-potrošili smo temu, smisao.. pa eto, kraj.
Zašto kraj? Pa tek si se razmahao. Od tebe se očekuje pravna espertiza o tome zašto oni ne smiju zvati, a zovu.
od mene? pitaj hakom i državni inspektorat, ne mene nego zakon.. tj ako imaš problem s tumačenjem pitaj njih.
-tko nešto 'tvrdi', ja ili je to stvar zakona? .. poštuje li se ili provodi li se zakon? opet, tko treba dati odgovor? .. a jedan od koraka-uvjeta je da kao korisnik to iskoristiš i u slučaju kršenja, prijaviš.. tad ćemo znati-vidjeti, provodi li se ili ne.. itd itd.
-svi bi samo kakali, nitko ništa adekvatno poduzeo? ok, sindrom jogurt-revolucije-facebooka itd. klik-warriorsi.. no to je način kako pravno treba stvari riješavati, ne ne riješavati i gurati pod tepih uz njurganje ili bunkerovsko oponiranje.
-kraj.2.a .. :))
2.b.. ako je preteško googlati,
Registar "Ne zovi"je zajednički projekt Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta RH i Hrvatske agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM), a njegov rad propisan je Zakonom o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15 – čl. 11.a) i Pravilnikom o registru „Ne zovi“ (NN 47/16). Registar „Ne zovi“ pušten je u rad 31. siječnja 2017. godine.
..
Zakona o zaštiti potrošača (NN 110/15, čl. 15) propisane su novčane kazne za trgovce – fizičke osobe od 5.000,00 do 15.000,00 kuna, a za trgovce – pravne osobe u iznosu od 10.000,00 do 100.000,00 kuna.
.. ok?
ili u prevodu, nakon tog, vrlo malo ostane 'hrabrih' koji i dalje zivkaju, naprosto kazna eliminira mogućnost adekvatne zarade, rizik veći od koristi i nije potreban neki poseban postupak nego samo primjena zakona, tj krenu isprike i više se ne ponavlja..