Nemogu oni nista otkriti, nemoze dragi bog znat sta si ti radio sa karticom ako nema fizickog ostecenja. Jedino ako im posaljes grafu sa drugim BIOS-om gore i netko se sjeti to provjerit, a ti inace mozes 100x mijenjat BIOS-e i ako vratiš na originalni prije slanja u servis dok je graficka u radnom stanju i daje sliku oni nemogu nista znat, ako je krepala ionako nece znat koji je BIOS bio gore.
To jel klokana tako svejedno, cim je stavis u drugi komp kako sam vec rekao ona radi na stocku
Imam sliku servisne primke iz 2016e koja dokazuje suprotno, malo stani s pametovanjem
Imam sliku servisne primke iz 2016e koja dokazuje suprotno, malo stani s pametovanjem
Ajde da cujem.
Evo ja sada pokvarim neku grafu sa OC, nemora biti trajno mrtva moze davat sliku ali imat artefakte, kako ce netko meni dokazat da sam je ja klokao, ja cu rec klasika da eto, graficka je odjednom počela loše raditi i pravit se blesav, kao i sta se radi u 99% svih reklamacija.
Mogu oni tamo ako si je kupio u ko zna kakvom šrot dučanu prodavat maglu i ciganit se oko jamstva, ali na kraju nemaju nikakav dokaz niti mogu dokazati nešto i to je na kraju samo odagađanje neminovnog, da ce popusit spor i tebi morat dat ili drugu ili povrat sredstava.
Jako jednostavno, nema tela nema dela 
Ako serviser vidi da si prtljao po biosu i odneseš sa nestock biosom, neće ti uvažiti garanciju, a na njima je da odluče hoće li ti ukinuti garanciju ili naplatiti "popravak" vraćajući na stari bios. Ne pričamo o klokanju, ali i dalje mogu vidjeti ako si prtljao iako nema fitičkih oštećenja
Ako serviser vidi da si prtljao po biosu i odneseš sa nestock biosom, neće ti uvažiti garanciju, a na njima je da odluče hoće li ti ukinuti garanciju ili naplatiti "popravak" vraćajući na stari bios. Ne pričamo o klokanju, ali i dalje mogu vidjeti ako si prtljao iako nema fitičkih oštećenja
Ajde čitaj prije nego komentiraš, ok? 
Ti svoj BIOS možes sada skinut i pohranit LOL.
Uostalom svaki BIOS na grafi od točno tog modela je globalno zastupljen na svim modelima te vrste, ti i kad ides flashat BIOS od grafe na noviju verziju, ne dobivas ti na mail unikatan BIOS točno za svoju graficku po serijskom broju nego skidas BIOS sa službene stranice kao i miljon ostalih korisnika..
Kakve gluposti sve necu pročitat
ja bih samo napomenuo, mozda pomogne, prosjecni servis nije csi laboratorij, i vecina stvari koje se ovdje spominju su naucna fantastika, ne zato sto ljudi ne znaju, vec nemaju opremu, nemaju vrijeme, a u 99% slucajeva ni razlog, ni "motivaciju" da bi se uopce time bavili.
ne generaliziram, ali stvarno ne znam kako pojedinci zamisljaju to magicno mjesto zvano servis, sto se tamo radi, i kako to izgleda, no, kako sam ponesto desetljeca radio u slicnima, obicno se radi o jednom stolu s par monitora, tipkovnica i miseva, puno kablova, ispod stola su kutije s "rezervnim" dijelovima, i jedan nadrkani djelatnik koji u pauzama izmedju bureka i cigare "servisira".....
testira se istim alatima koje i kucni korisnik ima, na isti nacin koji bi i kod kuce, opcenito hardver - upali, primjeti problem sukladno tome pokreni neki dodatni test, shvati da ti popraviti ne mozes, proslijedi dobavljacu.
sat vremena rada servisa je obicno predragocjen da bi se netko s pokvarenim komadim hardvera mucio satima i utvrdjivao sto je, vecina dijagnostike traje max pola sata, nakon toga se jednostavno ispunjava rma prema dobavljacu pa nek se on zamara s time, posebice u nekim manjim, lokalnim trgovinama.
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Da, ekipa ovdje zamislja taj servis kao nuklearni laboratorij i 10 naučnika unutra, a manje vise rijetko koji unutra i zna nesto narocito. I sad si zamisli fantazije da oni nutra leme, rade reball jezgre GPU-a, ispituju elektornicke komponenete sa multimetrom itd
Em kaj nisu ovlašteni tako nesto radit niti uopce prtljat po komponetama sa jamstvom vec ih se šalje dobavljacu i proizvođaču, em kaj takav posao ljudi koji to stvarno rade naplacuju po 300e+ i traje koji dan LOL i to se radi na stvarima na kojima si izgubio ili nemas jamstvo zbog fizickog ostecenja sa kojime ga gubis u vecini slucajeva i pod uvjetom da je komponenta dovoljno vrijedna da ju se isplati popravljat, obicno skuplji hardver.
I sad ce to tebi neki tamo radnik kaj se između ostalog bori sa 150 reklamcija se trudit nesto satima testirat jer ono, zazima se za tebe 
Ne nemoze, ne polemiziraj o cemu nisi adekvatno upoznat
PS. ti BIOS imas pravo skidat i stavljat koliko god puta hoces dokle god stavljas gore verziju BIOS-a sa stranice proizvođaca koju je on javno okacio
EDIT
Inace evo i Google, vidim spominjes ga a nisi ni sam provjerio
Ajmo u kratko ovako....trebao poslati poštom grafičku od klinaca na rma....ventilator prozujao i ruši im igre uz javljanje gpu greške nakon crasha u win.....vent nema veze sa tim jer ne pregrijava i vrti se normalno....drugi dan sa kolegom sa posla odlučili otići pogledati aute po Zg. jer oboje smo u nekoj kao kupovini novih, pa reko ponest ću sam uz put. Futura it je trgovina di nosim....pravim se mutav više no što jesam u trgovini kada majstor kaže ovako nakon što ju je stručno pregledao....a ovaj pin je odlomljen kaže.....rekoh mu kakav pin....a on pokaže na one zlatne kontakte koji nasjedaju na pcie utor i gdje na nekima/velikoj večini tvornički jedan ili više njih nisu ravnomjerni nego u ovom slučaju je jedan od zadnjih skračen na pola....reko zajebava se, no daje mi da potpišem sa tom opaskom na papiru....iz 1 brzine sam bio u 6oj i vadim mobitel, tražim sliku na netu i naravno da je tvornički konektor kao i na mojoj....fali ga pola, no vidi se iz aviona da je tvornički......ukratko da sam poslao poštom dobio bih ono kaj prek 2 visi a ne povrat, mada ni ovako više nemam povjerenja puno jer dojam je bio više no loš od nekoga tko radi u takvoj trgovini.....uz nadu da će je iztestirati kako spada jer rendom crasha završavam ovaj post 
Ti si izjavio dezinformaciju da se može vidjeti povijest flashanja BIOS-a sta šta ti je odma palo u vodu i tu si odma sam sebe ovom slikom još jednom poklopio.
A ovo sta sad navodis da servis može otkriti jel bios mijenjan čak i ako imas originalnu verziju, pa normalno da može ako si kako sam rekao flashao na noviju verziju sa stranice proizvođaca koja se također vodi kao originalna verzija, kao i sta je svaki bios za matičnu ploču originalan sa službene stranice.
I to je sve sta oni mogu a i to je sve pod jamstvom jer ti smijes flashat bios na noviju verziju koju proizvođač okači, tako da uopce ne kužim sada linkanje tih stvari.
Upao si u raspravu i mislio ispast pametan a samo si ostao poklopljen i skočio jos sam sebi u želudac.
Odi na spavanje
Ajmo u kratko ovako....trebao poslati poštom grafičku od klinaca na rma....ventilator prozujao i ruši im igre uz javljanje gpu greške nakon crasha u win.....vent nema veze sa tim jer ne pregrijava i vrti se normalno....drugi dan sa kolegom sa posla odlučili otići pogledati aute po Zg. jer oboje smo u nekoj kao kupovini novih, pa reko ponest ću sam uz put. Futura it je trgovina di nosim....pravim se mutav više no što jesam u trgovini kada majstor kaže ovako nakon što ju je stručno pregledao....a ovaj pin je odlomljen kaže.....rekoh mu kakav pin....a on pokaže na one zlatne kontakte koji nasjedaju na pcie utor i gdje na nekima/velikoj večini tvornički jedan ili više njih nisu ravnomjerni nego u ovom slučaju je jedan od zadnjih skračen na pola....reko zajebava se, no daje mi da potpišem sa tom opaskom na papiru....iz 1 brzine sam bio u 6oj i vadim mobitel, tražim sliku na netu i naravno da je tvornički konektor kao i na mojoj....fali ga pola, no vidi se iz aviona da je tvornički......ukratko da sam poslao poštom dobio bih ono kaj prek 2 visi a ne povrat, mada ni ovako više nemam povjerenja puno jer dojam je bio više no loš od nekoga tko radi u takvoj trgovini.....uz nadu da će je iztestirati kako spada jer rendom crasha završavam ovaj post 
Ma daj, nemoguce... ne vjerujem ti, pa servis ti je majka znanja 
Poanta da je ovisiš o servisu kako god okreneš, moja logika je da se ne opterećujem testiranjima ako sve radi, ako nešto ne radi kako treba nosim u servis odmah i očekujem riješenje ukoliko posjedujem važeće jamstvo. Ja sam testiranja radio najviše sat-dva, te ako je stabilno smatram da je ok ukoliko ne bude nekih crasheva u svakodnevnom korištenju, ali meni komp dnevno bude upaljen par sati, a ne 24/7, tako da nisam niti imao potrebu za nekim duljim testiranjem dok sam se igrai OC-ckera, sada mi to sve tlaka postala, samo nek radi na defaultu sve i ja zadovoljan.
Pa naravno da ovisis o servisu jer njima saljes GPU na RMA di si je kupio, oni odobravaju povrat, nebus si sam dao drugu graficku. Poanta priče je da se ne nosi na servis iz predostrožnosti ko ovaj i gubis vrijeme i rastavljas PC i budes bez njega tjedan ili vise nego to sam otestiras doma, ako nije nista ok, ako ustanovis problem posaljes im skupa sa popratnim dokazima i čao. Odobre povrat nakon par dana kada dobiju odobrenje od dobavljaca ili proizvođaca i to je to.
No shit Sherlock, to ti i govorim.
Nisam još nikada čuo da netko nosi iz predostrožnosti na servis ako sve radi kako treba, osim Cryo kolege, ali ako se njemu da zahebavat, nemam ništa protiv.
Također smatram da mi je testiranje nepotrebno u slučaju i da nešto ne radi, jer umjesto da gubim vrijeme na utvrđivanje u čemu je problem, skratim priču i odnesem na servis, opišem problem, a dalje nek se oni zezaju, za to su plaćeni, a svakako su mi potrebni da se riješi problem, pa i da jesam veći znalac od njih.
Između ostalog ne smatram da sam najpametniji oko svega, pa neka ljudi rade svoj posao kako oni misle da treba, ja samo želim da se problem riješi i to je moje pravo kao potrošača ukoliko posjedujem valjani dokument u vidu garancije.
Ti mi opet djeluješ kao da misliš da si najpametniji oko svega...pretpostavljam da su serviseri jako sretni kada im dođe takav pametnjaković,a realno ti si taj koji ovisi o njima su slučaju neispravnosti. 
Ti mi opet djeluješ kao da misliš da si najpametniji oko svega...pretpostavljam da su serviseri jako sretni kada im dođe takav pametnjaković,a realno ti si taj koji ovisi o njima su slučaju neispravnosti. 
Kako nebi bili presretni, dobiju sve unaprijed dokumentirano i opisano gdje je problem i kako da ga sami nađu prema mojim smjernicama i amen. Nit moraju trošit vrijeme na testiranje i istraživanje samo repliciraju test koji sam im poslao, potvrde problem i to je to.
A druga stvar cim vide da znas zananje a pogotovo da si debelo pametniji od njih niti te netko pokusava radit majmunom, zavlačit i sl.
Ja razumijem da puno ljudi nezna, i da rade kako moraju i ok, meni ni iz đepa ni u đep, samo nevolim kad neko ulazi u raspravi glumit da zna nesto a vrlo lako ustanovis da nema pojma, ne upirem ovdje konkretno u tebe jer se nisi tako ni postavio kao veliki expert.
Edit
Jos jedna stvar, komponenete uopce nemorate nositi u ducan, ja masu puta saljem direktno dobavljaču koji vam i daje jamstvo a njegovu etiketu imate na svakoj kutiji, bio to Asbis, Msan itd. I tu također uštedite vrijeme jer preskačete jedan cijeli proces da nosute u ducan ša oni prosljeđuju dobavljaču.
Možete također kontaktirati za neke stvari i direktno proizvođača sta dodatno uskračuje proces.
Aha stvarno me čudi ova najava
Da, sranje, onda bolje prije toga čekirati bios i vidjet jel sve u zadanim gabaritima prije slanja. Ako nije, vratiti stari bios.
