Call of Duty 4, pismo čitatelja

poruka: 65
|
čitano: 14.678
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

U zadnjem Bugu pročita san komentar čitatelja na recenziju CoD4 i potpuno se slažen sa njin. Recenzije bi više tribale bit objektivne prirode, a ne nekon liku se igra sviđa i onda je ne ocjeni realno, ja mislin da to nije profesionalno niti pošteno prema čitateljima. Igra je puna mana i naporna je previše, di je nestala zabava u igrama, najviše mi smeta u igri šta ima gluposti, npr. ako stojiš neprijatelji se stvaraju od nikud, a kad pređeš koji centimetar naprid ne dolaze više, nema quick save....., ima još dosta tog al stvar je u tome da bi "novinari" trebali bit objektivni pri ocjenjivanju i to svi znaju!

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja

.

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.1.2011 23:22 (XPCBIT).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja

Ja mogu reći samo da se slažem sa BUG-ovcima. Obje recenzije i priznanje COD-u su potpuno zaslužene. Igra je jednostavno zarazna, donosi puno svježine, nevjerojatno igriva i ne toliko zahtjevna kao jedan drugi naslov.

 

Najvjerojatnije te boli činjenica da Crysis nije dizan u nebesa al o tom potom. Mogu reći samo da gori demo nisam odigrao.  

16 godina
moderator
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja

I ja se slažem s Bugovcima! Smijeh


Bivši ćovijek, sada žena!
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Jale, ova glupost koju spominješ je po meni dobra stvar jer te tjera dalje, tjera te da osvajaš teritorij, umjesto da prepustiš botovima da pročiste mapu (vjeruj mi, ima i takvih ljudi). Možda izgleda neprirodno, ali to je ipak igra.

Poruka je uređivana zadnji put pon 11.2.2008 20:12 (jastreb).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja

Igra je genijalna, sve pucačine koje sam do sada igrao (ima ih jako, jako puno) ne mogu se mjeriti sa ovime, obozavam sve u ovoj igri. Fiziku, grafiku, brzo loadanje mapa, animacija izmedju loadanja misija...ma sve, igra je totalni rastur kao singleplayer!!!!

Multiplayer je masovnjak i napucavanje kao sto su i bili prethodni djelovi, stoga me ne privlači jako puno, ali zato  singleplayer u COD4 je best ever made u ikojoj igri !!!!!!!

 

Inace sam zagriženjak za BF2 serijal i njega vec aktivno mlatim 3 godine.....i naravno ako pricamo o multiplayer modu, e onda je ovo "best ever made" naravno pricam u svoje ime.

Poruka je uređivana zadnji put pon 11.2.2008 20:22 (debugger).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja

Igra je atraktivna i to je sve...  ostalo za zaboraviti. Prekratko, linearno, prepuno nelogičnosti... primjer, misija sa snajperistom, prilikom bijega iz zgrade protrčiš kroz brdo neprijatelja, sakriješ se u sljedeću zgradu i pričekaš kolegu da riješi neprijatelja... i gle čuda, nema novih.  S druge strane, ako kreneš u borbu, nema im kraja, stalno nadiru, vrijeme ide....  ukratko, ocjena max 75%. Cool

16 godina
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Ne igram se baš često na računalu, ali COD4 singleplay - best game ever. Naravno odmah iza Half Life 1 ;)


- Hrvatski linux portal - www.linuxzasve.com
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

@Jale, pa i tvoje reakcija je subjektivna.

Bug se pridruzio velikoj vecini ostalih casopisa i gaming portala i velicaju igru koja po meni to sve zasluzuje.

Nije COD4 sa nesto originalan, niti nesto nevidjeno, ali sve je dotjerano i ispolirano do savrsenstva i odlicno prezentirano, tako da moram se slozit da je COD4 najbolja igra godine.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

po meni je igra kao cod4 sa onakvim multiplayerom to i više nego zaslužila

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Malo sto moze preci Deus Ex ali CoD 4 je zasluzio sve nagrade koje je dobio.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

meni nije jasno kako nikom ne smeta toliko nasilje, sve one scene egzekucije pa ono samaranje lika na stolici pa opet egzekucija. nisam probao merzni dio ali single player je totalno brutalan a i "modern warfare" je horor totalni. mislim, proigrao sam sva tri dijela i jos masu drugih igara ali brate ubijas hrpu piksela i to je to, ne moras ih jos maltretirat i to u gro planu. zgadila mi se totalno i nakon prolaska sam je odmah obrisao. igra godine je witcher i cao.

 
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Djelomično se slaže,imam neki feeling k'o da je za nekih 95-4 posto...


phhh,k'o da me briga,potpis...'ko to još piše...
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Za ljubitelje ovog tipa igara,COD4 je extra odradjen,mada nema igre koja nema poneki bug,nepravilnost i sl.Sve je opet stvar ukusa.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja
gonzo kaže...

meni nije jasno kako nikom ne smeta toliko nasilje, sve one scene egzekucije pa ono samaranje lika na stolici pa opet egzekucija. nisam probao merzni dio ali single player je totalno brutalan a i "modern warfare" je horor totalni. mislim, proigrao sam sva tri dijela i jos masu drugih igara ali brate ubijas hrpu piksela i to je to, ne moras ih jos maltretirat i to u gro planu. zgadila mi se totalno i nakon prolaska sam je odmah obrisao. igra godine je witcher i cao.

 to je realnost rata, osim toga kao što i ti kažeš to su samo pixeli. A u crysisu te ne smeta kad kokoš, ili ne daj bože koreanca uhvatiš za vrat pa koristiš kao živi štit, lupaš šakama i na kraju baciš 20 m u zrak. Potpuno se slažem sa bugovom ocjenom

potpisujem se
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Bugovci su imali pravo kad su napisali da je COD4 igra godine, zato što ona to stvarno je.

Godišnje imam prilike igrati dosta igrica i pokušavam iz njih izvući sve do posljednje kapi "koda"...

COD4 je jedina igrica koja zaslužuje sve pohvale u 2007. godini.

Kad igram igricu imam neka pravila po kojoj istu ocjenjujem kao što je priča, grafika, realistika, igrivost itd., a COD4 većinu njih zadovoljava...

Oni koji još misle da je Crysis igrica godine, poručujem: Crysis nije ni do koljena COD-u jer mu je priča nikakva za razliku od COD-a koji ima fantastičnu priču. Ajde grafika je bolja ali šljiviš igru koja ne može radit na nekom prosječnom računalu, a COD4 tu opet pobjeđuje jer na njemu grafika nije tako loša a moš' ga bez problema igrat na nekom prosječnom računalu...

Više o tome idući put...

Pozdrav

 

P.S. sve pohvale za forum...

 

[CENTER][img]http://img221.imageshack.us/img221/3997/potpisxs6.jpg[/img][/CENTER]
Poruka je uređivana zadnji put uto 12.2.2008 0:31 (TOMs).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Ja se jedino ne slažem s ocjenom (a nisam baš ni s tvrdnjom da je igra godine). COD 4 nije smio dobiti više od 90%, al eto, nisam ja pisao recenziju. Igra je dobra, ali meni nije ni do koljena Bioshocku, STALKERU, pa čak i Timeshiftu.


CORE 2 DUO E4300 @ 1.8GHZ
2 GB RAM 667MHZ
ASUS 7300 GT @ 475/920
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Što je to CoD? Da li se to jede?

 

Dobro, a sad u malo ozbiljnijem tonu. CoD4 nisam igrao niti imam namjeru. Nakon konstantnog medijskog napuhavanja next-gen igara (Bioshock i njemu slični, uskoro i Fallout 3 koji je maltene proglašen igrom godine 2008 - shineye graffix for teh win!11!!~), poslao sam sve kvragu, prestao pratiti gamersku industriju i povukao se u svoju pećinu sa 1.7 Celeron kramom na kojoj vrtim sve igre starije od... puno godina, uglavnom remek-djela nekada popularnih žanrova (točnije, cRPG-ova i avantura) - igre koje stilom, pričom i atmosferom moderne naslove pojedu za doručak.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Nemoj me krivo shvatiti ali kako možeš suditi da ih pojedu za doručak kad ih nisi ni probao...

Da probaš COD4 mislim da se ne bi mogao odvojiti od njega...

Slažem se da naftalin igre imaju neku svoju kako da kažem "atmosferu" npr. Max Payne (kako sam obožavao tu igricu)...

Ali ima tu jedan veliki ALI...

Nema takve realistike kao u današnjim igrama, a to je bit svega, da nam igre budu što realističnije...

 


[CENTER][img]http://img221.imageshack.us/img221/3997/potpisxs6.jpg[/img][/CENTER]
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Nisam bas neki okorjeli gamer, al iskreno zbog te navedene COD4 recenzije u BUG-u (i na nagovor prijatelja) nabavio sam doticnu igru i moram stvarno reci da me je fascinirala. Samo, singleplayer je dosta (pre)kratak. Anyway, to mi je druga igra koju sam presao cijelu opcenito. Smijeh Druge me nisu mogle drzati toliko zainteresiranim...

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja
Chris kaže...

Nisam bas neki okorjeli gamer, al iskreno zbog te navedene COD4 recenzije u BUG-u (i na nagovor prijatelja) nabavio sam doticnu igru i moram stvarno reci da me je fascinirala. Samo, singleplayer je dosta (pre)kratak. Anyway, to mi je druga igra koju sam presao cijelu opcenito. Smijeh Druge me nisu mogle drzati toliko zainteresiranim...

 Da su te druge trajale kratko kao i ova možda bi te i one interesiraleSmijeh

CORE 2 DUO E4300 @ 1.8GHZ
2 GB RAM 667MHZ
ASUS 7300 GT @ 475/920
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Hmm.. cod je defiitvno dobra igra, ali kad bi sve bugove koje ima ova igra uzeli u obzir te strpali samo njih u negativnu ocjenu, to bi morali uraditi i sa drugim igrama , te bi na istom zavrsili...

Mislim da je super igra uprawo jer je uspjela zadrzati velik broj svojih fanova, cak i ove ww2-manijake je uspjela pridobiti, te joj skidam kapu.. igrivost ostaje na nivou, a grafika se dize za nivo. Inovacije... akcija... manhood, hehe :D

 

Ma igra zasluzuje pocasno mjesto, te joj je ocjena sasvim dovoljna :D


"In life there is from 'A' to 'B' to 'C'. In parkour there is no 'B'"
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

CoD 4 je solidna igra, ali ne i igra godine. Kratkoca, neinventivnost i opcenita prosjecnost u usporedbi sa nekim drugim igrama iz istog zanra ju jednostavno nemoze staviti na vrh.

 

Da se mene pita, bio bi Witcher :)

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja
gonzo kaže...

meni nije jasno kako nikom ne smeta toliko nasilje, sve one scene egzekucije pa ono samaranje lika na stolici pa opet egzekucija. nisam probao merzni dio ali single player je totalno brutalan a i "modern warfare" je horor totalni. mislim, proigrao sam sva tri dijela i jos masu drugih igara ali brate ubijas hrpu piksela i to je to, ne moras ih jos maltretirat i to u gro planu. zgadila mi se totalno i nakon prolaska sam je odmah obrisao. igra godine je witcher i cao.

 COD 4 ti je nasilan, a Witcher gdje hladnim oružjem cijepaš lubanje i sjeckaš meso? LOL Licemjerje?

A što se tiče COD4-a, igra je dobra, ali daleko od toga da je najbolji FPS.

Gdje je nestalo ono nešto s čime su nekad radili igre? Quake? Unreal? Ono nešto gdje nije trebalo stvarati beskonačan spawn jedinica da bi se napravila igra?

COD4 je prosječan FPS. Ništa bolji, ništa lošiji od Bioshocka, Crysisa... bilo čega u zadnje vrijeme.
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

Evo jednog odlicnog posta na engleskom kojeg mi se ne da prevoditi, no govori odlicno o nasilju u COD4. Dugo je, no isplati se procitati. Za one kojima se nece dati citati, radi se o objasnjenju kako COD4 vise potice antiratne dileme, pa ako je netko dovoljno pazio, izmedu ubijanja horde arapa, rusa i ostale "gamadi" mogao je primjetiti i neke psiholoske igre ljudi iz Activisiona:

 

I just read your January 8th article, "A virtual history lesson or just a shoot-'em-up?" and was moved to write you a quick (hopefully) email on the subject matter you've touched here. My name is Austin Walker, I'm a 22 year old self avowed hardcore gamer. In 2003 I co-founded Hofstra University Gamers, and currently live with two former members of that club in northern New Jersey, where video games are an integral part of our daily routine (even if our jobs limit the amount of time we get to play.) I'm liberal enough to choose "very liberal" on my Facebook profile, and maybe it was all those Philosophy classes I took in college, but I'm with you on this whole Iraq War thing - it is unjust, unethical, unfair to people on both sides of the conflict, and needs to stop. So, those things said, I feel like I've established myself as familiar with the topics at hand here.

The week before New Year's I found a few days off and my roommate's copy of Call of Duty 4 (CoD4.) I played through it at a breakneck pace, beating it in two game sessions. The guys at Infinity Ward (the developer of the game) had something here - the game was cinematic, something that the Tom Clancy Series (Rainbow Six, and GRAW) often eschewed in favor of "realism." The opening couple levels ('F.N.G.' and 'Crew Expendable' - a training mission and an assault on a quickly sinking ship, carrying nuclear weapons) of CoD4 were equivalent to a summer action blockbuster (starring Colin Farell as Soap?)

However, with the actual opening credit scene ('Coup'), I got the hunch that Infinity Ward - or at least someone there - might have decided to use this game as more than just a virtual history lesson or a shoot 'em up. Much like critically acclaimed (and a personal favorite of the year) Bioshock, CoD4 had begun to use the medium's unique strengths and methods to deliver an experience not duplicatable on film, the stage, or in anything but the most detailed "choose your own adventure" novel. The player is given control of an ousted ruler of the nameless Middle Eastern country that CoD4 takes place in during the last few minutes of his life. You are unable to look a full 360 degrees around, limiting your field of vision (and your sense of safety) as you are jammed in the back of a car and hauled off to your public execution. You are unable to move, try as you might, as two of the game's leading antagonists end your life. There is something very powerful here, something beyond war propaganda. These scenes act as an argument against war, or at least displaying how terrifying such a thing really is. And it isn't the last time that CoD4 handles these issues.

Later in the game you take control of a U.S. Marine, searching for the man who executed the country's former leader and attempting to take back the country's capital from the newly installed 'insurgents." Much of this is reminiscent of films like Black Hawk Down in their narrative and their realism. The missions 'The Bog' and 'Shock and Awe' (borrowing its name from the military tactic of rapid dominance that was used at the beginning of Iraqi Freedom and in other conflicts), are again standard war film fare for the most part. But under a critical eye it's clear that what we are being shown is the exact sort of situation that our own military brass (and certain political figures) would never want us to see: Our men out gunned, out numbered, under supplied, and unable to receive additional support because we simply didn't account for this sort of war. 'The Bog' is one of the game's earliest stumbling points for most players - it simply isn't very easy to defend a tank from all sides in an open, overgrown courtyard with tons of cover (and none of it for you.) 'The Bog' acts as a strong metaphor for this war we're in.

Metaphors aside, the end of 'Shock and Awe' is about as powerful as anti-war a message you can get in an FPS. After a long battle, you manage to rescue a downed pilot from a wrecked helicopter, and carry her onto yours. As you begin to fly away, the city behind you explodes the way we've only seen in documentaries and the aforementioned Hollywood blockbuster. A nuclear bomb detonates, and over the next three or so minutes, you (again) live out the last few moments of a man's life. Your helicopter crashes, and you crawl out, then limp and stumble about as buildings literally crumble away in the aftereffect of the bomb. The screen goes white, and a character that I as a player barely cared about was suddenly martyred for the cause of ending nuclear proliferation. No one who is a reasoning being who played this section of the game could've come away with "nuclear weapons are great." Maybe they came away with "I want revenge on the bad guys," but what I believe that Infinity Ward wanted here was simple: "this - doing this to anyone, anywhere, ever - is not a good thing."

There is a final moment that I wish to acknowledge, and it is the same one that you do so (albeit for perhaps the opposite reason.) "There's even a part of the game reminiscent of the infamous "luckiest truck driver in Baghdad" news conferences. You're in a bomber looking down with night-vision goggles at helpless victims scrambling on the ground below - an X-button push away from oblivion," you write. And you're right - this is what happens in the mission 'Death from Above', but I feel you may have left out some very important things about the context of this mission, and perhaps even misunderstood what the point of it was.

The mission prior to 'Death from Above' is called 'Hunted.' In it you, as "Soap", are trapped behind enemy lines. Again, this is one of the most difficult missions in the game, as moving just a little slow or arrive just a little late will cause a stir, sending up alarms and causing a full compliment of enemy troops on you. Eventually that happens anyway. The level is as down and dirty a video game can be. It is stressful, it is tense. This is what Infinity Ward must think of ground, infantry warfare - this is the best they could boil the fear, the intensity, the frustration of being in a place you have no desire to be, into a 30 minute or so section of a video game. And you get to the end of the level, a small village, and finally you get your air support.

And then you play as the air support. It is cold, it is clean, it is somehow non-organic. You shoot down at little white blobs of men and trucks and houses. You're told early on to shoot anything that isn't flashing - the good guys have beacons that make them flash - and anything that isn't the village's Church, where your targets are streaming out of. To anyone watching it is nearly indistinguishable from that "luckiest truck driver in Baghdad" video, and others like it. Running the game side by side with similar footage yields frightening results. As you shoot down - using a caliber of ammunition far larger than necessary - the voices in your ear (the pilot, spotter, and other military personnel) call out your shots calmly. "There's a runner.... There he goes. Bam, you got him." "There's three of them over there. Adjust 34 degrees. Take 'em out." "Wow, you were within two feet of that one. Good shot." These are the voices of men who might be shooting paper targets, not ending human lives. As the level ends one of them laughs: "This is gonna make for one hell of a highlight reel!"

If you thought for a second that this was an endorsement of military action, then I don't know what to say. Maybe it was because you were only watching not playing. Maybe if you were playing you would've felt the uneasiness, the guilt, of shooting these polygons and textures on your screen. There is something eerie about what happens here. Something antithetical to much of the game's cinematic, "bad ass" feel - this is subtle and quiet and jarring in a way scene's in Schindler's List are, or the sometimes sparse, disconnected chapters of The Grapes of Wrath are. Except, again, Infinity Ward is playing on the medium. You pull the trigger; you have to if you want to beat the game. And even though you would know this, I'd bet you'd regret firing, and be put off kilter by the tone and words of those in the gunship with you. This is an indictment of what Hannah Arendt called the banality of evil in its fullest, in a way that only a video game could provide. You become (just as you did in Bioshock) the man who keeps the trains running on time.

This game is rated M for Mature due to its "blood and gore, intense violence, and strong language." Let me submit to you that it is rated M for Mature in the same way that last year's Scorcese masterpiece The Departed was rated R for Restricted. There's plenty of technical reasons why it was rated that (mostly for the same reasons that CoD4 was rated Mature, but also for sexual content), but even if you remove those things, even if you lower the intensity and frequency of the cursing and the violence and the nudity down to a PG-13 level, The Departed is a movie for mature people. As a consumer and a critic I'm willing to accept that Call of Duty 4 is a game for mature people in the same way. That without the context of the world we live in, CoD4 is "just a shoot 'em up." But with maturity comes the ability to place CoD4 in our world, just as we can place The Departed (or for that matter Hamlet, which The Departed shares many of its core themes with) in it.

I'm not sure if your son and his cousin's had the worldview necessary to "get it." Hell, I'm not sure a lot of the game's community "got it." In fact, I'm not even certain that some of the game's developers got it - after all, the game after 'Death from Above' returns to its cinematic glory, and never really touches on these issues again (despite being a masterpiece of single player FPS action.) My advice to you Ralph is to pick up the controller yourself, play through it. I think you'll "get it" the same way I did.



http://www.gadgethive.com/
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

MOže vam se sviđati ili ne, ali ja sam uz Cod2 otkad je izašao svaku večer barem jedan klan meč. Isto je sad i sad Cod4. Igra je prije svega zakon kad se učlaniš u neki klan, kupiš orginal i zaigraš klan mečeve. Single player je i tako za igre postao kao foršpan za filmove. Igra je ZAKON.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

U jednom dijelu se slazem s OP-om, u SP-u me je prilicno nazivciralo konstanto spawnanje neprijatelja dok ne bih uletio u zgradu, kucu, stovec odakle su pucali. Netko je rekao da bi bilo glupo da to botovi rade jer bi onda prolazili igru umjesto igraca. Slazem se, ali je isto tako glupo da to isto mora uvijek igrac raditi, pa su botovi u osnovi samo smetala. Da su mi davali suppressing fire dok sam trcao u kucu bilo bi drugacije, no njihove akcije su bile jednake trcao ja pod paljbom u taj objekt, ili cucio ja iza coska. Da nije bilo konstantnog ponavljanja procedure "trci pod kisom metaka da zaustavis spawn dok ostali natezu odredjeni organ" SP bi mi bio puno bolji, ovako me je ta skriptiranost previse bola u oci.

 

No poanta igre je ionako MP, a ne SP. SP se moze shvatiti kao interaktivni film. Jos bi samo zelio da srede MP i igru pa da u browseru pise koji je server hardcore i po mogucnosti da izbace neke perkove iz hardcore nacina igre. Ili barem poprave vrazji last stand, tj. neranjivost likova koji iz stojeceg polazaja prelaze u last stand polozaj. To mi najvise krvi popije. Dva metka ga posalju na zemlju, ali cijeli sanzer ispraznjen u lika dok na samrti pada na zemlju (i puca po tebi) mu nista ne napravi. Da jos takva sranja rijese bi bilo divno.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja

rospaya, citirani opis igre je odličan. COD4 je po atmosferi i općem doživljaju zaista masterpiece. No, Interaktivni film (što COD4 jest) nije igra koja može po tehnološkim rješenjima konkurirati jednom Crysisu ili Half Lifeu 2. (Ma koliko izlizanu i prosječnu priču imao Crysis ili Half-Life 2 imao razvučenu sapunicu).

16 godina
neaktivan
offline
Call of Duty 4, pismo čitatelja

CoD4 je odlicna igra i zasluzila je da bude igra godine.

Ali reci ovako...konacno se neko potrudi i napisao postenu pricu... je dokaz neiskustva i misljenja da igre pocinju od momenta od kad mladi autor je poceo igrati.

Deus Ex, starcraft, starcraft broad war,  grim fandango, mc'gees alice, monkey island u svim verzijama, ground control, starlancer, da ne spominjem neverwinter nights, baldurs gate i Planescape tournament koje nema teorije odigrati kako treba ako se ne prati prica, sve one mislim imaju bolju puno pricu kroz koju vode igraca do kraja a sve su mnogo starije od CoD4.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Call of Duty 4, pismo čitatelja
TOMs kaže...

Nemoj me krivo shvatiti ali kako možeš suditi da ih pojedu za doručak kad ih nisi ni probao...

Da probaš COD4 mislim da se ne bi mogao odvojiti od njega...

Slažem se da naftalin igre imaju neku svoju kako da kažem "atmosferu" npr. Max Payne (kako sam obožavao tu igricu)...

Ali ima tu jedan veliki ALI...

Nema takve realistike kao u današnjim igrama, a to je bit svega, da nam igre budu što realističnije...

 


Probao sam ih, kako ne? Zato sam ih i otkantao. Poslije Bioshocka, koji mi je, nakon nadanja da ću vidjeti nešto slično System Shocku 2 s kojim ga se toliko uspoređivalo, ostavio gorak okus u ustima, pa preko ultra-linearnih i - reći ću ovo - monotonih CoD2, Half-Lifea 2, FEARa i sličnih. Samo da se razumijemo, ne želim reći da su nove igre loše, ali definitivno ne mislim da zaslužuju tolika medijska napuhavanja i titule tipa "najbolji FPS do dana danšnjeg" ili "BEST GAME EVAH".
Istina, lijepo izgledaju, neke su i stilski fantastično izvedene (opet Bioshock, čiji me post-apokaliptični art deco dizajn oduševio), neke imaju dobru atmosferu, ali kad primijeniš famoznu "replay" metodu, shvatiš da to u biti nije igra koliko interaktivni film sa uvijek istim opcijama. Uzmimo opet Bioshock za primjer. Prešao sam igru jednom, krenuo ispočetka i odustao nakon pola sata. Sve je već viđeno. Istu sam stvar doživio i sa CoD2 i sa Half-Lifeom 2 i sa FEARom (kojeg, istini za volju, nisam niti odigrao do kraja jer mi je postao dosadan - ima par horor sekvenci koje se ponavljaju uz manje varijacije i to je to).
A ovo o realizmu ne bih previše komentirao da ne pokrenem lavinu. Samo ću reći da, ako želiš potpuni realizam, prijavi se u vojsku i deri. Ili, manje pogubna opcija, odi na najbliži paintball poligon, iako to nije "to" jer ne možeš poginuti.

Živim u prošlosti? Možda, ali ljepši mi je osjećaj kad nakon završetka igre imam dojam kao da sam pročitao dobru knjigu (nekad to može biti i istina - Planescape: Torment, naprimjer) nego nekakvu kratku navalu adrenalina jer sam, eto, sa zadnjih 10% healtha uspio mrknuti zadnjeg švabu/terorista/ejlijena u misiji.
Poruka je uređivana zadnji put uto 12.2.2008 11:52 (klejton).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice