Znaci da je ona vec servisirana jer imas servisnu primku. Sad ti ostaje da je nastavis dalje servisirat jer je to put kojim si krenuo. Ako oni i dalje tvrde da nema coil whinea, pretpostavljam da ce bit potrebno vjestacenje, koje placa gubitnik spora. Ako vjestak ustanovi da coil whine postoji, njega placa adm, ako ustanovi da ne postoji, ti placas vjestaka. Da si odmah slao na vjestacenje kad su ti rekli da ne postoji, bez obzira na ishod vjestacenje placa adm. Sad i dalje naravno, ako si ti siguran da to postoji nema straha jer vjestak nece ustanovit da nema neceg cega ima.
Sto se tice same reklamacije na coil whine, nisam s tim imao susreta, niti sam ikad cuo grafu s coil whineom i neznam koja je politika oko toga, da li je tako nesto uopce prihvatljivo pod garanciju, al koliko citam, cini mi se da je. E sad u kojoj mjeri, kao sto kazem, neznam.
Ako to spada pod nesto sto prolazi pod garanciju, servis treba taj coil whine otklonit, ili ti moraju isporucit novu istu takvu grafu koja je ispravna. Ako nemaju tocno tu istu, imas opciju izbora da ti vrate novce, da uzmes nesto drugo u zamjenu, ili da mozda jos nadoplatis za nesto, samo racunaj da se racuna po cijeni koju si platio kad si kupovao graficku (znaci ono sto je na racunu), ne po cijeni koja je "fer" ili koliko ta grafa vrijedi danas (ovo trgovine rado uvaljuju ljudima).