Uf ..
Imamo za vas čak 32 prijedloga za prekrasan božićn
- poruka: 49
- |
- čitano: 16.104
- |
- moderatori:
vincimus
Ova lista svake godine izgleda ko natjecanje "odaberi najskuplju stvar u prodavaonici koju nismo kroz godinu uspjeli nikome uvalit i podvali ju pod listu poklona". Već vidim redove forumaša koji svojim ženama, djeci i prijateljima hrle kupiti poklone za xxxxkn. Dajte se zbrojite. Oni koji misle kupit za Božić mobitele, laptope i slično sigurno neće kupovat po ovoj preporuci a nama ostalima je ovo žešća bedastoća.
Ove godine imam super poklon! :)
Pravi "time-trip"! S obzirom da baba obozava Adidas Jogging High II cipele,
a ne mogu se kupiti preko 20 godina (zadnje smo kupili 1999., i od tad ih je gotovo nemoguce nabaviti),
uspio sam iskopati "new old stock", makar nisu bijele, nego smedje:
Nadam se da je plastika u dobrom stanju, makar bi trebala biti, jer i ove iz ´99 su joj jos dobre,
samo cepovi su pri kraju, i bijeli lak je gotovo nepostojeci (oguljen), no za laufanje po sumi, savrsene.
Riječ Gospodnja
Reče Isus svojim učenicima: "Ne zgrćite sebi blago na zemlji, gdje ga moljac i rđa nagrizaju i gdje ga kradljivci potkapaju i kradu. Zgrćite sebi blago na nebu, gdje ga ni moljac ni rđa ne nagrizaju i gdje kradljivci ne potkapaju niti kradu. Doista, gdje ti je blago, ondje će ti biti i srce."
Osoba koja je ovo pisala treba provjeriti svoju povezanost sa realnošću.
Riječ Gospodnja
Reče Isus svojim učenicima: "Ne zgrćite sebi blago na zemlji, gdje ga moljac i rđa nagrizaju i gdje ga kradljivci potkapaju i kradu. Zgrćite sebi blago na nebu, gdje ga ni moljac ni rđa ne nagrizaju i gdje kradljivci ne potkapaju niti kradu. Doista, gdje ti je blago, ondje će ti biti i srce."
Hvala tebi Kriste.
A i onome koji nas je prosvijetlio ovom listom.
Ne znam.... Ja koga volim kupim mu ružu ili nešto poklonim od srca. Koga hoću "kupiti" kupim mu ovakvo sranje
Jesam li ja sirotinja ili je ovo sve redom preskupo?
Mislim da od ponudjenih darova cu pokloniti usb od 16gb.
EDIT : A cek to nije ponudjeno to je reklama iskocila
A jeste svi šašašavi. Ova lista, kao i svaka druga na ovu temu u medijima je posljednje hvala sponzorima nekog medija na kraju godine sa željom da se suradnja nastavi i u sljedećoj. jasno kao dan. na nekim takvim objavama stoji sponzorski sadržaj, na nekima ne, no u suštini na ovoj listi nećete naći ništa od nekog tko nije na neki način povezan s tim medijem, bilo kao oglašivač, partner, sponzor, what ever. tako da, ove liste su često nebulozne i besmislene svima osim onima koji su ih objavili, u ovom slučaju mediju. prosurfajte i po drugim portalima, pa će vam biti jasno.
živimo u vremenu gdje je reklama sve i nažalost ničem napisanom ne možeš vjerovati bezrezervno, jer iza svega stoji interes. nekada davno kupio si novine novcem kojim opravdavaš objektivnost, danas klikneš na portal ili kupiš novine da bi kupio katalog reklama. internet je to omogućio još više, pa imamo hrpu malih medija kojima je ovo modus operandi, a čak i kada nema medija imamo hrpu influensera kao "mini medije".
tako da, uživajte u svim sadržajima, koji su mahom sami sebi smisao, besplatni su, zabavni i ništa više od toga.
Sve navedeno se može kupiti po 30-tak posto nižim cijenama od navedenih. Reklame koštaju...
Interesantne su mi je cijene ispod kratkog opisa gadgeta!
Češkajući se po glavi napustiti ću ovaj članak.
Amp od 23 tisuce kuna kao poklon.
Amp od 23 tisuce kuna kao poklon.
Skrolajuci po listi mislio sam da zbilja preporucavaju Mustanga kao poklon, kad ono samo TVe.
Volio bih čuti iskreno odgovor od bilo koga iz redakcije BUG-a, ima li i jedan od vas koji će doista utrošiti u jedan poklon 9000kn (devet tisuća hrvatskih kuna)?
Ovih 21.399, 22.999 uopće ne želim niti komentirat!
Posebno iščekujem odgovor od autora teksta Vinka i onoga tko je dao dozvolu za objavljivanje ovog članka!
uz gaming ruksak.. (bez smijeha, molim) .. preporučio bi i poznati malmacianski rambo nož, bez oštrice (jer kako nam alfić kaže, život tamo nije bio u opasnosti..). Nešto što svaki soldier mora imati + sigurnost! (ne od neprijatelja, nego porezotine).
-komentirati (suptilnu) promo-reklamu u predblagdansko vrijeme trošenja je uzaludno, pa ako ne možeš pobijediti, pridružiš se.
Volio bih čuti iskreno odgovor od bilo koga iz redakcije BUG-a, ima li i jedan od vas koji će doista utrošiti u jedan poklon 9000kn (devet tisuća hrvatskih kuna)?
Ovih 21.399, 22.999 uopće ne želim niti komentirat!
Posebno iščekujem odgovor od autora teksta Vinka i onoga tko je dao dozvolu za objavljivanje ovog članka!
Hvala na komentaru... Kao što je i označeno, riječ je o sponzoriranom tekstu. Dakle, istina je... Ne bježimo od toga da je tema komercijalizirana. Ja sam autor svega, ali nisam urednički birao pojedine stavke, već sam samo sugerirao da se ne ponove istovrsni proizvodi, a sve kako bi tema bila raznovrsna. Ipak, odabir proizvoda je bio na klijentima kojima je očito u poslovnom interesu predstaviti najbolje, a ne najpovoljnije iz svoje ponude.
Slažem se, cijene su generalno previsoke za božićne poklone. Naravno da ima ljudi kojima je sve zajedno sitnica, ali oni su ipak u manjini. Ideja je u jednu ruku bila da predstavljeni proizvod ne mora nužno biti poklon, već osobna investicija. Možda si netko baš želi kupiti audio sustav za dom, printer za ured ili novi laptop? Ovdje može naći dobre hintove i eventualno onda pretražiti alternative.
Čitam vaše komentare i bilježim za sljedeću godinu. Vjerujem da ćemo sljedeće godine nastojati ograničiti temu da sadrži isključivo proizvode u određenom (pristupačnijem) cjenovnom rangu. Takva tema, iako bi vjerojatno u manjoj mjeri bila komercijalizirana, ipak bi vjerujem bila i zanimljivija i korisnija čitatelju.
Pozdrav svima!
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/informaticki-strucnjak-analizirao-kolindino-obecanje-o-poslu-za-8000-eura-to-su-nebuloze-pa-znate-li-za-koga-je-rezervirana-ta-placa/9756898/
Prestao gledati prije pola stranice.
Hrpa sponzoriranih gluposti.
Rekla je baba na pijaci, nisu 'ćerce jabuke skupe nego si se ti slabo udala :)
Iako nisam vjernik, neke stvari iz kršćanske tradicije (npr. neradne dane) izuzetno cijenim i za ovaj Božić, kao i svaki već 20 godina, daraviat ću najmilije tj. sebe.
I tako dolazimo do stvarnog problema ovog članka. Nije problem što se predlažu skupe stvari nego što se predlaže da ih se kupi u dućanima u kojima su skuplji nego u drugima. Ej, G 502 Hero za 635kn?? Pa kod ostalih naših gulikoža je 100kn jeftiniji dok mu je na amazon.de cijena 50€.
Drugi stvarni problem je što oglase treba označiti kao oglase. Ovako čitatelj stječe dojam kako mu Bug preporučuje da kupi G502 za 635kn. A onda kad vidi da je to skoro dvostruko od stvarne vrijednosti pomisli da su i ostali Bugovi savjeti jednako loši.
Monitor S3220DGF
3ipo cigle za VA monitor?? pa ovo nema ni na https://pcchip.hr/
Vinko dragi, neš se ti "leba" od preporuka najest.
Volio bih čuti iskreno odgovor od bilo koga iz redakcije BUG-a, ima li i jedan od vas koji će doista utrošiti u jedan poklon 9000kn (devet tisuća hrvatskih kuna)?
Ovih 21.399, 22.999 uopće ne želim niti komentirat!
Posebno iščekujem odgovor od autora teksta Vinka i onoga tko je dao dozvolu za objavljivanje ovog članka!
Hvala na komentaru... Kao što je i označeno, riječ je o sponzoriranom tekstu. ..
Slažem se, cijene su generalno previsoke za božićne poklone. ...
.., printer za ured..
Čitam vaše komentare i bilježim za sljedeću godinu...
- direktor tajnici daruje printer + kompelt rezervnih boja i kupon za papir u (komercijalni brejk) trgovini..
- ili su prijedlozi ili je reklama-promo, ne oboje, tj to tad nije sarma (kao ukusno jelo) nego sranje (suprotnost). Pogrešna forma, pogrešna ideja, koja je unaprijed osuđena na pljuvanje. To se moglo predvidjeti ali ne i izbjeći, jer neovisno o kritikama biz je biz i časopis mora prodavati reklame.. no tad nam bar dajte toliko 'kredita' da znamo nešto i da darivanje nije isto što i nabijanje cijene artikala koji stoje na polici i netko ih se želi riješiti. Ako darujem, tad darujem, ako kupujem, tad ne darujem trgovca kao što on ne daruje mene jer se to tad ni ne bi nazivalo trgovinom. Ovako je to darivanje trgovaca dok ideja ide ili na teret autora-časopisa ili sponora (koji misle da sve može proći.. jer su blagdani) .. i pri tome previde da je novac posljednje što će ljudi baciti-darivati ili nas se smatra naivcima, no tad je pogrešan forum, probati na koolinarki i sl.
- ako želim, mogu konobaru/ici ostaviti tringlt, no to ne znači da me može prevariti ili naplatiti više. To nisu iste stvari, pa ni reklama ne može bit na takvoj osnovi.
- kako se danas kupuje? Pa kad dobijem ideju (u ovom textu se kreće od premise da trebamo ideju-prijedlog, vs potreba kad nešto konkretno trebamo neoviso o reklami).. tad prvo potražim gdje i po kojoj cijeni se nešto nudi. Prvo gdje, zato da znam gdje, da ne idem na ćoravo.. a cijena je automatizmom povezana i isti tren googlajući vidim osim gdje, cijenu. Na temelju tog donesem 'plan puta'. Tako funkcionira većina, pogotovo za darove i sl tj ono što nam nije iz nekog razloga već potrebno ili predviđeno za kupnju, tad može i ebay (termin dostave) ili trgovina s kojom se uobičajneo posluje za određenu robu kao što špeceraj kujujemo u nekoj trgovini, meso-mlijeko itd.. rutiniski-navika.
- nije problem cijena, nego google-nabava-ebay.. i tad nitko neće platiti 600kn istu stvar koja je u drugoj trgovini 500kn ili 300k.. tj ne smatrate nas glupima-needuciranima ili bez pristupa online infoima?.. tko na forumu ne može pronaći cijenu za bilo koji od ponuđenih artikala barem 10% nižu da ne kažemo 30-50%.. odnosno, to je stvar odnosa časopisa/autora i čitatelja ili forum koji tad pretpostavlja da su konzumenti naivni ili što? Zar je bilo nepredvidivo? Što tad to znači? Sve je ok jer je biz? Zar ste time povećali prodaju reklamiranog? Što je smisao reklame, osim što u ovom slučaju kupac kupi u drogoj trgovini pa je time trgovac koji plaća reklamu napravio ultimativnu glupost jer je poslao kupca konkurentu. Razmisliti malo, čak i kad je u pitanju banalna sitnica kao pišanje, jer zapišat se je lako.. ostat čist, malo teže.
-cijena je pri tome recimo sporedna, netko kupi za 50kn miša, netko za 500kn.. no nitko ne želi platiti više-istu stvar, jer tad to nije image-prestiž nego glupo + dostupno na klik+google.
-može netko darivati auto, rolexa.. ili nešto za 9,90 no ono što kao časopis možete je pomoći-sugerirati, dati ideju .. i pri tome ne raditi glupana od kupca. Ili upitajte se, bi ste li vi kupili reklamirao po navedenim cijenama? Sporedno iz koje klase 10-100-1000-više kuna, ako je isti proizvod u drugoj trgovini niže cijene i tad samo za zanemarivu razliku kupac može otići u trgoviu jer je npr bliže ili ima parking pa cijena druge trgovine ne mora biti razlog, za sve ostalo je razlog.
-jer osnova trgovine je roba, osnovno svojstvo robe je CIJENA, novac. Nevažno je boja, trgovina, iznos-kategorija, ovo je osnovno, ne sporedno. Da je akcija-sniženje tad bi to bilo upravo zbog cijene, ne zbog boje ili darivanja istaknuto. Ovo je anti-reklama tj anti-sniženje kao negativan pandan, kao i efekt koji takvim anti-reklamiranjem postigne onaj tko to plaća.
-evo, možda na kraju kupim ruksak.. možda ga platim 399kn, možda više-manje.. no znam da je prosječan ruksak 250-300kn.. navedeni ima USB, poneki ima audio, kokurencija po trgovinama lenovo-razer i sl., tad samo ako me iz nekog razloga privuče nekim fičerom kupujem reklamiran, odnosno, ako je u drugoj trgovini jeftiniji tad je trgovac koji plaća reklamu zapravo reklamirao kokurenta i njemu napravio korist ovom (anti)reklamom.
-možda čak i ako mogu kupiti neki drugi-jeftinije, možda me ovaj reklamirani ipak zanima, možda boja, možda usb, možda sam spreman platiti više, pa i otići u trgovinu u koju inače ne idem.. ali neki razlog mora biti, ne samo reklama, pogotovo ako ta reklama misli da kupac ne misli.. kao što se kaže za trgovinu, 'kupac je uvjek u pravu', to isto treba podrazumijevati i reklama, stvoriti želju, baš za tim, ne za generičkom robom, kao pirnter kojeg ima svaki pc shop ili miš.. pa i to da ću možda pogledati za dostavu ili koji mi je bliže i po tom kriteriju kupiti. Reklama koja misli da je kupac ćorav, da nema internet.. je promašena, jer kupac čita i surfa, upravo tako i čita reklamu kao što je na forumu, pa pretpostavka da to ne radi nema smisla (osim za koolinarku..). :)
-dodatna usporedba, reklama koja u trgovini, na robi/izlogu stoji i 'vrišti' akcija-sniženje i sl. ili pokloni-darovi.. fukcionira za fizičku trgovinu, šetnju pa vidiš i možda kupiš. Ovo nije fizička trgovina, nego online, reklama i tad je taj pristup upravo kotraefektan željenom pa i 'istoj' reklami kad je ona u fizičkoj trgovini na robi.
-za primjer, vam je nova tele2 reklama.. umjesto ''vrištave'' vrlo tiha, šapat.. i ostvaruje cilj-smisao, pogađa. Radi upravo ono što reklama na nekom mediju kao tv treba raditi i zvuči jednostavo kad netko drugi napravi ali jednako može biti dobro/loše ako se samo copypastea na drugi medij ili prigodu. Ista stvar je bilo koji drugi proizvod/usluga/roba.. pjesma koja zvuči super, postane hit, recept? To je razlika između novinara-članka-buga i ostalih.. ili (više) nije? -negativno.
- eto, kao dobronamjeran komentar, možda pomogne, možda i trgovci počnu razmišljati što im je cilj, jer mada je svaka reklama, reklama, ipak nije baš tako .. postoji i kokurencija koja tad profitira ako ništa drugo iz inata dok je možda ideju platio trgovac za reklamu. Kao posljedica, tad iduće godine ni taj trgovac nema razloga bugu nešto plaćati-reklamirati.. i tako sami sebi stanete na tipku (jezik) .. ili prerežete granu na kojoj sjedite, ako je razumljivija floskula :)
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/informaticki-strucnjak-analizirao-kolindino-obecanje-o-poslu-za-8000-eura-to-su-nebuloze-pa-znate-li-za-koga-je-rezervirana-ta-placa/9756898/
Informaticki strucnjak svejedno uci kontinuirano
Ili je to ili me previse placaju. Ili oboje...
https://www.bug.hr/forum/topic/komentari-lanaka-bughr/pauziranje-zivota-pothlaivanjem-skoro-kao-sf/272290.aspx?page=1
da dodam još jednom da smo shvatili da si sretan i zadovoljan pa nam je jako drago da si nam to još jednom (po ne znam koji puta i na kojoj sve temi) opet priopćio 👍
A ne, cekaj, ipak zivim u Hrvatskoj gdje je to cijela jedna placa.