a zašto ne smiješ imenovati, ako već imenuješ adm, instar i racunala.hr?
Ne kužim razliku, ove smiješ a ove ne? :S
a zašto ne smiješ imenovati, ako već imenuješ adm, instar i racunala.hr?
Ne kužim razliku, ove smiješ a ove ne? :S
Zadnja dva puta sam narucio nesto i provjerio na telefon i rekli mi imamo samo dodite ja dodem kroz sat vremena i ono kifla, kaj se tice toga malo su nemarni i boli ih kurac ocigledno!
Kaj tak teško poslati mail i zamoliti za rezervaciju? Mislim, u 2025. (skoro) godini telefonski provjeravati. Vjerojatno je iza tebe telefon zazvonio još sto puta, gdje bi doašao kad bi pamtio svakog tko je zvao, i pitao da li nešto imaju. U tom trenutku je vjerojatno i imao, a možda je za 5 minuta došao netko s ceste i kupio taj isti artikl za koji si ti zvao.
Sredinom 12 mjeseca naručio komponente (sve osim GPU i PSU) kod njih za jednu konfu, ponudili mi umjesto tražene memorije drugi model koji imaju odmah lageru, uplaćeno na četvrtak, u ponedjeljak mi overseas dostavio, tako da kaj se tiče brzine isporuke sve ok.
Kod njih kupujem stalno, danas bas trazio racun od graficke i ono zacudio se toni racuna samo od njih, jbga najblizi su mi
Neki dan uzeo tonu Noctua ventova no neki mi nisu pasali, sva sreca ovaj iz servisa je naisao pa mi je odma to zamjenio bez te njihove glupe procedure "provjere robe" pa tek onda dobis pravo na zamjenu i ostalo!
Inace su ok ali ali te neke stvari mi piju živce na 100%
Lol ista stvar kod mene. Naručivao sam često kod njih, ali ove godine su baš otišli kvragu.
Najgori primjer mi je bio ovog ljeta kad sam uzimao cijelu konfu kod njih. Na webshopu im pisalo da su sve komponente na lageru, a ono sat vremena nakon plaćanja stiže mail da moraju naručiti neke artikle kod dobavljača. Onda kad ti artikli nisu došli su mi ponudili zamjenu, pa onda ni taj zamjenski nije došao. Na kraju se to odužilo na skoro mjesec dana pisanja mailova vamo-tamo dok na kraju nisam poslao mail da otkažu narudžbu i vrate pare. I gle, nakon doslovno niti 10 minuta me zovu i kažu da su komponente tu i da šalju narudžbu. Nemam pojma šta se tu dogodilo.
Sad opet ista stvar sa novom narudžbom, rekli su mi da će im trebat dan-dva da dobiju artikl od dobavljača pa da nakon toga šalju. Artikl su dobili (na webshopu piše da je na lageru već par dana), ali od njih već tjedan dana ni riječi.
Stvarno ovo mi je zadnji put da kupujem bilo što, ne samo u ADM-u nego općenito u HR. Od sad nadalje samo Amazon.de i ostale njemačke trgovine. Je da treba platit dostavu 10-15€, ali razlika u pristupu kupcu je jednostavno nebo i zemlja u odnosu na naše. A o lakoći i brzini reklamacije ne treba ni govorit.
Lol ista stvar kod mene. Naručivao sam često kod njih, ali ove godine su baš otišli kvragu.
Najgori primjer mi je bio ovog ljeta kad sam uzimao cijelu konfu kod njih. Na webshopu im pisalo da su sve komponente na lageru, a ono sat vremena nakon plaćanja stiže mail da moraju naručiti neke artikle kod dobavljača. Onda kad ti artikli nisu došli su mi ponudili zamjenu, pa onda ni taj zamjenski nije došao. Na kraju se to odužilo na skoro mjesec dana pisanja mailova vamo-tamo dok na kraju nisam poslao mail da otkažu narudžbu i vrate pare. I gle, nakon doslovno niti 10 minuta me zovu i kažu da su komponente tu i da šalju narudžbu. Nemam pojma šta se tu dogodilo.
Sad opet ista stvar sa novom narudžbom, rekli su mi da će im trebat dan-dva da dobiju artikl od dobavljača pa da nakon toga šalju. Artikl su dobili (na webshopu piše da je na lageru već par dana), ali od njih već tjedan dana ni riječi.
Stvarno ovo mi je zadnji put da kupujem bilo što, ne samo u ADM-u nego općenito u HR. Od sad nadalje samo Amazon.de i ostale njemačke trgovine. Je da treba platit dostavu 10-15€, ali razlika u pristupu kupcu je jednostavno nebo i zemlja u odnosu na naše. A o lakoći i brzini reklamacije ne treba ni govorit.
Svaka čast na volji, meni kad to netko makar jednom napravi više niti ne gledam taj dućan. Makar proizvod bio 50% jeftiniji nego negdje drugdje. HG Šrot me tako razvozao sa konzolom da ću dobiti nove sijede ako se prisjetim i opišem situaciju, evo dobre 4 godine se nisam niti ušetao kod njih, niti namjeravam ikad više makar i da počnu poklanjat komponente.
Lol ista stvar kod mene. Naručivao sam često kod njih, ali ove godine su baš otišli kvragu.
Najgori primjer mi je bio ovog ljeta kad sam uzimao cijelu konfu kod njih. Na webshopu im pisalo da su sve komponente na lageru, a ono sat vremena nakon plaćanja stiže mail da moraju naručiti neke artikle kod dobavljača. Onda kad ti artikli nisu došli su mi ponudili zamjenu, pa onda ni taj zamjenski nije došao. Na kraju se to odužilo na skoro mjesec dana pisanja mailova vamo-tamo dok na kraju nisam poslao mail da otkažu narudžbu i vrate pare. I gle, nakon doslovno niti 10 minuta me zovu i kažu da su komponente tu i da šalju narudžbu. Nemam pojma šta se tu dogodilo.
Sad opet ista stvar sa novom narudžbom, rekli su mi da će im trebat dan-dva da dobiju artikl od dobavljača pa da nakon toga šalju. Artikl su dobili (na webshopu piše da je na lageru već par dana), ali od njih već tjedan dana ni riječi.
Stvarno ovo mi je zadnji put da kupujem bilo što, ne samo u ADM-u nego općenito u HR. Od sad nadalje samo Amazon.de i ostale njemačke trgovine. Je da treba platit dostavu 10-15€, ali razlika u pristupu kupcu je jednostavno nebo i zemlja u odnosu na naše. A o lakoći i brzini reklamacije ne treba ni govorit.
ne treba platit ništa ak je amazon.de u pitanju :), osim ak kupujes ispod 50 eur
godinama kupujem iskljucivo na amazon.de, komponente, televizore, telefone, mac racunala i notebooke, robote, male kucanske, odjecu. niti jednom mi nije bilo artikla da nije moguce isporuciti u hrvatsku.
sto to kupujes da nema isporuku za HR?
godinama kupujem iskljucivo na amazon.de, komponente, televizore, telefone, mac racunala i notebooke, robote, male kucanske, odjecu. niti jednom mi nije bilo artikla da nije moguce isporuciti u hrvatsku.
sto to kupujes da nema isporuku za HR?
Pa ako imaš namješteno hr vjerojatno ti pokazuju ono što šalju hr...
pa recimo Fire TV ne salju i mnoge druge uređaje, sad uzeo grafičku i selleri nisu amazon i ako si njemačkom prikažu ti sellere koji šalju samo u njemačku pa ti je cijena recimo 770, a ako prebaciš na hr ti je cijena 950 jer ide na prvog koji salje izvan hr.. Zato ja imam oboje pa ako je samo razlika u pdv-u naručim kod nas, a ako je ponuda samo za de ili situacija kao gore navedena - mailbox.
Evo Anker powerbank isto ne šalju...
klikao na ponude i odmah našao još - ovaj robotski usisavac ne šalju... https://amzn.eu/d/5I9UtgR
ne treba platit ništa ak je amazon.de u pitanju :), osim ak kupujes ispod 50 eur
Uzimam nekad preko Mailboxa jer Amazon ne šalje ili da uštedim na PDV-u ako kupujem nešto skuplje. Nedavno sam uzeo iPhone 17 i na tu cijenu sam uštedio 50€ preko Mailboxa.
A nekad se dogodi i da Amazon ne šalje artikl odmah iako ga imaju na lageru. Npr. sad sam uzeo POCO X7 Pro. Kad sam stavio adresu u HR, pisalo mi je datum dostave 9.1.2026., a na njemačku adresu u Mailbox su ga poslali odmah. Ne znam zašto to tako rade, ali svejedno mi je, uštedio sam skoro 100€ u odnosu na Mi.hr :))
A da se vi dečki nađete na kavi pa tamo nastavite raspravu? U krivoj ste temi.
doslovno svi dućani kod nas koji drže Xiaomi uređaje su jeftiniji od Mi.hr koji je kao službeni Xiaomi dućan za Hr :)
Isto kao i kad su direktno tebi poslali. Saljes direktno amazonu s printed label i refundiraju ti trosak. Vracao vise nego jednom. Nikog ne interesira sto je dostava bila na mailbox.