Futura it - iskustva

poruka: 1.215
|
čitano: 602.188
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
odjavljen
offline
Futura it - iskustva

Interesantni su ovi trolčići kako se samo pojave od nikuda i kako im se samo da pokušavat argumentirat da futura ne valja a nikak ne uspjevaju, nije sad bitno dali pojedini članovi foruma rade u futuri ili ne, oni **ru uporno bez slike, bez dokaza bez ičega. {#}

 

Nedavno sam imao narudžbu iz future (jbg u Rijeci je loš izbor dućana, skupo itd.), kućište, punjač za baterije i još par sitnica šta je trebalo i sve je stiglo u roku od par dana, "propisno" zapakirano, korespodencija putem maila za 10 i ljudi rade posao kak spada i zaslužuju objektivno gledano, pohvale. Ono što naručiš dobiješ, ono što je na webu je dostupno u 98% slučajeva, ne čekaš pošiljku toliko dugo da dobiješ sijede i win win.

There is only one rule in metal, play it F*CKING LOUD!
Moj PC  
9 1 hvala 2
13 godina
offline
Futura it - iskustva

Još samo ovo Phobos, nije mi jasna ova stvar

 

Phobos kaže...

Naručio kod njih konfu prije nekih mjesec dana

i stvar zašto si toliko dugo čekao nešto napisati? i zašto baš baš Bug.hr?

 

mislim...regan si i na forum.hr iako vise ne koristiš taj forum, bar ne pod tim nickom što ja vidim...zašto tamo nisi nešto napisao ili negdje dalje?

 

mislim, ja mozda i znam razlog, ali onako radi reda pitam da vidim što ćeš napisati :D

 

D.N.R. kaže...

Interesantni su ovi trolčići kako se samo pojave od nikuda i kako im se samo da pokušavat argumentirat da futura ne valja a nikak ne uspjevaju, nije sad bitno dali pojedini članovi foruma rade u futuri ili ne, oni **ru uporno bez slike, bez dokaza bez ičega. {#}

 

Nedavno sam imao narudžbu iz future (jbg u Rijeci je loš izbor dućana, skupo itd.), kućište, punjač za baterije i još par sitnica šta je trebalo i sve je stiglo u roku od par dana, "propisno" zapakirano, korespodencija putem maila za 10 i ljudi rade posao kak spada i zaslužuju objektivno gledano, pohvale. Ono što naručiš dobiješ, ono što je na webu je dostupno u 98% slučajeva, ne čekaš pošiljku toliko dugo da dobiješ sijede i win win.

ma nije to pitanje samo Future, pojavi se takvih i na ADM-u i na Linksu, i na protisu i ostalima ;)

 

Mislim dapače, nemam ništa protiv iskustva nekoga, ali ovako nešto je dno dna i nikako ne mogu šutiti na takve likove

Plačanje: Keš/Kartica (koja,koliko rata) Namjena? Monitor imaš,koji?
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 0:35 (FakeDeath).
Moj PC  
6 2 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Meni se čini da postoji mogučnost da je to acc već postojećeg BUG forumaša koji se nije htio oglasiti sa svojim pravim nickom.

U svakom slučaju - patetično. 

I don't care that they stole my idea . . I care that they don't have any of their own. — Nikola Tesla
Moj PC  
7 1 hvala 2
11 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Ne kužim zašto se na svaku kritiku na račun future odmah javi 20 odvjetnika. Isto kao što netko može reći pozitivno iskustvo, ne vidim zašto netko nebi mogao reći negativno.

 

Ja dosad nisam imao iskustva s njima jer sam uvijek našao jeftiniju trgovinu - ADM.

Recimo ako u jednoj trgovini proizvod košta 1900 kn, a u drugoj isti taj proizvod 1800 kn. Sad bi ja trebao dati 100 kn više jer je osoblje u skupljoj trgovini ljubazno i odmah se javi na telefon? Oni koji tako pričaju sigurno rade u futuri ili imaju neku korist od toga, možete vi pričat šta hoćete ali pametan čovjek će skužiti.

 

Spomenuo sam ADM jer je meni dosad skoro sve tamo ispalo najpovoljnije, da mi u futuri ispadne jeftinije uzeo bih u futuri...

 

E da... I nikako se ne mogu oteti dojmu da se uglavnom isti članovi javljaju na svaku kritiku (možda nekad i je glupa kritika)... Zašto bi nekog toliko smetala kritika ako ne radi u futuri?

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 5:38 (cahalovry).
 
5 7 hvala 0
14 godina
online
Re: Futura it - iskustva
cahalovry kaže...
Zašto bi nekog toliko smetala kritika ako ne radi u futuri?

- Tebe ne bi smetalo da netko širi laži (mrzim laži) o kvalitetnom i poštenom dućanu?

- Jednostavno mi ovdje branimo stav (iskustva) koji imamo s tim dućanom,

  a što to neki doživljavaju kao da radimo tamo, to je njihov problem,

  jer bih ja isto tako mogao reći da je ovaj troll netko tko možda radi u EDu (ili gdje već),

  pa je došao na forum malo potkopavati konkurenciju, jer ne bi bio prvi koji to radi ovdje na forumu.

- A što ja klikam Hvala i TU, to je moja stvar, a ti trollu, da si stvarno pogledao moje poruke,

  vidio bi da ja to radim svuda (zadnje win 8.1 tema),

  a ni drugima koji traže pomoć ne bi škodilo da to rade, jer red je ako ti netko pomogne (je ne klikam zbog toga),

  da mu zahvališ, pa da se taj netko izdvoji po statusu na forumu,

  jer valjda je zavrijedio status, jer zna više od ostalih kojima pomaže.

Drži se majstore. :DDDD
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 8:14 (Valentin17).
13 godina
offline
Futura it - iskustva
cahalovry kaže...

Ne kužim zašto se na svaku kritiku na račun future odmah javi 20 odvjetnika. Isto kao što netko može reći pozitivno iskustvo, ne vidim zašto netko nebi mogao reći negativno.

Zato što se uvijek javljamo na glupe kritike i normalno da cemo braniti pošten dučan, jer ih je danas malo

 

cahalovry kaže...

 

Ja dosad nisam imao iskustva s njima jer sam uvijek našao jeftiniju trgovinu - ADM.

Recimo ako u jednoj trgovini proizvod košta 1900 kn, a u drugoj isti taj proizvod 1800 kn. Sad bi ja trebao dati 100 kn više jer je osoblje u skupljoj trgovini ljubazno i odmah se javi na telefon?

 

Spomenuo sam ADM jer je meni dosad skoro sve tamo ispalo najpovoljnije, da mi u futuri ispadne jeftinije uzeo bih u futuri...

Zašto onda ne kupuješ u diskontu, edigitalu, uzishopu, centru, protisu, supernetu... jer ako ti je ADM jeftiniji ovi ce ti biti još jeftiniji?

 

cahalovry kaže...
Oni koji tako pričaju sigurno rade u futuri ili imaju neku korist od toga, možete vi pričat šta hoćete ali pametan čovjek će skužiti.

 

E da... I nikako se ne mogu oteti dojmu da se uglavnom isti članovi javljaju na svaku kritiku (možda nekad i je glupa kritika)... Zašto bi nekog toliko smetala kritika ako ne radi u futuri?

 

Kao što sam gore napisao, zato što cemo uvijek biti tu za dobar shop. Javljao sam se i na ED i na ADM pa čak i nekada na protis i links kada su kupci imali glupe kritike, i braniti cu svaki shop bio on dobar ili loš, ako je kritika glupa

 

Na PCE forumu je jedan izvalio u ED iskustvima, citiram: "prilikom primitka SSD-a u plasticnoj Overseas Express vrecici a zapakiranog u vjerojatno najjeftiniju ambalazu koja postoji na kugli zemaljskoj, mene bi zacudilo da taj proizvod radi." znaci radi se o standardnom pakiranju vecine SSD-a, npr V300. I on sada blati ED zbog toga iako oni na proizvode niti pakuju taj ssd?! Kako onda, iako iskreno gadi mi se ta trgovina, ne bi nešto rekao u njihovu obranu? Mislim ako mogu i njima koji mi se gade, mogu i trgovinu za koju znam da je dobra

 

p.s. ja postojim puno duže u IT svijetu nego Futura, i iskreno jedem takve male trgovine za doručak, i vjeruj teško da bum imao neke koristi od ovoga osim gušta i satisfakcije da branim dobre trgovine, i da uspiju, jer znam kako je biti u tom biznisu

 

I nikako mi u glavu ne ide, kako se misli da netko ovdje radi u Futuri (koja ima 1 zaposlenog, znaći samo šef, tj mislim od ove godine 2 jer su ako se sjecam tražili radnika pred kraj prošle godine) znaci 2 radnika imaju. Da uz njihov posao još budu i na forumu 24/7? ili pobogu uz njihove marže "plačaju" nekoga na forumu? Jedan ADM ima oko 10 radnika, centro ima oko 4-5, protis ima isto tako 4-5, links ima 20tak, magazinrs ima 3-4, instar ima 10tak itd itd, znaci svi oni imaju 3x više radnika...logično, malo je ipak glupo biti toliko pametan da se skuži nešto takvo, ne? Al eto očito ja to drugačije kužim, pošto svi vi koji laprdate i tako mislite ne znate I od IT i takvom poslovanju

 

@Phobos

 

Što si bolan utihnuo? :) ajde baš je zanimljivo, odgovori mi na pitanja ;)

Plačanje: Keš/Kartica (koja,koliko rata) Namjena? Monitor imaš,koji?
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 9:58 (FakeDeath).
Moj PC  
7 3 hvala 1
11 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Lijepo od vas da u slobodno vrijeme branite dobar dućan. Ali nemate šta braniti jer niste vi (bar tako kažete) povezani s futurom, a i nitko nikog ne napada. Nego se pišu dobre i loše kritike. Ako od 100 kritika 95 je pozitivnih, to je i dalje odlično jer ovih 5 je nekakva greška  (svi griješimo) ili neki trol

 
1 5 hvala 0
13 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
cahalovry kaže...

Lijepo od vas da u slobodno vrijeme branite dobar dućan. Ali nemate šta braniti jer niste vi (bar tako kažete) povezani s futurom, a i nitko nikog ne napada. Nego se pišu dobre i loše kritike. Ako od 100 kritika 95 je pozitivnih, to je i dalje odlično jer ovih 5 je nekakva greška  (svi griješimo) ili neki trol

al nama je dosadno pa jedva čekamo ovakve stvari :D

 

{#}

Plačanje: Keš/Kartica (koja,koliko rata) Namjena? Monitor imaš,koji?
14 godina
online
Re: Futura it - iskustva
FakeDeath kaže...

jedva čekamo ovakve stvari

- Potpis, gdje je onaj "pametni" s početka ove rasprave, nedjelja je, stalno vrtimo iste stranice na webu,

  vrebamo iz sjene svoj plijen i čekamo strpljivo, ajmo malo akcije treba,

  previše je mirno danas, ja taman dobio inspiraciju za pisanje.

 

{#}

Drži se majstore. :DDDD
11 godina
protjeran
offline
Re: Futura it - iskustva
FakeDeath kaže...

i stvar zašto si toliko dugo čekao nešto napisati? i zašto baš baš Bug.hr?

 

mislim...regan si i na forum.hr iako vise ne koristiš taj forum, bar ne pod tim nickom što ja vidim...zašto tamo nisi nešto napisao ili negdje dalje?

 

mislim, ja mozda i znam razlog, ali onako radi reda pitam da vidim što ćeš napisati :D

 

Nisam imao namjeru uopće išta pisati pošto ne sudjelujem u raspravama po forumimam, volim samo čitati.

Ali jučer sam pregledavao teme u kojima se slažu konfiguracije i vidim da se uporno ističe futura i ispod svake konfe napisano "besplatno slaganja i dostava".

E pa onda mi je baš došlo da opišem to njihovo "besplatno slaganje".

 

Ako se pitaš zašto baš bug.hr, pa jednostavno je, ovaj sajt otvorim svaki dan, pročitam vijesti neke teme na forumu, ali neka te to ne brine ići će ovo iskustvo i na neke druge forume, čisto da tebi udovoljim.

 

I HVALA ti za ovo istraživanje mog nicka po drugim forumima (s kojim btw nemam nikakve veze), potvrdio si moju teoriju o vama zaposlenicima future i da vas se treba bojati.

Ti nemaš pametnijeg posla nego glumiti detektiva i mene istraživati, gdje sam ja sve regan i što pišem.

A i na PM si me davio i pokušavao izvući neke informacije.

 

Strah me je i zamislitit što bi vi zaposlenici future bili u stanju da imate moje ime i prezime, adresu, broj telefona, facebook i sl., koje bi to tek onda istraživanje mog porodičnog stabla nastupilo, kao da ste kgb.

Stvarno te može biti sram.

 

I na kraju mogu samo reći da mi je neopisivo drago što sam iznije svoje iskustvo na ovom forumu jer je to prokazalo neke druge stvari.

Ajd sfušareno slaganje konfiguracije nema veze, omaklo se, ali ovo bahato ponašanje zaposlenika future je puno bitnije u cijeloj priči.

 

LP

13 godina
offline
Futura it - iskustva

Ti definitivno moraš otiči na lječenje protiv tog tvojeg straha, jer ti ne bu lako u životu ako stvarno imaš takvo mišljenje i bojiš se svoje sjene :D

 

ali ajde imaš pravo, upravo sam ti sada ukinuo garanciju na komponente, znaći zaboravi garanciju! eto, sretan sada?

 

hhaha kakvih likova ima to ni za vjerovati, umirem, hahaha

 

Inače, ovako se slika, pa da pokrijepiš nešto što pričaš

 

Slika mojeg "davljenja" tebe na PM

 

http://www.pohrani.com/f/24/RV/3198SRPK/1.jpg

 

idemo dalje?

 

{#}

Plačanje: Keš/Kartica (koja,koliko rata) Namjena? Monitor imaš,koji?
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 12:11 (FakeDeath).
Moj PC  
9 3 hvala 2
11 godina
neaktivan
offline
Re: Futura it - iskustva
FakeDeath kaže...

Ti definitivno moraš otiči na lječenje protiv tog tvojeg straha, jer ti ne bu lako u životu ako stvarno imaš takvo mišljenje i bojiš se svoje sjene :D

 

ali ajde imaš pravo, upravo sam ti sada ukinuo garanciju na komponente, znaći zaboravi garanciju! eto, sretan sada?

hhaha kakvih likova ima to ni za vjerovati, umirem, hahaha

Inače, ovako se slika, pa da pokrijepiš nešto što pričaš

Č

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 12:36 (cahalovry).
12 godina
offline
Futura it - iskustva

Na kaj vi ljudi potrošite subotu navečer. Dajte odite van se zabavljat malo, a ne se svađati pred kompom. {#}

 
5 4 hvala 1
13 godina
protjeran
offline
Re: Futura it - iskustva
Texpi kaže...

Na kaj vi ljudi potrošite subotu navečer. Dajte odite van se zabavljat malo, a ne se svađati pred kompom. {#}

kaj nisi dobio mail od future da ce nam platiti gajbu...{#}{#}

Intel Core™ i7 ----- Battlelog: SoldierStippy, Xfire; 2fu2L :)LP
12 godina
offline
Futura it - iskustva

Nisam, mene su zaboravili {#}

 
5 0 hvala 1
11 godina
protjeran
offline
Re: Futura it - iskustva
Texpi kaže...

Na kaj vi ljudi potrošite subotu navečer. Dajte odite van se zabavljat malo, a ne se svađati pred kompom. {#}

Pa ja recimo subotom navečer ostanem doma sa ženom, ali razumijem i ove "no lifere" što promoviraju futuru, da je nova godina oni bi sjedili pred pc-em i napadali ako bi netko rekao nešto protiv dotične trgovine.

Težak je to kruh kažem vam.

Evo vam savjet, otvorite sami svoju trgovinu pa ju dižite u nebesa, ali za nekog drugog se tako ponižavat i trošit svoje vrijeme, e to je već za posebnu analizu, mora da se dobro isplati, ili niste sposobni naći bolji posao...... lako moguće da je i to.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Futura it - iskustva

Ja se ipak nadam da su ovo radnici/vlasnici future, jer raditi ovo za tuđu firmu po meni je dosje x...

17 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Odnio sam komponentu na popravak i rekli su mi da će je proslijedit u ovlašteni servis.. A mene zanima koji je to ovlašteni servis za futuru? Radi se o RAM memoriji kingston...

 

Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Ja sam došao do zaključka da su cahalovry i Phobos vjerojatno ista osoba. 
Isti stil pisanja, isto mišljenje.


Pogledajte screenshotove. Slučajnost?

I don't care that they stole my idea . . I care that they don't have any of their own. — Nikola Tesla
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 19:49 (xZero).
Moj PC  
3 5 hvala 1
14 godina
online
Re: Futura it - iskustva
xZero kaže...

Ja sam došao do zaključka da su cahalovry i Phobos vjerojatno ista osoba.

- Ma tko zna koliko još ima profila, troll obični kako sam i napisao u prvom postu.

- Pusti ga, posrali su ga na drugome forumu, tako da mu nije uspjelo to što pokušava,

  pusti ga neka trkelja do mile volje, to je klinac, bude mu dosadilo već.

- On neka ser..., a mi budemo tako i tako davali prijedloge gdje hoćemo,

  a onaj tko kupuje PC neka kupi gdje želi, pa ako želi i u EDu,

  ali svakako neka pročita teme s iskustvima, pa neka odvagne, što je bitnije,

  da dobije jeftniji PC u startu ili da dobije kvalitetniju, bržu uslugu kad npr. Overseas razbije

  PC, pa kad krene okapanje, ovaj je ovo, onaj je ono napravio itd. itd.

- Dosta offtopica, mogli bi dobiti po pi... od moderatora, bio je i više nego tolerantan do sada.

 

{#}

Drži se majstore. :DDDD
11 godina
protjeran
offline
Re: Futura it - iskustva
Valentin17 kaže...

  a onaj tko kupuje PC neka kupi gdje želi, pa ako želi i u EDu,

  ali svakako neka pročita teme s iskustvima, pa neka odvagne, što je bitnije,

  da dobije jeftniji PC u startu ili da dobije kvalitetniju, bržu uslugu

Meni je najbitnije da dobijem jeftin PC i dobru uslugu, a ni jedno ni drugo nisam dobio u futuri.

PC me izašao skuplje nego što bi drugdje samo što sam kasno to proučio, a slaganje kućišta je bilo amaterski, tako da... bolje da sam u tom ED-u uzeo ili nekoj sličnoj trgovini.

A to ko je "klinac" se vidi iz toga koliko si opterećen da lupaš HVALA promotorima future i thumbs down ovim drugima, to je odlika djece, klinaca jel...

 

@xZero, ajde molim te nemoj se više sramotit i glumit detektiva ko onaj zaposlenik future fakedeath, prejadno je.

14 godina
online
Re: Futura it - iskustva
Phobos kaže...

- Nemoj se sramotiti više, rekao si što si htio, dokaze za svoje tvrdnje iznio nisi, više ljudi te je tražilo,

  u tvoju priču nitko ne vjeruje, gazdu si napadao po drugome forumu, tamo te je mod upozorio,

  nemamo se mi ovdje o čemu razgovarati više, ostavi se gluposti.

- Dosta je bilo offtopica, odsad ide prijava. LP.

Drži se majstore. :DDDD
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.5.2014 20:28 (Valentin17).
11 godina
protjeran
offline
Re: Futura it - iskustva
Valentin17 kaže...

  nemamo se mi ovdje o čemu razgovarati više, ostavi se gluposti.

- Dosta je bilo offtopica. LP.

A ko uopće s tobom razgovora?

Ako ti nije do rasprave produži, ne znam što se uopće javljaš na svaku poruku u ovoj temi? Jel si to dobio naređenje od gazde?

Ništa ovdje nije offtopic, ovo su moja iskustva koja iznosim.

 

Što se tiče drugog foruma, nisam ja tamo upozoren na ništa nego vi reklameri future:

"Tema je iskustvo s trgovinom, dozvolite pozitivne, ali isto tako i negativne komentare i iskustva. "čoporativna obrana" ove ili bilo koje druge trgovine s objašnjenjima "ja sam imao super iskustva s njima" sigurno neće naići na pozitivne strane, kako kod administracije foruma, tako i kod formiranja općeg mišljenja ljudi o dotičnoj trgovini. Da sam na mjestu vlasnika trgovine, svakako bih inzistirao kod tih ljudi da prestanu s takvim stvarima, ali to sam ja...Radite više štete nego koristi i Futuri i vašoj reputaciji."

 

Eto, čovjek vas je dobro poklopio, a i banao je onog žestokog odvjetnika future. Tako da...

13 godina
protjeran
offline
Futura it - iskustva

a ono sad ce skoro 3 stranica jednog te istog slucaja s banalnim cable managmentom! da dosta slazem se!{#}

Intel Core™ i7 ----- Battlelog: SoldierStippy, Xfire; 2fu2L :)LP
Moj PC  
1 2 hvala 2
13 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
šiba kaže...

Odnio sam komponentu na popravak i rekli su mi da će je proslijedit u ovlašteni servis.. A mene zanima koji je to ovlašteni servis za futuru? Radi se o RAM memoriji kingston...

 

misliš na reklamaciju, jer se takve stvari ne popravljaju

 

kingston inače je malo komplicirano jer su ovlašteni Asbis, Microline i MSan...znaci svi oni uvoze kingston i moze biti bilo tko od njih

 

Svaka trgovina reklamacije prosljeđuje u ovlašteni servis tj tamo di su oni kupili i kada odnesu moraju čekati da im oni jave kada bude riješeno

Plačanje: Keš/Kartica (koja,koliko rata) Namjena? Monitor imaš,koji?
12 godina
offline
Re: Futura it - iskustva

Budući da dosad nisam iznio svoje iskustvo s Futurom čini mi se da je dobro vrijeme. :)
Prošle godine krajem 9. mjeseca, naručena je matična, procesor, RAM, HDD, napajanje, monitor i HDMI kabel. U roku od 30 min su javili kako odabrana RAM memorija nije dostupna te su ponudili zamjenu i pohvalno je što su provjerili jesmo li slučajno zaboravili kućište budući da ga nismo stavili u narudžbu, ali rekli smo kako ga imamo tako da nam ne treba. Uglavnom, narudžba je izvršena u petak sve je došlo uredno zapakirano u ponedjeljak tako da pohvala što se tiče brzine i komunikacije. Srećom, nisam imao potrebe ništa reklamirati tako da nemam iskustva u vezi toga. 
Sve u svemu, ima i jeftinijih, ali za takvu uslugu se isplati dati malo više i vjerujem da ću opet kupovati kod njih. Nadam se da ću se javiti s novim iskustvom u slijedećih nekoliko mjeseci jer se upravo nešto slaže. :)

11 godina
neaktivan
offline
Re: Futura it - iskustva
xZero kaže...

Ja sam došao do zaključka da su cahalovry i Phobos vjerojatno ista osoba. 
Isti stil pisanja, isto mišljenje.


Pogledajte screenshotove. Slučajnost?

Pa detektivi iz future bi trebali istražiti jeli to puka slučajnost ili neka organizacija leži iza toga!?

 

Ja neću više o ovome, pošto me boli briga za fututru i sve ostale trgovine, ja kupujem gdje mi ispadne najjeftinije (tako mi zdrav razum nalaže)... Ali dajem savjet vama, nije bitno radite li ili ne u futuri nemojte se na svaku kritiku javljati jer ne radite ono što mislite (privlačite ljude u futuru), nego živicirate ljude pošto na svaki komentar vas nekoliko napiše tri stranice poslje toga.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 12.5.2014 8:16 (cahalovry).
13 godina
offline
Futura it - iskustva

Najveći problem je što ljudi LAŽU. Ne bi ništa rekao da je čovjek napisao "Gle, desilo mi se to i to, slika kućišta je ovdje, kontaktirao sam Futuru i oni su me odribali, eto da ubuduće znate kakvi su", ali čovjek niti je priložio sliku, niti je zvao Futuru, ništa. Ništa. Nije li to sumnjivo?

 

Znam da Futura reagira na najveće banalne gluposti koje bi netko prijavio i uvijek su spremni pomoći. Teško mi je reći da ne bi riješili problem i ovom našem frustriranom forumskom kolegi. Što nas dovodi do zaključka da frajer laže i izmišlja. E TO, TO ME SMETA. I zato reagiram. Ne branim nikoga, ali mrzim lažljivce. Ako netko ima nešto protiv mog stava neka mi se obrati na pm a ne lupati td i pobjeći ko ženskica :)

 

I btw, da, nije Futura jedini dobar IT dućan, tu je Telebit koji također ima odlični support i uvijek je za preporuku. Jer samo neozbiljni ljudi kupuju tamo gdje je najjeftinije, a ozbiljni kupuju tamo gdje za plaćenu cijenu od par kuna više dobiješ i adekvatnu after sale uslugu, a to je rješavanje krivo spojenih kablova i loše složenog kućišta u instant roku.

Fuck me I'm famous.
Poruka je uređivana zadnji put pon 12.5.2014 8:33 (guls).
Moj PC  
11 0 hvala 2
12 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva
Citam ovaj traktat o lose slozenom PC-u i mislim si kako vas sve treba nasamarat. I to dobrano.
Ovdje ima toliko nelogicnosti da glava boli a vi serendate zadnje 3 strane o tome ...

1. tko ima imalo pojma o racunalu - nece ga dati drugom da ga slozi nego ce to obaviti sam
2. tko ima imalo pojma o komponentama - radje ce ih primiti postom zasebno zapakirane i zasticene nego vec ugradjene u kuciste
3. tko god ima problem - isti bi slikao i naljepio ga na zid srama ... ovaj strah radi poznavanja osobnih podataka je kerov kuratz
4. a zasto ne bi bilo moguce da je jedan komp poslan fals sklopljen iz future? sklopio sam more racunala i iako nitko nije reklamirao, JA SAM SIGURAN DA SAM BAR SVAKO 100-to nesto zaboravio ... ili saraf ili nisam provjerio da li su ledice spojene na + i - kako spada ... desi se ... tko kaze da ne grijesi nikada je lazovcina na kvadrat ...

Aj sad vise prestanite sa spamom ... 1 komp navodno nije dobro slozen, dokaza nema jer su kablovi preslozeni ... pojeo vuk magare ... ajmo dalje ...
battlelog: b4stardo_CRO
Moj PC  
17 1 hvala 2
11 godina
neaktivan
offline
Re: Futura it - iskustva

Ne trebate se sad pravit pametni, jer sve to što vi sad zaključujete je općepoznata stvar. Ja nemam ništa protiv future, čak ću možda cijeli komp uskoro kupit kod njih jer su mi dosta blizu. Tako da ne govorim ništa protiv te trgovine.

 

Nego mi je upalo u oko akon šest stranica pohvala netko da kritku, moguće da je istina, možda se lik osvećuje ili je trol... Nije ni bitno. Legitimno je napisat i pozitivnu i negativnu kritiku. Istina da čovjek nije priložio dokaze i malo je sumnjiva priča, ali šta ste vi ne kužim detektivi?

 

Ako je trgovina tako dobra kako se priča, opstat će sigurno. Ne brinite se zbog tu i tamo nekog tko nije zadovoljan {#}

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice