BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr

poruka: 29
|
čitano: 5.778
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr".
16 godina
online
BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr

BYD Premium.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BYD_Auto_vehicles#Denza

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BYD_Auto_vehicles#Yangwang

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BYD_Auto_vehicles#Fangchengbao

 

Meni se BYD auti ne dopadaju nesto previse. Radije bi Xpeng ili Zeeker, Nio ili Li auto. 

 

BYD polako ali sigurno dolazi u EU. Carine na EV nisu i za hibride. BYD ima najbolje hibride na svijetu i trenutno grade mrezu distributera. Sljedece godine budu explodirali u EU i onda bude drama samo takva. Toyota bude od 2026. prodavala BYD hibrid tehnologiju pod svoje (rade razvoj sa BYD ali iskreno receno je to BYD), toliko su bolji!

Trenutno je u Austriji dostupan BYD SEAL U DM-i plug in hibrid. Ima 1000km dometa sa punom baterijom i tankom benzina, a baterija je kapaciteta 18 kW = 80 km u komadu. Znaci ako zivite unutar 15 km od posla, mozete komotno dva dana na posel i s posla cisto elektricno. Realno gledano mozete 90% vremena voziti samo kao EV a za na more mozete cijelu rutu na struju/bengu.

Toyota Rav4 kojoj BYD konkurira je 10k skuplja a Njemci ni nemaju posteni hibrid.

 

Sljedece godine krece tvornica u Madarskoj sa prozvodnjom i smak svijeta za EU proizvodace. Kinezi budu dostavljali aute u rinfuzi i fino ih sastavljali u EU. Zaobisli budu sve carine, ukljucujuci i onih 10% koje su imali oduvijek. EU si je sama pucala u nogu i bas me zanima kak se misle braniti od proizvodnje unutar EU. Njemci budu morali pogasiti sve u Njemackoj i preseliti u Rumunjsku, Bugarsku ili Madarsku da mogu konkurirat a ne mogu. BYD in House proizvede vise od 70% auta. Sami si rade motore, baterije, sve kaj kosta, a Njemac ispod 30% i nista od toga u EV segmentu, cak su MEB platformu bacili u smece jer za drugo nije.

Poruka je uređivana zadnji put uto 10.12.2024 11:21 (NEW_MAN).
 
3 2 hvala 0
9 godina
offline
BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr

Ne velim da se to nece dogodit, al on meni ovak zvuci

 

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Moj PC  
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
Samo jedno pitanje imam - gdje pouzdano kupiti dionice kineskih automobilskih kompanija? Trazeci BYD ima hrpa zbunjujucih podskupina. Npr
BY6.HA
BY6A.MU
BY60.F
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
online
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
kerum kaže...
Samo jedno pitanje imam - gdje pouzdano kupiti dionice kineskih automobilskih kompanija? Trazeci BYD ima hrpa zbunjujucih podskupina. Npr
BY6.HA
BY6A.MU
BY60.F

To su sve BYD dionice, ali se ticker razlikuje ovisno o tome s koje burze dolazi (Hamburg, Munchen i Frankfurt). Zato i cijena može bit različita za koji cent.

15 godina
offline
BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr

i kao šlag na tortu, VW ulaže s Niom i Xpengom za proizvodnju BEVova, jer im baš i ne ide, glavno da cvile a sišu poticaj preko SAICa...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr

Malo gledam televiziju, ali sam baš primjetio sve više reklama za kineske autombile. Europsko nogometno prvenstvo u Njemačkoj-glavni sponzor BYD. Tada 

znaš da su Nijemci gotovi. Ali lako za njih, što će biti sa nama, pa nećemo valjda u Kinu ići raditi jer se sva proizvodnja, a u zadnje vrijeme i inovacije preselile u Kinu.

Mislim da dolaze za većinu ljudi j...a vremena, a manjina će dignuti takvu love za popizdit.

 
2 0 hvala 0
16 godina
online
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
bonzai kaže...

Malo gledam televiziju, ali sam baš primjetio sve više reklama za kineske autombile. Europsko nogometno prvenstvo u Njemačkoj-glavni sponzor BYD. Tada 

znaš da su Nijemci gotovi. Ali lako za njih, što će biti sa nama, pa nećemo valjda u Kinu ići raditi jer se sva proizvodnja, a u zadnje vrijeme i inovacije preselile u Kinu.

Mislim da dolaze za većinu ljudi j...a vremena, a manjina će dignuti takvu love za popizdit.

Ako VW objavi da prelaze sa MEB na Xpeng platformu i kupili su udjele za 5 milijardi onda znas koliko je sati. Svima je sve jasno samo ovim lapanima koji zu zaludeni sa VW jos uvijek nije jasno kaj se desava.

 Kupi dionice jos dok su "jeftine" pa omasti brk dok jos ide. Geely, BYD i Xpeng pod obavezno. Imam par eura u Nio dionicama ali oni stagniraju, ako ne propadnu bude cudo.

https://cnevpost.com/2024/12/11/china-nev-sales-nov-2024-caam/

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.12.2024 10:09 (NEW_MAN).
14 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
NEW_MAN kaže...

BYD Premium.

...

Sljedece godine krece tvornica u Madarskoj sa prozvodnjom i smak svijeta za EU proizvodace. Kinezi budu dostavljali aute u rinfuzi i fino ih sastavljali u EU. Zaobisli budu sve carine, ukljucujuci i onih 10% koje su imali oduvijek. EU si je sama pucala u nogu i bas me zanima kak se misle braniti od proizvodnje unutar EU. Njemci budu morali pogasiti sve u Njemackoj i preseliti u Rumunjsku, Bugarsku ili Madarsku da mogu konkurirat a ne mogu. BYD in House proizvede vise od 70% auta. Sami si rade motore, baterije, sve kaj kosta, a Njemac ispod 30% i nista od toga u EV segmentu, cak su MEB platformu bacili u smece jer za drugo nije.

 Već sam  na prijašnjim temama spominjao -smanjiti ushićenje.

EU ima cca 80 tvornica automobila i proizvodnju preko 14 milijuna vozila i sad će jedna tvornica u Mađarskoj od cca 200.000 vozila/god "izazvati smak svijeta u EU" . Da bi EV vozilo bio EU mora imati 45% komponenti iz EU  (55%za ICE) (baterija je 50 -60%, znači sve ostalo EU) i to se detaljno prati (svaka komponenta sa svim svojim sastavnim dijelovima se upisuje u bazu podataka sa svojim porijeklom, prozvođačem,vrstama materijala , težinama i sl). 

 

Inače baš žure s tom tvornicom u Mađarskoj koja je trebala startati ove godine (izvorni planovi) -ovo je s njihovih stranica: BYD is already setting up a factory in Hungary. It was scheduled to begin production by 2026, but that has been brought forward to the end of 2025. Trenutno su još u fazi zemljanih radova .

Ako uspiju u godinu dana sve izgraditi, instalirati opremu, pokrenuti proizvodnju i dobiti sve dozvole (a neće) onda i trebamo svi u EU propasti.

 

Kina:  BYD traži smanjenje cijena komponenti kod svojih dobavljača za 10 % (što je iznad profitne marže dobavljača, tj traži da dobavljači rade bez zarade - gratis). To govori da su kinezi "pregrijali" tržište damping cijenama i sada ne znaju kako dalje.. Citiram dio teksta vezan za situaciju u Kini: Više od 200 kineskih proizvođača električnih vozila sada se bori s ogromnom ponudom, a stručnjaci predviđaju da mnoge manje tvrtke neće preživjeti oštru konkurenciju. Optimističnija budućnost se ne predviđa ni za proizvođače vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Čekamo daljnji razvoj situacije.

 

Sami raditi sve svoje dijelove je najskuplji način rada. Automobil je kompleksan proizvod. Svaki proces (tehnologija) je specifična i traži znanje, iskustvo i velike investicije. Tehnologije proizvodnje motora, stakala, sjedala, elektronike, ovjesa i dr. traže stalna unapređenja i to niti jedna tvrtka ne može držati kvalitetno sve pod svojim krovom.  Da ne kažem da efikasno korištenje opreme za proizvodnju je moguće kada se ona korisiti 24 sata tj. za više kupaca. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.12.2024 11:07 (mr.potter).
3 godine
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
bonzai kaže...

 

Mislim da dolaze za većinu ljudi j...a vremena, a manjina će dignuti takvu love za popizdit.

Ta vremena traju od grčke mitologije, rimskoga carstva, svih dinastija, kraljevina, monarhija kroz povijest, ništa novo.  

 

合氣道
16 godina
online
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
mr.potter kaže...
NEW_MAN kaže...

BYD Premium.

...

Sljedece godine krece tvornica u Madarskoj sa prozvodnjom i smak svijeta za EU proizvodace. Kinezi budu dostavljali aute u rinfuzi i fino ih sastavljali u EU. Zaobisli budu sve carine, ukljucujuci i onih 10% koje su imali oduvijek. EU si je sama pucala u nogu i bas me zanima kak se misle braniti od proizvodnje unutar EU. Njemci budu morali pogasiti sve u Njemackoj i preseliti u Rumunjsku, Bugarsku ili Madarsku da mogu konkurirat a ne mogu. BYD in House proizvede vise od 70% auta. Sami si rade motore, baterije, sve kaj kosta, a Njemac ispod 30% i nista od toga u EV segmentu, cak su MEB platformu bacili u smece jer za drugo nije.

 Već sam  na prijašnjim temama spominjao -smanjiti ushićenje.

EU ima cca 80 tvornica automobila i proizvodnju preko 14 milijuna vozila i sad će jedna tvornica u Mađarskoj od cca 200.000 vozila/god "izazvati smak svijeta u EU" . Da bi EV vozilo bio EU mora imati 45% komponenti iz EU  (55%za ICE) (baterija je 50 -60%, znači sve ostalo EU) i to se detaljno prati (svaka komponenta sa svim svojim sastavnim dijelovima se upisuje u bazu 

 Od tih 14 milijuna njih 10 zavrsi u izvozu (karikiram, oko 8 mlijuna se godisnje registrira u EU). Ako frknu tih 200k to je nekih 2,5% marketshare, a taj marketshare mora netko izgubti da bi oni dobili. Bas me zanima kak budu to izveli. Kad i ako bude posao dobro napredovao oni budu pojacali, povecali proizvodnju. Oni ne dolaze u EU iz dosade i nije plan u godinu dana dominirat na trzistu, ali do 2030. je lako moguce da ostvare ozbiljne rezultate. Prvo bude dosel BYD, onda netko treci, pa cetvrti i do 2030. bude desetero proizvodaca od kojih svaki proda 400k pa si ti misli.

EU nema konkurentan proizvod Kineskom. Jedini auto koji moze konkururat Kinezu je Porsche i to samo po pitanju punjenja, a njega nemozes prodavat povoljno da konkuriras BYD. EU realno gledano nema s cime konkurirat Kini osim sa Kineskim proizvodima na koje lijepe svoje znacke. Koliko tvornica baterija ima EU? Koliko rudnika rijetkih metala, koliko bilo cega? Nicega i nista. Ne mozes konkurirat firmi koja si sama radi vecinu auta jer cim si druga ruka odma manje zaradujes.

 

Kaj se tice djelova i klasifikacije made in EU, nist se ti ne brini, oni budu zaobisli zakone jer im se inace ne isplati gradit tvornica u EU. Inace VW je na sudu u Indiji i prijeti im kazna od 1.4 milijarde jer su muljali sa proizvodnjom automobila. Transportirali aute u rinfuzi i sastavljali u Indiji. Osim toga Kinezi grade tvornice u zemljama gdi je jeftinija radna snaga a ne u Njemackoj. Njemci budu sve ali sve tvornice pogasili do 2030. i prebacili proizvodnju u jeftinije drzave inace budu propali. Oni nisu u stanju napraviti posteni EV a Kina im bude istresla samo iz jedne tvornice 200k i jos ih budu valjda milijun dovezli na brodu.

 

BYD trazi snizenje cijena i svi ostali traze snizenje cijena. To nije nist novo ni posebno. Kina ima previse EV proizvodaca i 90% ih bude propalo, to je fix. Vozila sa unutarnjim izgaranjem su od sljedece godine mrtva. Nitko ne bude kupil ICE u Kini ako ne mora. To znaci da od sljedece godine Njemacka ne bude u Kini zaradila nista osim minusa i gasenja dealershipa te tvornica. BMW, Mercedes, Porsche, VW, Skoda, svi su do kraja 2025. mrtvi u Kini i nemaju nista, jedno veliko nista, dok s druge strane Kina se tek zaletava u EU i pocinje gaziti!

 

Sami radit svoje djelove opce nije problem u drzavi gdi ljudi ima ko mrava. EU ima za svaki drek nekog malog proizvodaca i svi redom propadaju. Ove godine je propalo bezbroj tvrtki koje nisu unutar konzerna. Kinezi su svaki proces inicijalno ukrali i usavrsili, investirali su milijarde u sve zivo dok EU muze ICE i sere kak se EV ne isplati, a Tesla ne stigne stancat aute! EV raste u cijelom svijetu, Tesla ima rekordne dobiti sa dva modela ali pametni Njemci sa svojih 100000 modela biljeze rekordne gubitke i seru kak se EV ne isplati. Normalno da se ne isplati ako od Kineza kupis pola auta i onda ti najskuplja radna snaga na svijetu sve to skupa zaserafi. Nisu nista razvili a ono kaj jesu je drek koji odbacuju i prelaze na Kineske tehnologije!

 

Kina sve kaj radi radi planski i posvete se tome do jaja. Oni imaju totalitarnu vlast kaj znaci da nemaju izbore i nije svakih pet godina neku drugi klaun na vlasti koji stopira ili kontrira ono kaj su oni prije nega poceli. Kina ima planove za sljedecih dvijesto godina a EU i USA se ne mogu dogovoriti ko je musko a ko je zensko. Sad po novome im ogranicavaju dobavku cipova i poluvodica, sve dok se Kinezi ne raspistolje i naprave najbolje chipove na svijetu. Kina bude hakirala ASML i u godinu dana budu imali sve kaj im treba a zapad se bude cudil kako to, kako to?

 

EDIT:

Sef VW je izjavio da su Kinezi deset godina ispred njih. Ford CEO vozi Xiaomi i odusevljen je kineskim autima. Iskreno ne vidim nacina da se EU spasi od najezde Kineskih proizvodaca. Kod mene u Austriji masu firmi propada i masu ih kupuju Kinezi! Same shit ocekuje auto industriju.

 

EDIT2:

BYD je po meni trash firma u usporedbi sa kineskom konkurencijom. Dizajn im nije nesto, nemaju najbolje baterije, najbolje punjenje, ali su povoljni (najvecu lovu okrecu na hibridima). Kad u EU dodu marke sa ljepsim i boljim autima onda bude drama svih drama. 99.99% ljudi u EU nema pojma kak izgledaju Kineski auti.

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.12.2024 12:43 (NEW_MAN).
14 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
NEW_MAN kaže...
Vozila sa unutarnjim izgaranjem su od sljedece godine mrtva. Nitko ne bude kupil ICE u Kini ako ne mora. ...

 

 Mislim da ni rođeni Kinez ne vjeruje u tvoja predviđanja o propasti EU i uspjehu Kineza. Ja tebi odgovaram činjenicama a ti meni svojim prognozama. Evo ti tvojih Austrijanaca zaluđenih EV:

Ovo ljeto sam ispalio na živce što sam dva sata duže išao na more, a tek da moram još čekati u koloni za punjenje.

 

Kriza autoindustrije u EU nije zbog Kineza, nego ljudi ne žele kupovati električna vozila. Posao mi trpi zbog toga, dionice tvrtke na najnižoj razini. Sva EV vozila u razvoju kasne jer ubacuju u njih hibride i ICE. Nema tržišta za EV po ovim cijenama i s ovom tehnologijiom.

 

Evo ti mojih prognoza, pa ćemo čitati iduće godine tko je bio  u pravu: Desnica pobjeđuje u većini bitnih EU zemlja ili je u koaliciji gdje ima bitan utjecaj i zelena agenda nije više prioritet. Pokreću se projekti s nuklearkama. Ukida se ili dramatično pomiče rok za prelazak na EV. Regulira se dolazak imigranata. Carine na kinesku robu još veće i rigoroznije. Tramp ozbiljno kreće u trgovinski rat s Kinom. Počinju prvi veći opozivi kineskih vozila (na njih nisu imuna na EU vozila s puno strožijom regulativom, pa ne vidim zašto to ne bi zakačilo i kineska EV)

 

 

 

8 godina
offline
BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr

Nego, svi se uzjapurili oko BYD dominacije i VW-ovog masovnog ulaska na kinesko tržište, a sa strane Toyota uvalila najvećeg trojanskog konja ikada 

 

A oni su puno jači igrači od svih ostalih zajedno, i nekak mi se čini da budu na kraju oni pobrali svo vrhnje.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
mr.potter kaže...

 Mislim da ni rođeni Kinez ne vjeruje u tvoja predviđanja o propasti EU i uspjehu Kineza. Ja tebi odgovaram činjenicama a ti meni svojim prognozama. Evo ti tvojih Austrijanaca zaluđenih EV:

Ovo ljeto sam ispalio na živce što sam dva sata duže išao na more, a tek da moram još čekati u koloni za punjenje.

 

Kriza autoindustrije u EU nije zbog Kineza, nego ljudi ne žele kupovati električna vozila. Posao mi trpi zbog toga, dionice tvrtke na najnižoj razini. Sva EV vozila u razvoju kasne jer ubacuju u njih hibride i ICE. Nema tržišta za EV po ovim cijenama i s ovom tehnologijiom.

 

Evo ti mojih prognoza, pa ćemo čitati iduće godine tko je bio  u pravu: Desnica pobjeđuje u većini bitnih EU zemlja ili je u koaliciji gdje ima bitan utjecaj i zelena agenda nije više prioritet. Pokreću se projekti s nuklearkama. Ukida se ili dramatično pomiče rok za prelazak na EV. Regulira se dolazak imigranata. Carine na kinesku robu još veće i rigoroznije. Tramp ozbiljno kreće u trgovinski rat s Kinom. Počinju prvi veći opozivi kineskih vozila (na njih nisu imuna na EU vozila s puno strožijom regulativom, pa ne vidim zašto to ne bi zakačilo i kineska EV)

Upravo to, ja bih čak rekao da EV nikad  ne bude zastupljen u većem dijelu EU, Sjevernoj Africi, Rusiji, Sjevernoj Americi, čak ni i u Srednjoj i Južnoj Americi ni u većem dijelu Azije.

 

Praktički samo nordijske zemlje, Nizozemska, Kina, Singapur, Japan i dio subsaharske Afrike budu prihvatile EV.

Jer je prihvaćenost EV-a primarno stvar mentalnog sklopa, taman i da savršeno funcioniraju, badava to kad smo mentalno na razini američkih rednecka.

Tak da NEW_MAN pretjeruje.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put sri 11.12.2024 15:24 (fer-de-lance).
16 godina
online
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski

Do 2026. budu Kinezi za manje novaca proizvodili EV modele nego ICE.
Kaj vam tocno nije jasno? Iz kojeg razloga bi bilo tko kupio auto koji je losiji? Znaci imas auto koji kosta 20, odrzavanje je 2 i trosi 2, s druge strane imas auto koji kosta 19, odrzavanje je 0,5 i potrosnja je 0,5. Ovaj auto koji ukupno kosta 24 je ujedno sa losijim infotainmentom, sporije ubrzava i ima manji prtljazni prostor te manje prostora u putnickom prostoru.

Koji auto bi vi izabrali?

Kriza autoindustrije je jer Njemci 40% globalne prodaje ostvaruju u Kini a globalna dobit u Kini iznosi 50%. VW je duzan skoro 200 milijardi $ i kroz godinu, max dvije bude izgubio 50% profita.

Ljudi ne zele kupovat elektricna vozila jer su preskupa i nisu isplativa, a isplativa budu nikad ni onda jer se EU ne radi nista po tom pitanju. Nema tvornica baterija, nema gigacasting, nema nista. S druge strane u Kini rade sve i ruse cijenu krajnjeg proizvoda te jednog dana, to bude kroz dvije godine, budu imali jeftiniji EV nego VW ima ICE!

Ne znam ako vam treba crtati ali ocito treba.

To s nuklearkama je bil fail milenija i zeleni su u slobodnom padu. Na sljedecim izborima budu pali na glavu na najjace.

EV prihvacenost je nikakva jer je najjeftiniji EV duplo skuplji od benzinca (karikiram). Jeste se kad vozili u recimo Tesli? Ne u VW nego u Tesli? Kaj vi mislite da Tesla prodaje rekordne brojke EV-a u EU onak slucajno?

Na kraju dana meni niti iz dzepa niti u dzep. Ja sam IT/OT i nisam ovisan o autoindustriji i nije me briga kaj vi ocete ili necete. Trziste se bude samo reguliralo i Kinezi budu izgradili tvornice u EU i USA. Moja preporuka je da se educirate i pogledate brojke jer brojke ne lazu a vi sad kak vas pamet uci.

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.12.2024 15:50 (NEW_MAN).
8 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
NEW_MAN kaže...

Do 2026. budu Kinezi za manje novaca proizvodili EV modele nego ICE.
Kaj vam tocno nije jasno? Iz kojeg razloga bi bilo tko kupio auto koji je losiji? Znaci imas auto koji kosta 20, odrzavanje je 2 i trosi 2, s druge strane imas auto koji kosta 19, odrzavanje je 0,5 i potrosnja je 0,5. Ovaj auto koji ukupno kosta 24 je ujedno sa losijim infotainmentom, sporije ubrzava i ima manji prtljazni prostor te manje prostora u putnickom prostoru.

Koji auto bi vi izabrali?

Ako misliš da je stvar u računici, pitaj Ford kak onda oni prodaju toliko komada F150-F450...

Isplativost je najmanje bitan kriterij kod kupovine auta.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
13 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
fer-de-lance kaže...

Praktički samo nordijske zemlje, Nizozemska, Kina, Singapur, Japan i dio subsaharske Afrike budu prihvatile EV.

Jer je prihvaćenost EV-a primarno stvar mentalnog sklopa, taman i da savršeno funcioniraju, badava to kad smo mentalno na razini američkih rednecka.

Tak da NEW_MAN pretjeruje. 

 Ako je to samo stvar mentaluiteta onda se relativno lako riješi. Nijemcu kažeš da je EV naređenje i on kaže "Jawohl", Amerikancu da će time postaviti prvi novi trend u svijetu i eto ga, Francuzu kažeš da je to sad moda i odmah naručuje, Englezu kažeš da je to tradicija od prije 100 godina i uzima, Škotu kažeš da je u prtljažniku skriveno 100 eura, a Balkancu moraš reć' da je EV zabranjeno voziti i da vidiš uvoza na crno, odvaljen E znak i naljepljen TDI.

Poruka je uređivana zadnji put sri 11.12.2024 16:33 (ante_etna).
15 godina
online
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
NEW_MAN kaže...

Do 2026. budu Kinezi za manje novaca proizvodili EV modele nego ICE.
Kaj vam tocno nije jasno? Iz kojeg razloga bi bilo tko kupio auto koji je losiji? Znaci imas auto koji kosta 20, odrzavanje je 2 i trosi 2, s druge strane imas auto koji kosta 19, odrzavanje je 0,5 i potrosnja je 0,5. Ovaj auto koji ukupno kosta 24 je ujedno sa losijim infotainmentom, sporije ubrzava i ima manji prtljazni prostor te manje prostora u putnickom prostoru.

Koji auto bi vi izabrali?

 Onaj koji nije kineski. To govorim kao netko tko ima iskustva s MG, Xpeng i BYD. 

16 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
NEW_MAN kaže...

Do 2026. budu Kinezi za manje novaca proizvodili EV modele nego ICE.
Kaj vam tocno nije jasno? Iz kojeg razloga bi bilo tko kupio auto koji je losiji? Znaci imas auto koji kosta 20, odrzavanje je 2 i trosi 2, s druge strane imas auto koji kosta 19, odrzavanje je 0,5 i potrosnja je 0,5. Ovaj auto koji ukupno kosta 24 je ujedno sa losijim infotainmentom, sporije ubrzava i ima manji prtljazni prostor te manje prostora u putnickom prostoru.

...

EV prihvacenost je nikakva jer je najjeftiniji EV duplo skuplji od benzinca (karikiram). Jeste se kad vozili u recimo Tesli? Ne u VW nego u Tesli? Kaj vi mislite da Tesla prodaje rekordne brojke EV-a u EU onak slucajno?

Na kraju dana meni niti iz dzepa niti u dzep. Ja sam IT/OT i nisam ovisan o autoindustriji i nije me briga kaj vi ocete ili necete. Trziste se bude samo reguliralo i Kinezi budu izgradili tvornice u EU i USA. Moja preporuka je da se educirate i pogledate brojke jer brojke ne lazu a vi sad kak vas pamet uci.

Prvi problem je što gledaš samo cijenu, koja je daleko od jedinog elementa odabira vozila.

Drugi problem je što s jedne strane zagovaraš tržište, koje EV-u sada i u doglednoj budućnosti uopće ne igra na ruku, upravo obrnuto. Zato se EV uvodi dekretima, ne tržišnim odlukama.

Ja sam se poprilično navozao Teslom (i to više modela) i ne znam, iskreno, zašto se tako prodaje (osim donekle starog modela S).

16 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
jozef kaže...
NEW_MAN kaže...

Do 2026. budu Kinezi za manje novaca proizvodili EV modele nego ICE.
Kaj vam tocno nije jasno? Iz kojeg razloga bi bilo tko kupio auto koji je losiji? Znaci imas auto koji kosta 20, odrzavanje je 2 i trosi 2, s druge strane imas auto koji kosta 19, odrzavanje je 0,5 i potrosnja je 0,5. Ovaj auto koji ukupno kosta 24 je ujedno sa losijim infotainmentom, sporije ubrzava i ima manji prtljazni prostor te manje prostora u putnickom prostoru.

Koji auto bi vi izabrali?

 Onaj koji nije kineski. To govorim kao netko tko ima iskustva s MG, Xpeng i BYD. 

To i je najkritičniji dio kod Kineza i trebat će desetljeća da dosegnu kompletan lifecycle vozila na koji smo navikli.

16 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
Old Iggy kaže...

Ja sam se poprilično navozao Teslom (i to više modela) i ne znam, iskreno, zašto se tako prodaje (osim donekle starog modela S).

 Postoji mnogo mladih kojima je Tesla bio ili prvi automobil ili prvo koji su htjeli kupiti - da nije preuzet od ukućana.

 

Kolega iz ureda je iz Njemačke uvezao Model 3, ima 24 godine, 30 000€ sufinancirali roditelji. Zašto? Jer je htio samo Teslu i samo Teslu i jer je htio Teslu.

Afiniteti dizajna kod mlađih generacija su drugačiji, a dijelom je to i do efekta gdje se Tesla gleda kao gadget, a ne kao automobil. Jer su automobili trošili ulje kod zmazanog mehaničara - a Tesla sa bijelim sjedalima se puni.

 

Također imaš i značajan "gap" u općoj i pop kulturi oko kulture automobila - stariji od 30/40 su odrasli uz zvuk gedora i mjenjanje guma/ulja/svjećica/filtera/karburatora u skoro svakom drugom-trećem dvorištu dok danas je auto - realno tlaka i muka za održavanje.

 

Mehaničara nikad nema, skupi su, naplaćuju mjenjanje premium ulja, tekućina žmigavaca, zimskog zraka - a cijele te stigme Tesla zbog marketinga - nema.

Lokalni građevinar ima bivši hotel gdje mu stanuju radnici - na parkingu ispred imaš po nekoliko komada svih generacija Golfa GTI. Stereotipno, ali istinito :D.

 

U Americi je broj vozačkih dozvola i automobila u urbanim sredinama kod mladih bio u padu, vjerojatno se dio njih odlučio za Teslu.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
wyks kaže...
Old Iggy kaže...

Ja sam se poprilično navozao Teslom (i to više modela) i ne znam, iskreno, zašto se tako prodaje (osim donekle starog modela S).

 Postoji mnogo mladih kojima je Tesla bio ili prvi automobil ili prvo koji su htjeli kupiti - da nije preuzet od ukućana.

 

Kolega iz ureda je iz Njemačke uvezao Model 3, ima 24 godine, 30 000€ sufinancirali roditelji. Zašto? Jer je htio samo Teslu i samo Teslu i jer je htio Teslu.

Afiniteti dizajna kod mlađih generacija su drugačiji, a dijelom je to i do efekta gdje se Tesla gleda kao gadget, a ne kao automobil. Jer su automobili trošili ulje kod zmazanog mehaničara - a Tesla sa bijelim sjedalima se puni.

 

 

Da, ima smisla. Marketing je dobar dio priče, samo je pitanje koliki je pool ljudi koji se pale na to.

16 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
Old Iggy kaže...
wyks kaže...
Old Iggy kaže...

Ja sam se poprilično navozao Teslom (i to više modela) i ne znam, iskreno, zašto se tako prodaje (osim donekle starog modela S).

 Postoji mnogo mladih kojima je Tesla bio ili prvi automobil ili prvo koji su htjeli kupiti - da nije preuzet od ukućana.

 

Kolega iz ureda je iz Njemačke uvezao Model 3, ima 24 godine, 30 000€ sufinancirali roditelji. Zašto? Jer je htio samo Teslu i samo Teslu i jer je htio Teslu.

Afiniteti dizajna kod mlađih generacija su drugačiji, a dijelom je to i do efekta gdje se Tesla gleda kao gadget, a ne kao automobil. Jer su automobili trošili ulje kod zmazanog mehaničara - a Tesla sa bijelim sjedalima se puni.

 

 

Da, ima smisla. Marketing je dobar dio priče, samo je pitanje koliki je pool ljudi koji se pale na to.

 Vidit ćemo prodaju Modela Y i reakciju kupaca kad dođe facelift.

 

Jer Tesla debelo kasni za ostalima po produkciji i obnovi modela, a kako alternativni načini vlasništva nisu toliko popularni u Europi (pa da vozači češće updejtaju vozilo kad dođe noviji model), broj krajnjim kupcima prodanih primjerka facelifta Modela Y biti će pokazatelj za cijelu kompaniju.

 

Kola neka teorija da su Modeli S, X, 3, Y bili dugoročni plan firme pravih osnivača Tesle kojeg je Musk samo slijedio, dok je tek Cybertruck prvi i jedini pravi Muskov proizvod.

Po meni ima smisla jer postojeći modeli zbilja imaju glavu i rep i slijede proizvodni-dizajnerski plan, dok je sve nakon Modela Y, tj. sve što je Musk napravio nakon izdavanja Modela Y - kaos i i katastrofalni flop.

 

Kia/Hyundai već su faceliftali cijelu gamu, naziru se i novi modeli, Kinezi ne staju ni dana sa izbacivanjem modela. Europa se već i pokazala sa modelima "2" (manji automobil ispod 30k€) od kojeg je Musk odustao.

 

A to je bitno jer je Tesla u jednom trenutku imala tu famu da je to nešto "novo" na cesti - a drugi proizvođači su jako i agresivno plasirali veoma ambiciozno dizajnirane modele, pa je stoga i Tesla izgubila ne samo tu famu, već izgleda kao prokleto dosadan i zastario automobil.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
2 mjeseca
offline
BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr

Kineska vozila na domaćem tržištu navodno osvježavaju modele navodno i svakih 12 mjeseci, kako to tržište može podnjeti mi nije jasno, osim ako nije sve na pretplatu 

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski

samo malo a po murričanskim serijama oni znaju za razlike, Ford Taurus iz 2016., karikiram, ne kao nova linija koja je bila od 2012 do 2019, nego ono godina po godina, malo se trim izmijeni i eto "novog" modela..

 

Uj, akcio, kako bi rekli susjedi...

Ju je je? Je ju je!
16 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski

 Evo baš danas na Bloombergu.

 

Clanak je iza paywalla, pa bitno u SSu.

 

Ocito da je prodaja dosegla vrhunac tj. Da tko je htio kupiti je kupio.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
online
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
wyks kaže...

 Evo baš danas na Bloombergu.

 

Clanak je iza paywalla, pa bitno u SSu.

 

Ocito da je prodaja dosegla vrhunac tj. Da tko je htio kupiti je kupio.

 Novi Y izlazi sljedece godine u prvom kvartalu zato masu ljudi ceka sa kupnjom a jedan od njih sam i ja. Ako eventualno Xpeng ili Zeeker dodu u Austriju prije onda uzimam nesto od njih, ali trenutno je plan Y Juniper ili kak se vec zove.

Prodaja je odavno dosegla vrhunac. To su auti po 50k i nije da ljudi skacu od srece kad vide koliko je to skupa igracka. Doslo je do zasicenja radi cijene vozila, oni koji imaju para i oce nesto dobro su kupili a oni koji nemaju kupuju kaj mogu. Kad bi bila Tesla za 30k ili 40k onda bi prodali jos milijun auta ali ovak je doslo do zasicenja u tom segmentu oko 50k.

Tesla planira za sljedecu godinu jos dva nova modela, ako su glasine tocne i jedan bude ispod ili 40k, blize 30k sa subvencijama, mogli bi ostvariti dodatnu prodaju od vrag si ga zna koliko stotina tisuca. Dionice su im gore i na njima se dalo u zadnjih tri mjeseca vise zaraditi nego na bitcoinu.

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.12.2024 9:16 (NEW_MAN).
7 godina
offline
BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilskih pr

Kad smo već kod električnih vozila, naišao sam na podatak da je Mercedes u listopadu mjesecu u Kini prodao ravno 0 (nula) primjeraka EQ-a. A to im je uz USA najjače tržište. 

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski
Vandit kaže...

Kad smo već kod električnih vozila, naišao sam na podatak da je Mercedes u listopadu mjesecu u Kini prodao ravno 0 (nula) primjeraka EQ-a. A to im je uz USA najjače tržište. 

 nije cijele serije eq-u nego konkretno EQE (prema tom glupom podatku)

inace izvor za taj podatak je ni vise ni manje nego "Company filings"
takoder se navodi da je mercedes nudio 50% snizenja za navedeni automobil, ali svejedno ga nije prodao.

kao nudili su ga za cca 40k USD, dok je u njemackoj pocetna skoro 80k EUR.
Medutim malim "istrazivanjem" se da vidjeti da je za taj automobil pocetna cijena u kini uvijek bila 42k USD
tako da je ovo jedan fake news na koji su ljudi (zeljeli) nasjesti

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.12.2024 10:47 (sporttest).
16 godina
online
Re: BYD uskoro na vrhu svjetske liste automobilski

Prodali su manje od 300 komada ako ne lazu.

 

Malo sam pogledal kaj Kina nudi u rangu EQE i kaj mi je zapelo za oko je Xiaomi SU7. Kosta 10k manje u zemlji gdi je auto 30k a najskuplji Mercedes koji je losiji po svemu 60k+.  Xiaomi je veci za milimetar ili dva, veca baterija, brze puni, brze do 100, veci prtljaznik za nekih 20%, bolji infotainment (EQE ima Windows Media Player iz devedesetih UI look a like), 25 zvucnika (7.1.4 Dolby Atmos-compatible) vs EQE 15 zvucnika. Auto je u svemu bolji i kosta pola cijene. Isto tak Kinezi imaju naviku kupovine vlastitih brandova jer nisu nist manje ponosan narod od drugih naroda. Taj Xiaomi je rasprodan sljedecih par mjeseci gdi ih 20k stancaju mjesecno. Prodali bi vise ali ne stizu.

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.12.2024 12:54 (NEW_MAN).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice