Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

poruka: 110
|
čitano: 43.606
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
online
Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

Hvala na odgovoru.

 

Poslali su i sliku gdje se vide neke manje ogrebotine na četki, ovako nisam siguran je li se to da prebrisati, no sigurni smo da oštećenja nije bilo, e sad tu je naša riječ protiv njihove. 

 

Šta se tiče ambalaže na njihovim stranicama piše da u slučaju oštećenja ambalaže povrat umanjuju za deset posto, na to smo spremni pristati, mada je i ambalaža minimalno oštećena jer se drukčije nije moglo otvoriti.

 

Da, usisivač je došao, s njim se jednom usisalo da se vidi kako radi, i odlučili smo ga vratiti radi nedovoljne snage.

 

Razumijem poziciju prodavača, no čemu onda uopće odredba o povratu u roku od 14 dana, neću vraćati bez da isprobam. Vraćam upravo zato što nakon probe nisam zadovoljan proizvodom.

 

 

 

 

 
0 2 hvala 0
2 godine
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
senderos kaže...
Molim savjet.

Kupljen je usisivač u jednoj online trgovini. Isproban, dakle usisano s njim jednom,zaključeno da nam ne odgovara - nedovoljna snaga.

Skinuli smo obrazac o jednostranom raskidu ugovora sa stranice trgovca, spakovali usisivač i taj obrazac i vratili nazad na adresu trgovca.

Odbijaju povrat sredstava iz sljedećih razloga:
- obrazac o raskidu smo trebali prvo poslati njima poštom u obliku pisma ili mailom (uistinu tako piše na obrascu, no eto spakovali smo sa proizvodom).
- ambalaža oštećena - možda je minimalno oštećena, drukčije se nije moglo otvoriti (no na stranicama navode moguće umanjenje povrata 10% zbog oštećenja, a ne u cijelosti)
- proizvod je korišten - zaprljan filter, kozmetička oštećenja - proizvod je isproban, oštećenja nije bilo kad smo ga spakovali, to lažu.

Imamo li ikakva prava, da li ići putem nekih nadležnih institucija, jesu li ovo dovoljni razlozi za odbijanje povrata...po meni samo ovo šta nismo prvo poslali obrazac o raskidu ugovora je naša krivnja, ambalaža je minimalno oštećena, proizvod nije oštećen, samo isproban, u kojem onda slučaju uopće imam pravo na povrat...sve je obavljeno u roku od 14 dana od dana primitka.

 vrlo jednostavno, nemaš pravo na povrat jer je to sada nakon korištenja polovni uređaj. tih 14 dana je tu radi kupovanja na daljinu, znači ono što ne možeš vidjeti preko monitora, a možeš u trgovini. međutim i u trgovini ne možeš usisati trgovinu i nakon toga odustati od kupovine. prednost nekih proizvoda je što se mogu isprobati kod kuće bez da to ostavi nekakve posljedice ili vidljive tragove korištenja, usisavač si mogao isprobati bez usisavanja prašine i smeća, npr. na ruci da osjetiš jačinu usisa.

16 mjeseci
offline
Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

Stvarno ne znam kako nekom padne na pamet vraćat usisavač s kojim si usisavao? Tko to još radi?

Trgovac sad taj proizvod može doslovno baciti u smeće, ništa drugo.

Imaš istaknutu njegovu snagu u W i prema tome znaš koliko je jak, a imaš i recenzije po internetu, a ne da usisavaš po kući dlake od svoje mačke pa onda odlučiš da to nije to.

 

Tako isto možeš kupiti brijač za tijelo pa se brijati "dolje" i onda ga odlučiš vratiti ili u nekom mixeru za voće si napravit smoothie pa ga vratiti trgovcu jer ti je preglasan.

 

Daj se ljudi uozbiljite, nije isto vratiti miš za PC i vratiti nešto što si nepovratno - UPRLJAO.

 
3 0 hvala 0
2 tjedna
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
SharkZ kaže...

 

 

Tako isto možeš kupiti brijač za tijelo pa se brijati "dolje" i onda ga odlučiš vratiti ili u nekom mixeru za voće si napravit smoothie pa ga vratiti trgovcu jer ti je preglasan.

 

Daj se ljudi uozbiljite, nije isto vratiti miš za PC i vratiti nešto što si nepovratno - UPRLJAO.

 Ili dildač uprljan nutellom.

16 godina
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
Hahahah, ovo za brijače za tijelo, probaj ih naručiti preko amazona, veća je vjerojatnost da ćeš dobiti korišteni, nego novi. Pogledaj samo recenzije proizvoda :D

Ovo za usisivač se nemate što čuditi, pa nije to majica da ju možeš isprobati i vratit odmah bez tragova korištenja. Dajte ljudi malo promislite prije.
11 godina
online
Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

Moguće da ste i u pravu, nemam pravo na povrat. 

 

No opet, Zakon o zaštiti potrošača, čl. 84.st.6:

 

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

Dakle šta bi bilo "utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe" ako ne usisavanje jednom?

 

Dalje, proizvod je spakiran neoštećen. Oni su se na svojim stranicama ogradili "za oštećenja u transportu odgovara kupac". Moguće da je i u transportu, moguće da je i kod njih. No onda je uvijek moguće zagrebati ručku i reći oštećeno je, njihova riječ protiv moje. Ne kažem da je to napravljeno, no cijeli taj članak zakona o povratu u roku 14 dana malo gubi smisao.

 

I opet, da su oni ponudili povrat recimo umanjen za 20 posto, u redu, no oni nude samo iznos pdv-a ili da pokupim proizvod.

 

Zna li netko koja je točno procedura nakon šta uputim prijavu inspektoratu?

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 1.12.2025 9:22 (senderos).
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

Nikad mi nisu jasna ta kompliciranja trgovaca jer sve te povrate oni uredno vrate distributeru/proizvođaču (radim za jednog proizvođača bjele tehnike) i onda proizvođač ocjeni dali je dovoljno da se samo prepakira što je smješan trošak, ili je potrebna zamjena još nečega. Uglavnom sam trgovac ne snosi skoro nikakvu štetu osim troškova slanja emaila distributeru/proizvođaču. Tragično je što je to svima u ostatku EU jasno osim balkanskim trgovcima. Nekoliko puta sam vraćao stvari nazad i na Amazonu i u fizične trgovine u Dojčlandu, i doslovno NIKAD nisam imao nikakvih problema. U trgovini su me samo pitali dali želim novce nazad ili nešto drugo i to je sve.

Moj PC  
2 0 hvala 1
2 godine
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
nikonja kaže...

Nikad mi nisu jasna ta kompliciranja trgovaca jer sve te povrate oni uredno vrate distributeru/proizvođaču (radim za jednog proizvođača bjele tehnike) i onda proizvođač ocjeni dali je dovoljno da se samo prepakira što je smješan trošak, ili je potrebna zamjena još nečega. Uglavnom sam trgovac ne snosi skoro nikakvu štetu osim troškova slanja emaila distributeru/proizvođaču. Tragično je što je to svima u ostatku EU jasno osim balkanskim trgovcima. Nekoliko puta sam vraćao stvari nazad i na Amazonu i u fizične trgovine u Dojčlandu, i doslovno NIKAD nisam imao nikakvih problema. U trgovini su me samo pitali dali želim novce nazad ili nešto drugo i to je sve.

 a proizvod je sponzoriran od strane dobrog bradatog Turčina koji obitava na području Sjevernog pola.

2 godine
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
senderos kaže...

Dakle šta bi bilo "utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe" ako ne usisavanje jednom?

 

 logično. kada kupiš frezu isto tako preoreš njivu pa ako nisi zadovoljan vratiš je nazad. 

8 godina
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
millennial kaže...
nikonja kaže...

Nikad mi nisu jasna ta kompliciranja trgovaca jer sve te povrate oni uredno vrate distributeru/proizvođaču (radim za jednog proizvođača bjele tehnike) i onda proizvođač ocjeni dali je dovoljno da se samo prepakira što je smješan trošak, ili je potrebna zamjena još nečega. Uglavnom sam trgovac ne snosi skoro nikakvu štetu osim troškova slanja emaila distributeru/proizvođaču. Tragično je što je to svima u ostatku EU jasno osim balkanskim trgovcima. Nekoliko puta sam vraćao stvari nazad i na Amazonu i u fizične trgovine u Dojčlandu, i doslovno NIKAD nisam imao nikakvih problema. U trgovini su me samo pitali dali želim novce nazad ili nešto drugo i to je sve.

 a proizvod je sponzoriran od strane dobrog bradatog Turčina koji obitava na području Sjevernog pola.

 O čemu ti, upravo sam ti napisa da radim za jednog od proizvođača bjele tehnike i MI tako radimo i koliko znam skoro isto je kod svih drugih jer nitko ne želi izgubit kupca radi embalaže od 2,5 eura!

16 mjeseci
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
nikonja kaže...

Nikad mi nisu jasna ta kompliciranja trgovaca jer sve te povrate oni uredno vrate distributeru/proizvođaču (radim za jednog proizvođača bjele tehnike) i onda proizvođač ocjeni dali je dovoljno da se samo prepakira što je smješan trošak

 Kako da ne, da je tako onda kupci ne bi dobivali otvorene i očigledno korištene proizvode, a masa ih dobiva.

U većini slučajeva trgovac samo doda malo selotejpa i vraćeni proizvod proslijedi idućem.

 

nikonja kaže...

Tragično je što je to svima u ostatku EU jasno osim balkanskim trgovcima. Nekoliko puta sam vraćao stvari nazad i na Amazonu i u fizične trgovine u Dojčlandu, i doslovno NIKAD nisam imao nikakvih problema.

 Zanimljiv je taj fenomen, kad vraćaš onda si sretan da sve ide glatko i najradije bi da te nitko ništa ne pita, a kad KUPUJEŠ, onda sigurno želiš novi zapakiran proizvod kojeg nitko nije dirao, jel tako?

Eto amazon ne radi problem prilikom vraćanja, to je super, ali radi te politike ćeš uredno dobiti polovan brijač za tijelo s kojem je neki migrant brijao muda, kako kolega gore spominje.

Jel ti to paše?

 

Svatko gleda samo svoj interes i svoju guzicu i uopće ne razmišlja koje probleme stvara nekome poslije.

 

Ajmo zamislit scenariji u kojem 15 likova u jednom danu naruči usisavače, usisava doma (ali samo jednom, jako bitno) i onda vrate tih 15 usisavača trgovcu.

Sad bi ja pitao ovog nikonju i slične likove, jel bi vi kupili taj vraćeni usisavač kao NOVI proizvod? Ili se samo volite pravit blesavi?

 

Jbt ako si se već zeznio s kupnjom tako nečeg, ako si usisavao doma, pa pokloni nekome od rodbine, prodaj prijatelju, na njuškalu, voteva, a ne se sramotit i radit probleme svima.

Još bi neka svoja prava, zvao inspektore, lol, sramota i dno dna, i takav će se sutra bunit kad njemu trgovina isporuči nešto što je netko koristio prije njega.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put jučer u 20:28 (SharkZ).
16 mjeseci
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
nikonja kaže...

 O čemu ti, upravo sam ti napisa da radim za jednog od proizvođača bjele tehnike i MI tako radimo i koliko znam skoro isto je kod svih drugih jer nitko ne želi izgubit kupca radi embalaže od 2,5 eura!

 A šta radite s usisavačem kojem je netko zaprljao cijevi, filtere, četku, poskidao sve folije... ??

Za 2.5 eura ćete ga vratiti prvobitno stanje? Koliko košta radnik koji će to sve oprati, provjeriti ogrebotine, nanovo složiti u kutiju/stiropor, vratiti folije i zapakirati tvornički?

Ajde ne lupaj pliz... Neke jednostavnije i manje stvari se mogu vratiti bez problema ali neke sigurno ne.

 

I na kraju krajeva, ako vi to i radite što kažeš, da prepakiravate, onda je to obmanjivanje kupca, jer mu uvaljujete proizvod koji je netko koristio pod novi, a to nije novi proizvod.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put jučer u 21:09 (SharkZ).
10 godina
offline
Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

ironija je sto je kolega..... ok, hajmo ovako, neimenovani kupac, glavni lik ove basne... ustvari u pravu.

 

kako ces isprobati mis?.pa mrdas ga malo po stolu, kliknes koji put. kako ces isprobati cekic? pa valjda ces mlatniti po kakvom ekseru.

 

kako ces isprobati usisavac? pa...usisavat ces. i stvarno, logika, po kojoj kupac ima pravo isprobati prpizvod radi utvrdjivanja svojstava i karakteristika stoji, neoborivo. 

 

ironija na ironiju, bolje receno paradoks je taj sto zdrava logika koja kaze da je sasvim logicno isprobavanje usisavaca - usisavati s njim, takodjer kaze da jednom kad si usisavao s njim, vise ga ne mozes vratiti.

 

srecom, kole...pardon, neimenovani junak nase price nije kupio kondome, jer gornjom logikom.... ;)

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 mjeseci
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
Damir22 kaže...

kako ces isprobati usisavac? pa...usisavat ces. i stvarno, logika, po kojoj kupac ima pravo isprobati prpizvod radi utvrdjivanja svojstava i karakteristika stoji, neoborivo.  

 Ne stoji, postoji članak u zakonu prema kojem se određene stvari ne mogu vratiti u roku 14 dana.

 

Postoje određeni uvjeti kada je pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora isključeno.

Primjerice, ako je ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača,

ako je predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca,

ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili prilagođena potrošaču ili

ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe,

zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje,

ako je predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju,

pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme,

ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju itd.

 

https://gov.hr/hr/prava-potrosaca-pri-kupovini-na-daljinu-ili-izvan-poslovnih-prostorija/566

 

Znači, dosta toga se ne može vratiti, a usisavač se bez problema može svrstati u robu koja zbog higijenskih razloga (ako si s njime skupljao smeće) nije pogodna za vraćanje.

13 mjeseci
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
SharkZ kaže...
Damir22 kaže...

kako ces isprobati usisavac? pa...usisavat ces. i stvarno, logika, po kojoj kupac ima pravo isprobati prpizvod radi utvrdjivanja svojstava i karakteristika stoji, neoborivo.  

 Ne stoji, postoji članak u zakonu prema kojem se određene stvari ne mogu vratiti u roku 14 dana.

 

Postoje određeni uvjeti kada je pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora isključeno.

Primjerice, ako je ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača,

ako je predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca,

ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili prilagođena potrošaču ili

ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe,

zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje,

ako je predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju,

pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme,

ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju itd.

 

https://gov.hr/hr/prava-potrosaca-pri-kupovini-na-daljinu-ili-izvan-poslovnih-prostorija/566

 

Znači, dosta toga se ne može vratiti, a usisavač se bez problema može svrstati u robu koja zbog higijenskih razloga (ako si s njime skupljao smeće) nije pogodna za vraćanje.

Usisavač ne spada u tu kategoriju, jer možeš i mobitel zamazati sa gadarijama prilikom isprobavanja npr.

10 godina
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
nikonja kaže...

Nikad mi nisu jasna ta kompliciranja trgovaca jer sve te povrate oni uredno vrate distributeru/proizvođaču (radim za jednog proizvođača bjele tehnike) i onda proizvođač ocjeni dali je dovoljno da se samo prepakira što je smješan trošak, ili je potrebna zamjena još nečega. Uglavnom sam trgovac ne snosi skoro nikakvu štetu osim troškova slanja emaila distributeru/proizvođaču. Tragično je što je to svima u ostatku EU jasno osim balkanskim trgovcima. Nekoliko puta sam vraćao stvari nazad i na Amazonu i u fizične trgovine u Dojčlandu, i doslovno NIKAD nisam imao nikakvih problema. U trgovini su me samo pitali dali želim novce nazad ili nešto drugo i to je sve.

Zato jer smo mi balkanci, i on dok tebi salje proizvod ima proizvod manjka i "minus" u blagajni, minus u djelatnim satima "nekog" tko to sve mora rjesavat (papirologija, logistika), i snosi psihicki teret tvog vracanja, sto kao trgovac u HR nikako ne bi smio, jer sav trosak trgovine se treba prebacit na kupca, a kupac treba bit sretan sto proizvod moze kupit u njegovoj trgovini. Eto zato. /s

 

Nazalost, da nisu sjebali inspektorat, bili smo na dobrom putu da se to iskorjeni, sad pisi kuci propalo. To sto ti pises je jasno svima tko se ikad bavio ikakvim potrosackim pravima i malo se upoznao s odgovornostima u trgovini. Ljudima jednostavno nije jasno da je to tako postavljeno pa i dan danas imas ljude "ah, sto ce jadan trgovac s proizvodom koji ti vratis, on ga vise ne moze prodati" i slicne nebuloze. Dug je put dok se ljudi educiraju o svojim pravima, a da bi se to napravilo, mora postojat nekakvo tijelo s strane autoriteta koje ih o tome educira. Inspektorat je jedno vrijeme to radio uz potporu potrosackih udruga (kupac -> udruga -> inspektorat). Te se nekako sve kretalo ka istrebljivanju hostaplera gdje trgovina, a ovo sam sto puta napisao, ne zeli prihvatiti rizik trgovine, i prebacuje ga na kupca, ali itekako prihvaca povecani profit od te iste trgovine. 

10 godina
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
SharkZ kaže...

zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje,

 

Znači, dosta toga se ne može vratiti, a usisavač se bez problema može svrstati u robu koja zbog higijenskih razloga (ako si s njime skupljao smeće) nije pogodna za vraćanje.

 De ugasi se s glupostima.

16 mjeseci
offline
Re: Pitanje - povrat novca unutar 14 dana
sandokan111 kaže...

Zato jer smo mi balkanci

 Jesmo, zato i usisavamo doma pa to onda vraćamo, a balkanci smo i jer onda takvu robu prepakiramo za 2.5 eura pa uvaljujemo idućem naivcu pod novo.

Sve se vidi u ovoj temi o balkancima i seljoberima.

A ti sad odi u trgovinu po rabljeni usisavač i ne pametuj puno o inspektoratu jer blage veze nemas.

 

Poruka je uređivana zadnji put danas u 6:09 (SharkZ).
16 godina
offline
Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

Ma nekako sam uvjeren da je u cijenu artikla već unaprijed uračunat xy broj povrata proizvoda na određenu količinu...Sve je ovo APP (ako prođe - prođe) igra koju trgovci igraju....

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

A što ćeš drugo usisavati nego smeće (prašinu, dlake, mrvice...)? Ako si nezadovoljan vrati u roku i gotovo. Neće nitko jesti iz usisivača.

Moj PC  
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice