Ne bih mu dao da mi dizajnira ni wc čučavac.
BMW-ov šef dizajna hrvatskih korijena, Domagoj Đuk
- poruka: 61
- |
- čitano: 7.743
- |
- moderatori:
vincimus
pa njegovi mega-mouthi su najbolje dizajnirani BMW-i danas...
ne znam zašto obične 3-ke nisu to preuzele...
ali dizajn BMWa unutra je smijeh, one gredice na kutevima pravokutnih ekrana za stabilizaciju su "A je to.." rješenje ali dizajnerski to je hrpa govana prezentirana na tanjuru kao haute cuisine...
Čovjeku svako dobro, ali BMW-ov dizajn definitivno pamti i bolje dane..
Čovjeku svako dobro, ali BMW-ov dizajn definitivno pamti i bolje dane..
Dizajn bilo čega je subjektivna stvar, na kraju su jedino bitni prodajni rezultati.
Vremena i trendovi se mjenjaju, to što mi mislimo da je BMW E39 super dizajniran to nema veze s današnjim vremenom.
Čovjeku svako dobro, ali BMW-ov dizajn definitivno pamti i bolje dane..
Dizajn bilo čega je subjektivna stvar, na kraju su jedino bitni prodajni rezultati.
Vremena i trendovi se mjenjaju, to što mi mislimo da je BMW E39 super dizajniran to nema veze s današnjim vremenom.
Slažem se, ali isto tako smatram da ako određena karakteristika čini ''core'' nekog dizajna, onda to treba zadržati, a ostalo prilagoditi.
Odličan si primjer uzeo, E39 mi je jedan od najljepših BMW-a ikada, zašto? Istovremeno elegantan i sportski, agresivna njuška koju čine bubrezi + angel eyes izazivaju respekt kad ih vidiš u retrovizoru, auto je odskakao i onda i danas (u pozitivnom smislu).
Sad su bubrezi postala ''usta'', ko da auto bleji, angel eyes su nekakve škiljave strelice i cjelokupni dojam mi više naginje Mercedesu/Audiju, onako ziheraški njemački, uglađeno i pomalo dosadno.
Pogledaj 911; prepoznatljiva bočna silueta, okrugle lampe iako više unutra nisu halo nego LEDice, široki bokovi itd itd. je isto već generacijama.
Range rover je oduvijek bio visok, kockast, nezgrapan i nepouzdan..malo su zaoblili linije, ali ostalo je isto, ormar je ostao ormar.
Svako ima svoje, kako kažeš dizajn je stvar ukusa, ali mislim da će se većina složiti da su s određenim preinakama u većini modela izgubili onaj BMW karakter.
Svako ima svoje, kako kažeš dizajn je stvar ukusa, ali mislim da će se većina složiti da su s određenim preinakama u većini modela izgubili onaj BMW karakter.
Na zalost, BMW vozaci nisu izubili niti malo svog karaktera.
za klince koji misle da BMW postoji od "kamatarke":
Ok starkelja, hvala kaj si nas pokušao školovati.
Prvi mačići se bacaju u vodu pa je tako i BMW već od modela 1500 koji je izašao 1962 odbacio te izdužene bubrege i prebacio se na look koji mi klinci znamo kao klasični BMW i na kojem je izgradio svoj brend.
za klince koji misle da BMW postoji od "kamatarke":
Nije poanta izgužene maske, već činjenica da je ista prije bila bolje implementirana u dizajn. Glavne linije su pratile liniju maske, sve je izgledalo skladno kao cjelina. Ovi danas VMW-i izgledaju kao da je netko samo bacio aftermarket branik na auto, nigdje veze između linija auta i linija maske.
Citam clanak i zvuci kao da je dobio otkaz?
A nakon sto su uvidjeli da je dizajn jako zastranio dovukli dvojicu da popravljaju stetu?
Tako citam clanak nakon sto maknem visak rijeci i malo sazmem
za klince koji misle da BMW postoji od "kamatarke":
Nije poanta izgužene maske, već činjenica da je ista prije bila bolje implementirana u dizajn. Glavne linije su pratile liniju maske, sve je izgledalo skladno kao cjelina. Ovi danas VMW-i izgledaju kao da je netko samo bacio aftermarket branik na auto, nigdje veze između linija auta i linija maske.
M3/ i 4-ke izgleda skladno, za razliku od običnih 3-ca koje izgledaju (LCI) "buhtlasto", skoro pa amerikanizirano s podebljanim branicima naprijed...
pogledajte ih iz poluprofila...
velike njuške izgledaju bolje...
Oko njuške, odnosno bubrega se najviše i lome koplja, starijim fanovima su preveliki a smeta ih i inflacija M (Motorsport) loga koji se lijepi šakom i kapom, pa i na entry modele.
Izgubljen je onaj "sleeper" šarm kakav je imao prvi M5 (E28) kojega se jedva razlikuje od najjeftinijeg modela. Npr. kao što su bili stari Volvo 850 T5 karavan ili S80 sa Yamahinim V8 motorom.
s ovime se slažem, vuk u janjećoj koži je uvijek bio dizajnerski smisao M-ova, ali meni kao starijem (neću reći fanu, jer je to u Hrvata balavac koji nema za nove gume, ali zna napisati pjesmicu o E34) su mega bubreščad legla, jer se bolje nastavlja na tradiciju a i trenutnu liniju nego LCI...
Ovo kaj Stephenson veli drži vodu donekle...
Meni osobno je BMW G30 najljepse dizajnirani BMW zadnjih 20 godina. I ne samo kao BMW, jedan od ljepsih automobila opcenito.
Jos ako je u nekom "sportskijem" paketu opreme auto izgleda mrak.
za klince koji misle da BMW postoji od "kamatarke":
Ovo je stvarno ružno. Nikad mi BMW dizajnerski nije bio nešto wow, ali unazad dvije godine
bi zaista trebali polako otpuštati dizajnere. :)
s ovime se slažem, vuk u janjećoj koži je uvijek bio dizajnerski smisao M-ova, ali meni kao starijem (neću reći fanu, jer je to u Hrvata balavac koji nema za nove gume, ali zna napisati pjesmicu o E34) su mega bubreščad legla, jer se bolje nastavlja na tradiciju a i trenutnu liniju nego LCI...
Ovo kaj Stephenson veli drži vodu donekle...
A eto meni bas dizajn i smjer bmwa zdanjih 10-15 godina kao da je drasticno krenuo u smijeru balavaca sa viskom novca. A ima ih dovoljno da je to bila pametna odluka. Iako, cini mi se da cupra sada tu ipak krade dobar dio kolaca.
Fast&Furious je dobro ukakio cijelu auto industriju cini mi se...
Ljudi zaozbiljno misle da auto treba tako izgledati
p.s. sto tata onda sebi da kupi? Pa audi naravno
Neki dan sam vidio neki SUV, mislim da je XM ili nešt takvo. Toliko gadan dizajn s tim njušketinama da mi je smijeh pobjegao, svaka čast onima kojima se to sviđa.
XM je dizajniran sjekirom... i suludo je da se trži, ali vani ih ima ko govana na cesti...
tako da ti dobri rezultati BMW-a kao tvrtke su mi jasni, ali nedokučivi...
s ovime se slažem, vuk u janjećoj koži je uvijek bio dizajnerski smisao M-ova, ali meni kao starijem (neću reći fanu, jer je to u Hrvata balavac koji nema za nove gume, ali zna napisati pjesmicu o E34) su mega bubreščad legla, jer se bolje nastavlja na tradiciju a i trenutnu liniju nego LCI...
Ovo kaj Stephenson veli drži vodu donekle...
A eto meni bas dizajn i smjer bmwa zdanjih 10-15 godina kao da je drasticno krenuo u smijeru balavaca sa viskom novca. A ima ih dovoljno da je to bila pametna odluka. Iako, cini mi se da cupra sada tu ipak krade dobar dio kolaca.
Fast&Furious je dobro ukakio cijelu auto industriju cini mi se...
Ljudi zaozbiljno misle da auto treba tako izgledati
p.s. sto tata onda sebi da kupi? Pa audi naravno
Audi je uniformniji od BMWa, ali dosadan... jedino što nova A5 serija izgleda OK, ali glavno je ono iznutra - ekrani ali su pokriveni nekim zaobljenim "kapama" a ne BMW - pod 90° LCD "podšprajcan" nekim plastificiranim trokutom - baš na parkiralištu gledao M440i - užas iznutra pred vozačem...
Nedavno su Sestrična i njen muž svoj "stari" 5 zamijenili novom X6-icom ovogodišnji model...
iznutra koliko toliko gledljiv, ali guzica mu je užasna i ta bijela boja na takvom autu mi je nešto prestrašno.
Ne znam šta je falilo njihovom "starom" autu iz 2019. Ali ovaj novi x6 mi je negledljiv, kužim njih dijete na putu,
htjeli su veći auto radi komfora i prtljage često putuju poslovno po dalmaciji, on pak pati na bmw i ništa drugo ne postoji
za njega osim bmw-a.
M 635 CSi onaj do 1989. za mene, fala, prosim lepo...
M 635 CSi onaj do 1989. za mene, fala, prosim lepo...
Što se tiče šestice, osobno mi je E9 serija (prethodnik E24) puno ljepša.
Vi svi sigurno pratite Sretena na YT
s ovime se slažem, vuk u janjećoj koži je uvijek bio dizajnerski smisao M-ova, ali meni kao starijem (neću reći fanu, jer je to u Hrvata balavac koji nema za nove gume, ali zna napisati pjesmicu o E34) su mega bubreščad legla, jer se bolje nastavlja na tradiciju a i trenutnu liniju nego LCI...
Ovo kaj Stephenson veli drži vodu donekle...
A eto meni bas dizajn i smjer bmwa zdanjih 10-15 godina kao da je drasticno krenuo u smijeru balavaca sa viskom novca. A ima ih dovoljno da je to bila pametna odluka. Iako, cini mi se da cupra sada tu ipak krade dobar dio kolaca.
Fast&Furious je dobro ukakio cijelu auto industriju cini mi se...
Ljudi zaozbiljno misle da auto treba tako izgledati
p.s. sto tata onda sebi da kupi? Pa audi naravno
Audi je uniformniji od BMWa, ali dosadan... jedino što nova A5 serija izgleda OK, ali glavno je ono iznutra - ekrani ali su pokriveni nekim zaobljenim "kapama" a ne BMW - pod 90° LCD "podšprajcan" nekim plastificiranim trokutom - baš na parkiralištu gledao M440i - užas iznutra pred vozačem...
Dosadan? Je, isitna, nije kao da je ispao iz F&F
p.s. jos samo da iskazem svoje osobno gadenje prema icemu SUV, pogtovo X5, X6, Q7 itd. SUV su toliko glupa ideja da je to preglupo. Vozis kamion , samo sto prostora imas kao normalan auto... SUV sluzi kao prostetika za maloga pisu. Nemam drugo objasnjenje. Da postoji ikakva stvarna zainteresiranost za zastitu okolisa i sigurnost u prometu odavno bi bili zabranjeni. Tako da gadan dizajn, a neka da se zna kakav ih intelekt kupuje u prosjeku.
Ima na netu super intervjua s Domagojem gdje objašnjava što sve razvoj i dizajn auta uključuje - doslovno imaju odjele zadužene za ljudsku psihologiju i biheviorizam.
Uglavnom, BMW-ovi sa ogromnim bubrezima su posljedica fokusiranja na američko i kinesko tržište - amerikanci tradicionalno vole masivni, over the top dizajn, dok kinezi žele biti viđeni, žele da njihov auto pokazuje da oni imaju novaca (zato se može uzeti BMW sa svjetlećim bubrezima što meni osobno izgleda odvratno, ni cigo iz Darde to ne bi uzeo).
Najljepši BMW mi trenutno ostaje Trojka. Lijep dizajn, decentan i skroman.
I da, upropastili su mi Peticu. Od jedne od najljepših limuzina napravili su auto koji izgleda kao kineska kopija prave petice.