Hakiran IP ,upad na tajne profile

poruka: 5
|
čitano: 1.917
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
Hakiran IP ,upad na tajne profile

Pozdrav.Iman pitanje ako tko moze pomoci : Prije 2 dana ,ima sam jedno neslaganje sa ne istomisljenikom na jednome portalu ,znam da je osoba inace haker ,radija je s policijom nako uhicenja na uhicenju drugih il ista vec,i na moju zalost dogodilo se to da se vjerovatno ne moze pomoriti s istinom izrecenom na forumu jednoga lokalnog portala, iznija je moje ime prezime,normalno sva nick imena ,sve web sitove di sam bija komentare, na javno .Zanima me da li postoji neka konkretna ustanova koja se s ovim bavi Mup ili sta vec ili samo obavjest t.-comu da mi je IP koristen  od strane hakera ili sta ve .

Ne znam kako vama ovo zvuci mozda komicno ali posto sam laik nije mi sve jedno da moju privatnost neko zlouporabi radi ne slaganja s njegovim misljenjem . Hvala ako i ne bude odgovora pozitivnog ;)

0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Re: Hakiran IP ,upad na tajne profile

Ako je javno iznio tvoje ime i prezime ili bilo koje druge tvoje osobne podatke bez tvog pristanka možeš ga prijaviti policiji. Privatni podaci su zaštićeni zakonom.

Kada lajavci laju onda završe ovako: http://i471.photobucket.com/albums/rr77/toropreto/2012-07-0813_30_07.gif
14 godina
neaktivan

Da iznija je javno s naglaskom da ce mi objaviti sve ikad komentare i cak objavija nick name di koje portale s kojim nick nameom koristim. Mogu prijaviti  da i mislim da hocu ali kazem ako jos radi za njih ,neznam u ovom korumpiranome drustvu kakvu cu korist imati onda od toga ako je on u suradnji s njima . 

14 godina
neaktivan

Ako podneseš prijavu policiju tada je ona dužna istražiti stvar bez obzira o kome da se radi, pa makar i o drugom policajcu. A uostalom, ako ćeš dopustiti da te straši time što je nešto za policiju radio onda ćeš se kroz cijeli život bojati suprostaviti "nasilnicima".