Uskoro.............testing, testing, testing.......po uzoru na kolegu sa GTX 680 Lighting ...isti drajver koristim te rezoluciju 1920x1080 px, najviše postavke
Primam upite za testove koje želite vidjeti.........
Rezultati su prikazani najprije za single karticu pa za SLI, znači : single vs SLI (upitnik znači da neke single testove nisam još odradio)
DX9:
- TES Skyrim,
8xAA, 16xAF, Ultra, FXAA :
1. Scena pred šumom 85 vs 161
2. scena u Hale of the Dead (zatvoreno) 161 vs 291
3. scena na otvorenom (između Whiteruna i Morthala) 70-75 vs 115-120
4. scena točno ispred radione Warmaiden's 85 vs 85 !!!
Pitate se što je ovo? Pregledom zapisa Afterburnera, naravno druga kartica u SLI ne radi punom brzinom pa otuda ovaj besmisao....vidi isto i kod X-COM-a i dr.
DX10:
- 3D Mark Vantage,
Performance test P28743 (gpu 24610) vs P42624 (gpu 39358) (+48,3% P , +59,9% gpu)
DX11:
-Stone Giant
tess. high, full screen, 1920X1080 89 vs 171 fps (početna scena - bez micanja) (+92,1%)
- 3D Mark 11,
Extreme preset X2279 vs X4271 (+87,4%)
- Unigine 3.0,
high, 4xAA, 16xAF, tes. extreme 1022 vs 1878
- STALKER Call of Pripyat benchmark
DX11, Ultra, HBAO High, tess on 75 vs 131 Avg
- Metro 2033,
DX 11, tes, DOF on, AAA, AF16x -Prologue 30-38 (min 18 u akciji) vs 60-64 (min 37 u akciji)
- BF 3,
4xAA, 16xAF, Ultra HBAO - Op. Soundbreaker "8 Hours Earlier" - 47 (u heliću), 38 min (prateći odred do mjesta zbora) vs 90 (helić), 68 min uz dropove kod izlaska na otvoreno na cca 60
- F1 2012 demo,
16xQCSAA, Ultra - 93 vs 105 (box), 114vs116 (na stazi startna crta)
- Mafia II,
High, AFx16, APEX PhysX High & Off
1. PhysX High - 35,5 (D) vs 39,2 (D)
2. PhysX Off - 55,9 (C) vs 100,2 (A)
Pokušavam izguglati kako je ovo tako mali dobitak u SLI?
- XCOM: Enemy Unknown,
High - zabetoniranih 62 fps osim kod ekplozija i pucanja stakala pada na cca 56fps; SLI isti rezultati zbog nekorištenja resursa druge kartice
- Sleeping Dogs demo,
Extreme/High - 21-23 vs 43 PREZAHTJEVNO !!!!!!!!! Tko kaže da nemamo novu najzahtjevniju igru ? Ne znam što mi vrijedi ovo mjerenje min i max u AB-u ?
Iz priloženih grafova, opterećenje je isto na GPU1 i 2 uz nešto brži rad ventilatora GPU1 da bi temperature ostale podjednake na obje kartice -;)
- Dirt 3
DX11, 8xQCSA, Ultra - 8778 (83,64 min / 71,11 Avg) vs 11351 (107,5min / 83,1 Avg)
- Dishonored
sve high, on, FXAA - 60 vs 130 fps
komentar: Zaista grafički loše odrađena igra...
- Borderlands 2
16xAF, High, Far, AO on, DoF on, FXAA on, Physx High :
1. početna scena Claptrap - 98 vs 150 fps,
2. Kod Clpatrapa doma (zatvoreno) - 96 vs 123,
3. Kraj prve misije (Claptrapovo oko) - 63 vs 92
komentar - jako fluidno obzitom na high fiziku...
-Crysis 2
Hardcore , Sudden Impact misija, u zatvorenom - 106 vs 185 fps
-Dead Island
High, 1024, FX High - Prologue , pogled na uvalu s terase vile - ? vs 310-350 fps
komentar: urnebes, dvije 690-tke očito postižu 1000 fps :) ovdje
- Alien vs Predator benchmark v1.03
Resolution: 1920 x 1080
Texture Quality: 2
Shadow Quality: 3
Anisotropic Filtering: 16
SSAO: ON
Vertical Sync: OFF
DX11 Tessellation: ON
DX11 Advanced Shadows: ON
DX11 MSAA Samples: 1
Average FPS: 67,7 vs 129.5 (+91,3%)
- Sniper Elite V2 Benchmark
Texture Detail: ULTRA
Shadows Detail: ULTRA
Draw Distance: ULTRA
Anti-aliasing: HIGH
Advanced Shadows: HIGH
Supersampling: 4.0x
Anisotropic Level: 16
Compute Shaders: ON
Ambient Occlusion: ON
Motion Blur: ON
Vertical Sync: OFF
Reduce Mouse Lag: OFF
Stereo 3D: OFF
1) Adv. shadows High, Supersampling= 4x - 15,4 vs 30,2 fps (+96,1%)
2) Adv. shadows Low, Supersampling= 2,25x - 25,4 vs 49,7 fps (+95,7%)
- NVIDIA "A New Dawn" Demo
SLI (fps):
21 faca, 26 kosa, 27-33 lampion, 26 cura
komentar: A nikako dočekati da spadne lišće :)
-Chinese PLAGame -Unreal Engine 3 Benchmark
High, Dyn.Sh. on, PxysX High, FXAA(High), PP on - 65,2 vs 97,4 fps Avg (+49,4%)
link - Ovdje ima testova i grafova PhysX sa različitim GPU-ovim
Recenzija na TechPowerUp-u
Ja ću komentirati njihovo mišljenje i dati svoje kad prođe neko vrijeme korištenja....:)