Meni je jedino kritično odlazak u Slavoniju. Tad sam na milost i nemilosti Elena i Petrola makar do sad ni jednom nisam imao problema. Kad mogu uvijek pikiran na povratku stat na Ionity kaj IKEA-e
Hrvatski vozači žele električna vozila, ali strahu
- poruka: 11
- |
- čitano: 4.339
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore

No thanks. Napunim ovo sto imam za 3 min i imam autonomiju 1000+ km.
to bi bilo super, kolega je za te pare uzeo neku smiješnu električnu trokolicu da se voza jeftinije i brže po viru
da ima polovni e-twingo za iste pare, ne bi se uopće razmišljao... cijena vožnje skoro ista, a prednosti auta nad trokolicom ne treba niti spominjati
No thanks. Napunim ovo sto imam za 3 min i imam autonomiju 1000+ km.
velika većina nas se dnevno voza par desetaka kilometara i to nam je 90% vremena u autu
e-twingo za tih 90% vremena i normalni auto za povremena duža putovanja
Ja sam si kupio novog benzinca, a bio sam zainteresiran za novi kineski EV...ali eto na žalost niš od toga jer tu cijenu koje imaju Kinezi mi možemo samo sanjati. Doma ga puniš i boli te uho.
Ali na kraju koga briga, tih 40 eura mjesečno za jedno tankanje benzina do vrha i tak me nebi spasilo, niti bi mi išta značilo.
A parking...nemam di parkirati ni ovog jedinog Twinga na stakleničke plinove....a kamo još jednog...a kućno punjenje...to 80% hrvatske može zaboraviti...pa čak i da imaš kuću
Jedini razlog razmišljanja o struji je cijena po km...ako mi je benzin jeftiniji onda je izbor jasan...i još za šaku riže imaš odličnih polovnjak
Evo došlo vrijeme zamjene za Twingo i na pameti Dacia Sandero Stepway na plin polovna za Max 10000€

Ali ima i povoljnijih opcija , Opel Vektra 2005g. na plin prodaje se za 2800 eura, jako dobro stanje.
Ja bih uzeo na struju ali zadnja kupovina auta me odbila cijena , ono što je povoljno na struju jest baš mali gradski sepet sa užasnom baterijom.

Istraživanje, odnosno anketa koju je provela tvrtka koja se bavi elektrifikacijom prometa, gdje je na anketu odgovorilo 373 osoba koje su vlasnici električnih automobila. To je presjek hrvatskih vozača i onoga što žele ili astroturfing? U međuvremenu, prema zadnjoj CVH statistici, ukupni broj osobnih vozila M1 kategorije iznosi 2.001.266 vozila, od čega je 9.987 vozila s električnim pogonom, odnosno 0,4%.
Istraživanje, odnosno anketa koju je provela tvrtka koja se bavi elektrifikacijom prometa, gdje je na anketu odgovorilo 373 osoba koje su vlasnici električnih automobila. To je presjek hrvatskih vozača i onoga što žele ili astroturfing? U međuvremenu, prema zadnjoj CVH statistici, ukupni broj osobnih vozila M1 kategorije iznosi 2.001.266 vozila, od čega je 9.987 vozila s električnim pogonom, odnosno 0,4%.
A ima tu i jedan zanimljivi grafi di ev. vozila u velikom porstu.
A ima tu i jedan zanimljivi grafi di ev. vozila u velikom porstu.
Ljubičasto je BEV, pod ružičastu idu i MHEV, što je 99,9% novih automobila.