Zašto taj period?
Acquisitum Magnum - ADM
- poruka: 2.575
- |
- čitano: 831.509
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ha direktno je kriv dobavljač , a onda dućan.
Jesi ti kupio graficku u dobavljaca ili trgovine? Ne nisi, ti apsolutno nikakve veze s dobavljacem nemas i ne trebas imat. Imas ugovor sklopljen s trgovinom, to sto bi u stvari trgovina trebala cekat svo ovo vrijeme i imat negativnu bilancu kao sto sam ti napisao, PRENIJELI SU TROSAK TRGOVANJA NA TEBE. Za tebe ima razuman rok, da li ce se u razumnom roku trgovina dogovorit s dobavljacem, da li ce se kompenzirat ili dobit novce ili nesto trece, tebe apsolutno kao kupca ne zanima. Al eto, prodali su ti pricu i jos jedan naivac je popusio. Ubuduce ces i na hladno puhati vjerojatno kad skuzis da su te ovi zavaljali.
Pravi i valjani tijek je trebao bit. Odneses na rekalmaciju, ustanovi se kvar. Nove takve nema. Cekas koliko mislis da bi trebao cekat i trazis povrat novca. Dobijes povrat i s tim kupis tu istu stvar negdje drugdje, a oni cekaju 2 mjeseca da se dogovore s dobavlajcem, serviserom i ministrom poljoprivrede.
Dal oni tebe pitaju koliki ces udio dobiti od prodanih stvari tijekom mjeseca uzeti? Kad vec prenose trosak trgovanja (a to je reklamacija i s njom povezani troskovi) na tebe, zasto ne bi i nesto dobiti od tog trgovanja??!
Ne uzima. Molim bez dezinformacija. To je tebi mozda razuman rok, ja jos u niti jednom slucaju do sada nisam cekao 45 dana, niti cu.
Zašto taj period?
Jer proizvoljno prica. Ne postoji taj period. To eventualno moze bit period koji je on spreman cekati prije prijave, ali prijava se treba puno ranije slati ako trgovina odbija suradnju, jer racunaj sve rokove koje inspektorat i trgovina imaju za rjesavanje slucaja i ako prije nego si poslao prijavu cekas 30 dana, dobro se mozes nacekat dok se slucaj rijesi.
i onda netko kaže - garancija u domaćim trgovinama je prednost...
Normalno da je prednost...
ma kako može biti prednost kad se moraš natezati s idiotima, kad moraš ti njima dostaviti pokvareni proizvod, platiti poštarinu i kad moraš čekati još i servisera
kad te idiot u trgovini gdje si se došao požaliti pita jel ti proizvod pao, jesi ga zalio vodom itd, kad preokreče očima, sprda te i slične idiotarije
di je tu prednost?
u alzi ti pošalju dostavu po reklamirani proizvod doma - nema poštarine, nema natezanja - mjesec dana je njihov rok za povrat love i ne čekaju faking servisere - ako im se ovi ne jave u roku 20-ak dana, tebi vraćaju pare kompletne, čak i poštarinu koju si platio prvi put, pa onda oni rješavaju stvar sa servisom
kad mi se nije svidio proizvod i vratiom sam ga opet su mi vratili lovu do zadnje kune i poštarinu, u našoj trgovini bi mi naplatili prepakiranje, poštarinu plaćaš dvaput i ne vraćaju je
Zašto taj period?
Jer je to neki normalan period i dovoljno vremena da se sve riješi.
Možeš ti čekati i 25 dana ili 35 dana, svatko sam treba odlučiti, nakon toga pišeš prigovor na koji oni trebaju odgovoriti u roku 15 dana pa treba i to uračunati.
Jer proizvoljno prica. Ne postoji taj period. To eventualno moze bit period koji je on spreman cekati prije prijave, ali prijava se treba puno ranije slati ako trgovina odbija suradnju, jer racunaj sve rokove koje inspektorat i trgovina imaju za rjesavanje slucaja i ako prije nego si poslao prijavu cekas 30 dana, dobro se mozes nacekat dok se slucaj rijesi.
Pa normalno da ćeš čekati cca 30 dana, šta bi ti predao na reklamaciju i onda taj isti dan zvao inspekciju, čisto da i oni krenu raditi u isto vrijeme?
Vidim da tu blesavu tezu prodaješ po forumu duže vremena.
Trgovini trebaš ostaviti razuman rok za rješavanje svoje reklamacije, razuman rok sigurno nije tjedan ili dva, nakon što si im ostavio razuman rok - PRVO moraš podnijeti prigovor!
Ne možeš uopće kontaktirati inspektorat i podnositi neke prijave ako nisi napisao prigovor i priložio ga, i tek ako trgovina odgovori nepovoljno za tebe onda ide prijava.
Nauči se da postoji pravilna procedura.
ma kako može biti prednost kad se moraš natezati s idiotima, kad moraš ti njima dostaviti pokvareni proizvod, platiti poštarinu i kad moraš čekati još i servisera
kad te idiot u trgovini gdje si se došao požaliti pita jel ti proizvod pao, jesi ga zalio vodom itd, kad preokreče očima, sprda te i slične idiotarije
di je tu prednost?
To su izdvojeni slučajevi koji se događaju u 0.1% slučajeva, većina ljudi uspješno riješi svoje reklamacije samo što to nitko ne piše po forumu.
Pišu se samo negativne stvari i onda jedan negativan slučaj se razvlači danima po forumu pa se stječe dojam da je to pravilo, a ne iznimka.
I nema natezanja kao što sam rekao, ako znaš svoja prava i proceduru onda to ide glatko.
Razuman rok nije ništa zamjenio jer 45 dana nije nikada ni postojalo, uvijek je bio razuman rok.
45 dana napišu neki uvoznici na svoje jamstvene listove i to je sve.
I postavljaš pitanja koja su jasno odgovorena više puta, ako imaš kakvih nejasnoća onda pročitaj temu za prava potrošača ovdje na forumu.
Sve piše u prvom postu, a ako si 6 godina na forumu onda valjda znaš pronaći tu temu.
Platis grafu 6000kn, pokvari se i onda 45 dana cekanja, i to je samo cekanje, a znamo kako to vrlo lako moze biti i 90 dana...
A sto je s onim ako nesto ne valja u roku 7 dana da imas sansu zamjenit za novi?
Kakve "prijave i slično"?
Krčanje as in krčanje koje se čuje kada su driveri stariji pa počnu krčati pri reprodukciji bassa pri većoj glasnoći.
Imam osjećaj da će mi vratiti slušalice i neće dati povrat novca.
Kakve "prijave i slično"?
Krčanje as in krčanje koje se čuje kada su driveri stariji pa počnu krčati pri reprodukciji bassa pri jačem volumenu.
Imam osjećaj da će mi vratiti slušalice i neće dati povrat novca.
Prijave trznoj inspekciji. http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/
S tim da to obavi pismeno s povratnicom ne elektronski, barem ako ces moj savjet, iako kazu da je sve isto, al nije.
Za krcanje sam pretpostavio da je to, al nisam dovoljno strucan da sad ulazim u materiju dal je to greska slusalica ili nesto trece pa ne bi u to ulazio.
Edit.
Ti si vec pisao tamo pa sam zaboravio da si jedan od trgovaca koji zagovara svasta.
Razumni rok za popravke odredjuje struka. Razumni rok za duljinu reklamacije odredjuje inspektorat.
Edit.
Ti si vec pisao tamo pa sam zaboravio da si jedan od trgovaca koji zagovara svasta.
Razumni rok za popravke odredjuje struka. Razumni rok za duljinu reklamacije odredjuje inspektorat.
Opet te pitam, odakle ti ta informacija? Gdje je to navedeno, u kojem zakonu, u kojem pravilniku?
U pravilnicima koji se zovu zakoni Republike Hrvatske i njegovim upravnim tijelima. Al trgovcima koji hoce muljat to nigdje nije navedeno dok ih se ne prijavi, onda nekim cudom odjednom znaju sve zakone i cije odluke moraju postivati.
U pravilnicima koji se zovu zakoni Republike Hrvatske i njegovim upravnim tijelima.
Ako to tvrdiš sigurno imaš podlogu s konkretnim podatkom. U kojem članku kojeg zakona stoji koliki je razuman rok?
Ili barem u kojem članku kojeg zakona piše tko određuje razuman rok?
Losi trgovci bi mutili vodu :)
Sve sam ti napisao. Da bi razumio "razuman rok" a i bilo sto sto ima rijec razum, treba ti, jeli, razum. Neki ga u odsutnosti privole (drzavna tijela) nemaju. Kao sto upravo prikazujes isto. Kad budes dobio prijavu (a vec si ih se sigurno nagledao obzirom kakav ti je nacin razmisljanja) onda ces znat tko odredjuje koliki je razuman rok.
Losi trgovci bi mutili vodu :)
Sve sam ti napisao. Da bi razumio "razuman rok" a i bilo sto sto ima rijec razum, treba ti, jeli, razum. Neki ga u odsutnosti privole (drzavna tijela) nemaju. Kao sto upravo prikazujes isto. Kad budes dobio prijavu (a vec si ih se sigurno nagledao obzirom kakav ti je nacin razmisljanja) onda ces znat tko odredjuje koliki je razuman rok.
Dakle, izvlačiš informacije iz dupeta.
Kažeš državna tijela nemaju razum, a inspektorat je što? Privatni?
Ne cudi me da ti procitani tekst predstavlja problem.
Evo da ti prevedem.
Neki - ti i tebi slicni trgovci
u odustnosti privole (drzavna tijela) - znaci kad te ne privole na to drzavna tijela imas odsutnost razuma jer da stvarno imas odusutnost razuma bio bi u nekoj ustanovi. Posto nisi, octio je da razum gubis svaki put kad trebas nekog zavaljat. Tu nastupaju drzavna tijela koja te privole da vratis namjerno izgubljeni razum.
Jesi dovoljno razvodnio sad temu? Daljna odgovora na pitanja potrazi u temi o potrosacima sve sam ti vec objasnio par puta.
Evo ja cu nas vratiti natrag.
Tipkalu otezu s reklamacijom, a ako je kupio na daljinu (jos nije napisao) onda je direktno krsenje zakona.
sseennoona su zavaljali s cekanjem na reklamaciju 4 mjeseca i prenijeli trosak trgovanja na njega bez da je toga uopce svijestan bio.
Šta ga trkeljate....
Kupac NEMA PRAVO na jednostrani raskid ugovora sam tak i povrat love... pa kaj je VAMA gospodo.
Idu mi takovi na q... kad čekam a idiot se dere u servisu na ekipu.. da sam s druge strane pulta kada bi ti odalamio jednu preko cijele face nebi više nikad.
Imate zakon čitajte..
Imate i previše slobodnog vremena.. kupite bajk i piči...
Taj jadnik u servisu radi za malu kintu i tjera politiku firme, a ak ne želi može ići..
Edit: AK te jebu nečeš pravdu istjerat barem 2-3 mjeseca. Osim ako ti se na Prigovor koji si napisao nakon isteka servisnog roka potpiše advokat.
Sa vlastitim seljačkim potpisom očekuj dodatno jebanje.
Bilo bi dobro čuti i drugu stranu priče...u prvom razredu srednje Policijske škole u udžbeniku stoji "..da priča u kojoj je jedna strana nevina nije istinta...".
Kako je kolega forumaš primjetio:nema pozitivnih priča i cijela statistika vrti se na dvije negativne,navodne,priče.
Moj "slučaj",sa jednom našom poznatom trgovinom u kojoj možete kupiti pribor za depiliranje nakon uspješne kupnje grafičke je pozitivna.
Proizvođač izričito navodi da morate provjeriti da gabariti grafične pašu u vaše kućište,zatim tu je i neki zakonski povrat robe unutar 15 dana,neoštećene naravno.
Niti sam provjerio gabarite i oštetio sam priključak na HDMI kabal na grafičkoj.Spodoba prije mene rekla je gospođi da "puši k.rac" jer nije htjela promjeniti dotičnoj spodobi neki kupljeni dio nakon mjesec+ dana uporabe te je tvrdio da račun nije izdan....bajka koja nije prošla ni u vrtiću.
Dotična gospođa u uredu za reklamacije uredno mi je zamjenila grafičku iako nije imala pravnu osnovu za to;što sam objasnio ukazavši na oštećenu robu kupljenu unutar 15 dana.
Dotična gospođa u uredu za reklamacije uredno mi je zamjenila grafičku iako nije imala pravnu osnovu za to;što sam objasnio ukazavši na oštećenu robu kupljenu unutar 15 dana.
Jer si imao normalan pristup.
Šta ga trkeljate....
Moze nesto sto je trkeljano da citiras?
Kupac NEMA PRAVO na jednostrani raskid ugovora sam tak i povrat love...
Normalno da ima, bilo bi dobro da prije nego nekog optuzis za trkeljanje, a ocito se bavis necim u trgovini naucis i proucis zakone. Ako je kupljeno na daljinu, itekako mozes vratiti bez ikakvog obrazlozenja. Uputio bi te na zakon Republike Hrvatske ZPP clanak 72 i clanak 76.
Bio bih zahvalan da mi pojasnis kako to u navedenom slucaju kupac NEMA PRAVO na jednostrani raskid ugovora samo tako i povrat love?
I meni isto tako idu na q svakakvi internet warriori sto bi odalamili ovo ili ono, a osim sto gluposti trkeljaju vjerojatno nikad u zivotu nisu povisili glas na nikoga osim na sebe. Al na internetu svakako imaju 20 godina online mma treninga i crni pojas iz e-zastrasivanja.
Slazem se.
Sa vlastitim seljačkim potpisom očekuj dodatno jebanje.
Jos dodatnog trkeljanja jer vjerojatno nikad nisi nista ni poslao na trznu. Nikakvih 2-3 mjeseca, i advokat je u potpunosti nebitan u ovom slucaju, barem za ove jednostavnije stvari o kojima se tu radi kao sto su racunalne komponente, slusalice i sto sve vec ne. Trajanje reklamacije od slanja do primitka trzne inspekcije i dok bi recimo sseeennnoon dobio novu graficku bi trajalo nekakvih maksimalnih 25 dana, a u 90 posto slucajeva 15ak. Ovisno kad ti inspektor izadje na teren i pocne s slucajem.
Jer si imao normalan pristup.
Lel da. Sigurno je radi tog :)
[QUOTE=Tipkalo;3100699]Copy paste e-mail-a koji sam im poslao:
"Dobar dan,
upravo sam bio u vašoj poslovnici na Jordanovcu.
Jedan stariji zaposlenik, nosio je crvenu majcu, stariji gospodin, mislim da se zove Boris, no nisam siguran, je me ismijavao.
Došao sam nakon što sam telefonski dobio potvrdu od vas da ću dobiti povrat novca za kupljene slušalice kojima nisam zadovoljan(zbog šuma koji stvaraju).
Gospodin je prema meni nastupio sa predrasudama optužujući me da sam tip osobe koja proizvod kupi, isproba, te ga onda vrati u trgovinu ako mu se ne sviđa.
Taj čovjek je mi također rekao da ako želim slušalice koje ne krče, trebam izdvojiti 18.000$, a poanta te izjave je mu bila ismijati moj razlog dolaska, to što slušalice koje sam platio 1050kn "krče" u području niskih frekfencija.
U tom trenutnku sam shvatio da me čovjek ismijava te pokušava otjerati iz servisa.
Kupujem kod vas sve vezano za računala od početka srednje škole, već 10 godina. Kod vas sam kupio 5 računala, i puno ostalih sitnijih stvari.
U ADM servis sam imao potrebu dolaziti samo 3-4-5 puta u ovih 10 godina. Spomenuo sam, kako sam dobio povrat novca u istim situacijama(ne isključivo u vašem servisu), te je na temelju toga gospodin zaključio da sam tip osobe za kakav je zaključio da jesam.
Do sada su mi sva iskustva bila najbolja te uvijek svima vas preporučujem, očito i zbog najboljih cijena, no današnje, ne samo što mi je krivo rečeno preko telefona da ću dobiti povrat novca, nego sam onda ismijavan zbog toga.
Poanta je samo da me naživcirao taj čovjek koji je me uzeo za budalu i ismijavao(umjesto da mi objasni postupak?).
Imam dojam da su mi prava povrijeđena. Kao što rekoh, u istim situacijama prije sam dobio povrat novca, te dakle prijašnja iskustva u kombinaciji sa današnjim navodnim saznanjima i iskustvom su rezultirala tom slutnjom.
Nije mi bitno što ćete mi odgovoriti, samo vam dajem feedback.
Lijep pozdrav,
--------------"
Slušalice kupljenje 4 dana prije ovoga.[/QUOTE]
Dobio sam odgovor od ADM-a.
Pri predaji slušalica na servis, rekli su mi da će morati slušalice slati ovlaštenom servisu, te da dakle neće uopće biti kod njih u trgovini.
Nisu ih slali ovlaštenom servisu nego ih je testirao njihov zaposlenik.
Kažu da oni kvar nisu otkrili.
Moguće je da ih uopće nisu testirali, ali naravno da tvrde da je "uređaj prošao svo testiranje".
http://www.audiocheck.net/soundtests_headphones.php
Na ovoj stranici, "quality test" test savršeno reproducira to krčanje.
Sad su mi rekli da imam izbor da pošalju uređaj ovlašenom serviseru(što su mi prvobitno rekli da moraju napraviti) i da će mi naplatiti kaznu ukoliko i one vrate uređaj bez da su otkrili kvar.
Iz Sennheisera su mi zbog još suptilnijeg kvara poslali zamjenske slušalice, no rizik je mi sa Logitech-om jer ja imam "savršen sluh" te ako oni testiraju uređaj samo sa ušima, oni to možda neće čuti, a očito je da ovi iz ADM-a to uopće nisu testirali, barem ne sa nekim testom poput ovoga na kojega sam gore uputio koji kvar/defekciju čini jebeno očitim/očitom.
Što mogu sada učiniti ako netko ima savjet?
Ništa nije napismeno, ni da su mi rekli da će slati u ovlašeni servis pa ipak nisu, ni vrijeđanje kad sam došao tamo u servis..
Kaznu hahahahahaha
Ahahaha kakve gluposti :) A po kojoj osnovi ce ti to naplatiti da mi je samo znati. Cak i da oni sami odrede nekakvu kaznu, kakva god bila, nemaju nikakvog nacina da je provedu posto nisu nikakvo pravno tijelo koje to moze obaviti. Stvarno svakakvih gluposti se naslusas online.
Ništa nije napismeno, ni da su mi rekli da će slati u ovlašeni servis pa ipak nisu, ni vrijeđanje kad sam došao tamo u servis..
Ja sam te 5 puta vec pitao kako si kupio stvar? Jesi kupio na daljinu ili u poslovnici? Ako si kupio na daljinu nemas se sto misliti. Ako si kupio u poslovnici moras s trznom to rjesavati vjerojatno.
Nisam vidio ijednom da me se to pitalo, samo sam vidio da si jednom spomenuo to, ali ne pitao.
Kupio sam u poslovnici.
Što se tiče ovoga da mi to ne mogu naplatiti, kako da budem siguran u to?
Ja bih njima poslao "Ne možete vi to meni naplatiti", pa želim znati kako to mogu znati..
Rekli su da bi mi naplatili lažnu reklamaciju u cijenu 1sata rada servisa.
Evo ti pa slusaj https://www.adm.hr/page.asp?title=uvjeti-prodaje
Nešto specifično?
Po pročitanome zaključujem da oni ne znaju svoj vlastiti rulebook jer mi nisu rekli da mogu vratiti slušalice sa 20% manje povratka novca.
Što se tiče ovoga da mi to ne mogu naplatiti, kako da budem siguran u to?
Ja bih njima poslao "Ne možete vi to meni naplatiti", pa želim znati kako to mogu znati..
Rekli su da bi mi naplatili lažnu reklamaciju u cijenu 1sata rada servisa.
Sto se ti uopce raspravljas s njima? Pa niste djeca na ulici pa se ti s njima raspravljas uopce. Mogu ti naplatiti samo ono sto si ti trazio. Neznam sto je tu nejasno. Nemogu ti oni naplatiti na svoju ruku nesto sto ti NISI TRAZIO. Znaci, ako si poslao uredjaj na reklamaciju, onda to nema veze s naplatom servisa, a na kraju krajeva, po kojim osnovama ce naplatit servis kao "laznu reklamaciju" ako u garantnim uvjetima je servis besplatan xx mjeseci?
Zamislimo na trenutak i da ti naplate laznu reklamaciju od 1 sata rada servisa, kako tocno oni misle tu naplatu sprovesti? Znaci ti dodjes tamo, oni kazu "lazna reklamacija, naplatili smo vam 100kn 1 sat servisa" i ti na to kazes "Odlicno, pare ne dam, kako ce te se vi tocno naplatit jer ja pare ne dam"? I sto sad? Valjda ti je jasno da bi im za tako nesto trebala sudska ovrha da naplate ta potrazivanja. Bas bi bilo zabavno vidjeti tu tuzbu i suca koji bi to sproveo. Ne budi naivan, nemas 14 godina, za sve sto kazu razmisli koliko je sprovedivo, pa kad vidis da pricaju gluposti uzmi ih kao gluposti :)
Isto kao sto oni tebi mogu reci da ce ti naplatit sat servisa za laznu reklamaciju mozes i ti njima reci da ces ti njima naplatiti satnicu dolaska u trgovinu i utrosenog vremena oko reklamacije koju ne provode (jer su rekli da ide u ovlasteni i proslo je xx dana a to nisu napravili) te si zbog njihove aljkavosti bio lisen proizvoda xx dana vise nego je potrebno. Sto je najgore, ovo ima vece uporiste u zakonu nego njihove gluposti (iako naravno, gl s dokazivanjem ovako neceg, ali samo kazem). ZOO clanak 424, stavak 2.
On ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio zbog toga što je bio lišen uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene do njihova izvršenja.
Tako da, ostavi se corava posla. Fino uzmi te slusalice, posalji prijavu trznoj inspekciji pismeno s povratnicom i opisom materijalnog nedostatka, pozovi se na ZOO clanke 401, 404. Pricekaj da oni jave da "nema nedostatka" trznoj pa fino trazi vjestacenje. Vjestacenje za materijalni nedostatak za proizvod koji je kupljen unutar 6mj placa trgovina, bez obzira dali si u pravu ili ne. Pa vidi hoce onda oni trznoj inspekciji poslat dopis (koji ces i ti dobit) da si poslao "laznu reklamaciju" i da ce ti naplatit sat servisa.... Bas me zanima.
Ovo naravno, sve ako si ti stvarno u pravu te to "kvrcanje" kao sto si postavio link postoji. Ako je ono mjerljivo vjestak ce ga naci. Odvrtio sam http://www.audiocheck.net/soundtests_headphones.php testove na svojim slusalicama i nikakvo krcanje nije bilo. Samo naravno, krcanje ti moze dolaziti radi raznoraznih stvari, ne samo slusalica, tako da nadam se da si te ostali stvari pokrio.
Što se tiče ovoga da mi to ne mogu naplatiti, kako da budem siguran u to?
Ja bih njima poslao "Ne možete vi to meni naplatiti", pa želim znati kako to mogu znati..
Rekli su da bi mi naplatili lažnu reklamaciju u cijenu 1sata rada servisa.
Sto se ti uopce raspravljas s njima? Pa niste djeca na ulici pa se ti s njima raspravljas uopce. Mogu ti naplatiti samo ono sto si ti trazio. Neznam sto je tu nejasno. Nemogu ti oni naplatiti na svoju ruku nesto sto ti NISI TRAZIO. Znaci, ako si poslao uredjaj na reklamaciju, onda to nema veze s naplatom servisa, a na kraju krajeva, po kojim osnovama ce naplatit servis kao "laznu reklamaciju" ako u garantnim uvjetima je servis besplatan xx mjeseci?
Zamislimo na trenutak i da ti naplate laznu reklamaciju od 1 sata rada servisa, kako tocno oni misle tu naplatu sprovesti? Znaci ti dodjes tamo, oni kazu "lazna reklamacija, naplatili smo vam 100kn 1 sat servisa" i ti na to kazes "Odlicno, pare ne dam, kako ce te se vi tocno naplatit jer ja pare ne dam"? I sto sad? Valjda ti je jasno da bi im za tako nesto trebala sudska ovrha da naplate ta potrazivanja. Bas bi bilo zabavno vidjeti tu tuzbu i suca koji bi to sproveo. Ne budi naivan, nemas 14 godina, za sve sto kazu razmisli koliko je sprovedivo, pa kad vidis da pricaju gluposti uzmi ih kao gluposti :)
Isto kao sto oni tebi mogu reci da ce ti naplatit sat servisa za laznu reklamaciju mozes i ti njima reci da ces ti njima naplatiti satnicu dolaska u trgovinu i utrosenog vremena oko reklamacije koju ne provode (jer su rekli da ide u ovlasteni i proslo je xx dana a to nisu napravili) te si zbog njihove aljkavosti bio lisen proizvoda xx dana vise nego je potrebno. Sto je najgore, ovo ima vece uporiste u zakonu nego njihove gluposti (iako naravno, gl s dokazivanjem ovako neceg, ali samo kazem). ZOO clanak 424, stavak 2.
On ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio zbog toga što je bio lišen uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene do njihova izvršenja.
Tako da, ostavi se corava posla. Fino uzmi te slusalice, posalji prijavu trznoj inspekciji pismeno s povratnicom i opisom materijalnog nedostatka, pozovi se na ZOO clanke 401, 404. Pricekaj da oni jave da "nema nedostatka" trznoj pa fino trazi vjestacenje. Vjestacenje za materijalni nedostatak za proizvod koji je kupljen unutar 6mj placa trgovina, bez obzira dali si u pravu ili ne. Pa vidi hoce onda oni trznoj inspekciji poslat dopis (koji ces i ti dobit) da si poslao "laznu reklamaciju" i da ce ti naplatit sat servisa.... Bas me zanima.
Ovo naravno, sve ako si ti stvarno u pravu te to "kvrcanje" kao sto si postavio link postoji. Ako je ono mjerljivo vjestak ce ga naci. Odvrtio sam http://www.audiocheck.net/soundtests_headphones.php testove na svojim slusalicama i nikakvo krcanje nije bilo. Samo naravno, krcanje ti moze dolaziti radi raznoraznih stvari, ne samo slusalica, tako da nadam se da si te ostali stvari pokrio.
Nazvati ću danas 072 414 414 (http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/) pa ću se savjetovati i sa njima.
Sve što mi ti govoriš mi je logično i vjerodostojno, te ti zahvaljujem na tome.
Da barem mogu izravnije pričati sa tobom. Imam puno pitanja, a bez volje da te toliko gnjavim.
Čudno mi je da te više ljudi ne "thumb-uppa", no valjda se ne čita baš.
Update-ati ću nakon obavljenog poziva(nakon 10 sati).
Worthy of being noted je da sam se također javio i Logitech-u, točno opisavši o čemu je riječ u nadi da ću dobiti odgovor dali je to doista defekcija ili ne.
Edit: Zvao sam 072 414 414 ali nisam ni jednom dobio ikoga.
Zvao sam oko pola sata jer sam morao ići, samo zvoni i zvoni bez da se itko javlja.
Edit2: Dobio sam drugi e-mail danas.
Na moj prethodni e-mail u kojem sam istaknuo da su mi rekli po dolasku u trgovinu da će stvar odmah slati ovlaštenom servisu, napisali si mi da svaka stvar prvotno treba biti istestirana od strane njihovih zaposlenika, te da se nakon toga šalje ovlaštenom servisu.
Jel se razumije što govorim..
Kad sam došao u trgovinu taj zaposlenik stariji, Boris, ako se tako zove, taj koji je me omalovažavao, je rekao da oni to neće testirati jer ne mogu nego da će to slati u ovlašteni servis jer moraju..
To sam već rekao, ali ponavljam jer.. Da dodatno skrenem pažnju na kakvi su..