Acquisitum Magnum - ADM

poruka: 2.586
|
čitano: 929.325
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Znaci da je ona vec servisirana jer imas servisnu primku. Sad ti ostaje da je nastavis dalje servisirat jer je to put kojim si krenuo. Ako oni i dalje tvrde da nema coil whinea, pretpostavljam da ce bit potrebno vjestacenje, koje placa gubitnik spora. Ako vjestak ustanovi da coil whine postoji, njega placa adm, ako ustanovi da ne postoji, ti placas vjestaka. Da si odmah slao na vjestacenje kad su ti rekli da ne postoji, bez obzira na ishod vjestacenje placa adm. Sad i dalje naravno, ako si ti siguran da to postoji nema straha jer vjestak nece ustanovit da nema neceg cega ima.

 

Sto se tice same reklamacije na coil whine, nisam s tim imao susreta, niti sam ikad cuo grafu s coil whineom i neznam koja je politika oko toga, da li je tako nesto uopce prihvatljivo pod garanciju, al koliko citam, cini mi se da je. E sad u kojoj mjeri, kao sto kazem, neznam.

 

Ako to spada pod nesto sto prolazi pod garanciju, servis treba taj coil whine otklonit, ili ti moraju isporucit novu istu takvu grafu koja je ispravna. Ako nemaju tocno tu istu, imas opciju izbora da ti vrate novce, da uzmes nesto drugo u zamjenu, ili da mozda jos nadoplatis za nesto, samo racunaj da se racuna po cijeni koju si platio kad si kupovao graficku (znaci ono sto je na racunu), ne po cijeni koja je "fer" ili koliko ta grafa vrijedi danas (ovo trgovine rado uvaljuju ljudima).

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

sandokan111  i dalje samo po zakonu i uz vještačenje :) Muk iz ADM tabora je bio jer se koristio GO, pa eto , isprike na tome

chutac  ovlašteni servis je dosta strog oko coilwhinea, te u principu više kartica odbijaju nego što priznavaju coilwhine, jer se isti javlja samo uz određene komponente, tipa na gtx970 coilwhine je bio uz CS650M napajanje, u ovlaštenom servisu možda koriste 750W napajanje i coilwhinea nema. Te tu dolazi do problema. Javi mi u inbox broj radnog naloga da provjerim, pa ću odgovorit na poruku točno. Al u principu sandokan ti je odgovorio na pitanje.

 

maxa2x , s obzirom da sam se raspisao na pc ekspertu mislim da nema smisla i ovdje. Kako inspektorat odluči, tako će i bit, a što ste vi i Agram dogovorili to je među vama, meni njihov radni nalog kaže jedno, a vi tvrdite drugo. 

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Adm Računala kaže...

tipa na gtx970 coilwhine je bio uz CS650M napajanje

 
Zasto to onda ne napominjete prilikom kupnje?
Jer sam ja kod vas uzeo navedenu kombinaciju. 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Adm Računala kaže...

maxa2x , s obzirom da sam se raspisao na pc ekspertu mislim da nema smisla i ovdje. Kako inspektorat odluči, tako će i bit, a što ste vi i Agram dogovorili to je među vama, meni njihov radni nalog kaže jedno, a vi tvrdite drugo. 

 

Kao sto rekoh volio bih da vidim taj radni nalog o kojem Vi pricate jer se ne podudara sa ovim koji ja imam u elektronskoj formi.  Htio bih da posjetioci ove teme budu upuceni u to da pored svega, na mene sad prebacujete krivicu da u ovlastenom servisu nisam rekao da uredjaj prijavljujem kao DOA, a imam prepisku sa Agram servisom gdje sam im proslijedio Vas mail i uputstva po kojim treba da se postupi. Pored toga imam i mail koji ste mi proslijedili od Agrama servisa ( mozda i slucajno ) a na kojem pisu razlozi zasto telefon nije mogao biti pregledan kao DOA, sto znaci da sam ga prijavio ali nije ispunjavao uslove, a vi tvrdite da imate radni nalog gdje pise da uredjaj uopste NIJE prijavljen kao DOA.

 

Htio bih da svi koji u buduce budu imali slican problem nikako ne pristaju da sami nose uredjaj u ovlasteni servis jer je jedan od razloga za odbijanje DOA bio to sto uredjaj nije dostavljen od strane prodajnog mjesta vec ga je stranka osobno donjela bez reklamacijskog zapisnika.

 

 

10 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Evo sam preletio sto je trgovina odgovorila tamo. Kakve gluposti. Em su se ljudi tamo raspisali oko nedostataka/neispravnosti a i dalje nijedan koji je o tome pisao ne kuzi sto je sto a to sam morao ispravljat po forumu tamo kad sam dosao isto kao sto sam ispravljao da se ne salju stvari direktno u servis, kao i sto su margine. Ljudi jednostavno nekad ne slusaju, a vidim sad su poceli opet gluposti pisat oko nedostataka. Zanimljivo kako ta prica staje kad je netko s argumentima prisutan, a vidim na ovom forumu su neki registrirani pa te gluposti ne pokusavaju prodat tu.

 

Najzalosnije od ovog svega je da gospodin koji se krije iza ovog nicka "ADM" je u biti taj koji je napisao one gluposti oko neispravnosti/nedostataka u sluzbenom odgovoru i kao takav, pod hitno treba prestat davat pravna objasnjenja icega. Neznam dal ste vlasnik, ako niste fino ce te ga kostat para.

Nadalje, nije negirano da uopce niste obavijestili kupca o 14 dana povrata kupnje na daljinu i pravili se blesavi oko toga. Nadalje, nejasno je zasto je kupac uopce slao direktno u servis kad je to duznost TRGOVINE. Ako ste ga vi uputili da salje bilosta direktno u servis (sto se tu u temi vise puta spominjalo, sto je direktno SUPROTNO ZAKONU), opet poigravanje s neznanjem kupaca i namjerno odugovlacenje procesa reklamacije. Sva sreca pa ce u ovom slucaju 99% kupac dobit novi proizvod, s tim da bih ja na njegovom mjestu raskinuo ugovor s vama, a on fino da te pare potrosi negdje drugdje, a vi se dalje snalazite.

 

Sto se tice vjestacenja, pretpostavio sam da je tako, sad samo ostaje na chutacu da to obavi, a ne pise po forumu.

 
1 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Kad je ADM vec na forumu pitao bih jedno pitanje koje me jako zanima, a to je sto je s bad pixelima? Kako čovjek iz Zagreba ili netko tko zivi u drugom gradu možemo znati da ako kupimo laptop da u jamstvenom listu pise da je tolerancija do 6 bad pixela? Znate li sto je 5 zelenih pixela nasred ekrana?   Ja osobno imam 2... kupio sam laptop zalio se na pixele i dobio vas odgovor, nakon godinu dana nesto je bilo pa je usput zamjenjen ekran i opet novi ekran ima 2 bad pixela te sam dobio mail da je tolerancija do 6 bad pixela. Sada mene strah kod vas uzimati novi ekran za desktop pc zbog 2 slucaja bad pixela.....

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Kresimir4 kaže...

Kad je ADM vec na forumu pitao bih jedno pitanje koje me jako zanima, a to je sto je s bad pixelima? Kako čovjek iz Zagreba ili netko tko zivi u drugom gradu možemo znati da ako kupimo laptop da u jamstvenom listu pise da je tolerancija do 6 bad pixela? Znate li sto je 5 zelenih pixela nasred ekrana?   Ja osobno imam 2... kupio sam laptop zalio se na pixele i dobio vas odgovor, nakon godinu dana nesto je bilo pa je usput zamjenjen ekran i opet novi ekran ima 2 bad pixela te sam dobio mail da je tolerancija do 6 bad pixela. Sada mene strah kod vas uzimati novi ekran za desktop pc zbog 2 slucaja bad pixela.....

 Zato kod tih stvari uvijek kupujes na daljinu i imas 14 dana za raskid ugovora bez pitanja i cao djaci. Narucis, dodje kod tebe, pogledas kako je s pixelima i to je to. Ako pase ostavis, ako ne pase ne ostavis.

16 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Čudim se u kakve to krajnosti ide ADM, a na kraju će pošteno popljugat.

Par stvari smao uzeo kod njih, do sad nisam ništa trebao reklamirat, nadam se da će na tome i ostat.

Iako ubuduće ću razmislit dal uzet ili ne kod njih. Pogotovo kad uzimam skuplje stvari.

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.6.2016 10:44 (kostolomac).
Moj PC  
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Adm Računala kaže...

 

maxa2x , s obzirom da sam se raspisao na pc ekspertu mislim da nema smisla i ovdje. Kako inspektorat odluči, tako će i bit, a što ste vi i Agram dogovorili to je među vama, meni njihov radni nalog kaže jedno, a vi tvrdite drugo. 

Glupo od vas što umjesto da ste uz vašeg kupca, vas baš briga za njega i uvijek sve prebacujete na njega.

 

I što ako je on dogovarao nešto s Agramom? Pa budite korektni i stisnite Agram, jer možete...a on ne može.

 

Mislim, ponašate se kao da ste jučer otvorili trgovinu, nema smisla jer dobro znate da o vama sve ovisi, da ste vi ti koji moraju stisnuti servis i da vi morate sve ostalo odraditi.

 

Trebali ste to sve srediti prvi tjedan, a ne čekati servis i kupca da rade svoje. Čovjeku dati novi mob, ili povrat love a onda vi urigirati sa servisom, uvoznikom, proizvođaćem. A vi pa i da popušite taj mob, novce, opet bolje nego ovako.

 

Uvijek ista priča oko reklamacijama (a nedavno ste napisali da ste se prebacili na novi program i da će sada biti puno bolje...vidim), koja traje već jako dugo i s razlogom više niti lipe neću potrošiti kod vas a bome sam trošio jako puno!

15 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Adm Računala kaže...


chutac  ovlašteni servis je dosta strog oko coilwhinea, te u principu više kartica odbijaju nego što priznavaju coilwhine, jer se isti javlja samo uz određene komponente, tipa na gtx970 coilwhine je bio uz CS650M napajanje, u ovlaštenom servisu možda koriste 750W napajanje i coilwhinea nema. Te tu dolazi do problema. Javi mi u inbox broj radnog naloga da provjerim, pa ću odgovorit na poruku točno. Al u principu sandokan ti je odgovorio na pitanje.

 

 To mi se događalo sa:CX650M, XFX 650 pro, nasljednikom tog XFX-a(ne znam koji je model točno) i na dva RM750(jedan CWT jedan Chicony).
Tako da, vjerujem da je do grafičke.

 

 

sandokan111, kako ću znati da vještak nema iste kriterije kao ADM?
Može i on reći da se čuje, ali nedovoljno ili nešto slično..

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ovo je vrlo loš potez ADM-a. Neznam da li ste vi vlasnik koji ste registrirani na Bug forumu ali treba vam biti jasno nekoliko stvari. Ovaj forumaš koji se žalio može hladno angažirat odvjetnika i pokrenut sudski postupak. Na kraju ćete vi platiti odštetu i sudske troškove. A da ne govorimo o tome da na bug forumu ima oko 15000 korisnika i da je ADM uvijek bio favorit za kupovinu komponenata i da vam ovakve stvari mogu ozbiljno naštetiti. Pogotovo ako ovakve stvari budu učestalije i ako se prošire po forumu ne samo na bug već i na drugima Pogotovo pc exprertu itd. Osobno mislim da vam je slava udarila u glavu. Ja sam dosad imao pozitivna iskustva prije par godina sam pričao kako sam dobio zamjenu za podlogu za miša koja se izlizala nakon 20 dana. Tad se radilo o razer exact mat i nije bilo problema. Zapamtitie da vrlo brzo možete izgubiti kupce a godinama vam je trebalo da ih privučete. Danas se barem lako prebaciti na drugu trgovinu velika je konkurencija i ima dosta online shopova.

 
6 0 hvala 0
10 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM
chutac kaže...

 To mi se događalo sa:CX650M, XFX 650 pro, nasljednikom tog XFX-a(ne znam koji je model točno) i na dva RM750(jedan CWT jedan Chicony).
Tako da, vjerujem da je do grafičke.

sandokan111, kako ću znati da vještak nema iste kriterije kao ADM?
Može i on reći da se čuje, ali nedovoljno ili nešto slično..

 Gle. Ja sam ti rekao kako je, na tebi je sto ces radit. To sto gospodin iz ADM-a prica da ima coil whine s jednim a da u servisu imaju drugo i da su radi toga odbacili prijavu je naravno jos jedna u nizu gluposti koju je napisao po forumu. Isto kao sto je bila prepiska (neznam dal u ovoj temi) oko buke i vibracija HDD-a pa je neko napisao da servis nema opremu za to testirat, to je potpuno nebitno i irelevantno za ikakve pravne slucajeve i specifikacije uredjaja. Ako je nema, moraju je nabavit. Ako ne zele nabavit, 100% ima vjestak koji moze mjerit tako nesto, koji ce to fino naplatit.

Dakle, kratko i jasno, ako coil whine spada u garanciju, a ti ga imas na jednom od 1000 napajanja, potpuno nebitno, on postoji i ide u garancijski proces. To dal servis ima to napajanje tebe ne zanima. Vjestak ce takvo napajanje kupit i provjerit i tu prica staje. Jedino oko cega sam ja skeptican u svemu ovom je sto nikad nisam dozivio taj coil whine, nisam imao slucaj s tim, nisam se nikad susreo niti ga cuo tako da je pitanje dali je ovako nesto subjektivni dojam kupca ili je stvarno problem koji se lako izmjeri. Oko toga neznam i nemogu sudit kazem.

 

A misilm sad sam se jos par stvari sjetio koje gluposti tamo pisu po forumu.

Servis nesto nije prihvatio doa zbog manjka ambalaze?!?! Gdje je uopce ta DOA regulirana, ja za to u zakonu ne znam, a ako je ona regulirana odnosom trgovine/dobavljaca/servisa je potpuno nebitno za kupca. Ambalaza je ionako problem trgovine ako se pokusa izvlacit na to.

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Mislim da se to vise odnosilo na ono sta je u ambalazi, kablovi, slusalice, punjac itd. posto su napisali da nije predan kompletan prodajni paket, iako sam u Agram odnjeo telefon upakovan u kutiju sa originalnim sadrzajem. Rekli su da im treba samo telefon i da kutiju mogu nositi. U svakom slucaju acquisitum magnum-u sam na to odgovorio i rekao da mogu kompletirati cijeli prodajni paket kad budem preuzimao telefon sa servisa. I dalje smatram da je AMD postupio jako neodgovorno, jer najmanje sta su mogli uraditi poslije svega jeste da nazovu Agram i da me najave i da objasne o cemu se radi, a oni su meni utrpali obavezu da odnesem telefon da im ja objasnim sta se desilo i da im ja prenosim njihov mail i dajem uputstva sta treba uraditi kako bi se ispunio zahtjev koji sam dobio od ADM-a i njihovog dobavljaca. ADM je kontaktirao Agram servis tek 8 dana nakom sto sam ih obavjestio da je dijagnostika zavrsena i da je problem potvrdjen od strane ovlastenog servisa.

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
maxa2x kaže...

a oni su meni utrpali obavezu da odnesem telefon da im ja objasnim sta se desilo i da im ja prenosim njihov mail i dajem uputstva sta treba uraditi kako bi se ispunio zahtjev koji sam dobio od ADM-a

 Tko ti je to utrpao? Nemas ti sto nosit u servis. Ovo je jedina greska koju si napravio u procesu.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Pa ADM, i to u nekoliko navrata.

 

Ovo je prvi put, na samom pocetku:

 

"Poštovani,

rok za prijavu DOA-e je 7 dana, te vam je to kolega između ostalog rekao prilikom vaše kupnje,  <--------- ( za ovo cu bez imalo kajanja reci da lazu, jer mi nisu rekli, ne samo ovaj put vec mi nikad nisu rekli za DOA, a kupovao sam kod njih dosta puta )
napomenut ću opet, mi nismo ti koji su ovlašteni raditi dijagnostiku te utvrditi neispravnost uređaja, te zbog čega je do neispravnosti došlo, to rade ovlašteni ljudi u ovlaštenom servisu(primjer AgramServis), te oni odlučuju o svemu, opet se pozivate na zakon, imate pravo na popravak ili zamjenu stvari, te vam se zbog isteka 7 dana, nudi popravak koji će i biti odrađen u ovlaštenom servisu (kao što su vam oni i sami rekli) Kada djelatnici utvrde zbog čega je do kvara došlo oni će zamjeniti/popraviti što je potrebno ili u krajnjoj opciji zamjeniti uređaj. Zato vas i upućujem izravno u ovlašteni servis, kako bi serviseri imali vaš kontakt te sa vama radili dogovore i moguće zamjene, jer se ovako igramo pokvarenog telefona.

lp"

 

A ovo je kad sam im poslao pismenu reklamaciju sa svojim zahtjevom i objasnio da cu ih tuziti inspekciji i traziti svoja prava tim putem ukoliko odbiju moj zahtjev. Taj mail sam okacio u svom drugom postu, na stranici iza. Pored svega u mail-u sam napisao: "Ovim putem zahtjevam da mi se odobri zamjena neispravnog uređaja za novu uređaj. Voljan sam po potrebi uređaj donjeti kod Vas kako biste ga mogli proslijediti ovlaštenom servisu radi utvrđivanja kvara tj. postojanja nedostatka. Naglašavam NE PRISTAJEM na servisiranje uređaja, uređaj možete poslati u ovlašteni servis samo radi utvrđivanja nedostatka odnosno neispravnosti.

 

Njihov odgovor:

 

"Poštovani,

prosljedili smo vaš mail dobavljaču te dobili sljedeći odgovor,
- Uređaj mora biti poslan u ovlašteni servis na dijagnostiku, te utvrdu da li je do neispravnosti došlo nespretnim rukovanjem ili ne,
- Prilikom predavanja uređaja, mora se napomenuti da je uređaj DOA, te priložiti vaš mail u kojem ste nas obavijestili o neispravnosti 3. dan nakon korištenja,
- Napomenite svoje mjesto prebivališta ukoliko bude problema zbog 7 dana roka,
- Uređaj će biti pregledan u najkraćem mogućem roku, te će se servis povratno javiti o čemu se radi,
- Servis obavlja pregled i daje odobrenje, odnosno zamjenu

Dobavljač je kao primjer za ovlašteni servis naveo MMM Agram Servis, očito s njima dosta surađuju te je moja preporuka da njima uređaj i pošaljete,
ukoliko imate još kakvo pitanje stojim na raspolaganju,

lp"

 

Ovog puta sam pristao da ga odnesem u nadi da ce se slucaj stvarno rijesiti.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.6.2016 20:05 (maxa2x).
10 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Rofl. Znaci jos i zakon krse. Fino. Sve tu inspektoru pa gle kako ce promjenit pricu.

S tim, rekao sam ti, ja da sam na tvome mjestu bi u prijavi napisao da zelis raskid ugovora zbog narusenih poslovnih odnosa i obmanjivanja od strane trgovca od pocetka komunikacija gdje je trgovac, umjesto da pokusa rijesit problem u suradnji s kupcem uporno obmanjivao kupca u nadi da rokovi zamjene prodju, te samim time, zelis povrat novca u skladu s clancima 410 gdje ti se omogucava raskid ugovora kad si trgovca na vrijeme obavijestio o nedostacima na proizvodu, te clanak 72. ZPP o ugovoru sklopljenom na daljinu gdje ti bez obrazlaganja mozes ugovor raskinut u roku od 14 dana.

 

Onda fino uzmi te pare i kupi to negdje gdje te cijene.

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

@leo_91  Neznam otkad je vaše računalo, mi smo s tim upoznati od Veljače 2016.

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.6.2016 12:23 (Adm Računala).
12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
maxa2x kaže...

Ja sam ih upravo danas prijavio trzisnoj inspekciji. Kupio sam Samsung Galaxy S7 edge i treci dan ih obavjestio da su se na telefonu pojavile dvije grupe mrtvih piksela i posaljem sliku na kojoj se jasno moze vidjeti problem koji prijavljujem. S' obzirom da se radi o telefonu koji kosta 6000 kuna, a kvar prijavio vec treci dan, odmah sam naglasio da ne zelim da se telefon servisira vec da se zamjeni za novi uredjaj. Inace zivim u Banja Luci (BIH) i dopisivajuci se sa njima u pokusaju da nadjemo najlakse i najbrze rjesenje, oni meni DEVETI dan jave da moram donjeti telefon unutar SEDAM dana od dana kupovine, ako hocu da se uradi zamjena ili u suprotnom radi se standardna popravka odnosno zamjena neispravnih dijelova, a naglasio sam da to ne zelim. Pošto nije bilo teoretske sanse da dodjem sedmi dan jer su mi to javili deveti dan, obratim se udruzenju za zastitu potrosaca i dobijem uputstva da se pozovem na Zakon o obveznim odnosima clan 400, 404, 410. 424. i na Zakon o zastiti potrosaca.  Tu su me krenuli ubjedjivati da ja, a ni ljudi iz udruzenja za zastitu potrosaca ne znamo protumaciti zakone kako treba i da se na taj zakon i clanove ne mogu pozvati. U udruzenju su me odmah nakon toga savjetovali da ih prijavim. Ja sam im zapretio inspekcijom, i oni su odmah kontaktirali dobavljaca i dogovorili da telefon odnesem u ovlasteni servis da se utvrdi postojanje kvara i ako servis potvrdi problem sa ekranom da cu dobiti novi uredjaj. Telefon sam odnjeo u ovlasteni servis, servis je potvrdio postojanje kvara, obavjestio prodavaca ali ni dan danas se nista nije pomjerilo sa mjesta. Proslo je 49 dana od kad sam prijavio problem sa telefonom, a ja nemam ni telefon, ni svoje novac, ni informaciju da li cu uopste dobiti novi telefon. Da napomenem da mi nisu htijeli ni odgovoriti na zadnji mail u kojem sam ukazao na kolicinu nezadovoljstva i zatrazio da mi se tacno kaze u kojoj je fazi rjesavanje mog problem. Pored toga, necu slagati ako kazem da sam kod njih ranije u trgovini potrosio bar 10000€. Stvarno sam najstrasnije razocaran i na sve moguce strane svijeta cu razglasiti koliko ustvari cijenite svoje vjerne kupce. Najbitnije vam je uzeti nam pare i kad nam vidite ledja vi ste sve svoje probleme rjesili. Ne daj Boze da se nekom nesto pokvari jer racunajte da zaposleni firme Acquisitum Magnum vjerovatno nece stati na vasu stranu i pogurati da se problem sto prije rjesi. Sad bih davao i 100-200 kuna vise za istu komponentu u nekoj drugoj trgovini samo da ne moram opet trpiti ovo...kako to drugacije nazvati osim torturom nakom razmjenjenih 60 mail-ova, a problem se nije pomjerio milimetar sa pocetne tacke, sem sto sam dobio dodatne trosak puta kada sam po njihovom zahtjevu postupao i nosio telefon u ovlasteni servis i troskove dijagnostike koje trebam platiti 95 kuna jer dijagnostika ne spada pod garanciju u ovlastenom servisu.

 

 Nemaš se šta ti sa njima raspravljati slati mailove i nezz sta.Fino ih nazoveš i kažeš da si poslo neispravni uređaj koji si kupio kod njih prije 3 dana i pitaj samo kolko ti traje reklamacija.

Nije ti ništa adm kriv nego si si kriv sam.Ja sam kupio kod njih nedavno plocu i i7 proc doso doma i vidim ploca ne radi sjeo u auto i odnio im plocu i trazio novu.(Dobio sam odma novu).A oni poslje neka se zabavljaju sa plocom kako zele.

A sto se tice mobitela imao sam jedan slican slucaj sa mobitelom. Nakon sto je uređaj bio star 3 mjeseca pojavila se neka zuta mrlja na ekranu i baterija je trajala jedva 2 sata. Tri puta sam unutra 10 dana isao na servis. Treci put kad sam doso rekao sam da ne zelim da se ovo popravlja nego zelim novi. Nakon 3 dana zamjena odobrena i otisao u ducan po novi uređaj.

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
10 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ma da, nego je sam sebe poslao u servis?

 

A gospodin iz adma je fino izignorirao kako izigravaju zakon i kupca :))))))

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Summa summarum slučaja oko Samsung mobitela, gospodin će dobiti novi uređaj od ovlaštenog servisa , a inspekcija nije utvrdila nikakvo kršenje zakona.

Haters gonna hate

 
7 2 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Adm Računala kaže...

a inspekcija nije utvrdila nikakvo kršenje zakona.

 Klasika, ali bitno da se tu uporno javljaju neki pametnjakovići koji misle da se kuže u zakone, a inspekciju bi zvali i kad im se trgovina ne javi na telefon. :facepalm:

11 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Zakoni su vrlo rastezljivi, kao i osobe koje ga sprovode, posebice na balkanu.

To kaj jedan inspektor nije nasao elemente kd-a neznaci da bi i deset drugih inspektora jednako mislili.

Imas mnostvo primjera da jedan op sud osudi a drugi oslobodi za vrlo slicno kd...
 
4 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Adm Računala kaže...

Summa summarum slučaja oko Samsung mobitela, gospodin će dobiti novi uređaj od ovlaštenog servisa , a inspekcija nije utvrdila nikakvo kršenje zakona.

Haters gonna hate

 Kad se kupuje monitor zasto nebude jasno istaknuto da ne prihvacate monitor do 6 mrtvih pixela?

10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Adm Računala kaže...

Summa summarum slučaja oko Samsung mobitela, gospodin će dobiti novi uređaj od ovlaštenog servisa , a inspekcija nije utvrdila nikakvo kršenje zakona.

Haters gonna hate

 Rofl. Jel dobio novi mobitel????? DA. Koliko vidim, vi ste taj isti uporno servisirali, samo ste cijeli proces odugovlacili a on je odmah htio novi mobitel. Kakvi "haters gona hate" rofl. Kakvo preseravanje od jednog shopa koji je IZGUBIO na reklamaciji.

Kupac trazi novi mobitel => vi ne date i hocete ga servisirat => kupac posalje prijavu => prijava se rijesi u njegovu korist => shop dodje s izjavom da haters gona hate :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Da je trazio povrat novca i to bi dobio.

bill_jobs kaže...

 Klasika, ali bitno da se tu uporno javljaju neki pametnjakovići koji misle da se kuže u zakone, a inspekciju bi zvali i kad im se trgovina ne javi na telefon. :facepalm:

 Kakva klasika? Jesi ti opce pratio slucaj ili bubnjas samo tako da nesto nabubas? Htio je novi mobitel ovi ga nisu dali i nakon prijave je dobio novi mobitel?

Ajd se iskljuci iz rasprava koje ne razumijes.

9 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Htio bih da obavjestim sve koji posjecuju ovu temu da je slucaj konacno priveden kraju. Kao sto je ADM vec pisao, odobren mi je novi telefon kao sto sam i trazio i preuzimam ga po svemu sudeci u subotu. Inspekcija je izasla na teren, izvrsila inspekcijski nadzor ali jos uvijek nisam dobio detaljan izvjestaj ali po svemu sudeci krivica je bila na ovlastenom servisu. Sad necu puno duziti jer nemam sve inforrmacije, ali narednih dana ocekujem kompletan izvjestaj od inspekcije, u subotu preuzimam telefon tako da cu vam se javiti krajem sedmice sa detaljnim informacijama i izvjestajem.

 
8 0 hvala 6
16 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Poruka za ADM. Mogli ste odmah intervenirati i dati čovjeku novi  mobiteli i ne bi došlo do ovakvih stvari. Napravili ste problem oko mobitela od 4000 kn a pitanje je koliko ste kupaca izgubili zbog ovog incidenta i potencijalnu zaradu.

 
8 2 hvala 0
12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Adm Računala kaže...

Summa summarum slučaja oko Samsung mobitela, gospodin će dobiti novi uređaj od ovlaštenog servisa , a inspekcija nije utvrdila nikakvo kršenje zakona.

Haters gonna hate

 Normalno da inspekcija nije utvrdila nepravilnosti kad nepravilnosti u ovom slucaju i nema.

Ljudi moji o cem mi pricamo.Covjek je kupio uređaj koji je uredno radio,nakon tri dana pocele su se pojavljivati greske i on umjesto da je otisao u ducan reklamirati uređaj (ili da ga je poslo) on se ide sa njima dopisivati.Nezz kakvi su zakoni u bosni ali ovo mi djeluje pomalo smjesno.

Nakon sto je proso rok za reklamaciju Adm ga je uputio na ovlasteni servis i to je to tu prica staje.

Adm je duzan dati novi uređaj ako se pojavi greska u vremenu reklamacije (msm da je neko napisao 7 dana) ako se ne pojavi onda ljepo ovlastenom servisu koji mora dati odobrenje za novi uređaj i to je to.

Tako sam ja sa monitorom pola ekrana drugi dan nije radilo,otisao u ducan nazad i dobio novi i sve pet,di bi dospio kad bi se sa mailom dopisivao samo sam ih telefonom nazvao i to je to.

Da si ih nazvao telefonom rjesio bi sve u pet minuta i gotovo a ti njima ides slati mail

Bezveze si ih popljuvao a sam si kriv sad bi jos trebalo tebi naplatiti izlazak inspekcije.

A i danas ljudi tumace zakone kako im pase.

 

 

 

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
Poruka je uređivana zadnji put uto 28.6.2016 22:41 (keki).
12 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
bill_jobs kaže...
Adm Računala kaže...

a inspekcija nije utvrdila nikakvo kršenje zakona.

 Klasika, ali bitno da se tu uporno javljaju neki pametnjakovići koji misle da se kuže u zakone, a inspekciju bi zvali i kad im se trgovina ne javi na telefon. :facepalm:

 Upravo to sad mu jos treba naplatiti izlazak inspekcije na teren.Pazi njemu mobitel dobije mrtve piksele nakon tri dana i on ide njima slati mail .

 

u nevolji ne treba plakati vec traziti ljeka
15 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Ne kužim te. Ti se njemu ismijavaš jer je slao mail(jer je međunarodni poziv skup), a ti si zvao.

U 2016. kada je su svi mail klijenti u tvrtkama namješteni da skidaju mail čim dođe na server, isti vrag je hoćeš li zvati ili slati mail.

Nije da im je slao goluba pa da mu treba 3 dana i još da ga moraju tražiti...

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
Moj PC  
7 1 hvala 0
13 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

keki Nemoj biti pametan sada jer nema potrebe biti pametan.

 

Sve je riješeno malo prekasno, i nikako nije u redu 50+ dana čekati DOA reklamaciju, nevažno tko bio kriv.

 

Adm Računala su krivi što odmah nisu bolje reagirali i pomogli kupcu, i što su ga prosljedili servisu a dobro znaju kako servis funkcionira (pogotovo super servis kao što je Agram) i trebali su oni sami to odnesti.

 

A maxa2x je jedino kriv što je pristao na odnošenje u servis i nije zahtjevao da trgovina odnese, sve ostalo ne može biti njegova krivica jer nije imao nikakvog izbora.

 

bill_jobs

 

Sve u svemu drago mi je da je riješeno pozitivno za kupca. I nadam se netko je nešto i naučio iz ovog svega.

Moj PC  
0 2 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice