čini se da je društvostaj ipak pozitivno utjecao na neke stvari.
čini se da je društvostaj ipak pozitivno utjecao na neke stvari.
Ja ne razumijem kako to ljudi i dalje puše ove priče, pa nema ni jednog auta na cesti, ja nisam vidio ni jedan auto, to je sve imaginarno, Mate nam svima baca krafne u oči...
Eto, sad nastavite.
Ključno u članku je ovo: "Mate Rimac protekloga je vikenda dao intervju za njemački automagazin Automobilwoche". Sve što se može naći o novoj prodaji udjela Porscheu je iz Matinih usta, a taj laže čim zine. Vrijednost kompanije su njegovi mokri snovi, a ne činjenice, ali novinari su danas obični prepisivači informacija s Matinog Facebooka. Nemaju tri čiste sami provjeriti to što objavljuju i iza toga stati. O postavljanju škakljivih pitanja Mati da ne pričam. Novinarstvo danas je rekla-kazala. Jad i bijeda.
Aha, hvala što nam ti daješ ispravljene i provjerene informacije. Sad znamo stvarno stanje, a zna i Porsche, jer ga je do sada Mate maslao sa svojim facebook glupostima. Pfiiijuu, spasio si Porscheu milijune, a zamalo su ušli u dublji deal s hrvatskim prevarantom...
Hrvatska nemozemo napravit elektricnu shemu brodova kojih radimo...
Lik iz garaze napravio sam elektricno superauto...
Sad ko tu koga?
Ma ne vjerujem ja u te ponzi sheme
ovo zvuči dobro, jer bi (ako je točno što se tu piše) tako sin mogao vratiti očeve "dugove" s pripadajućim kamatama i još bi mu ostalo. a sve legalno.
Ako je Nikola vrijedan gotovo 30 milijardi dolara:
Eksplozivni izvještaj o čuvenom startupu: 'Ovo je jedna od najvećih prevara koje smo ikad vidjeli'
Proizvođač električnih kamiona Nikola vrijedan je gotovo 30 milijardi dolara
https://www.telegram.hr/biznis-tech/eksplozivni-izvjestaj-o-cuvenom-startupu-ovo-je-jedna-od-najvecih-prevara-koje-smo-ikad-vidjeli/
Zašto Rimac ne bi mogao biti vrijedan barem milijardu?
Ja ne razumijem kako to ljudi i dalje puše ove priče, pa nema ni jednog auta na cesti, ja nisam vidio ni jedan auto, to je sve imaginarno, Mate nam svima baca krafne u oči...
Eto, sad nastavite.
Eto ja sam ga vidio nekoliko puta na staroj samoborskoj i u Samoboru kako se vozi, mislim na auto, tko vozi nisam vidio i manje je bitno ali se vozi. Vidio sam 2 različita tipa auta. Kod njihovih garaža ima ih nekoliko. Isto tako sam probao voziti el. bicikl Gryep kojeg je moj nećak imao na probi, skoro sam se ubio jer je to prebrzo za mene. Taj bicikl nije imao limitator brzine pa navodno ide do 90km/h.
čini se da je društvostaj ipak pozitivno utjecao na neke stvari.
Drustvo SDP/Hdz-a?
Jebo te kako se nisu sjetili napraviti elektricnu stolicu, barem bi posla imali
Novinarstvo danas je rekla-kazala. Jad i bijeda.
Ovo što si napisao je točno i slažem se u svaku točkicu, no kad komentirate Rimca zaboravljate jednu bitnu stvar, a to je da njegov glavni proizvod nije auto nego sklopovlje i softver koje drugi proizvođači koriste, a modeli automobila mu služe samo kao demostracija primjene tih tehnologija. Znam da će neki graknuti na primjer, ali dobra analogija je MS Surface, MS izdaje uređaje prvenstveno zato da demostrira prijenu svog softvera, a ne da zgrne bogatstvo na uređajima. To ne znači da taj dio poslovanja neće jednog dana preuzeti primat, ali trenutno to nije fokus.
Vodile su se epske prepiske oko integriteta i časti Mate Rimca i njegove obitelji i s te strane mislim da je to posao istražnih organa da razriješe, no osobno mislim da je ekonomiji korisniji pojedinac koji započne svoj posao pa makar i sumnjivim kapitalom i od toga napravi firmu koja zapošljava stotine ljudi, nego da je ljeniguz kojemu iz svake riječi "izvire poštenje", a jedino što radi je pokušaj da osigura hladovinu za svoju guzicu. A institucije neka rade svoje posao
Bit ce Rimac tzv "jednorog" sigurno.
VW odnosno Porsche ce ga kupit jer ce tako VAG sebi smanjit davanja za ekologiju...
Odnosno Rimac ce novcem od VAG-a kupit Bugatti.
Slicnu shemu ima FIAT sa Teslom...
ja čekam rimčev električni hooverboard i električnu jahtu.
ps, otišao našmrkani, pa mi je sad lijep dan, a rimac oke.
Bit ce Rimac tzv "jednorog" sigurno.
VW odnosno Porsche ce ga kupit jer ce tako VAG sebi smanjit davanja za ekologiju...
Odnosno Rimac ce novcem od VAG-a kupit Bugatti.
Slicnu shemu ima FIAT sa Teslom...
tako je... u današnje doba ekofašista, "low carbon footprint" je SVE! VAG to jako jeftino s rajmekom dobiva.
Može mi netko objasniti što to točno VAG dobiva za low carbon footprint od Rimca? Nije usporedivo s Teslom i FCA jer Tesla ustvari proizvodi i u konačnici isporučuje automobile i to poprilične količine već.
S druge strane, ovdje imaš lika i firmu koja je isporučila max 8 komada upitno legalno vozila(iako je vjerojatnost po financijskim izvještajima da je jedan jedini isporučeni onaj izgoreni u švicarskoj) i koja će maximalno isporučiti 150 nekakvih vozila u pitaj bokte kojem vremenskom periodu, ako ikad.
I koliko ti sad emisije štetnih plinova možeš prebiti sa 158 auta? 158 dizela? Pa toliko se ID3ojki prodalo dnevno u njemačkoj.
Kad ce rimac concept 3?
Kad ce rimac concept 3?
Nema potrebe za time jer oni prodaju rješenja.
Ključno u članku je ovo: "Mate Rimac protekloga je vikenda dao intervju za njemački automagazin Automobilwoche". Sve što se može naći o novoj prodaji udjela Porscheu je iz Matinih usta, a taj laže čim zine. Vrijednost kompanije su njegovi mokri snovi, a ne činjenice, ali novinari su danas obični prepisivači informacija s Matinog Facebooka. Nemaju tri čiste sami provjeriti to što objavljuju i iza toga stati. O postavljanju škakljivih pitanja Mati da ne pričam. Novinarstvo danas je rekla-kazala. Jad i bijeda.
Aha, hvala što nam ti daješ ispravljene i provjerene informacije. Sad znamo stvarno stanje, a zna i Porsche, jer ga je do sada Mate maslao sa svojim facebook glupostima. Pfiiijuu, spasio si Porscheu milijune, a zamalo su ušli u dublji deal s hrvatskim prevarantom...
Prevare/ocekivanja bez fundametalne podrske u EV svijetu nisu izolirane na Rimca. Medutim, marrket moze bit iracionalan koliko god zeli.
Pogledaj valuaciju ovaj tjedan od $TSLA, $NIO, $NKLA, $GIK, $CHPT, $WKHS....balon lagano puca, jedini koji ce prezivjet - Tesla...ali opet mozda krene bull i tako u krug dok ne dobijemo hrpu masivnih mikrokorekcija.
Kad Musk sleti na Mjesec.
izvorno je francuska, ali je 90-tih kad je bio revival firma bila registrirana u Italiji. To je sve bilo prije preuzimanja od VAG, i nemam pojma kakvo je danas stanje. Osobno je to za mene također oduvijek francuski brand, ali vjerojatno nije 100% krivo reći da je talijanska firma.
izvorno je francuska, ali je 90-tih kad je bio revival firma bila registrirana u Italiji. To je sve bilo prije preuzimanja od VAG, i nemam pojma kakvo je danas stanje. Osobno je to za mene također oduvijek francuski brand, ali vjerojatno nije 100% krivo reći da je talijanska firma.
Eh, Bugatti je talijanski isto koliko je Chrysler također talijanski auto.
izvorno je francuska, ali je 90-tih kad je bio revival firma bila registrirana u Italiji. To je sve bilo prije preuzimanja od VAG, i nemam pojma kakvo je danas stanje. Osobno je to za mene također oduvijek francuski brand, ali vjerojatno nije 100% krivo reći da je talijanska firma.
Izvorno francuska, sa sjedištem u Francuskoj i s proizvodnjom u Francuskoj. Vlasništvo je u svemu tome nebitno jer niti je Volvo kineski, niti je Seat njemački, Opel francuski... Vlasništvo je danas tu, sutra tamo ali povijest je uvijek ista.
Ako govorimo čija je Bugatti firma onda je povijesno francuska, vlasnički trenutno njemačka. Talijanska nikako.
Izvorno francuska, sa sjedištem u Francuskoj i s proizvodnjom u Francuskoj. Vlasništvo je u svemu tome nebitno jer niti je Volvo kineski, niti je Seat njemački, Opel francuski... Vlasništvo je danas tu, sutra tamo ali povijest je uvijek ista.
Ako govorimo čija je Bugatti firma onda je povijesno francuska, vlasnički trenutno njemačka. Talijanska nikako.
Kao što rekoh sve je to relativno, jer osnivač i vlasnik je Talijan, firma je osnovana u Njemačkoj, i upisana u Njemački registar. Stvar je u tome da je sjedište bilo u Alasceu (gdje je i danas), koji je francuski postao tek Versajskim sporazumom. Dakle prvih 20 godina je bila Njemačka firma osnovana od Talijana. Prvi proizvodni pogon čak nije bio niti na adresi sjedišta već u Kölnu! Kad je bio revival (model EB110) brand je preuzeo Talijan i sjedište i proizvodnja su bili u Monzi, a od njega je VAG kupio brand i ponovo preselio firmu u izvorno sjedište. Zapravo prava paneuropska firma gdje su ipak Talijani i Nijemci imali glavni utjecaj, a Francuska se u svemu tome našla slučajno.