BYD Premium.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BYD_Auto_vehicles#Denza
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BYD_Auto_vehicles#Yangwang
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BYD_Auto_vehicles#Fangchengbao
Meni se BYD auti ne dopadaju nesto previse. Radije bi Xpeng ili Zeeker, Nio ili Li auto.
BYD polako ali sigurno dolazi u EU. Carine na EV nisu i za hibride. BYD ima najbolje hibride na svijetu i trenutno grade mrezu distributera. Sljedece godine budu explodirali u EU i onda bude drama samo takva. Toyota bude od 2026. prodavala BYD hibrid tehnologiju pod svoje (rade razvoj sa BYD ali iskreno receno je to BYD), toliko su bolji!
Trenutno je u Austriji dostupan BYD SEAL U DM-i plug in hibrid. Ima 1000km dometa sa punom baterijom i tankom benzina, a baterija je kapaciteta 18 kW = 80 km u komadu. Znaci ako zivite unutar 15 km od posla, mozete komotno dva dana na posel i s posla cisto elektricno. Realno gledano mozete 90% vremena voziti samo kao EV a za na more mozete cijelu rutu na struju/bengu.
Toyota Rav4 kojoj BYD konkurira je 10k skuplja a Njemci ni nemaju posteni hibrid.
Sljedece godine krece tvornica u Madarskoj sa prozvodnjom i smak svijeta za EU proizvodace. Kinezi budu dostavljali aute u rinfuzi i fino ih sastavljali u EU. Zaobisli budu sve carine, ukljucujuci i onih 10% koje su imali oduvijek. EU si je sama pucala u nogu i bas me zanima kak se misle braniti od proizvodnje unutar EU. Njemci budu morali pogasiti sve u Njemackoj i preseliti u Rumunjsku, Bugarsku ili Madarsku da mogu konkurirat a ne mogu. BYD in House proizvede vise od 70% auta. Sami si rade motore, baterije, sve kaj kosta, a Njemac ispod 30% i nista od toga u EV segmentu, cak su MEB platformu bacili u smece jer za drugo nije.