više automobila u kućanstvima.
Rješenje je uvijek, ali baš uvijek - biciklin.
Nema veze što je vani na žegi 50 stupnjeva, led, mraz, kiša, snijeg, ... Sve su to samo nebitni izgovori.
Nemoj mi se samo usuditi reći da ti je previše pedalirati 15-20 km svaki dan na posao i nazad.
Komentar inspiriran razmišljanjima Možemo sektaša kada god se potegne pitanje prometnog kolapsa u Zagrebu.
Malo se zafrkavam, ali drug TT-ejac zaista ima lijepe planove no recimo ona nova/stara (u planu još tamo od 80-ih, AFAIK) planirana cesta od Jadranskog mosta u smjeru sjevera (uz prugu) će teško vidjeti svjetlo dana.
Jedno su ideje i planovi, a skroz drugo je realizacija. Realno, za sve što bi oni htjeli provesti u djelo trebaju im još barem tri uzastopna mandata.
Za početak, ne bi bilo loše dovesti ZET u red (ako već žele da ga ljudi što više koriste) i popraviti ceste koje su možda u samo mrvicu boljem stanju od onih u Bahmutu.
Možda malo off topic, ali eto živo me zanima što će se u Zagrebu dogoditi kroz sljedećih 10tak godina s prometom. S obzirom da je ovo trenutno stanje neizdrživo i da ima dana kad mi treba da prođem 500m za 45 min autom, za 10tak godina ću valjda morati 3h ranije kretati na posao autom ili helikopterom (nisam iz Zg). Riješenja nema na vidiku očigledno ili nije nekome u interesu jer je o tome trebalo misliti prije 10-15tak godina dok još nije bilo više automobila u kućanstvima.
Rješenje je uvijek, ali baš uvijek - biciklin.
Nema veze što je vani na žegi 50 stupnjeva, led, mraz, kiša, snijeg, ... Sve su to samo nebitni izgovori.
Nemoj mi se samo usuditi reći da ti je previše pedalirati 15-20 km svaki dan na posao i nazad.
Komentar inspiriran razmišljanjima Možemo sektaša kada god se potegne pitanje prometnog kolapsa u Zagrebu.
Malo se zafrkavam, ali drug TT-ejac zaista ima lijepe planove no recimo ona nova/stara (u planu još tamo od 80-ih, AFAIK) planirana cesta od Jadranskog mosta u smjeru sjevera (uz prugu) će teško vidjeti svjetlo dana.
Jedno su ideje i planovi, a skroz drugo je realizacija. Realno, za sve što bi oni htjeli provesti u djelo trebaju im još barem tri uzastopna mandata.
Za početak, ne bi bilo loše dovesti ZET u red (ako već žele da ga ljudi što više koriste) i popraviti ceste koje su možda u samo mrvicu boljem stanju od onih u Bahmutu.
Nek TT-jac samo radi bike staze, tko se usudi biciklom, najmanje će se gužvati. Iako ne commutam ni približno kao nekad s biciklom, podržavam njihove trake, pogotovo nauštrb ljudi s autima koji 14-godišnju djecu moraju prevoziti u školu, te na drugi kraj grada po aktivnostima, i koji ne žele prošetati 500-1000m do dućana bez tutaća.
A a propos ovog proširenja, je li u tih 170 mil € ukljućena i naknada za "rođe" i ostale lokalne šerife?
Nek TT-jac samo radi bike staze, tko se usudi biciklom, najmanje će se gužvati. Iako ne commutam ni približno kao nekad s biciklom, podržavam njihove trake, pogotovo nauštrb ljudi s autima koji 14-godišnju djecu moraju prevoziti u školu, te na drugi kraj grada po aktivnostima, i koji ne žele prošetati 500-1000m do dućana bez tutaća.
A a propos ovog proširenja, je li u tih 170 mil € ukljućena i naknada za "rođe" i ostale lokalne šerife?
Ma neka napravi još tisuću kilometara staza - super što se mene tiče no bicikl nije uvijek rješenje. Nekada ga jednostavno ne možeš vozikati naokolo.
ZET se mora dovesti u red jer ovo što trenutno imamo u ZG-u je banana. U prinicpu bi trebao biti toliko primamljiv da jedan solidan dio ekipe koja se sama voza u autima primora da se radije voze tramvajem i/ili autobusom.
Teško izvedivo, ali nije nemoguće.
Ne znam s kakvima rodijacima i netijacima TT-ejac šuruje ali čisto sumnjam da se bavi s tim osim ako nije skroz stjeran u kut. Tu je ipak miljama ispred Mikija Fontane.
U Zagrebu će biti stanje takvo kakvo je i teško će se poboljšavati, bar sam ja odustao od neke nade. Na posao idem autom, a sve ostalo tramvaj/bicikl/pješice. Kad sam studirao i tek počeo raditi, išao sam sve biciklom u sva godišnja doba, onda sam neke novce zaradio pa kupio auto i vozit ću ga na posao sve dok promet ne postane toliko nesnosan da bi se radije znojio ljeti i smrzavao zimi na biciklu.
Rješenje je uvijek, ali baš uvijek - biciklin.
Nema veze što je vani na žegi 50 stupnjeva, led, mraz, kiša, snijeg, ... Sve su to samo nebitni izgovori.
Nemoj mi se samo usuditi reći da ti je previše pedalirati 15-20 km svaki dan na posao i nazad.
Volim kad se ovakvi kao ti uvijek hvataju da svi prelaze 40km dnevno i da nije moguće ići biciklom. Naravno da to za takve nije relevantno ako voze 100 kila alata i pola ormara.
Postoji JAKO puno ekipe koja do posla ide 3-4km autom i upadaju u gužve bez razloga i onda blokiraju promet ne samo vama koji dolazite od tih 20km udaljenih mjesta nego i lokalnom gradskom prijevozu itd.
Ako si ikad otišao do grada kao što je Berlin vidio bi na dnevnoj bazi ekipu koja biciklira u sred ljeta i u sred zime. Nije neki bauk obući kabanicu ili staviti kremu za sunčanje.
Za početak, ne bi bilo loše dovesti ZET u red (ako već žele da ga ljudi što više koriste) i popraviti ceste koje su možda u samo mrvicu boljem stanju od onih u Bahmutu.
na stranu sad potencijalno kadrovsko i organizacijsko stanje ZET-a..
ZET (infrastrukturno) moze funkcionirat samo ako funkcionira i ostatak cestovnog prometa u Zagrebu, a to je jebeno tezak zadatak za rijesit, pogotovo kad su ljudi po defoltu auswinkl
Možda malo off topic, ali eto živo me zanima što će se u Zagrebu dogoditi kroz sljedećih 10tak godina s prometom. S obzirom da je ovo trenutno stanje neizdrživo i da ima dana kad mi treba da prođem 500m za 45 min autom, za 10tak godina ću valjda morati 3h ranije kretati na posao autom ili helikopterom (nisam iz Zg). Riješenja nema na vidiku očigledno ili nije nekome u interesu jer je o tome trebalo misliti prije 10-15tak godina dok još nije bilo više automobila u kućanstvima.
Bit će još gore.
Slijedom okolnosti, Hrvatska se tek sad urbanizira (dok se razvijene države ruraliziraju).
Tak da će prirast broja auta u Zagrebu postati eksponencijalan.
I rast cijena nekretnina/najma.
I taman se poklopilo sa propašću koncepta javnog prijevoza.
Tomašević radi dobre stvari da se izbjegne najcrnji scenarij, ali prekasno je, to je trebalo napravit prije 20 godina...
Tada je imao tek 22 godine i nije bio Sultan.
Eh da se je fu*king metro napravio dok se još moglo pa da npr. na nekim velikim parkiralištima se ostave automobili i lagano njime na posao sa slušalicama u ušima..bez brige, bez pameti, ljeti hladno, zimi toplo, ali šta bi bilo kad bi bilo.
Volim kad se ovakvi kao ti uvijek hvataju da svi prelaze 40km dnevno i da nije moguće ići biciklom. Naravno da to za takve nije relevantno ako voze 100 kila alata i pola ormara.
Ma sprdao sam se s ekipom kojoj je odgovor na svaki problem u prometu - bicikl. Toliko su dosadni i naporni da je to već postalo smiješno.
Svaka čast ekipi koja vozi bicikl po snijegu, ledu i kiši, ali ne mogu to baš svi.
Po tko zna koji put , uvijek ista priča pred bilo kakve izbore. Lijepa naša RvaCka
Apropos Karlovca, radi se paralelno i drugi trak pruge Karlovac-Zagreb-Karlovac, koji će voziti SAMO tu relaciju, čisto zbog poslovnog svijeta koji radi tu a živi tamo i obrnuto!
U svezi trećeg traka, u planu je izgradnja prstena "oko" Karlovca koje je istina sjebano tamo 70ih obzirom je onda već trebalo izgradnju voditi u tom smjeru, ali su snage omladinaca prebačene na prugu Brčko-Banović! Navodno će treći trak imati odvajanje od Karlovca lijevo prema onom punktu "Vukelićeve" birtije, karikiram na najjače ali u tom smjeru vodi projekt, nastavak preko BiH pa desno u Split, ako su moji izvori informacija korektni?!
Možda malo off topic, ali eto živo me zanima što će se u Zagrebu dogoditi kroz sljedećih 10tak godina s prometom. S obzirom da je ovo trenutno stanje neizdrživo i da ima dana kad mi treba da prođem 500m za 45 min autom, za 10tak godina ću valjda morati 3h ranije kretati na posao autom ili helikopterom (nisam iz Zg). Riješenja nema na vidiku očigledno ili nije nekome u interesu jer je o tome trebalo misliti prije 10-15tak godina dok još nije bilo više automobila u kućanstvima.
Kratko i jasno, "SENF" je Capo tutti Capi njega se (treba) upitat/i, ali ne vjerujem da je kapacitativan kao "Mile" !!!!!!
Po snijegu kojega ima solidno i po kiši da, no po poledici voziti bicikl je samo za potencijalne bolničke pacijente.
Po kiši možeš i sa 70 god. po snijegu do 35-40 god, ali po ledu, čuvala mu majka ludu glavu.