eBay - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 14.391
|
čitano: 5.253.509
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
EZY-E kaže...

Trebale su mi jedne tenisice doći s ebaya između 13 i 17.11. a do danas nije došla. 

Inače sam prethodno već 2 puta naručivao od istog sellera i pošiljke su došle u roku.

Bez tracking numbera.

Što učiniti? 

Ljudi su počeli naručivati robu za blagdane pa je za pretpostaviti da je već počelo s usporavanjem poštanskog prometa. Pričekaj još malo (ako se ne varam, rok za otvaranje casea ne 30 dana od zadnjeg procijenjenog datuma dostave) - ako ćeš sad otvarati case, a drugi tjedan ti dođu, samo ćeš si bezveze komplicirati život.

14 godina
protjeran
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...
EZY-E kaže...

Trebale su mi jedne tenisice doći s ebaya između 13 i 17.11. a do danas nije došla. 

Inače sam prethodno već 2 puta naručivao od istog sellera i pošiljke su došle u roku.

Bez tracking numbera.

Što učiniti? 

Ljudi su počeli naručivati robu za blagdane pa je za pretpostaviti da je već počelo s usporavanjem poštanskog prometa. Pričekaj još malo (ako se ne varam, rok za otvaranje casea ne 30 dana od zadnjeg procijenjenog datuma dostave) - ako ćeš sad otvarati case, a drugi tjedan ti dođu, samo ćeš si bezveze komplicirati život.

A što to znači otvoriti case? 

Informatičarski haiku: Jebo te, Ne radi, Opet | HTC Hero - iPhone 3GS - Nexus S - Nexus 7 - Htc 8S - iPhone 4 - Galaxy S2 - HTC Sensation - Lumia 625 i Nokia N8 - Dell Venue pro 8 i Xperia Z1 Compact
16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
EZY-E kaže...
A što to znači otvoriti case? 

Pokrenuti eBayevu službenu proceduru rješavanja problema, odnosno upoznati prodavača s problemom, dati mu mogućnost da se dogovori s tobom kako riješiti problem, a ako se ne možete dogovoriti onda case eskaliraš i onda eBay presuđuje. http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

14 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Imam jedno pitanje za ebay.Npr kupim neki artikal kojem je cijena preko 100$ a ja posto sam iz bih vjerovatno cu na to morati platiti carinu i porez jeli postoji neki nacin da se izbjegnu te dvije opcije.Pa ako netko zna bio bi zahvalan na odgovoru nisam jos nikad nista kupovao preko ebay-a.

Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
dreadmoore kaže...

Imam jedno pitanje za ebay.Npr kupim neki artikal kojem je cijena preko 100$ a ja posto sam iz bih vjerovatno cu na to morati platiti carinu i porez jeli postoji neki nacin da se izbjegnu te dvije opcije.Pa ako netko zna bio bi zahvalan na odgovoru nisam jos nikad nista kupovao preko ebay-a.

NE, naravno da ne, SVA roba vrijednosti preko 50KM podliježe carini, e sada, nekada samo naplate 3.50KM za otvaranje kao što su mom prijatelju naplatili za tablet koji je platio 60-70$, ali za to ti treba dosta sreće, ja nisam nikada ništa preko 50KM naručivao, pa ne znam kako bi mogao proći

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
12 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Kako ide procedura s vraćanjem novca meni i paketa prodavaču. on prvo meni uplati ili kako. riječ je o 188 funti ili on čeka dok dođe paket što traje i do tjedan dana. Znam da je glupo pitanje ali kako ste se vi dogovarali s prodavačima kada im vraćate pakete?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Vratili su mi 30$ na Paypal, ali mi se ti novci još ne vide na stanju dev. računa.

Mogu li je sad nešto kupiti na ebayu (na deviznom nemam dovoljno love jer još nije sjelo tih 30$)? Pretpostavljam da mogu jer će razliku u cijeni oduzeti od tih 30$?

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
speedy56 kaže...

Vratili su mi 30$ na Paypal, ali mi se ti novci još ne vide na stanju dev. računa.

Mogu li je sad nešto kupiti na ebayu (na deviznom nemam dovoljno love jer još nije sjelo tih 30$)? Pretpostavljam da mogu jer će razliku u cijeni oduzeti od tih 30$?

  Potraje nekoliko dana dok ti se ne prebaci novac od povrata.

 

Krivo pretpostavljaš, ništa dok lova ne "legne" na račun.

13 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
assassin.st kaže...

  Potraje nekoliko dana dok ti se ne prebaci novac od povrata.

 

Krivo pretpostavljaš, ništa dok lova ne "legne" na račun.

tnx, mislio sam da je kao onih 1,95$ koje uzmu kod aktivacije Paypal-a

11 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

evo nastavak trakavice koji nikako da postam tu ...

Greeting!

 
I have a problem (Option to escalate the case is not appearing for me) and Ebay do not know anything about it and they said that I contact You about my problem, so this is a conversation between me and them through Facebook. (I would be happy to send you the pictures as evidence but your e-mail/help system does not have that option.)

 
Our conversation:

 
I got an email from eBay 2 days ago now, (My only contact since the opening of the case is now over Facebook, so I guess it's just messages from the system, not from a living person) and a "green light" that I can escalate the case (see first picture).

The problem is that I do not have those options / I do not see it (see 2. and 3. pic). I thought the problem might be in my web browser (I use Firefox latest version) so I tried through Google Chrome, but without results. I must say that I am from Croatia (EU), and I use British eBay. So far I have never had any problems... till now.
 
I tried to investigate my problem and I found this page http://community.ebay.com/t5/Bidding-Buying/Can-t-escalate-case/td-p/3061872/page/3   ...and it seems that I am not the only one with this problem,

but when someone finds a solution, eBay change something again and complicates the situation and solution of the case ...further, I do not know whether it is essential or not but when my package did not arrive by the deadline I gave the seller negative feedback and then opened the case (to me it was logical to do - is that a good decision? ...perhaps because of that I can not escalate the case now?).
 
Once again, I note that through eBay/Help & Contact/Customer Service and Contact eBay is all only guideline and answers, there is no longer an option to send mail to someone with a specific problem and It is expected from me that I should contact them, how, to whom? Even through my own mail I can not get to them as if they were a secret organization.

I have many questions and many things are unclear to me. Before things were like in any corporation and customer support was there to help you, the real people, not bots and guideline and answers.


Hi .....,

That's odd that the option to escalate the case is not appearing for you. At this point, we'd need to access your account to further assist you from here. With that being said, please send an email to Facebook.UK@eBay.com from your registered email address with a copy of this message. We will get back to you within 1-2 days. We hope to hear from you soon and see if we can get this issue taken care of for you! ~Luis


Hi .....,

 
Thanks for your email. After reviewing the transaction, we can see that this item had an estimated delivery date more than 30 days ago. In order to be eligible for eBay Money Back Gurantee, you need to submit a claim within 30 days of the estimate delivery date.
In this case, the estimate delivery date was Sept. 3 - Friday, Sept. 5 and you have reported the case on the Oct. 10. As the case has been opened past this timeframe, the option to escalate the case is not available. But we recommend you to keep communicating with the seller to resolve this matter. Our experience is that sellers are always open to offer a resolution and, very often, problems with a transaction are solved by an open and honest phone conversation.
We realise this isn't the answer you were looking for but we hope the information I provided helps you resolve this matter directly with your seller.


Regards,

Ana

 
  Hello Ana!

 
This is what I know - please correct me if I'm wrong. Maybe the conditions and the rules change and I do not know anything about it!

 
(Adding 2 new images as evidence - 1. pic Ordered sent and 2. Estimated delivery)

 
Case is not necessary to open as soon as possible - and it is important to open up before the deadline. So if a month has passed, it's okay to wait another 10 days, because in some cases the delivery knows repay. Case is necessarily to open because if the case is not open when you pass 45 days from payment there is no longer any opportunities for problem solving and refunds.


The deadline for the opening of the case is 45 days from payment

August 28 to 31 are 4 days

September has 30 days

and I opened the case on October 10

=  44 days - therefore remains 1 day before the deadline


Paid on 28-Aug-14

Dispatched on 01-Sep-14

Estimated delivery within 4-6 working days (only UK)

Now if "I buy that product" evaluation is Estimated between Thu. 6 Nov. and Mon. 10 Nov. (so fast can not come into my country)

Package from the UK usually occurs between 14-20 days (retention at customs or post office included) in Croatia (EU), from where I am.

* Estimated delivery dates include seller's dispatch time, and will depend on postal service selected and receipt of cleared payment. Delivery times may vary, especially during peak periods.


As for the communication with the seller - If you look at the negative or neutral sellers feedback, You will see that he is not communicating with customers, and this is the first one I came across that does not communicate.


...and 2 more thing (begging You to answer me this!)

 
1.  I do not know whether it is essential or not but when my package did not arrive by the deadline I gave the seller negative feedback and then opened the case, to me it was logical to do - is that a good decision?

2. Can I do now something via paypal or no? (I completely forgot about it)


Thanks for your answers and please correct me if I'm wrong!

 
Hi .....,

 
We would say that its gone past the estimated delivery date and there’s still no response from the seller then to open a case so then as a buyer you are protected. The case stays open for a further 30 days.
In answer to your two questions. If you find the seller non responsive and the item hasn’t arrived you can open a case or leave negative feedback whatever way you want to do it. Its not something we can advise on but I don’t think it should be something that affects the outcome of a case. PayPal might be able to do something for you as their protection period is longer than ours and they can sometimes offer 180 days protection on certain items.


If you have any questions let me know.
 

Thanks,

Brian

 
...i tako dobijem ja "slučaj ostaje otovren" ali on to i dalje NIJE umjesto da priznaju da je to njihova greška u sustavu i da to vide/promjene oni me pošalju paypalu (mislim da ga nebi ni spomenuli da nisam pitao za njih) koji gle čuda ugledao se na ebay pa više neodgovaraju već samo bot mejlovi stižu koju god opciju ja izaberem...ovo je ko u našoj državi, razlika je jedino što kod nas šetaš od vrata do vrata i tako uglavnom u krug ali barem pričaš s nekim, a ovi te ignoriraju i još nemoš doć do neke osobe... bar smo dobili odgovor na ovo što sam zacrnio ...barem nešto kad sam već izgubio 90tak KN.

Sacrifice is a choice you make. Loss is a choice made for you.
Poruka je uređivana zadnji put sub 6.12.2014 13:45 (9090).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

da li više paypall ne prebacuje novac 1.u mjesecu na kreditnu karticu......nije mi prebačen,pa sam ih pitao.......odgovor im u smislu da sad mogu i sa paypala plaćati naruđbu,a prebacivanje na karticu se plaća 5$.........jel' to istina?

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

 {#} Automatskog transfera sa paypala na karticu/račun više nema što se tiče HR, ali zato sada možeš raspolagati paypal balanceom, možeš ga trošiti, slati i sl. i da  sada moraš platiti za transfer na karticu {#}

Poruka je uređivana zadnji put ned 7.12.2014 0:49 (josip-kr).
12 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Dobar dan imam jedno pitanje uvezi tackinga,trenutrno mi pise ''Record item customs information, Retention reason : Invoice missing'' znaci da nedostaje racun,dali ja trebam poduzeti nesto ili ? (kupio sam mis u vrijednosti 37 dolara)

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
jura249 kaže...

Dobar dan imam jedno pitanje uvezi tackinga,trenutrno mi pise ''Record item customs information, Retention reason : Invoice missing'' znaci da nedostaje racun,dali ja trebam poduzeti nesto ili ? (kupio sam mis u vrijednosti 37 dolara)

Tražit će te račun. Tu ti sve piše: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx

13 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
josip-kr kaže...

 {#} Automatskog transfera sa paypala na karticu/račun više nema što se tiče HR, ali zato sada možeš raspolagati paypal balanceom, možeš ga trošiti, slati i sl. i da  sada moraš platiti za transfer na karticu {#}

Mislis na transfer love od povrata ebaya?

Meni su vratili na karticu bez ikakvog troska

12 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Hvala,imam jedno pitanje,na temelju čega carina procjenjuje vrijednos posiljke (dara) dali ga imaju pravo otvarati moj paket ili ?

16 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
jura249 kaže...

Hvala,imam jedno pitanje,na temelju čega carina procjenjuje vrijednos posiljke (dara) dali ga imaju pravo otvarati moj paket ili ?

Naravno da imaju pravo otvarati, njima je svejedno je li u pitanju poklon ili nešto drugo.

Ima par varijanti, od sličnih ili istih predmeta nedavno uvezenih, vrijednosti takvih u RH, u svijetu...

12 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Znaci kada mi oni posalju taj zahtijev za racun,ja mogu vratiti to i reci da se radi o poklonu i navesti cijenu toga poklona,ali oni opet nemoraju vjerovati i mogu sami procijeniti cijenu,u tom slucaju ja bi ustvari lagao i zelio izbjeci pdv,jer sam paket kupio nije gift,ali je prodavac je ustvari i napisao da se radi o giftu,ako mi carina nece vjerovati i sama ce ici procijeniti cijenu predmeta dali ja onda mogu donjeti racun?(racunam da ce njihova procjena biti veca nego sam ja ustvari platio,jer je doslo iz kine)

16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
jura249 kaže...

Znaci kada mi oni posalju taj zahtijev za racun,ja mogu vratiti to i reci da se radi o poklonu i navesti cijenu toga poklona,ali oni opet nemoraju vjerovati i mogu sami procijeniti cijenu,u tom slucaju ja bi ustvari lagao i zelio izbjeci pdv,jer sam paket kupio nije gift,ali je prodavac je ustvari i napisao da se radi o giftu

Dobro si shvatio FAQ.

 

jura249 kaže...

ako mi carina nece vjerovati

Zašto bi ti vjerovala da imaš strica u Kini koji ti je poslao dar skuplji od 45 eura za kojeg si ti napisao da vrijedi manje od 45 eura?

 

jura249 kaže...

i sama ce ici procijeniti cijenu predmeta dali ja onda mogu donjeti racun?(racunam da ce njihova procjena biti veca nego sam ja ustvari platio,jer je doslo iz kine)

Prvo, kako to misliš "onda"? To "onda" bi dolazilo samo u slučaju da te sami traže račun nakon što su vidjeli tvoju izjavu. U suprotnom, poslao bi im krivotvorenu izjavu, oni bi napravili procjenu, ocarinili ti paket po svojoj procjeni i predali ga pošti. Ti onda kao jedinu opciju imaš odbiti preuzeti paket od pošte i podnijeti žalbu carini. Doduše, zbilja ne znam zašto bi podnosio žalbu i slao im račun, jer bi s tim dokazao da si krivotvorio službenu carinsku ispravu!

 

Ubuduće ako nisi spreman platiti carinska davanja (PDV i eventualno carinu, plus troškove carinjenja) ne naručuj robu izvan EU! Tu i tamo se nekome posreći pa im promakne paket koji su trebali cariniti, ali to je iznimka, a ne pravilo i ne možeš računati na to.

12 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Nisam jos nista poduzeo,jer jos nisu poslali racun,samo se raspitujem da se upoznam sa svim nacinima,hvala.

16 godina
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
jura249 kaže...

Znaci kada mi oni posalju taj zahtijev za racun,ja mogu vratiti to i reci da se radi o poklonu i navesti cijenu toga poklona,ali oni opet nemoraju vjerovati i mogu sami procijeniti cijenu,u tom slucaju ja bi ustvari lagao i zelio izbjeci pdv,jer sam paket kupio nije gift,ali je prodavac je ustvari i napisao da se radi o giftu,ako mi carina nece vjerovati i sama ce ici procijeniti cijenu predmeta dali ja onda mogu donjeti racun?(racunam da ce njihova procjena biti veca nego sam ja ustvari platio,jer je doslo iz kine)

Navođenje poklona kao kategorije je carini bitno koliko i meni pada li snijeg u Kazahstanu - nimalo.

Stoga je to najmanje produktivna metoda i može stvoriti samo probleme - od iznosa procjene do trajanja postupka.

12 godina
neaktivan
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori

Znaci najpametnije je priloziti racun i platiti pdv i to je to?

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.12.2014 14:38 (jura249).
15 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Zna li netko netko dobrog prodavača dijelova za računalo tj opreme, a da je iz Europske unije, da je jeftiniji od konkurencije i da šalje u hrvatsku :)

***Ako sam ti ikako pomogao samo pritisni HVALA!***
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: eBay - pitanja i odgovori
dooma kaže...

Zna li netko netko dobrog prodavača dijelova za računalo tj opreme, a da je iz Europske unije, da je jeftiniji od konkurencije i da šalje u hrvatsku :)

Temu za takve stvari imaš ovdje: http://www.bug.hr/forum/topic/ostale-hardverske-teme/opcenito-o-kupnji-hardvera-eu/189582.aspx

15 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Ljudi šta da učinim? Dali moram čekati 11ti da mi ebay to sam riješi nakon tog datuma ili moram prije nešto poduzimati? Prodavač mi govori da zatvorim case ali ne planiram to učiniti jer mi se čini da me pokušava preveslati? Što vi mislite, šta da mu odgovorim?

http://deridownload.comze.com/
Poruka je uređivana zadnji put uto 9.12.2014 17:11 (Bellatrix).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Ne zatvaraj case,preveslat će te.

Meni nije stigao  jedan predmet,nisam otvarala case nego  lijepo rekla za problem,rekao da će mi poslati ponovo,naravno slagao je,od toga ništa, rok od 60 dana je prošao,novce izgubila,negativni feedback nisam mogla dati.Tako da ne nasjedajte na te spike,ima na  Ebayu  hrpa muljatora. Mislim da ni prvi put nije poslao predmet  jer sam vidjela u zadnje vrijeme ima samo  negativni feedback

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.12.2014 18:39 (Atomic-7).
 
2 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

Znači  ja  mogu  case  držati  otvoren  idućih   30  dana?  Odnosno  koliko  je  potrebno  da  mi  pošiljka  stigne?  Dali  mogu  nakon  toliko  dana  tražiti  da  se  ebay  umiješa  i  riješi  problem?

http://deridownload.comze.com/
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Do 11 ništa ne diraj. Nakon toga možeš do onog roka  koji ti Ebay napiše da je zadnji rok za  escalate case

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.12.2014 18:55 (Atomic-7).
 
0 0 hvala 1
15 godina
neaktivan
offline
eBay - pitanja i odgovori

 

Ebay  mi  navodi  11ti  12tog  kao  datum  do  kada  to  trebam  učiniti  kako  mi  izgleda...šta  mi  to  onda  znači  ako  nemogu  čekati  dok  pošiljka  stigne...

Ili je ovo rok unutar kojeg bi mi trebali postići   dogovor a poslije tog datuma dobijam rok do kada mogu eskalirati slučaj...?

 

  kasno vidjeh edit... :)

 

Napisati cu mu da case necu zatvarati dok mi ne dodje pošiljka   odnosno do roka koji ebay odredi za eskalaciju.

http://deridownload.comze.com/
Poruka je uređivana zadnji put uto 9.12.2014 19:25 (Bellatrix).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
eBay - pitanja i odgovori

Piše u mailu kod otvaranja casea.  Do kad je rok da  sami   nešto dogovorite,a  do kada je rok kada  moraš  eskalirati case ili će oni smatrati da je problem  riješen

 
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice